ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 12/02/2018 08:40 PM

Anastasia
Als hij vermeld dat hij moest komen ging er een super geile rilling door me heen. Ik ging dichter bij zijn oor met mijn gezicht en grijnsde. 'Doe het.' hijgde ik in zijn oor en ik beet op mijn lip. Ik kon niet geloven hoe ik ervan genoot om iemand die half mijn leeftijd is, minder zelfs, te neuken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 12/02/2018 08:46 PM

Dale
Ik grijnsde breed en zonder ook maar te hoeven na denken spoot ik mijn goedje in haar. Dit was toch echt wel de geilste sex ervaring die ik had.

Dale
Het was alweer maandag stomste dag van de week want dan kon ik Anastasia niet nueken in de woonkamer maar wel in het tuinhuisje. Ik nam diep adem en keek naar Bowie die wat papierwerk door nam ''vanwaar zoveel papieren?'' Vroeg ik terwijl ik overeind kwam en hij opkeek ''ik wil een nieuwe maid die ene die ik nu heb word te oud.'' Ik fronste en nam diep adem ''well ik hoop dat je een mooie jongedame indienst neemt want dan heb ik nog wat te genieten tijdens het ontbijt.'' Zei ik terwijl ik een knipoog naar Ana toe maakte hopelijk werd ze niet jaloers al windde het me op als ze jaloers zou zijn.. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 12/02/2018 08:49 PM

Anastasia
'Geloof me maar, als het aan Bowie ligt loopt er hier een geil jong ding het werk te doen.' zei ik. Ik kon Bowie lang genoeg. Ik bekeek Dale en dacht terug aan onze avontuurtjes van afgelopen weekend. Het liet me echt veel beter voelen. Het voelde alsof de tijd stil stond met hem. Ik nam een slok van mijn thee en beet kort op mijn lip terwijl mijn blik terug afgleed naar Bowie die met een serieus gezicht naar zijn papieren keek.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 12/02/2018 08:54 PM

Bowie
''Tss toevallig dat ze vandaag aangenomen is dat geil jong waar je het over hebt haar naam is Emilia, en voor het geval dat je het wil weten ik neuk niet met meisjes van zijn leeftijd.'' Zei ik tegen Ana terwijl Dale bijna in zijn koffie stikte ik fronste en nam diep adem ''jij moet er door de villa lijden trouwens Dale en wijs haar haar kamer aan alsjeblieft.'' Zei ik gapend ''ik moet trouwens Roan morgen ophalen van het vliegveld hij komt op bezoek.'' Zei ik tegen Ana

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 12/02/2018 09:01 PM

Anastasia
Als Dale zich verslikte in zijn koffie gaf ik hem met mijn voet een zachte schop onder tafel. Strakt verpestte hij het nog. Ik grijnsde sarcastisch naar Bowie. 'Tuurlijk doe jij dat niet.'zei ik tegen hem en kwam overeind. Ik dronk het laatste van mijn thee op en dacht even aan Roan. Mijn geweldige zoon. 'Fijn dat hij langs komt. ' zei ik oprecht. Ik miste mijn kinderen enorm, maar goed. Ik was hier voor mezelf. Om te ontspannen. En dat zou ik ook gaan doen nu. 'Ik ga zwemmen.' zei ik en had nu al zin in dat heerlijke warme water om mijn lichaam.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 12/02/2018 09:13 PM

Dale
''Hoelaat komt ze?'' Vroeg ik terwijl ik Anastasia nakeek ''eh ongeveer nu.'' De bel ging af terwijl ik diep adem nam Bowie liep richting de deur en deed open ''welkom Emilia.'' Zei hij als de gastheer die hij was a;s hij aan de kant schuift en ik zie dat he mijn ex is spuug ik mijn koffie uit.. een ex waar ik niet zo goed uitelkaar mee was gegaan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 12/02/2018 09:18 PM

Zara Emilia
Ik stond voor de deur van de enorme mansion en beet kort op mijn lip. Ik had dit baantje echt nodig om te kunnen leven. Ik belde aan en bleef even zenuwachtig wachten. De deur word geopend door een knappe man. Ik maakte een korte buiging als hij mij welkom heette. 'Dank u heer Lincoln.' zei ik en liep binnen. Mijn oog viel meteen op een bekend gezicht en een scheut van boosheid raasde door mijn lichaam. 'Koffie iets te heet?' vroeg ik aan hem en trok een wenkbrauw arrogant omhoog.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 12/02/2018 09:52 PM


Dale
Als ze dat zegt grijns ik ''niks aan de hand hi ik ben Dale.'' Zei ik terwijl ik overeind kwam en haar een hand gaf ik keek haar met vurige ogen aan ze moest durven om ook maar te zeggen dat ze me kent. Bowie glimlachte ''fijn dat je er bent dit is mijn soort van lakei en hij zal je hier rondleiden ik moet tenslotte nog wat werk afhandelen.. ik zie je vanavond bij het diner wel.'' Zei hij tegen haar terwijl hij onder de indruk van haar leek ze was tenslotte bloedmooi met die zielige blauwe oogjes... waar ik voor een blok voor viel.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from LostSouls on 12/02/2018 09:55 PM

Zara Emilia
Ik keek naar zijn hand en beet mijn kaken samen waarna ik zijn hand aannam. Eikel. 'Zara Emilia. Noem me wat je wilt.' zei ik tegen hem en liet zijn hand ook maar al te snel weer los. Ik keek de heer Lincoln na en glimlachte. 'Tot vanavond.'zei ik en keerde me weer tot Dale. Als Bowie weg was. Ik gaf hem een klap in zijn gezicht met mijn platte hand en liep alvast vooruit aangezien hij me moest rondleiden. 'Ga je me nog de weg wijzen of hoe zit dat?' vroeg ik hem en keek rond. Waarom moest hij nu uitgerekend hier werken. Ik kon nu geen ontslag nemen, ik had dit werk nodig.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| Playing with the devil w. walkingdead

from walkingdead on 12/03/2018 08:58 PM

Dale
Als ze me een klap geeft in mijn ezicht bijt ik mijn kaken opelkaar.” Nog steeds boos omdat ik je nooit meer terug had gebeld na dat leuke avondje?” Zei ik met een vals lachje. Terwijl ik langs haar liep en wenkte dat ze me kon volgen maar de slaapkamers. Ik had een intieme relatie gehad met Emilia het was zeker niet alleen seks. Maar toen de tijd was ik nog niet klaar voor een vaste relatie dus heb ik nooit meer van me laten horen en ben ik weg gebleven.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  »  |  Last

« Back to forum