ORPG|| met walkingdead.

Erste Seite  |  «  |  1  ...  84  |  85  |  86  |  87  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 25.11.2018 11:17

Maddie
Als hij dat allemaal zegt druk ik mijn lippen zachtjes op de zijne ''ik hou ook van jou met jou wil ik mijn hele leven doorbrengen.. en een stuk of  2 kinderen krijgen.'' Zei ik met een lachje terwijl mijn hand door zijn haren gleed ''heb je ooit na gedacht over kinderen?'' Vroeg ik hem toen.

Roan
''Ja ik vind het niet erg als je met pap weg gaat.. mijn vader kan wel gezelschap gebruiken.. tenslotte staat hij waarschijnlijk kurk droog..'' Mijn vader gaf me een tik tegen mijn hoofd ''verspeza mudak (hou je mond klotehommel'' Zei hij in het russische tegen me terwijl ik grinnikte mijn vader was de afgelopen maanden alleen maar bezig geweest met zuipen roken, en baasje over me spelen. Ik wist uberhaupt niet wanneer hij voor het laatst een vrouw over de vloer had. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 25.11.2018 11:24

Anastasia
Als hij dat zei rolde ik grijnzend mijn ogen. 'Dan ga ik maar eens pakken.' zei ik en drukte een kus op Roan zijn voorhoofd. Ik liep naar mijn kamer en begon mijn spullen in te pakken. Ik was benieuwd hoe dit zou gaan verlopen.

Dylan
Ik glimlachte en keek naar het plafond. 'Ja, wel vaker.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik wou wel kinderen, maar of ik ze in deze setting zou willen krijgen weet ik niet. Dit was een ingewikkelde familie wat ik mijn kinderen graag zou willen besparen.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 26.11.2018 10:24

Maddie
Ik glimlachte en wist eigenlijk niet hoe onze kinderen er uit zouden komen aangezien we beide verschillend waren. Ik ging tegen hem aanliggen en liet mijn vingers over zijn sixpack glijden.” Als ik zwanger word hoop ik dat het een duiveltje word en dan mischieen een engeltje” zei ik grappend “maakt niet uit wat het word ik hou van hem of haar anyway.” Ik sloot mijn oogjes “love you babe.”

Roan
Ik keek mijn moeder na en draaide me om naar mijn vader “waarom neem je haar mee naar Amerika.. jullie zijn toch gescheiden?” Zei ik tegen mijn vader “ja dat zijn we ook maar ik kan er wel mee om gaan met het feit dat het alsnog je moeder en mijn zusje is.” Zei hij tegen me “het is niet wederzijds bedoeld dat ik haar mee neem naar Amerika.. vind het gewoon zielig dat ze hier alleen naar haar kinderen hun gekreun moet luisteren.” Ik gaf hem een duwtje “nou ma vind dat niet zo erg hoor zij is allang al blij dat ik Hailey gelukkig maak.”

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 26.11.2018 10:21

Dylan
De volgende ochtend werd ik wakker door het gefluit van vogels buiten. Ik zuchtte even en keek naar het nog slapende gezicht van Maddie. Ze lag er zo vredig bij. Mijn vrouw. Ik drukte een kus op haar voorhoofd en rook vanuit beneden al een ontbijt. Ik had geregeld dat dat iedere ochtend hier klaar zou staan. 

Hailey
Ik stond in de deuropening bij mijn moeder. 'Heb je alles?' vroeg ik terwijl ze haar koffer nakeek. 'Ik denk het wel.' zei ze en keek naar me. Ik kon aan haar zien dat ze zich schuldig voelde. Ik liep naar haar toe en gaf haar een omhelzing. 'Ga genieten daar. Wij redden ons wel. Als er iets is hoor je het meteen.' zei ik tegen haar. 'Wel echt doen hè? Ik wil er voor jullie zijn.'zei ze. Ik grinnikte. 'Ben je toch ook.' zei ik en keek naar haar op. 'Zorg jij nou maar dat je niet al het fortuin verliest in Vegas en genoeg zon meepikt in California.' zei ik met een lachje.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 26.11.2018 10:36

Maddie 
De volgende ochtend werd ik wakker met Dylan naast me dit was de eerste ochtend dat we samen wakker werden.'' Goeiemorgen'' zei ik gapend terwijl ik een ochtendzoen op zijn lippen plaatste. Ik kwam overeind en deed een badjas aan terwijl ik wat door mijn haren wreef ''mijn eerste dag als vrouw van heer Lincoln.'' Zei ik glimlachend.

Roan
Mijn vader en ik stonden nog te praten bij de voordeur. Terwijl Hailey en mama al aan kwamen gelopen ''weet je zeker dat het niet wederzijds is?'' Vroeg ik hem terwijl ik niet wilde dat hij mijn moeder pijn deed in Amerika.. volgens hem zijn ze gewoon broer en zus die wat staten gaan bezoeken. Maar mijn moeder zat wel in anders inelkaar dan mijn vader ''voor de zoveelste keer.. ik ben niet van plan om opnieuw verliefd te worden op haar of wie dan ook.. relaties zijn niks voor mij.'' Ik knikte maar en wist het nooit met mijn vader. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 07.12.2018 11:36

Dylan
Het was nu al een half jaartje verder ongeveer en we waren nog altijd gelukkig. Ik kon zeggen dat er geen trouble in paradise was en er waren weinig tot geen problemen met betrekking op andere zaken dan het liefdes leven. Met het dienblad ontbijt liep ik naar onze kamer en zette het op het nachtkastje aan de kant van Maddie. 'Goedemorgen, babe.'zei ik en drukte een kusje tegen haar lippen.

Hailey
Langzaam werd ik wakker en rekte ik me uit. Ik voelde naast me en merkte op dat mijn bed leeg was. Ohja, Roan zou naar Mam en zijn vader gaan. Ik had besloten hier te blijven omdat anders Max hier alles naar zijn hand zou zetten in die dagen dat hij mocht regeren. Ik had nog altijd een groot wantrouwen naar hem toe en de hekel die ik aan hem had was ook onbeschrijfelijk groot.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 08.12.2018 11:06

Maddie
Ik werd wakker door de geur van spek en keek glimlachend op bij Dylans kusje.” Goodmorning hony” zei ik met een grijnsje terwijl ik een druif uit de schaal nam en een klein poffertje naar binnen slikte. Ik ging wat rechter zitten en aaide over mijn buik die al aardig rond was nog geen half jaartje was voorbij en ik was zwanger van mijn 1ste kindje.” Lijkt er op dat deze kleine bumper wel erg trek heeft in papa’s ontbijt” en voelde ons baby’tje schoppen we wisten al wat het werd een klein jongetje,

Roan
Ik pakte mijn kleding in en nam diep adem ik zou me binnekort verloven aan Hailey en in Amerika de perfecte ring uitzoeken. Dylan werd binnenkort vader dus een babyshower moest dus ook geregeld worden maar dat deed mijn tante dan wel. Ik kon niet geloven dat hij binnenkort een gezin zal hebben en ik nog niet eens getrouwd was. Ik zuchtte zacht en liep mijn closet uit waarna ik Hailey klaarwakker in mijn bed zag “babe kom alsjeblieft mee” zei ik met een pruillipje.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 09.12.2018 02:10

Dylan
Ik grijnsde breed als ze wakker word en streelde door haar haar. Als ze wat rechter ging zitten ging ik op het bed naast haar zitten en drukte een kusje op haar buik. 'Goedemorgen mijn kleine zonnetje.'zei ik zachtjes en glimlachte. Op dit moment was ik het gelukkigst dat ik ooit in mijn leven ben geweest. 

Hailey
Als hij uit de inloop kast komt glimlachte ik. Hij was dus gelukkig nog niet weg. Als hij zo voor me stond met zijn pruillipje. Ik kroop wat over het bed en trok hem aan zijn blouse het bed terug op. Ik drukte mijn lippen lang en teder tegen de zijne. 'Nee, ga jij maar. Quality time met je vader kan geen kwaad en ik laat Max hier niet alleen. Je weet hoe ik over hem denk. Plus met Dylan en Maddie. Ik ben liever in de buurt.' zei ik tegen hem en glimlachte zwakjes.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| met walkingdead.

von walkingdead am 09.12.2018 02:55

Maddie
Als hij een kusje op mijn buik plaatst glimlach ik zwak “nog een paar dagen en dan ben je hier.” Ik aaide nog kort over mijn buik en keek Dylan aan “toen ik die test nam waren we allebei zo blij dat ik zwanger ben ik ben blij dat dit kindje gepland is” zei ik zacht tegen Dylan terwijl ik nooit had verwacht dat ik binnenkort moeder zou worden.

Roan
Ik nam diep adem “je hebt gelijk je weet maa nooit wanneer Maddie zal bevallen.” Zei ik tegen haar terwijl ik 2 weken weg zou blijven.” Hoe moet ik dan zonder seks?” Zei ik zuchtend terwijl ik haar kin vastnam “die zaadvragende ogen van jou.” Zei ik speels terwijl ik een zoen op haar lippen plaatste en kort op haar onderliep beet.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| met walkingdead.

von LostSouls am 09.12.2018 03:34

Hailey
Ik beet op mijn lip als hij dat zei. Zijn lippen tegen de mijne voelde nog even geweldig als de eerste keer deed. Ik kon eigenlijk al niet meer zonder hem. 'Daar heb je facetime voor.' zei ik met een grijnsje. Het werd heel moeilijk. 2 weken zonder seks. Dan moesten we maar met onszelf gaan spelen. 

Dylan
Ik grijnsde breed en keek naar haar. 'Ik ben nog steeds blij dat die test positief was.'zei ik en keek naar haar. 'Jij en dit kindje zijn nu al alles voor mij en ik beloof jullie dat jullie nooit iets zal overkomen.' zei ik tegen haar en drukte mijn lippen tegen de hare. Gelukkig hadden we ook genoeg steun. Mijn moeder was nog steeds hier samen met mijn vader. Hailey zou ook thuis blijven voor als de baby komt. Het was wel jammer dat Roan weg ging, maar hij moest gewoon naar Amerika. Voor zijn familie en om zijn verloving eindelijk op te laten schieten. Hij had me verteld dat hij daar de perfecte ring uit zou zoeken.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  84  |  85  |  86  |  87  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum