ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/14/2018 09:33 AM

Harley
Ik vond uiteindelijk de dames dorms en zag even verderop Niko staan met zijn wederhelft. Ik liep gewoon straal langs ze alsof ik ze niet gezien had en liep mijn kamer binnen waar ik Kate en Jade op het bed zag liggen van Kate. Ik zuchtte even en liep naar ze toe om te kijken of die Niko ze niet ondertussen had gedrogeerd ofzo. 'Kate?' zei ik en hoorde haar wat mormelen. 'oké, je leeft nog. Ik ga ontbijten. 'zei ik tegen ze en kleedde me om aangezien ik mijn tankini nog aan had. Ik trok een strakke zwarte sportlegging aan waar het op sommige plekken een beetje doorzichtig was en mijn benen liet zien. Erop deed ik een strakke crop top met korte mouwen en de zonnebril liet ik op tegen het felle licht. Ik deed mijn haar in een hoge slordige staart en verliet mijn dorm weer om naar de kantine te lopen voor ontbijt. Op de gang kwam ik Damion tegen en ik grijnsde. 'En?' vroeg ik hem. 'Ja, en jij?' vroeg hij mij. Ik lachte. 'Ja.'zei ik en we gaven elkaar een box.

Damion
Ik lachte naar Harley. We hadden dus beide gescoord. Ik zag verderop die eikels staan maar gunde ze geen aandacht. 'Moet jij niet eerst wat aantrekken voor het ontbijt? Lekker in je zwembroek.' zei Harley. Ik lachte. 'Ohja, laat ik dat eerst doen. Zie je zo.' zei ik en liep vervolgens naar mijn eigen dorm.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/14/2018 10:22 AM

Mia
Als ik zie dat Cameron de zaal binnen komt kom ik overeind. Ik had geen zin om hem te zien maar tot mijn verbazing liep hij naar Damion.

Cam
“Hey jij” zei ik verontwaardig terwijl ik hem aankeek “klopt het dat jij die hoer daar heb gehad?” Ik wees naar Mia en keek hem geïrriteerd aan “ze is verboden terrein.. laat me je het even duidelijk maken je mag alles hebben hier maar kom nit aan haar of ik verpulver je.” Zei ik met grijze ogen terwijl ik vervolgens wegliep niemand mocht aan Mia komen.. ze was nogsteeds van mij.

Niko
Als ik Cam dat hoor zeggen grijns ik breed binnen 1 week zou ik die Damion weg krijgen. Hij kon zichzelf geen engel noemen meer een verwaande duivel. Ik brandde mijn sigaret uit in een asbakje en ging naast Harley aan de bar zitten.” Hoe was je 1ste avond?” Vroeg ik speels terwijl ik met mijn hand door mijn haren ging.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/14/2018 02:34 PM

Damion
Als ik opeens word aangesproken keek ik op. Ik fronste mijn wenkbrauwen en keek hem na zijn preekje weer na. Blijkbaar was de meid van gister van hem ofzo? Ik hield hem tegen en trok hem aan zijn trui een stukje van de grond af. 'Als je haar al een hoertje noemt klinkt het niet alsof je eigenlijk zoveel waarde aan haar hecht? Ik laat me niet vertellen wie of wat ik wel of niet mag doen, begrepen?' vroeg ik hem en hij rukte zichzelf los.

Harley
Als Niko naast me kwam zitten zuchtte ik. 'Het was leuker geweest als ik nog wat langer had kunnen dansen met mijn vriendinnen, maar die waren al snel weg om dat geval tussen jouw benen te zuigen dus moest ik het maar alleen afmaken.' zei ik en vroeg voor een koffie met een laagje AB positief bloed. Als die voor mijn neus stond nam ik er grote slokken van en greep ik naar mijn hoofd.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/14/2018 08:32 PM

Niko
“Jammer dat je mijn trein niet heb mee gemaakt.” Zei ik met een grijns ik bracht mijn lippen naar haar oor “ik zal je een speciale ticket geven.” Ik kwam grijnzend overeind terwijl ik wist dat ik de knapste hier was. Als ik interesse in je toonde was het al heel wat.

Mia
Als ik Cam dr hoor zeggen tegen mijn voormalige slachtoffer loop ik op hem af en geef ik hem een pets in zijn gezicht.” Je mag me alles noemen maar ik ben geen hoer en al zeker niet die van jou” ik liep geïrriteerd en verdrietig tegelijk weg. En was toch wel blij dat hij iets om me gaf maar dat vulde de leegte nog steeds niet.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/14/2018 08:50 PM

Harley
Ik zuchtte als hij het weer probeerde. Ik dronk mijn koffie op en kwam ook overeind. 'Steek dat ticket maar waar de zon niet schijnt, Niko. Ik ben niet zoals die andere hoeren die in je praatjes trappen.' zei ik tegen hem. Ik keek naar het meisje dat Cameron een klap verkocht. 'Misschien moet je vriendjelief even voorzien van een zak bevroren erwten.' zei ik en liep weg van de bar naar buiten om een jointje te roken. Hij was super aantrekkelijk, maar ik wou niet een van de zoveelste zijn. Ja, ik neukte zelf ook rond, maar niet met arrogante kloothommels als hij.

Damion
Als het meisje hem een slag in zijn gezicht gaf lachte ik. 'Het werk word al voor me gedaan.' zei ik tegen hem en hij liep boos weg. Ik keek het meisje na en liep er achteraan. Als ik haar bijgebeend had keek ik naar haar. 'Alles oké?' vroeg ik haar. Ik weet niet wat er tussen die twee speelde maar niemand kan iemand behandelen alsof het hen eigendom is.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/15/2018 10:39 AM

Niko
Als ze dat zegt begin ik langzaam geïrriteerd te raken omdat ze niet gemakkelijk was. Ik zag dat Cam een klap kreeg van Mia en liep op hem af “dude die Damion heeft me zo net bedreigt.” Zei hij lachend terwijl ik Harley nakeek.” Als ik hun was zou ik maar oppassen.. ht is nogal een wonder dat ik sentimenteel gezegd aardig tegen ze doe.” Cam keek me grijnzend aan “we geven het nog 1 dag.”

Mia
Als die jongen me passeerd “ik ben oke bemoei er niet mee.” Zei ik grof terwijl ik mijn pas versnelde ik wilde niks te maken hebben met hem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/15/2018 11:17 AM

Harley
Ik kwam buiten en ging bij de fontein zitten. Ik stak de joint aan. Ik nam er een diepe hijs van. Ik snapte niet dat hij zo zijn best deed. Hij kon veel makkelijkere meiden krijgen en dan zou hij blijven proberen bij mij? Nee, daar moet iets achter zitten. Ik zuchtte de rook uit en bleef met Niko in mijn hoofd spoken.

Damion
Als ze me toe bijt dat ik me er niet mee moet bemoeien blijf ik staan. 'Oké dan. Sorry dat ik het vroeg.' zei ik en rolde mijn ogen. Typisch vrouwen dit weer. Ik liep naar mijn dorm om me om te kleden, ik was deze zwembroek nu wel zat.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/15/2018 11:26 AM

Mia
De les was begonnen iedereen moest zo wat bijkomen van de wilde nacht. Tot mijn verbazing ging Cam naast me zitten terwijl ik al overeind kwam om ergens anders te zitten. Hij greep mijn pols vast “blijf.” Zei hij terwijl hij alweer dominant deed ik rukte mijn pols los “nu opeens beteken ik wat voor je nu je hebt gezien dat ik gewoon ook met andere neuk.” Zei ik giftig tegen hem terwijl hij al overeind schoot om me midden in de klas te slaan.

Niko
Ik zat rustig voorin naast Cleo maar als ik ineens zie dat Cam uit zijn slof schiet blijf ik rustig zitten. Dit was wel vaker zo Mia mocht helemaal niks ze was nogsteeds zijn slaafje. Ik nam diep adem terwijl de leraar ongeïnteresseerd verder ging net als vele van ons.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/15/2018 11:39 AM

Harley
Ik had het eerste uur geskipt. Mijn hoofd deed nog steeds pijn al was het minder en de zin om effectief met een les mee te doen zat op 0. Ik begaf me naar de sportschool die binnen het gebouw lag en begon op de loopband. Sporten was wel goed tegen een kater.

Damion
Ik zat in de les wat voor me uit te staren. Net als gister zat ik achterin de hoek. De les verliep vlotjes maar mijn aandacht werd verzet als ik aan de andere kant die meid en Cameron hoorde. Ik zag zijn aanstalte om te slaan en kwam overeind. Zodra hij zijn vuist maakt om te slaan nam ik die vast en sloeg hem met mijn andere vuist hard tegen zijn kaak aan. Hij vloog tegen de muur waar ik hem tegen drukte met mijn onderarm tegen zijn keel. 'Ooit gehoord van het woord respect? Als jij ooit nog je handjes gebruikt om een meisje aan te vallen zorg ik dat je ze nooit meer kunt gebruiken. Zelfs niet om je 's avonds af te rukken met dat kleine lulletje van je.' siste ik. 'DAMION LINCOLN!! SCHOOLHOOFD, NU!!'riep de docent. Meent ie dit nou? Ik liet Cam los en keek nog kort naar Mia, maar zei geen woord. Ik pakte boos mijn spullen en verliet het lokaal naar het schoolhoofd.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/15/2018 12:09 PM

Omg kapot sexy Damion zijn actie

Mia
Ik sloot mijn ogen maar voor ik het wist sprong Damion tussen ons beide. Als hij me nog aankijkt voel ik mijn hart sneller kloppen. Ik keek hem in stilte na terwijl Cam geïrriteerd de klas uitliep. Damion Lincoln hé?

Niko
Ik wilde tussen beide komen maar horde de docent al schreeuwen dat Damionfr klas uit moet. Ik nam diep adem en besloot Cam achterna te gaan eenmaal op de gang zag ik hem niet meer.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum