ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/13/2018 09:57 PM

Harley
Ik was gewoon aan het genieten van mijn dansjes met de meiden en voelde opeens een hand op mijn heup. Ik merkte al snel dat het die Niko was en danste geil met hem mee. Ik zou hem eerst flink opgeilen en vervolgens keihard voor lul zetten voor zijn vrienden en hem keihard afwijzen. Met mijn billen schuurde ik tegen zijn jongeheer aan en beet op mijn lip. Na een tijdje draaide ik me om en danste nog altijd met hem. Ik liet mijn handen sensueel en lustig over zijn lichaam glijden en liet mijn lippen bij zijn oor. 'Mocht je willen.' zei ik en sabbelde kort op zijn oorlel voor ik bij hem vandaan liep naar de dranktafel. Tijdens het lopen zag ik dat aanhangsel van hem dat blijkbaar iets van Cameron heette ofzo en gaf hem een knipoog waarna ik mezelf een nieuwe volle beker drank inschonk.

Damion
Terwijl Ivy tegen me aandanste grijnsde ik en liet mijn hand langs haar lichaam glijden. Ik drukte mijn lippen tegen de van Ivy en legde mijn ogen tegelijkertijd vast met een van een ander meisje. Ze zag er echt prachtig uit. Ik liet mijn lippen afdwalen naar de lippen van Ivy, maar hield mijn ogen verstrengeld met die van het mysterieuze geile meisje.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/13/2018 10:18 PM

Mia
Als ik zie dat hij Ivy zoent draai ik me ogen nog net niet arogant maar zo van next. Ik liep grijnzend met mijn lolly in me mond van de dansvloer af naar de bar ik ging zitten terwijl ik 2 drankjes bestelde. Ik wist nu dat ik zijn aandacht had. 

Niko
Als ze me afpoeierd grijns ik vals ze wist echt niet wie ze zo net afwees. Als ze een knipoog geeft aan cameron kijken we elkaar grijnzend aan. Ik liep de dansvloer af en wist dat nightwatch zo ging beginnen ik stak een sigaret op en keek nog even naar Mia die steen goed was in verlijden.. ze was ook niet lelijk ooit was ze de mooiste van de school dus het verbaasde me niet. Ik nam een flinke teugje terwijl mijn ogen zochten voor een slachtoffer Harley ging het blijkbaar niet worden 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/13/2018 10:33 PM

Harley
Ik dronk beker na beker leeg en voelde dat het het gewenste effect opleverde. Ik was zat. Ik zag verderop Ivy en Damion en grijnsde breed. Jade nam Ivy van Damion weg en ik liep naar Jade en Ivy toe. 'Jongens ik ben helemaal lazerus.' lachte ik. Kate voegde zich bij ons. 'Ik ook lachte ze.' zei ze. Ik grijnsde breed en danste met ze. We draaiden allemaal met onze kont en Kate en ik begonnen iets intiemer te dansen. Na een tijdje begonnen we elkaar te zoenen wat voor een luid gejuich om ons heen zorgde.

Damion
Niet veel later werd Ivy van me afgestolen. 'Sorry Damion. Ik steel haar even.'zei ze en nam haar mee. Ik was aan de ene kant wel blij. Dan kon ik naar het mysterieuze meisje toe. Ik ging naast haar zitten en bestelde een shotje tequila die ik achterover sloeg. 'Wind je dat op? Kijken hoe twee personen zich aflebberen.' zei ik met een grijnsje, maar keek haar nog niet aan.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/13/2018 10:48 PM

Mia
Als ik de stem hoor van Damion kijk ik op ''niet bepaald.. misschien als ik het zelf doe wel.'' Zei ik terwijl ik hem aankeek ''ik denk dat we beide wel wat willen van mekaar.'' Ik zag hoe Ivy keek en was bestwel tactische ingesteld ik kwam grijnzend overeind.'' 403'' zei ik alleen terwijl ik wegliep richting mijn dorm. Nightwatch kon beginnen.

Niko
Ik zag hoe Harley Kate zoende en nam mijn sigaret tussen mijn vingers. En als ik zeg dat ik zin in een trio had ik liep de dansvloer op en nam Kate over van Harley ik plaatste mijn lippen op de haren terwijl ze al gelijk mee zoende.'' 506'' zei ik zacht in haar oor terwijl ik de dansvloer verliet en mijn sigaret grijnzend weggooide.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/13/2018 11:07 PM

Damion
Ik keek haar grijnzend na. Ik dronk mijn drankje nog op en stond vervolgens op om haar achterna te gaan. Ik baande me een weg door de menigte richting de dorm die ze me had ingefluisterd. Ik beet op mijn lip en opende haar deur waar ik haar weer zag. Ik merkte aan mezelf dat ik al echt zin had gekregen.

Harley
Als Kate van me af word getrokken keek ik naar de twee met een verontwaardigde blik. Meende hij dit nou serieus. Ik beet op mijn lip en keek hem na. 'Je gaat toch niet?' vroeg ik Kate. Ze haalde haar schouders op. 'Waarom niet? Ga mee.' zei ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Ga jij maar. Trek hem uit elkaar.'zei ik en keek haar na. Ik ging het hem niet zo makkelijk maken. Ook niet als ik zat was.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/13/2018 11:26 PM

Mia
Als ik zie dat hij mijn kamer binnenvalt grijns ik.. ik deed dit niet voor Niko maar voor mezelf. Ik liep op hem af en zoende hem gelijk. Waarna ik op mijn knieën ging om hem te pijpen. Ik nam zijn vriend uit zijn broek en keek hem niet aan.. ik keek niemand aan tijdens de seks.

-
Ik kom zo op Niko

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/13/2018 11:29 PM

Damion
Ik grijnsde als ik al snel haar lippen tegen de mijne voelde drukken. Wellustig betastte ik haar lichaam en al snel ging ze op haar knieën om mij hoofd te geven. Haar heerlijke volle lippen lieten een schot van genot door mijn jonge heer gaan. Ik beet op mijn lip en sloot genietend mijn ogen terwijl ze me heerlijk stijf maakte.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/13/2018 11:45 PM

Mia
Volgende morgen werd ik wakker in mijn bed met een naakte Damion naast me. Ik kwam overeind trok mijn lingerie aan en kleden me aan in mijn uniform terwijl ik mijn kamer verliet. Ik had wel redelijke seks gehad maar ik had het gewoon op een vluggertje gelaten. Verder wilde ik niks met hem te maken hebben.

Niko
Volgende dag werd ik wakker bij Jade en Kate in bed. Ze hadden me een geweldige avond gegeven maar ik hoopte meer met Harley e eindigen. Ik kwam overeind en kleden me moeizaam om terwijl ik een sigaret tussen mijn lippen dauwde en hem aanstak. Ik wreef door mijn warrige haren en nam een fles whiskey van Kate’s bureau en verliet hun dorm.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/13/2018 11:52 PM

Harley
Ik werd wakker met een helse koppijn en keek naast me. Ik lag niet in mijn eigen bed, want ik kan me nog vaag herinneren dat ik gekreun uit mijn kamer hoorde komen en dus een scharrel ben gaan zoeken. De jongen lag nog vredig te slapen dus ik kwam overeind. Ik kleedde me terug aan en stal zijn zonnebril die ik opzette en door de gangen begon te zwerven opweg naar mijn kamer.

Damion
Ik werd wakker als ik de deur dicht hoorde gaan en kreunde even van vermoeidheid. Ik ging met een hand door mijn haar en kwam overeind. Dit was niet mijn dorm en het meisje van gister was al weg dus ik moest ook wel haar kamer verlaten. Ik kleedde me aan en liep de kamer uit opweg naar de aula om iets te eten te pakken.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/14/2018 08:24 AM

Niko
Ik kwam Cam tegen op de gang die ook een wilde nacht had gehad en nam grijnzend een slok van mijn fles whiskey.” Begin je weer met een frisse ochtend kater mijn jongen.” Zei Cam lachend terwijl ik grijnsde en Mia zag lopen “zo te zien had j laatste scharrel ook wel wat beleefd.” Ik wenkte naar Mia terwijl zijn blik veranderde ik wist dat Cam nogsteeds gevoelens voor haar had.. ze was trouwens zijn eerste echte vriendin geweest.” Met wie dan?” Ik hield mijn schouders op en stak mijn sigaret weer aan om de inburn tegen te gaan als ik Damion de kamer uit zie lopen gijns ik “daar heb je antwoord.”

Mia
Ik liep naar de aula en bestelde een bloodbag type O en nam diep adem. Ik moest maar doen of deze avond nooit was gebeurt. Hij had me redelijk afgelebbert en gevingerd en zijn seksdrive was redelijk hoog volgens mij.. ik moest zeggen dit gunde ik een 2e keer maar zoals eerder gezegd ik was niet meer die Mia.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum