ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 12/02/2018 08:54 PM

Bowie
''Tss toevallig dat ze vandaag aangenomen is dat geil jong waar je het over hebt haar naam is Emilia, en voor het geval dat je het wil weten ik neuk niet met meisjes van zijn leeftijd.'' Zei ik tegen Ana terwijl Dale bijna in zijn koffie stikte ik fronste en nam diep adem ''jij moet er door de villa lijden trouwens Dale en wijs haar haar kamer aan alsjeblieft.'' Zei ik gapend ''ik moet trouwens Roan morgen ophalen van het vliegveld hij komt op bezoek.'' Zei ik tegen Ana

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 12/02/2018 08:49 PM

Anastasia
'Geloof me maar, als het aan Bowie ligt loopt er hier een geil jong ding het werk te doen.' zei ik. Ik kon Bowie lang genoeg. Ik bekeek Dale en dacht terug aan onze avontuurtjes van afgelopen weekend. Het liet me echt veel beter voelen. Het voelde alsof de tijd stil stond met hem. Ik nam een slok van mijn thee en beet kort op mijn lip terwijl mijn blik terug afgleed naar Bowie die met een serieus gezicht naar zijn papieren keek.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 12/02/2018 08:46 PM

Dale
Ik grijnsde breed en zonder ook maar te hoeven na denken spoot ik mijn goedje in haar. Dit was toch echt wel de geilste sex ervaring die ik had.

Dale
Het was alweer maandag stomste dag van de week want dan kon ik Anastasia niet nueken in de woonkamer maar wel in het tuinhuisje. Ik nam diep adem en keek naar Bowie die wat papierwerk door nam ''vanwaar zoveel papieren?'' Vroeg ik terwijl ik overeind kwam en hij opkeek ''ik wil een nieuwe maid die ene die ik nu heb word te oud.'' Ik fronste en nam diep adem ''well ik hoop dat je een mooie jongedame indienst neemt want dan heb ik nog wat te genieten tijdens het ontbijt.'' Zei ik terwijl ik een knipoog naar Ana toe maakte hopelijk werd ze niet jaloers al windde het me op als ze jaloers zou zijn.. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 12/02/2018 08:40 PM

Anastasia
Als hij vermeld dat hij moest komen ging er een super geile rilling door me heen. Ik ging dichter bij zijn oor met mijn gezicht en grijnsde. 'Doe het.' hijgde ik in zijn oor en ik beet op mijn lip. Ik kon niet geloven hoe ik ervan genoot om iemand die half mijn leeftijd is, minder zelfs, te neuken.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 12/02/2018 08:27 PM

Dale
Ik voelde mijn vriend afgemolken worden en keek grijnzend naar haar tieten die op en neer gingen.” Ik ga komen” vermelde ik haar terwijl ik haar billen vastgreep en begon te stoten. Ik wist niet of ik in haar mocht komen aangezien we het zonder condoom deden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 11/29/2018 04:01 PM

Anastasia
Als we verplaatsen naar de bank grijnsde ik. Ik klom bovenop hem en liet hem in me glijden. Ik begon snel op hem te rijden en kreunde. Mijn hoofd lag inmiddels in mijn nek en mijn ogen waren gesloten van genot. Ik grijnsde als hij vertelde dit vaker te willen en kreunde instemmend.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 11/28/2018 03:49 PM

Dale
Als ze dat zegt versnel ik mijn tempo ik Glee even uit haar om haar vervolgens naar de bank te verkazen waar ik haar hielp op mijn Dick zodat ze me kon rijden. Ik nam 1 van haar tepels in mijn mond en zette mijn handen op haar volle billen. Ze had echt een heerlijke reet “ik vind het prima als het onder ons blijft maar dan mag het best van mij vaker gebeuren.” Zei ik grommend en grijnzend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 11/28/2018 02:45 PM

Anastasia
Ik bekeek zijn vriend en was stom verbaasd hoe goed hij geschapen was. Ik beet op mijn lip en voelde hoe hij in me gleed. Een kreun verliet mijn lippen en ik beet op mijn lip om me een beetje in te houden al ging dat erg lastig. Ik greep de tafel stevig vast en kreunde hard. 'Niemand hoeft dit te weten.' hijgde ik als antwoord. Als iemand dit te weten kwam stond ik al helemaal ten schande. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 11/28/2018 12:44 AM

Dale
Als ze dat zegt grijns ik.. ik duwde haar tussen mij en de tafel en liet mijn broek tot aan mijn enkels zakken. Mijn pik die al rechtovereind stond maakte ik glad met haar geil terwijl ik die vervolgens al snel in haar liet glijden. Ik nam haar heupen vast en stoten al gelijk met een rap tempo ze geilde me zo erg op de afgelopen 3 maanden ik werd er helemaal gek van en nu kon ik haar gewoon misschien een heel weekend neuken. Maar als Bowie terug zou zijn.. kon dat niet meer dus moest ik wel standvastig zijn dit was dus eenmalig. Ik gromde en sloeg een aantal tikken op haar billen die al snel rood werden ''vind je zoon het niet erg dat je een jongen van zijn leeftijd neukt''zei ik grommend terwijl het me echt erg opwindde. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 11/28/2018 12:34 AM

Anastasia
Ik merk dat de lust wederzijds was. Hij zoende me heerlijk terug en voor ik het wist stond ik niet meer op de grond. Als zijn hand mijn slipje ingleed beet ik op mijn lip en liet een kreun horen. Sinds Lorenzo had ik geen pik meer in me gehad. Het enige wat ik kon doen was spelen met mezelf. Ik omvatte met mijn handen zijn hoofd en drukte mijn lippen weer terug tegen de zijne en beet op zijn onderlip waar ik zo zachtjes aan trok. Ik merkte dat ik natter en natter werd en geiler en geiler. 'Neuk me Dale.' hijgde ik in zijn oor.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum