ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/13/2018 10:18 PM

Mia
Als ik zie dat hij Ivy zoent draai ik me ogen nog net niet arogant maar zo van next. Ik liep grijnzend met mijn lolly in me mond van de dansvloer af naar de bar ik ging zitten terwijl ik 2 drankjes bestelde. Ik wist nu dat ik zijn aandacht had. 

Niko
Als ze me afpoeierd grijns ik vals ze wist echt niet wie ze zo net afwees. Als ze een knipoog geeft aan cameron kijken we elkaar grijnzend aan. Ik liep de dansvloer af en wist dat nightwatch zo ging beginnen ik stak een sigaret op en keek nog even naar Mia die steen goed was in verlijden.. ze was ook niet lelijk ooit was ze de mooiste van de school dus het verbaasde me niet. Ik nam een flinke teugje terwijl mijn ogen zochten voor een slachtoffer Harley ging het blijkbaar niet worden 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/13/2018 09:57 PM

Harley
Ik was gewoon aan het genieten van mijn dansjes met de meiden en voelde opeens een hand op mijn heup. Ik merkte al snel dat het die Niko was en danste geil met hem mee. Ik zou hem eerst flink opgeilen en vervolgens keihard voor lul zetten voor zijn vrienden en hem keihard afwijzen. Met mijn billen schuurde ik tegen zijn jongeheer aan en beet op mijn lip. Na een tijdje draaide ik me om en danste nog altijd met hem. Ik liet mijn handen sensueel en lustig over zijn lichaam glijden en liet mijn lippen bij zijn oor. 'Mocht je willen.' zei ik en sabbelde kort op zijn oorlel voor ik bij hem vandaan liep naar de dranktafel. Tijdens het lopen zag ik dat aanhangsel van hem dat blijkbaar iets van Cameron heette ofzo en gaf hem een knipoog waarna ik mezelf een nieuwe volle beker drank inschonk.

Damion
Terwijl Ivy tegen me aandanste grijnsde ik en liet mijn hand langs haar lichaam glijden. Ik drukte mijn lippen tegen de van Ivy en legde mijn ogen tegelijkertijd vast met een van een ander meisje. Ze zag er echt prachtig uit. Ik liet mijn lippen afdwalen naar de lippen van Ivy, maar hield mijn ogen verstrengeld met die van het mysterieuze geile meisje.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/13/2018 09:46 PM

Niko
Als ik zie dat ze een soort van gehoorzaamd grijns ik breed. Mijn blik glee naar Harley die haar billen liep te schudden.. ik zag Cameron zijn blik en merkte dat hij haar net zo aantrekkelijk vond als ik. Ik kwam overeind en liep de dansvloer op terwijl ik uitdagend achter Harley ging staan mijn rechterhand legde ik op haar heup terwijl ik haar ritme volgde. Ze was te geil voor woorden. 


Mia
Ik keek naar de jongen die Niko me had aangewezen en kwam overeind. Ik swiepte mijn haren los nu had ik toestemming van Niko dus kon ik die arrogante lekkere Mia aanzetten. Ik begon met dansen in mijn eentje terwijl mijn blauwe ogen die van Damion vasthaakte in de mijne. Ik glee met mijn handen langs mijn lichaam terwijl ik op mijn onderlip beet.. ik had trouwens toch zin in seks dus waarom niet.
secy.jpg

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/13/2018 09:03 PM

Harley
Ik grijnsde breed als hij ontkent een Lincoln te zijn. Zo makkelijk ging dat niet hoor. Ivy had me helemaal over hem ingelicht. Hij was een Lincoln en of hij een 100% engel was daar twijfelde ik sowieso al aan. Ik schudde mijn hoofd en keek hem na. 'Mocht je willen.' zei ik nog en keek op als Ivy langs loopt en Damion zijn pols neemt. 'Kom, dansen.' zei ze en sleurde hem mee. Ik grijnsde. Die belandde in bed samen, sowieso. Ik voegde me bij Kate en Jade en begon met hen te dansen. Ik beweegde sexy op de muziek en draaide uitdagend met mijn kont.

Damion
Ik glimlachte als hij weg liep. 'Hij is een grote grap. Schenk hem geen aandacht. Zijn ego is al groot genoeg.'zei ik nog tegen Harley en keek verrast op als ik een hand om mijn pols voelde. Ivy trok me mee om te dansen. Een grijns kronkelde over mijn gezicht en ik liep gewillig mee. Ze was een heerlijke meid die ik graag tussen mijn lakens zou zien. Ik begon te dansen en binnen no time schuurde ik tegen haar aan.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/13/2018 08:51 PM

Niko
Als hij dat zegt trapt hij op mijn teentjes ik glimlachte zwak ''ik ben geen Lincoln.. ik ben een volbloed engel.'' Zei ik terwijl ik een drankje nam van de bar en mijn mond naar zijn oor bracht ''en ik haat duivels.'' Zei ik intimiderend ik trok me terug en focuste me op Harley ik grinnikte en keek haar aan ''als je wilt kan je me helpen om ze uit te trekken in mijn kamer.'' Zei ik met een knipoog ''geniet van het feest de avond is nog jong.'' Ik nam een slokje van mijn cocktail en keek die Damion kort aan waarna ik wegliep half engel.. wat zou een engel moeten met een vieze duivel. Ik ging naast Mia zitten en stuurde Lola met een knik weg '' weet je nog die gunst die ik van je krijg.'' Zei ik terwijl ze op keek ''die mag je nu gaan uitvoeren.''


Mia
Als ik Niko hoor trek ik een wenkbrauw op ''zoals.. iemand neuken en informatie uit ze krijgen.. of weer je vriendin spelen om 1 of andere hoer af te schrikken.. nee grapje die Mia bestaat niet meer.'' Zei ik droog terwijl ik door mijn cocktail roerde ''je mag die nieuwe clown daar inpalmen met je geweldige charmes.'' Ik keek op naar die nieuwe jongen ''geen sprake van.. hij is net zo een gore duivel als jij.'' Voor ik het wist greep Niko mijn bovenbeen vast en bracht hij zijn mond naar mijn oor ''of zal ik rond bezuinen dat je gewoon een vuile hoer bent die met iedereen het bed deelt en dat je daarom verkracht bent.'' Ik voelde hem knijpen in mijn vel maar hij trok zich al snel weer terug terwijl angst door mijn lichaam suisde.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/13/2018 08:13 PM

Harley
Ik keek naar de jongen die uit het zwembad kwam. Hij zag er verrukkelijk uit en dat witte hemd wat heerlijk tegen zijn abs plakte leidde me kort af. 'Kunnen we ook wel van jou zeggen, meneer Lincoln.' zei Damion. Ik glimlachte scheef. 'Is het niet de bedoeling dat de kleren uit gaan met zwemmen?' vroeg ik hem en dronk een slokje van mijn drankje met een ondeugend grijnsje.

Damion
Ik rolde mijn ogen. 'Ik ben maar een halve duivel. Mijn moeder was een engel.' zei ik tegen hem en keek hem strak aan. Wat denkt hij nou? Dat hij me zomaar even kan intimideren? Dacht het dus even niet. Ik keek naar Harley die een opmerking maakte van zijn blouse die aan zijn natte lichaam plakte. Ik zag wel in haar ogen dat ze het aantrekkelijk vond, maar als ze slim was begon ze er niet aan.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/13/2018 07:50 PM

Niko
Ik zwemde naar de kant en zag Harley met haar soort van vriend en wat het ook mocht zijn. Ik klom uit het water en liep op ze af ''ik zie dat je een vriend heb mee genomen'' zei ik tegen Harley terwijl ik die jongen van top tot teen aankeek en mijn glimlach vernauwde bij het zien van de lincoln teken in zijn hals.'' Ik zie dat je een duivel bent'' zei ik met valse grijns. Terwijl ik mijn teken verborgen hield doormiddel van een withemd die ik nooit uit deed als ik seks ging hebben zetten ik er een grote pleister op... ik vond het teken afschuwlijk. 

Mia
Ik dronk van mijn cocktail aan de bar helemaal alleen zoals gewoonlijk ''ugh wat doe jij hier.'' Zei Lola terwijl ze naast me kwam zitten en ik haar gepasseerd aankeek ''genieten van mijn cocktail.. jij zo te zien niet.'' Ik keek naar Cam die met een paar meisjes flirtte achter haar rug om en nam een slokje van mijn cocktail.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/13/2018 07:11 PM

Harley
Het was inmiddels avond. Ik had een zwarte tankini aan en liep met Damion, Kate, Ivy en Jade naar het zwembad. De muziek klonk luid en de drank vloeide zo te zien al rijkelijk. 'Nou, dit word interessant.'zei ik en keek rond. Ik haalde een hand door mijn donkere haar en liep meteen naar de tafel met drank. Ik schonk voor iedereen een beker in en toostte. 'Op een wild jaar.'zei ik waarna we juichend onze bekers tegen elkaar botste. Ik dronk er een paar grote slokken van en keek rond.

Damion
Met een brede grijns liep ik binnen. Ik vroeg me af hoe lang het zou duren voordat iemand me er uit wou gooien omdat ik niet was uitgenodigd. Dan moest ik dus maar genieten van elk moment dat ik hier was. Ik nam mijn beker aan van Har en toostte mee. Ik dronk mijn beker in een keer leeg en keek rond naar alle mooie dames die stonden te draaien met hun achterste.



Tankini van Harley :)
image1_1.jpeg

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/13/2018 06:52 PM

Mia
Ik keek Niko na en zag hem zijn recente slachtoffer maken. Ik nam diep adem en besloot er niet mee te bemoeien ik liep de gang op naar mijn dorm maar iets hield me tegen. Ik nam diep adem elke keer als ik terug keerde naar mijn dorm dacht ik aan de gruwelen die Dias en Cas met me uitgehaald hadden in mijn kamer. Ik voelde kort aan het litteken in mijn nek Niko had die 2 zonder genade afgemaakt in ruil voor mijn zwijgen.. iedereen wist dat ik verkracht was maar niemand wist dat  Niko de gene was die me had gered. Damion was niet meer dan een fake en alleen ik wist dat.. want ik ben de enige die weet dat hij duivelsbloed heeft.

Niko
Het feest begon en ik merkte al snel dat ik werd behaagd door een aantal meisjes in te strakke bikini topjes. Ik zoende met 2 tegelijk en nam joelend een slok van mijn bierblikje. Terwijl je kon zien wat het verschil was tussen mij en duivels.. duivels waren niet welkom alleen maar feestende engelen en een aantal geaardheden die ik heb aanvaard.

Reply Edited on 12/13/2018 06:59 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/13/2018 06:37 PM

Harley
Ik keek hem fronsend na en rolde kort mijn ogen. 'Weten we ook weer wie denkt hier de baas te zijn.' zei ik en keek naar Kate en het meisje dat zich voorstelde als Ivy. 'Dat is hij ook. Ofja, zijn vader. Dale Lincoln.' Ik fronste. 'Lincoln? Mijn beste vriend is een Lincoln.' zei ik en keek op. Verderop zag ik Damion staan die al snel naar me toe liep. 'Wat moest hij van je?' vroeg hij. 'Haantjes gedrag. Wist jij dat hij een Lincoln is?'vroeg ik hem. Hij schudde zijn hoofd.

Damion
'Die vrouw van het loket zei al iets over een tweede Lincoln.' zei ik en keek naar de meiden die bij haar stonden. 'Hai, ik ben Damion.' zei ik en keek naar het meisje dat zich voorstelde als Ivy. Zeer aantrekkelijk. 'Nou, fijn dat ik zo een leuke geweldige familie heb dan maar.'zei ik en keek naar Harley. 'We gaan vanavond naar een pool party.' zei ze. Ik fronste. Ik was niet uitgenodigd, maar ik hield wel van een goeie party crash.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  33  |  34  |  35  |  36  |  37  |  »  |  Last

« Back to forum