Orpg // Writer4ever

Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  10  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: Orpg // Writer4ever

von Aimee am 28.06.2018 11:21

Nina
Ik glimlach klein als Reece wat dichter naar me toe komt en ik kijk even kort naar de twee meiden. Ik vind ze echt nu al irritant. "En waar zou je heen willen dan?" Vraag ik grijnzend, maar natuurlijk niet te hard zodat Kaat en Violet niet het plan krijgen ook mee te gaan.

Luke
Ik grinnik even als ze me een slijmbal noemt en ik knik even. "Tja, daar zal je het maar mee moeten doen. Vind je dat erg dan?" Vraag ik lachend en kijk naar haar. Ze moest wel glimlachen om het compliment, dus volgens mij vindt ze het niet echt erg.

Antworten

Writer4ever

23, Weiblich

  Level 16

Care Team

Beiträge: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

von Writer4ever am 28.06.2018 01:02

Reece
"Ik heb jou kamer nog niet gezien," fluister ik en glimlach naar haar. Tussendoor probeer ik maar een beetje vriendelijk te doen tegen de andere twee. Kaat ziet er wel goed uit, dat kan ik niet ontkennen. Maar dat ga ik nu niet zeggen. Ik haal even een hand door mijn haren heen en kijk naar Luke en Emeli die een eindje verderop in het zwembad staan. Eigenlijk zou ik ook nog wel bij hun willen gaan staan, maar wil hun momentje natuurlijk niet verpesten.

Emeli
Ik lach even als hij dat zegt. "Nee hoor, het is wel lief," zeg ik en haal even een hand door mijn haren heen in de hoop ze een beetje goed te krijgen. Normaal zou ik niet snel onder water gaan en zou mijn make-up en haar nog intact zijn, maar door Luke is dat nu niet het geval. Als ik mijn arm weer naar beneden doe, raak ik per ongeluk Lukes arm, waardoor mijn hart even een sprongetje maakt. Ik erger me echt zo hard aan mezelf, het lijkt wel alsof ik 12 ben.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: Orpg // Writer4ever

von Aimee am 28.06.2018 01:09

Nina
Ik lach zacht als hij meteen naar mijn kamer vraagt. Is dat nou wel zo'n goed idee? Ik denk even na en kijk naar hem. "Klop over tien minuten maar op de deur" zeg ik glimlachend en zonder op antwoord te wachten stap ik uit het zwembad en loop naar mijn bedje toe. Ik heb dus tien minuten om te douchen, me om te kleden en mijn haren en make up te doen. Ik hoop maar dat het gaat lukken. Met mijn handdoek in mijn handen loop ik naar mijn kamer en stap meteen onder de douche.

Luke
Ik lach eventjes als ze het lief noemt en ik kijk naar haar. Ze ziet er echt heel erg leuk uit. Met haar haren een beetje door de war. Haar make up is dan niet water proof, maar het zit nog best goed. Ik glimlach even klein als haar arm die van mij aanraakt en ik doe een plukje van haar haren achter haar oor. "Zo zit het weer goed hoor" zeg ik grinnikend en kijk haar glimlachend aan.

Antworten

Writer4ever

23, Weiblich

  Level 16

Care Team

Beiträge: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

von Writer4ever am 28.06.2018 02:32

Reece
Ik kijk verrast op als ze het zwembad uitgaat en vertrekt. Ik moet even lachen. Tien minuten? Dan zal ik nu nog snel een praatje slaan om vriendelijk te doen en dan snel een douche nemen en andere kleding aandoen. Ik praat nog even met Violet en Kaat en complimenteer hen, om hen toch maar bevriend te houden. "Ik ga me alvast klaarmaken voor vanavond," zeg ik en knipoog even naar Kaat, waarna ik het zwembad uit ga en me even afdroog. Ik pak mijn handdoek en ga naar mijn kamer toe. Ik neem een stapeltje nettere kleding en ga me douchen.

Emeli
Ik giechel even wanneer hij plukje haar achter m'n oor doet. "Dankje," zeg ik zachtjes en glimlach naar hem. Oh god, ik lijk echt op een kind van 12. Het wordt tijd dat ik me wat ouder ga gedragen. "Ik snap nog steeds niet hoe je me hebt getild," zeg ik lachend, terwijl ik terugdenk aan dat moment. Ik weeg namelijk echt niet het lichtst. Hij staat best kortbij, waardoor ik de warmte van zijn lichaam voel.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: Orpg // Writer4ever

von Aimee am 28.06.2018 02:40

Nina
Ik douche me zo snel als ik kan en trek daarna een leuk jurkje aan. Het is een witte met een bruin riempje. Ik doe mijn make up en haren en kijk naar mezelf in de spiegel. Volgens mij zie ik er wel oke uit zo. Als ik op de klok kijk, zie ik dat het al tien minuten geleden is dat ik in mijn kamer kwam. Hij zal nog wel komen toch? Ik zucht eventjes en ga maar op mijn bed zitten. Waarom zit ik er zo over te stressen? Hij komt alleen naar mijn kamer kijken. Ik zit wat te friemelen aan mijn jurkje terwijl ik op hem wacht. Misschien blijft hij wel bij Kaat en is hij blij dat ik weg ben?

Luke
"Graag gedaan" zeg ik glimlachend en kijk naar haar. In mijn ooghoek zie ik dat eerst Nina en daarna Reece ook weggaan en Violet en Kaat achterlaten, maar ik besteed er geen aandacht aan. Als ze dat zegt, moet ik even lachen en lik even langs mijn lippen. "Je bent zo licht als een veertje. Dat kan letterlijk iedereen hoor." zeg ik en glimlach even. "Ik ben natuurlijk ook wel heel sterk, maar dat heb je niet nodig om jou op te tillen" zeg ik grijnzend en knipoog naar haar.

Antworten

Writer4ever

23, Weiblich

  Level 16

Care Team

Beiträge: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

von Writer4ever am 28.06.2018 02:47

Reece
Wanneer ik de douche uitkom, trek ik snel mijn kledij aan. Het is een zwarte jeans met een witte T-shirt geworden. Ik spuit nog snel wat parfum, want heb al vaker vernomen dat meiden extra aangetrokken zijn tot jongens die lekker ruiken. Als ik op de klok kijk, zie ik dat ik iets te laat ben, dus haast ik me maar richting de kamer van Nina en Emeli. Ik haal even diep adem, zodat het niet opvalt dat ik me gehaast heb en klop op de deur.

Emeli
Ik moet lachen als hij dat zegt. "Dat is echt niet waar," antwoord ik als hij zegt dat ik zo licht ben als een veertje. Ik moet weer lachen met zijn opmerking over dat hij wel sterk is. "Is dat zo?" vraag ik en kijk even naar zijn armen. Zonder er al te veel over na te denken, knijp ik er in en inderdaad, die zijn behoorlijk gespierd. "Zo, jij zit vaak in de fitness," zeg ik en glimlach naar hem.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: Orpg // Writer4ever

von Aimee am 28.06.2018 02:58

Nina
Ik zit een beetje te friemelen aan mijn jurkje en bedenk me dan dat ik nog een lekker luchtje mee heb genomen. Die doe ik op en precies op dat moment hoor ik geklop op de deur. Ik glimlach even en zet alles weg. Daarna loop ik rustig naar de deur, zodat hij even moet wachten, en dan open ik de deur. "Hey, kom binnen" zeg ik glimlachend en open de deur wat verder voor hem. Ik twijfel of ik er wat van zal zeggen dat hij te laat is, maar ik doe het maar niet. Dan zou hij namelijk weten dat ik op hem zat te wachten en dat wil ik niet.

Luke
Ik lach even en kijk naar haar. "Oke, twee veertjes dan. Maar wel kleine" zeg ik grinnikend. Ik voel dat ze in mijn arm knijpt en ik kijk even grijnzend naar haar. "Hm, jij durft wel hoor. Zomaar in mijn arm knijpen" zeg ik grijnzend om haar een beetje te plagen. "Maar, ik ga meestal twee keer per week naar de fitness, dus het valt nog wel mee toch?" vraag ik en kijk naar haar. Ik had niet verwacht dat ik zo snel al iemand leuk zou vinden, maar Emeli maakt het me wel moeilijk om haar niet leuk te vinden.

Antworten

Writer4ever

23, Weiblich

  Level 16

Care Team

Beiträge: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

von Writer4ever am 28.06.2018 03:59

Reece
Het duurt eventjes voordat ze de deur opent en ik begin bijna te denken dat ze zoch heeft bedacht en is weggegaan. Maar dan verschijnt haar mooie gezichtje voor de deur en moet ik automatisch glimlachen. Ik ga naar binnen toe en sluit de deur achter me. De kamer ziet er ongeveer hetzelfde uit als die van ons. "Hebben jullie ook zo een grote badkamer?" vraag ik nieuwsgierig en ga er heen. Ook die ziet er net hetzelfde uit. Ik draai me naar Nina en zeg: "Je ziet er goed uit."

Emeli
Ik trek even mijn wenkbrauwen op als hij die opmerking maakt over dat ik wel durf. Ik wist niet dat het zo vreemd was om eens aan een jongen zijn armen te voelen. Okee, ja misschien is dat iets wat je niet meteen doet. "Het is maar je arm, had ook aan je buikspieren kunnen voelen," zeg ik op een speelse toon. "Dat valt inderdaad nog mee," antwoord ik als hij zegt dat hij maar 2 keer per week naar de fitness gaat.

Antworten

Aimee

-, Weiblich

  Level 13

Beiträge: 825

Re: Orpg // Writer4ever

von Aimee am 28.06.2018 04:17

Nina
Ik frons eventjes als hij meteen over de badkamer begint. Blijkbaar us de badkamer interressanter dan ik. Ik loop maar achter hem aan naar de badkamer en leun tegen de deur aan. Ik schrik eigenlijk een beetje als hij zich omdraait en dat plots zegt. Ik glimlach klein en voel mijn wangen een beetje rood worden. "Dankje. Jij kan er ook wel mee door" zeg ik giechelend en speel een beetje met mijn haren.

Luke
Ik lach eventjes om haar als ze haar wenkbrauwen optrekt. Als ze verlegen doet is ze schattig, maar als ze zo doet is ze ook leuk. "Oh nou, dat mag ook wel hoor. Omdat jij het bent" zeg ik grijnzend en klop even op mijn buik. "Ja, sommige jongens hebben buiten de fitness geen leven meer. En ik hoef ook geen body builder lichaam. Dat vind ik niks" zeg ik eerlijk en kijk even glimlachend naar haar.

Antworten

Writer4ever

23, Weiblich

  Level 16

Care Team

Beiträge: 1665

Re: Orpg // Writer4ever

von Writer4ever am 28.06.2018 05:54

Reece
Ik kijk haar even nep beledigd aan. "Nou, dankje denk ik," zeg ik en lach even. Ik ga weer helemaal in de slaapkamer staan en kijk naar de bedden. Ze zijn allebei nog zo ordelijk. "Welke is van jou?" vraag ik en knik richting de bedden om duidelijk te maken over wat ik het heb. "Dat is misschien handig om te weten. Dan weet ik in welke ik de rest van de tijd kan slapen," zeg ik en kijk glimlachend om naar Nina, die nog achter me stond. Ik lek even over mijn lippen, nu we hier zo staan is het wel heel verleidelijk om haar een kus te geven.

Emeli
Ik glimlach als hij dat zegt. "Als ik dat nu al doe, is het een volgende keer niet meer leuk," zeg ik een beetje mysterieus. Er zijn namelijk andere momenten die ik me kan voorstellen met hem, waarop het veel interessanter zou zijn om dat te doen. Ik luister naar wat hij zegt over een body builder lichaam en knik instemmend. "Dat vind ik ook maar niks," antwoord ik en probeer subtiel zijn lichaam eens helemaal te bekijken.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  10  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum