ORPG|| 885. WD 18+ obvs

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 25.01.2019 01:23

Mia
''Hetzelfde geld voor mij Damion Lincoln.'' Zei ik zacht tegen hem ik sloot mijn ogen terwijl een tijdje zo bleven zitten. 

Non Ava

''Joshua waar zit je nou!'' Riep ik door het weeshuis de kleine prins verstopte zich altijd het was een prima jong.. naar 10 jaar hem hebben opgevoed samen met alle andere kinderen werd het tijd dat zijn moeder hem mee naar huis nam. Zijn zusje Dakota en zijn moeder Harley kwamen hem elk weekend bezoeken hij was de prins van de hell maar dat leventje zou ongelukkig voor hem zijn en dat wist iedereen die met de lincolns verbonden waren. Ik vond hem eindelijk in zijn kamer verstopt met zijn beste vriend Cole ''ik wil niet weg!'' Riep hij koppig terwijl hij achter Cole schuilde ''ik denk dat ik het kasteel niet leuk ga vinden.'' Verklaarde hij terwijl ik zwak glimlachte ''kleine prins je mag zo vaak langs komen van je moeder, Ik Cole en alle andere kinderen zullen je snel weer bezoeken,'' 

Nick
Ik keek naar buiten en horde Dakota en Harley mijn kantoor in lopen ''Josh komt weer thuis vader,, bent u niet blij om hem weer te zien,, het is een tijd geleden dat we hem bezocht hebben.'' Ik draaide me om en keek Dakota aan ''je broer is hier van harte welkom Dakota toch Harley.'' Zei ik terwijl Dakota wel wist dat ik zijn vader niet was maar me wel terughoudend gedroeg als het om hem ging. Ik heb de troon nooit overgenomen maar wel het kasteel van mijn moeder ik sprak niet met Mia of Damion wel wist ik dat ze 2 kinderen hadden Elivia en Ron geboren als tweeling. Ron was natuurlijk de kroonprins, Er ging een gerucht rond dat hun de uitverkorene waren en Ron zacht gezegd een bizarre jongen was met meer dan 5 mistresses plus zijn zusje. Ik was blij dat Dakota en Josh niks te maken hadden met hun zij zouden gewoon opgroeien als normale tieners, Stel je voor Dakota een seksslaafje van zo een snotaap.

Ron Lincoln
Ik spande mijn boog en richte recht op de appel die op mijn servants hoofd stond ik liet mijn moeder en zusje niet meer in spanning en liet het touw los. De pijl raakte de appel terwijl de servant opgelucht adem nam mijn moeder auplidiseerde terwijl ik boog maar als Elivia niet klapt kijk ik haar strak aan na dat gedaan te hebben begon ze te klappen ik glimlachte.'' Je word net zo goed als je vader Ronnie'' zei mijn moeder terwijl ze overeind kwam en een kusje plaatst op mijn voorhoofd ''weet ik mama'' zei ik liefelijk verwend en arogant dat was Ron Lincoln. 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 25.01.2019 12:51

Harley
Betraand bleef ik naar Josh kijken. Ik voelde me maar een teleurstelling in Nick zijn ogen. Als hij eindelijk de woorden uitspreekt dat hij van mij hield keek ik direct op en liep ik naar hem toe. Ik drukte mijn lippen tegen de zijne en legde mijn handen op zijn wangen. Ik liet hem los en legde mijn voorhoofd tegen het zijne. 'Prima, Damion krijgt niets te weten. Maar dan wil ik dat alle sporen wat naar hem kunnen leiden worden uitgewist. Josh mag het ook nooit weten. Het zou zijn leven op zijn kop zetten.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip.

Damion
Ik keek naar haar en schudde mijn hoofd. 'Ik hou ook van jou, babe. Als jij volgende week wilt trouwen, dan zorg ik ervoor dat wij volgende week trouwen.' zei ik tegen haar en streelde met mijn duim over haar wang. 'Maak je geen zorgen, mij raak je niet meer kwijt. Mijn leven zonder jou is een donkere plek. Ik kan niet zonder jou.'

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 25.01.2019 12:38

Mia
Als hij vraagt waarom ik zo een haast had kijk ik hem dwingend aan ''omdat ik van je hou en je nooit meer kwijt wil,'' Ik moest mijn tranen in houden. Als we niet snel een kind zouden baren zou Nick alles van hem afpakken en hem nog meer verachten.. ik wist niet of Nick Josh zou gebruiken om die troon te krijgen dus moest ik zo snel mogelijk een prins of prinses baren. 

Nick
'' Harley ik ben niet zoals mijn voorouders,'' ik keek haar diep aan ''ik ben nog steeds de zoon van een normale school directeur entitled to nothing.'' Zei ik tegen haar ''en ik denk dat het zo zal blijven..'' Ik keek voor me uit ''die jongen is geboren om de troon over te nemen als Damion weet dat hij bestaat zal hij Mia verlaten,, en er alles aan doen om jou en josh in zijn handen te krijgen en ik kan dat niet laten gebeuren.. because i love you Harley,'' dit was de eerste keer dat ik zo iets zei tegen wie dan ook.. ik wilde ze beide beschermen tegen schande, 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 25.01.2019 12:24

Harley
Ik draaide me om en keek naar kleine Josh. Hij was geboren in een gekke wereld. Dat is wat mijn moeder ook altijd tegen mij zei. Nog altijd wist ik niet wie mijn vader was. Echt last had ik er niet van maar ik zou het wel willen weten. 'Dit komt uit Nick. Dat kan ik je nu wel voorspellen. Denk je niet dat die jongen sprekend op hem gaat lijken? Jij gaat hem ervoor verachten, dat weet ik zeker.' zei ik en liep weer naar het wiegje waar hij nu rustig lag te slapen. Met mijn pink kriebelde ik hem over zijn handje die hij vervolgens in zijn slaap vastnam.

Damion
Ik keek naar het open vuur van de haard en glimlachte. Mijn gedachte aan de seks die we net hadden werd verstoord als Mia verteld dat ze volgende week al wou trouwen. 'Waarom opeens zo een haast?' vroeg ik haar. 'Niet dat ik het erg zou vinden. Er moet dan wel nog heel veel geregeld worden binnen die week.'

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 25.01.2019 12:11

Nick
Als ze dat zegt slik ik.. ik knikte en keek naar Josh ''je mag zo vaak bezoeken als je wilt.. als de volgende geboren word halen we hem terug naar het kasteel,'' Zei ik tegen haar terwijl ik het nooit had verwacht dat Damion uiteraard de vader is. Hoelang zou het voor mij dan duren om haar zwanger te krijgen?'' Damion mag het niet weten.. hij zal het ook niet weten want we praten niet met hem.'' Zei ik terwijl mee leefde met Josh ik was tenslotte ook paar ongeluk gekomen. 

Mia
Als hij zich los laat op mijn lichaam probeer ik weg te drukken dat ik zijn zoon geheim voor hem hield. Niet veel later lagen we halfnaakt naar de haard te kijken mijn ogen keken naar het vuur terwijl ik mijn mond vervolgens open trok,'' Ik wil volgende week al trouwen'' zei ik toen,

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 25.01.2019 11:58

Harley
Ik beet op mijn lip en keek naar de grond. Zodra het woord Damion zijn lippen verliet ontstonden er tranen in mijn ogen. Dat kon gewoon echt niet. Als hij mijn handen vast nam en er een kusje op gaf trok ik ze langzaam terug. 'Nu ben ik al helemaal een bloedhoer.' zei ik en liep naar het raam waar ik met mijn armen over elkaar naar buiten keek. 'Kan ik hem daar wel bezoeken?' vroeg ik en beet op mijn lip waarna ik mijn tranen wegvegen. 

Damion
Ik grijnsde en tilde haar op met aan beide kanten van mijn lichaam een been. 'Ik heb wel zin in dat overheerlijke lichaam van jou ja.' zei ik en drukte mijn lippen tegen de hare. Ik liep naar de bank waar ik haar op "neer gooide" en ik trok mijn shirt uit. Mijn broekriem maakte ik los voor ik over haar heen kroop en kusjes in haar nek drukte en haar shirt kapot scheurde.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 25.01.2019 09:36

Nick
Ik hield Josh goed vast en neuriede een liedje voor hem die mijn vader altijd voor me zong als ik nachtmerries had. Als hij het eindelijk begeeft leg ik hem voorzichtig neer in zijn wiegje en zucht ik zacht.” Hij is van Damion” zei ik toen tegen Harley “maar ik zal hem opvoeden als mijn eigen.” Ik draaide me naar haar toe en nam haar hand vast “ik stuur de baby naar het klooster waar de nonnen hem kunnen opvoeden en jij alsnog je werk kan verrichten.” Zei ik tegen haar terwijl ik een kusje op haar hand plaatste “je bent tenslotte mijn vrouwe.”


Mia
“ ja ik ging nog even mijn nagels doen niks om je zorgen te maken.” Ik drukte mijn lippen weer op de zijne en trok mijn jas ondertussen uit “zin om te neuken?” Vroeg ik toen grijnzend om te checken of zijn neuk skills nu wat optimaler waren hij was Nick en Harley al een beetje aan het vergeten dus dat was goed.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 24.01.2019 11:49

Harley
Als Nick binnen kwam nam hij Josh al snel over. Ik was gesloopt. Die baby kostte me alle energie. Als Nick vraagt voor de speen haalde ik die van het kastje en stopte ik die in het mondje van het kleintje. Het was niet dat ik geen gevoelens bij hem had ofzo. Ik hield wel echt van hem. Hij had gewoon voor heel veel chaos in mijn leven gezorgd en voor problemen in mijn happy place.

Damion
Als ik hoorde dat Mia thuis kwam, kwam ik overeind en liep ik meteen naar haar toe. Ik drukte een lustige zoen tegen haar lippen. 'Wat ben je lang weggeweest.'zei ik en streelde langs haar wang waarna ik een pluk haar uit haar gezicht streelde.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 24.01.2019 11:33

Nick
Ik kwam de zaal binnen waar ik Harley met de baby zag en nam Josh van haar over terwijl ik hem begon te wiegen en hij gelijk stopte met huilen. Ik probeerde mijn gevoelens op zij te zetten zolang Damion niet wist dat hij een vader nu was.. vond ik het niet erg ''breng me de speen Harley hij is moe.'' Zei ik tegen haar.

Mia
Ik kwam verwilderd thuis maar kwam algauw tot mezelf net alsof ik niet te horen had gekregen dat Damion een pasgeboren zoon had.'' Babe!''Riep ik terwijl ik naar buiten keek.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 24.01.2019 11:25

Harley
Ik zat naast het wiegje van het kleintje en beet op mijn lip. Het jongetje huilde en huilde maar en ik kreeg het niet stil. Ik wou het niet stil krijgen. Het kind had alleen maar voor problemen gezorgd. Ik had niet naar Nick moeten luisteren. Ik had het weg moeten laten halen. Ik kwam overeind en nam het in mijn armen. 'Josh, hou alsjeblieft op met huilen.' zei ik terwijl ik hem in mijn armen wiegde.

Damion
Ik dronk een glas rode wijn terwijl ik bij de haard zat. Mia wou per se naar Nick en Harley toe. Geen idee waarom, maar ik wou niks met die twee te maken hebben. Ik haalde een hand door mijn haar en dronk het glas leeg. Onze relatie was wel iets verbeterd, maar op sommige momenten ging het nog altijd stroef. Vooral als ze weer eens naar die twee hufters moest. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum