Orpg // Writer4ever

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  10  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/16/2018 08:10 PM

Nina
Na Justin komt er weer een andere jongen naar me toe. Hij stelt zich voor als Luke en ik glimlach even en stel me ook voor. Hij lijkt me wel aardig. We praten een tijdje en de twee minuten gaan eigenlijk erg snel om. Hij zou best eens mijn perfecte match kunnen zijn, maar dat zeg ik maar niet. Na Luke staat Reece tegenover me. Hij geeft me twee kussen waar ik een beetje om moet blozen en ik stel me voor. "Hey, ik ben Nina" zeg ik en ga glimlachend weer zitten. "Heb je je perfecte match al gevonden denk je?" vraag ik grinnikend en kijk hem aan. Hij ziet er erg goed uit en hij lijkt me ook wel aardig denk ik.


03SKIN1-master1050-v2.jpg

Luke
Ik praat een tijdje met ene Nina. Zij is de brunnette waar die jongen daarnet een oogje op had. Ze is wel aardig, maar eerlijk gezegd verwacht ik niet dat ze mijn perfecte match is. Na twee minuten gezellig te hebben gekletst, word ik naar het blonde meisje dat ik net ook al had gezien gebracht. "Hey, ik ben Luke" zeg ik en druk een kus op haar wang. Ze stelt zich voor als Emeli en we gaan zitten. "Mooie naam bij een mooi meisje" zeg ik glimlachend en kijk naar haar. Ik ben nooit echt heel goed geweest in flirten, maar daar moet ze het maar mee doen.


wesley-tucker.jpg

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/16/2018 09:15 PM

Emeli
De knappe jongen blijkt Luke te heten. Die naam past nog wel bij hem. Ik geniet stiekem als hij me een kus geeft en ga daarna zitten. Hij doet me blozen wanneer hij me een mooi meisje noemt. Ik moet even nadenken over wat ik moet antwoorden. "Oh dankjewel, jij ziet er anders ook helemaal niet slecht uit," gooi ik eruit, maar zodra ik het gezegd heb vind ik het meteen al weer stom over komen. Met mijn handen friemel ik een beetje, omdat ik niet zo goed weet wat te doen en de zenuwen er toch wel zijn. "Hoe oud ben je?" Vraag ik dan uiteindelijk maar en hoop dat dit geen al te stomme vraag is. Ik ga een keer door mijn haren heen en begin er daarna een beetje mee te spelen.

Reece
Ik lach kort als ze vraagt of ik mijn match al gevonden heb. "Ik denk dat ze nu zo maar eens voor me zou kunnen zitten," antwoord ik en probeer er niet al te hard mee te lachen, anders denkt ze nog dat ik niet serieus ben. Ik haal een hand door mijn haren heen en kijk haar aan in haar ogen. Deze hebben een mooie bruine kleur. "En ben jij al een goeie kandidaat tegengekomen?" vraag ik grinnikend. Ik kan er niet aan doen, maar blijf maar steeds naar haar gezicht kijken, hopelijk komt dat niet al te creepy over. Ik wend mijn ogen even af naar het tafeltje dat tussen ons staat.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/16/2018 09:38 PM

Nina
Ik voel dat ik een beetje moet blozen als hij zegt dat ik best eens zijn perfecte match zou kunnen zijn en ik lach zacht. "Oh, jawel hoor. De meeste jongens zijn wel knap, maar net praatte er eentje alleen maar over zichzelf. Oh, maar ik denk eigenlijk niet dat het de bedoeling is dat ik dat aan jou vertel" zeg ik en grinnik een beetje ongemakkelijk. Ik kan mezelf wel voor mijn kop slaan. Met die andere jongens ging het een stuk beter, maar Reece zit me ook de hele tijd aan te kijken. Niet dat ik dat heel erg vind. Hij heeft mooie ogen. Ik glimlach klein en haal een hand door mijn haar. "Maar eh, hoe oud ben je eigenlijk?" vraag ik glimlachend en kijk hem aan.


53d4cad5f356b_-_lilycollinshairmakeup.jpg

Luke
Ik lach zacht als ze zegt dat ik er ook helemaal niet slecht uitzie. "Dankjewel" zeg ik grinnikend en kijk haar aan. Ze ziet er schattig uit, hoe ze zo met haar handen en haar haren zit te friemelen. "Ik ben 43" zeg ik bloedserieus en blijf even stil. "Nee grapje, ik ben 21" zeg ik dan lachend en haal een hand door mijn haren. "En jij? Of is dat onbeleefd om te vragen?" vraag ik met een knipoog. Zij begon namelijk met vragen hoe oud ik ben. Ik vind het altijd wel leuk om een beetje plagerig te flirten met meisjes, zeker als ze het al een beetje spannend vinden.


tumblr_oj4uravOye1vagwylo9_400.png

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/16/2018 10:03 PM

Emeli
Ik schrik even als hij 43 zegt, natuurlijk zou ik horen te weten dat het een grap is, maar hij zei het zo serieus dat ik het even geloofde. Ik lach kort als hij zegt dat hij 21 is en vraagt of het onbeleefd is om tr vragen hoe oud ik ben. "Zeeeer onbeleefd," zeg ik en kijk hem met een afkeurende blik aan. Kort blijf ik zo zitten en begin dan te lachen. "Tuurlijk mag je dat vragen, ik ben 20." Ik kijk even goed naar zijn gezicht en neem het in me op. Zeker een jongen om te onthouden, maar er zijn natuurlijk ook veel andere mooie jongens.

Reece
Ik moet lachen als ze zo praat over een van de jongens. Ik vind het absoluut niet erg dat hij vooral over zichzelf praatte, dat is toch al een jongen minder waar ik rekening mee moet houden. Ik probeer haar wat minder aan de kijken en zo zelfzeker mogelijk over te komen. "Hoe oud denk je dat ik ben?" vraag ik en kijk haar bedenkend aan. Het is altijd wel interessant om te weten hoe oud iemand je schat, want soms schatten mensen me namelijk jonger dan ik ben.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/16/2018 10:23 PM

Nina
Ik glimlach even en kijk naar mijn handen. Waarom ben ik toch opeens zo onzeker? Ik lach zacht als hij vraagt hou oud ik denk dat hij is en ik kijk even naar hem. "Oh, ehm, iets van 21 ofzo?" vraag ik en kijk naar hem. Dat kan wel eens kloppen. Misschien ietsje ouder, een jaartje ofzo. "En hou oud denk je dat ik ben?" vraag ik grijnzend. Ik vraag me wel af hou oud hij mij schat.

images.jpeg

Luke
Ik lach zacht als ik haar zie schrikken, wat schattig. "Oh, nou, dan moet ik maar eens zeer onbeleefd gaan doen" zeg ik grinnikend en kijk haar aan. Ik schiet in de lach als zij ook begint te lachen. "Je ziet er leuk uit als je lacht" zeg ik glimlachend en kijk haar aan. "Maar heb je er een beetje zin in? Dit hele gedoe?" vraag ik en kijk haar aan. Ik ben er zelf nog niet helemaal uit of ik er zin in heb, maar de aanwezigheid van Emeli maakt het al een stuk leuker.


551e710d7ce127eee3381a0ceba18ff6--bad-boys-wes-tucker.jpg

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/23/2018 11:18 AM

Emeli
Ik glimlach een beetje verlegen naar de grond als hij zegt dat ik er leuk uitzie als ik lach. "Dankje," zeg ik zachtjes en haal terwijl snel een hand door mijn haren heen. Ik moet even nadenken over zijn vraag. "Ja, denk wel dat ik er zin in heb. Er zijn toch allemaal knappe jongens, dus wie mijn perfecte match ook is, hij zak er sowieso goed uitzien." Zeg ik lachend en kijk hem aan. "En jij, heb jij er zin in?" vraag ik en merk van mezelf dat mijn stem is overgeslagen naar zijn 'ik-vind-je-wel-leuk' versie.

Reece
Net zoals ik voorspeld had schat ze me een jaar jonger dan ik ben. Vroeger vond ik dit altijd een belediging, maar sinds ik 20 werd, begon het minder erg te worden. "Eigenlijk ben ik 22," zeg ik. Als ze vraagt hoe oud ik denk dat zij is kijk ik haar nog eens aan. "20?" vraag ik een beetje twijfelachtig. Ik weet ook nooit of meisjes het een belediging of compliment vinden als je hen ouder of jonger schat. "En denk je dat je vrienden een goeie perfecte match gekozen gaan hebben?" vraag ik, in de hoop dat ze dan misschien een beetje haar type begint uit te leggen zonder dat ik er rechtstreeks naar moet vragen.

Reply

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/23/2018 11:40 AM

Nina
Ik glimlach maar even klein als hij zegt dat hij 22 is. Een jaartje ernaast is nog best goed gegokt toch? Nou maar hopen dat het geen belediging is voor hem. "Ja, hoe weet je dat?" vraag ik glimlachend als hij in één keer mijn leeftijd goed heeft. Ik vind 20 wel een mooie leeftijd. 19 klinkt nog zo jong en alles boven de 21 vind ik eerlijk gezegd zo oud klinken. Als hij vraagt over of mijn vrienden een goeie perfecte match hebben gevonden, moet ik even nadenken. "Ik weet het niet hoor. Ze waren niet zo fan van mijn vorige vriend, dus ik vraag me een beetje af of ze niet gewoon hun perfecte match hebben gekozen" zeg ik en lach zacht. "En jij? Denk je dat jou vrienden het heel serieus hebben aangepakt?" vraag ik en speel een beetje met mijn haren. Dat doe ik eigenlijk alleen als ik praat met iemand die ik wel leuk vind, maar ik heb het zelf niet echt door.


lily_collins.png

Luke
Ik kijk glimlachend naar haar als ze zo verlegen doet. Dat vind ik dus echt heel schattig bij meisjes. Ik haal een hand door mijn haren en grijns kort als ze zegt dat er allemaal knappe jongens zijn. "Dus je vind mij knap?" vraag ik grinnikend en kijk naar haar. Daar zal ze wel verlegen van worden. Ik moet even nadenken als ze vraagt of ik er zin in heb. "Ik weet het niet. Ik vertrouw mijn vrienden niet helemaal dat ze het serieus hebben gedaan, maar ach. Anders maak ik vast een paar leuke vrienden toch?" zeg ik maar en kijk naar haar. Ik vraag me wel af hoe ze hierop gaat reageren. Misschien is ze wel teleurgesteld dat ik dat zeg. Nou ja, dan weet ik dat ook weer toch?


large.jpg

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/23/2018 12:07 PM

Emeli
Ik haat mezelf ervoor dat ik steeds verlegen wordt, vroeger had ik dat nochtans echt niet zo hard. "Euhm, je kan er wel mee door ja," zeg ik zachtjes. Ik ben misschien lichtjes teleurgesteld als hij zegt dat zijn vrienen het waarschijnlijk helemaal niet serieus hebben genomen, maar dat hij dan toch gewoon leuke vrienden kan maken. Ik moet even denken wat ik daarop moet antwoorden, zonder al te teleurgesteld over te komen. "Ja, vast. En het wordt vast gewoon leuk, of je nou je perfecte match vindt, of niet." Ik bedenk me dat dat misschien een beetje moeilijk is voor hem om goed op te antwoorden dus voeg ik er nog aan toe: "Mijn vrienden hebben vast alleen op uiterlijk gekozen en ga ik eindigen met zo een enorme fuckboy." Ik moet even lachen om die gedachte.

em_xxxxx.jpg

Reece
Ik moet lachen als Nina vertelt dat haar vrienden waarschijnlijk gewoon hun perfecte match gekozen hebben. "Hoezo vonden ze je vorige vriend niet zo leuk?" vraag ik, omdat het me toch wel een beetje nieuwsgierig maakte dat ze dat zei. "Nee, vast niet, zij hebben denk ik ook gekozen voor iemand die zij wel graag zouden zien." Mijn vrienden zijn hier namelijk echt erg in, als zij vinden dat mijn vriendin niet mooi genoeg is, maken ze me helemaal zot tot dat ik het uitmaak, zelfs als het wel een heel lief en vriendelijk en grappig meisje is. Maar Nina, daar zouden ze geen probleem mee hebben, denk ik. De is toch wel echt knap.


1_a_reece_a.jpg

Reply Edited on 06/23/2018 12:07 PM.

Aimee

-, female

  Level 13

Posts: 825

Re: Orpg // Writer4ever

from Aimee on 06/23/2018 12:39 PM

Nina
Ik lach zacht als hij meteen vraagt naar mijn vorige vriend en ik kijk hem aan. "Oh, ze vonden dat hij niet genoeg tijd aan me besteedde" zeg ik maar en glimlach even klein. Het was misschien ook wel waar, maar ja. Ik grinnik even als hij dat zegt over zijn vrienden. "Dus jou perfecte match is alleen geselecteerd op uiterlijk?" vraag ik en glimlach even klein. Dan maak ik sowieso al geen kans meer. Alle andere meisjes zien er veel beter uit dan ik.


fqwjIc4.jpg

Luke
Ik grinnik even als ze dat zo zegt over mij. Lekker enthousiast... "Nou, dankje" zeg ik maar grinnikend en kijk naar haar. Ik kan nou niet echt zien of ze teleurgesteld is om wat ik zei, maar dat maakt ook niet heel veel uit. Ik heb nog meer dan genoeg tijd om erachter te komen of ze me leuk vindt. Ik lach even als ze over een fuckboy begint en ik kijk naar haar. "Nou, ik ben geen fuckboy, maar als iemand je lastig valt kan je altijd naar me toekomen hoor" zeg ik grinnikend. Zelfs als Emeli niet mijn perfecte match is, wil ik wel graag langer met haar praten en met haar omgaan. Ik hoop maar dat ik bij wat meer activiteiten met haar op kan trekken.

a59e618a7609d64340fcf49c2b01632f.jpg

Reply

Writer4ever

23, female

  Level 16

Care Team

Posts: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

from Writer4ever on 06/23/2018 03:10 PM

Emeli
Ik lach even en antwoord: "Dat zal ik onthouden." Net op dat moment blijken de twee minuten om te zijn. Ik glimlach naar Luke. "Tot snel," zeg ik en kijk hem na terwijl hij opstaat en naar het volgende meisje gaat. Om eerlijk te zijn, was dit denk ik wel het beste gesprek tot nu toe. De volgende jongen ziet er ook zeker niet lelijk uit. Hij stelt zich voor als Reece en geeft me een kus op mijn wang, waardoor ik hem meteen sympathiek vind. "Hoi, ik ben Emeli," zeg ik en ga weer op mij, stoel zitten. "Vertel eens wat over jezelf," begin ik maar. Door al die verschillende jongens die voorbij komen, begin ik het steeds moeilijker te vinden om iets te vinden om over te praten. Ik haal even een hand door mijn haren heen en luister naar wat hij te vertellen heeft. Als hij achter mijn leven vraagt, haal ik even diep adem en begin te vertellen over wie ik ben, waar ik vandaag kom en zo van die dingen.

Reece
Ik lach even. "Waarschijnlijk wel," zeg ik en kijk even naar mijn handen, denk na over ik dit wel wil zeggen, maar doe het dan toch maar: "Ze zouden dus zo maar eens jou gekozen kunnen hebben." Normaal gezien heb ik geen probleem met flirten met meisjes tijdens een avondje uit, maar omdat ik hier sowieso nog een hele tijd zit, vind ik het precies wel wat moeilijker. "Hopelijk spreken we elkaar nog vaker," zeg ik als het belletje afgaat en onze tijd voorbij is. Ik neem afscheid met een glimlach en sta op. Het volgende meisje is het blonde meisje waar die andere jongen het daarstraks over had. Ze is inderdaad helemaal niet lelijk. "Hoi, ik ben Reece," zeg ik en geef een kus op haar wang, waarna ik ga zitten. Als ze vraagt om wat over mezelf te vertellen, begin ik maar wat over mijn familie te praten en over mijn vrienden en de reden waarom zij me ingeschreven hebben.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  10  |  »  |  Last

« Back to forum