ORPG|| 885. WD 18+ obvs

Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  37  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 15.12.2018 12:18

Damion is gewoon sexy

Damion
Ik ging bij het kantoor van het schoolhoofd op een stoel zitten, wachtend tot ik geroepen werd. Ik zuchtte geïrriteerd en keek boos voor mij uit. Werd ik nu serieus gestraft voor het beschermen van een meisje dat zou worden geslagen door een vent die bijna 2 koppen groter was dan haar. 'Lincoln, kom maar binnen.' hoorde ik en zag een knappe man. Hij zag er best bekend uit. Ik keek naar zijn familie teken en zijn naambordje bevestigde het. 'U bent de vader van Niko? Ook een Lincoln?' vroeg ik hem fronsend. 'Ga zitten.'zei hij alleen en ik nam plaats.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 15.12.2018 01:11

Dale
Als hij vraagt of ik een Lincoln ben frons ik “ik ben geen Lincoln helaas ik heb wel een zoon met een Lincoln..” Zei ik terwijl ik hem bekeek hij leek op iemand bekend.” Maar daar ben je hier niet voor ik heb gehoord dat je een ruzietje had met Cameron?” Zei ik terwijl ik mijn armen overelkaar vouwde “mag ik vragen waar die ruzie om ging?”

Niko
Ik zag Damion de kamer inlopen van mijn vader en was genoodzaakt om af te luisteren ik wilde niet dat mijn vader dingen over mijn moeder ging vertellen. Die vrouw was dood voor mij.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 15.12.2018 01:15

Damion
Ik fronste. 'Hij wou een klasgenoot slaan. Een meisje. Omdat ze niet naast hem wou zitten.' zei ik tegen hem en keek hem nog altijd fronsend aan. 'Waarom weet ik niets van jullie?' vroeg ik door. Het was toch een soort van familie en ik kon ze geen eens. 'Hoe heet uw vrouw?' vroeg ik nieuwsgierig en keek hem recht aan zodat ik in zijn ogen kon zien of hij tegen me ging liegen.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 15.12.2018 01:21

Dale
Als hij dat zegt noteer ik het in mijn register.. maar als hij te nieuwsgierig word kijk ik hem recht aan.” Sommige dingen zijn privé.. Lincoln” ik keek hem streng aan en wilde niet verder met hem in discussie.. Niko haten zijn moeder tot op de bot. Toch was hij erkend door mij en Jennifer zijn echte moeder ging er vandoor met mijn voormalige baas. Ach ja wat verwacht je van een Lincoln ze waren nou eenmaal de perfecte familie.. niet erkende linccolns kregen geen speciaal spotje in de familie “je kan gaan.. ik praat later wel met Cameron.”

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 15.12.2018 01:34

Damion
Ik rolde mijn ogen. 'Tuurlijk.' zei ik en schudde lipbijtend mijn hoofd. Waarom kon niet een iemand in mijn leven gewoon een keer duidelijk zijn? Als hij zei dat ik kon gaan fronste ik. 'Dus dit is het? Geen straf?' vroeg ik hem en kwam al overeind. Misschien bedacht hij zich nog als ik te lang bleef. 'Misschien als je Cameron aanspreekt kun je die zoon van je ook even uitnodigen voor een praatje.' zei ik en liep zijn kantoor uit naar de kantine.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 15.12.2018 11:13

Niko
Als Damion de kamer uitkomt sleur ik hem aan zijn kraag tegen de muur om de hoek van het gangpad.'' Je bent wel heel brutaal om in mijn zaken te neuzen.. blijf uit mijn buurt en zorg maar dat je gedijst houd.. want anders vecht je niet alleen met Cameron.'' Ik liet hem los en liep kwaad de gang uit. Niemand hoefde te weten wie mijn moeder is en waarom ik dat vieze duivels bloed door me heen had stromen.

Mia
Ik liep de sportschool binnen en zag die vriendin van Damion ''hey heb je Damion gezien moet hem voor iets bedanken?'' Zei ik tegen haar.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 15.12.2018 11:19

Harley
Ik hijgde van inspanning en keek op als ik dat meisje van eerder zie. Ik zette de loopband stand voor stand stil en stapte ervan af. 'Hey, nee. Ik zag hem voor het laatst in de kantine vanochtend.'zei ik tegen haar en glimlachte zwakjes. 'Jij bent dat meisje waarvoor hij het opnam toch?' vroeg ik. Door mijn vampiergehoor had ik de hele conversatie mee kunnen luisteren en tegelijkertijd het gezwets van Niko aan kunnen horen.

Damion
Als ik meteen tegen een muur op gedrukt word schrok ik in eerste instantie, maar keek Niko direct diep in zijn ogen aan. Ik kon wel aan hem merken dat hij duivelse kantjes had en ik snapte niet dat dat geen enkele andere duivel hier op school was opgevallen. Als hij me los liet en weg liep keek ik hem na. Gevoelige snaar dus. Zijn familie. Dat betekend dat ik niet moest stoppen met uitzoeken hoe we verbonden waren en wat er speelde bij hem.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 15.12.2018 11:27

Mia
Ik knikte ''bedankt'' zei ik afstandelijk het was meer dat ik niemand vertrouwde dus was het niks persoonlijks op haar. Ik liep de gang op en kwam Damion al snel tegen ''ik wou zeggen bedankt.'' Ik keek naar de grond en ging met een hand door mijn haar ''zonder jou was ik bont en blauw geweest.''

Niko
Ik draaide een joint in de aula en moest mezelf kalmeren. Ik haten die Damion en dan nogwel persoonlijk niet eens omdat hij een duivel was ookal was hij ongeveer hetzelfde als ik en waarschijnlijk familie van me. Ik moest geen duivel die mijn naam bekliederde met valse leugens.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von LostSouls am 15.12.2018 11:36

Harley
'Graag gedaan?' zei ik vragend en legde de kleine handdoek om mijn nek. Een klein laagje zweet bedekte mijn lichaam waardoor ik licht glinsterde in het licht. Ik liep naar de aula en vroeg om een bloodbag. Ik veegde met de handdoek door mijn gezicht en keek door de kantine. Verderop aan een tafel zat Niko aan een joint en zo te zien deed hij een poging om te bedaren. Als ik mijn bloodbag aan kan nemen doe ik dit en pakte er een rietje bij. Ik liep naar de tafel van Niko en ging tegenover hem zitten. Ik zei niks. Ik prikte met het rietje een gat door het plastic en dronk eruit alsof het een cocktail was. 'Waarom de chagrijnige blik?' vroeg ik en dronk van mijn bloodbag wat mijn ogen rood deed tonen.

Damion
Ik liep verder door de gang en keek op als ik het meisje zag. Ik glimlachte zwakjes als ze me bedankte. 'Geen probleem. No way dat ik een man ooit een vrouw zou laten slaan, tenzij het wederzijds is.' zei ik en bekeek haar even. Ze was een mooi meisje. 'Mag ik op zijn minst de naam weten van wie ik haar porcelijnen huidje heb gered?' vroeg ik met een grijnsje.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

von walkingdead am 15.12.2018 11:45

Niko
Als het knechtje van Damiion tegenover me komt zotten vraagt wat er is kijk ik har geïrriteerd aan.” Jou vriend of wat je het ook noemt is veel te vol an zichzelf ik hou al niet van duivels.. maar deze is gewoon persoonlijk.” Ik stak mijn joint aan “wat ben je eigenlijk van hem?” Voeg ik terwijl zij gewoon een vampier was dat kon ik zien.

Mia
Als hij dat zegt kan ok een glimlachje niet voor me houden.” Sorry we hebben elkaar geneukt maar je weet mijn naam niet eens” zei ik “Mia Marihova toekomstige gravin van Italië” zei ik tegen hem. Terwijl ik nu goed kon zien hoe knap hij was.. misschien was hij wel anders dan alle jongens hier op school.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  37  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum