ORPG|| 885. WD 18+ obvs

Erste Seite  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  37  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 22.01.2019 11:10

Harley
Ik keek naar Nick en liet het maar gaan. Op dit moment had ik de energie niet om in discussie te gaan over welk onderwerp dan ook. Met een zwakke glimlach kroop ik in zijn armen en drukte een kusje tegen zijn lippen. Ik moest alles achter me gaan laten. Dit was nu mijn leven. Hier bij Nick.

Damion
Ik keek naar haar en plofte op de grote sofa. Ik gniffelde even en keek naar Mia. 'Ooit zullen we er wel rond hebben rennen.'zei ik tegen haar en dacht even na. Of ons leventje zo perfect zou worden als dat het zou zijn geweest wanneer we niet uit elkaar zouden zijn gegaan, dat wist ik niet. Daar konden we maar op een manier achter komen.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 23.01.2019 07:45

Nick
Ik nam een aantal trekjes maar het begon me al snel te vervelen dus drukte ik mijn jointje uit en focuste ik me vervolgens op Harley. Ik zette mijn rechterhand op haar nek en zoende haar teder waarna ik vervolgens mijn andere hand onder haar shirtje liet glijden. Ik liet mijn hand haar bhklepje open maken en beet zacht op haar onderlip nu ik stoned was.. was mijn seks drive ook hoog.

Mia
Als hij dat zegt glimlach ik zwak “dus ga je me rondlijden?” Vroeg ik hem terwijl ik naar hem keek. Ik wist niet hoe het uit zou pakken met Damion tenminste hadden we intens goeie seks daar kon ik niet over liegen. Maar ik miste zijn aandacht hij had van alles altijd aan zijn hoofd.. ik wilde heel graag dat ik zijn wereld zou worden.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 24.01.2019 11:20

Harley
Ik keek hoe hij een joint opstak, maar zo snel als hij hem opstak had hij hem ook alweer uitgedrukt. Ik keek glimlachend als hij terug bij me kwam en voelde vervolgens glimlachend zijn lippen tegen de mijne. Een intense tinteling ging door mijn lichaam. Die kreeg ik altijd als hij zo dichtbij me was. Mijn handen gleden door zijn haar en vervolgens hielp ik hem uit zijn shirt waarna ik verlekkerd naar zijn spieren keek. Mijn lippen vonden daarna snel weer de zijne.

Damion
Ik keek naar Mia en knikte. 'Ik leid je wel rond.' zei ik tegen haar en kwam overeind. 'We zijn nu bij de living.' zei ik en liep naar haar toe. Ik drukte een kus tegen haar lippen en nam haar hand vast om haar vervolgens alle ruimtes te gaan laten zien. Ik zou haar als laatste de wellness laten zien waar wij ons zwembad, bubbelbad en de sauna's hebben. Misschien konden we daar nog wel wat sexy time beleven.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 24.01.2019 09:29

Nick
Als ze me zo hongerig aankijkt glij ik met beide handen naar haar broek die ik vervolgens uittrok. Ik drukte nog een kusje op haar lippen en verdween vervolgens naar onder om haar te verwennen met mijn mond. Ik glee met mijn tong kort over haar string waarna ik hem snel met mijn fangs kapot trok ik legde vervolgens mijn handen op haar heupen. Harley was alles wat ik nodig had als het op liefde aankwam.

Mia
3 hele weken gingen voorbij en ik kon prima met Damion in een gigantisch kasteel wonen. Maar ik merkte aan Damion dat hij wat miste in zijn leven. Ik kwam de sauna binnen en zag Damion al zitten ''babe ik merk dat onze seks... niet meer als vroeger is.'' Zei ik tegen hem terwijl ik nast hem ging zitten ''is er iets mis met me?'' Vroeg ik terwijl ik naar mijn lichaam keek.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 24.01.2019 09:49

Harley
Met een grijns keek ik naar Nick. Hij maakte alles geil. Ik beet op mijn lip en kreunde zodra zijn tong mijn lekkere plekjes raakte. Ik haalde een hand door mijn haar en slot genietend mijn ogen. 'Fuck Nick.'hijgde ik en greep met mijn handen in zijn haar. Er was nooit iemand geweest die me zo kon verwennen als Nick dat kon.

Damion
Ik genoot van de hitte met mijn ogen dicht als ik opeens de deur open hoorde gaan. Een oog ging open waarmee ik haar even bekeek. Als ze meteen vraagt of er iets mis met haar is glimlachte ik zwakjes. 'Nee, je bent nog altijd even prachtig.'zei ik en drukte een kusje tegen haar lippen.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 24.01.2019 09:54

Mia
Als hij dat zegt kijk ik even twijfelend maar glimlachte vervolgens ''nog iets van Harley gehoord?'' Vroeg ik toen maar terwijl ik hem nooit confronteerde ermee misschien lag het gevoelig. Maar ik wilde onze relatie stand houden.

Nick
Mijn ogen staarde naar de zwangerschaps test terwijl ik even duizelig in mijn hoofd werd ''is het van mij?'' Vroeg ik toen terwijl ik niet zo enthaosiast er over was omdat ze 4 weken zwanger was.. en al zeker niet van mij. Ik ging even zitten en voelde dat mijn plannen als koning in duigen zou vallen.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 24.01.2019 10:11

Harley
Ik keek naar de test. 2 streepjes. 2 blauwe kut streepjes. 'Tuurlijk is het van jou. Van wie anders moet het zijn.'zei ik tegen hem en ging met handen over mijn gezicht. 'Hoe kun je dat überhaupt bedenken om te vragen?' vroeg ik boos. Dit kon toch niet? Ik sloeg tegen de muur en ging vervolgens op het bed zitten waar ik voor me uit staarde. Ik kon mezelf wel slaan.

Damion
Als ze over Harley begint schudde ik mijn hoofd. 'Nee, ze hoeft het niet te proberen ook.'zei ik tegen haar en gooide nog wat water op de kolen voor meer stoom. Ik keek vervolgens naar Mia. 'Waarom wil je dat weten? Had jij niet ook genoeg van haar?' vroeg ik en dacht na aan die bewuste dag dat ik haar letterlijk mijn kamer uit had gegooid.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 24.01.2019 10:21

Mia
''Nee gewoon.. zins jullie niet meer praten ben je zo terug houdend.'' Merkte ik op terwijl ik al overeind kwam om uit de sauna te gaan veel soeps kwam toch niet uit hem dus ik kon maar beter papierwerk doen.

Nick
''Ja we gaan pas 2 weken echt officieel regelmatig naar bed.. en je bent al 4 weken overheen.. niet dat ik het erg vind om stiefvader te worden.'' Zei ik tegen haar terwijl ik voor me uit keek ''maar als het van die sukkel is..'' ik beet mijn kaken opelkaar ''in ieder geval haal het niet weg.. we komen er wel uit.'' Ik voelde langzaam de duisternis inkicken en nam diep adem.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 24.01.2019 10:26

Harley
'Het is niet van hem.' zei ik en keek hem indringend aan. 'Ik zit niet op een kind te wachten Nick.'zei ik tegen hem en voelde me langzaam gek worden van binnen. 'Ik ben er voor jou en nu ook je familie om je te dienen, niet om voor een kind te zorgen en verder niets te kunnen doen. Of mijn werk of dat kind lijdt eronder.'zei ik en beet op mijn lip. Waarom moest dit mij nou weer overkomen. Zover ik altijd geweten had, was er wel meer nodig dan gewoon seks om mij zwanger te krijgen. Ik keek naar Nick. 'Geef maar toe, jij wilt het ook niet en je wilt mij al helemaal niet als ik zo vet ben als een gehaktbal over 8 maanden.'

Damion
Als ze weer wou gaan trok ik haar aan haar pols terug. Dit keer op mijn schoot. 'Sorry, het is niet mijn bedoeling om zo tegen je te doen.' zei ik tegen haar en streelde langs haar arm.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 24.01.2019 10:35

Nick
''Je kan je werk prima doen met een kind erbij.. als je het laat weg laten dood je niet alleen een baby maar je eigen kind.. jou bloed'' ik was tegen abortus maakt niet uit van wie dat kind kwam. Ik kwam overeind ''als je gaat bevallen nemen we een dna test ik hoop voor jou.., voor ons dat het niet van die eikel is anders hebben wij beide een probleem.. als we gaan trouwen,'' Ik snoof kort en wist niet of ik Damion of Mia over dit moest informeren ''ik ben niet iemand die gelijk wegrendt dus maak je niet druk waar het kind terrecht komt.'' Zei ik nu nog..als het geboren zou zijn en ik blijk niet de vader te zijn hadden we een probleem.

Mia
Als ik terug word getrokken kijk ik hem diep aan in zijn ogen ''dat weet ik.'' Zei ik zuchtend ''ik mis alleen de lust die je vroeger had.. nu is het alleen een beetje stoten en dan ben je alweer gekomen,,, mijn hoogste orgasme is hoogtens nu 2'' zei ik tegen hem. Ik kwam overeind ''doe er wat aan Dam,, want seks is belangrijk voor me.'' Ik verliet de sauna en nam diep adem.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  32  |  33  |  34  |  35  |  36  ...  37  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum