ORPG|| 885. WD 18+ obvs

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  37  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/15/2018 11:51 PM

Harley
Als hij over Damion begint grijns ik. Leuk hoe Damion altijd wel iemand had waarbij hij onder de huid kroop. 'We zijn gewoon beste vrienden die elkaar soms neuken.' zei ik tegen hem. 'Maar nu we hier zijn is het zowel voor hem als voor mij een uitgebreider assortiment.' zei ik en bekeek hem. Ik dronk het laatste uit mijn bloodbag en gooide die vanaf mijn stoel zonder moeite in de prullenbak die bij de ingang stond. 'Waarom heb je de pik op hem? Is hij een bedreiging voor je? Bang alle chicks aan hem kwijt te raken.' grapte ik met een grijnsje.

Damion
'Een gravin ook nog. Is dit waar ik hoor te buigen?' zei ik en boog overdreven voor haar. Ik grinnikte wat. 'Damion Lincoln, maar dat wist je inmiddels wel.' zei ik en beet op mijn lip. 'Mag ik vragen waarom Cameron denkt dat je zijn bezit bent? Het is duidelijk dat het maar oppervlakkig is.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/16/2018 12:03 AM

Mia
Ik grinnikte aar bij zijn vraag zucht i zacht “hij is mijn ex zegmaar.. maar hij heeft me gedumpt door bepaalde redenen.” Zei ik zacht uitgedrukt “hij is een eikel.” Zei ik gelijk terwijl Ivy aan kwam gelopen “wat doe he vanavond damion.. ugh Mia je bent al geweest mag ik nu genieten?” Zei ze verontwaardigd terwijl ik Damion kort aankeek “gaat u gang.” Zei ik terwijl ik terug dacht aan de one night stand waar hij me vingerde vond ik hem nou aantrekkelijk worden? Ik draaide me om weg te gaan.

Niko
Ik schoot in de lach “dus hij is je eerste.. plus ik ben zeker niet jaloers op zo iemand als hij.” Zei ik terwijl ik haar aankeek “ik mag gewoon geen duivels voor mij geval mogen ze allemaal dood gaan.” Zei ik met grijze ogen terwijl ik haar mijn joint doorgaf.” Beste vrienden.. die elkaar neuken daar heb ik nog nooit van gehoord” nou ik had dan ook geen beste vriendin waar ik graag mee neukte.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/16/2018 12:10 AM

Harley
Ik nam de joint aan. 'Dat komt omdat je geen vrienden maakt. Jij commandeert ze. Damion mag dan wel een duivel zijn, maar hij is een goed persoon. Ik ken jou niet goed, Niko, maar ik kan je garanderen dat hij een beter persoon is met een groter hart dan jij.' zei ik en nam een flinke hijs. 'In het Lincoln huis ben ik opgegroeid bij duivels en die familie is niet heel makkelijk, maar ze hebben me in huis genomen en behandeld alsof ik hun eigen kind was. Duivels zijn echt zo slecht nog niet. Je moet gewoon niet aan hun slechte kant komen te staan.' zei ik en nam nog een hijsje voor ik de joint weer terug gaf.

Damion
Als ze dat uitlegt knikte ik begrijpelijk. 'Hij is wel meer dan alleen een eikel.' zei ik en dacht aan zijn verrotte gezicht dat ik graag nog eens zou verbouwen. Als ik Ivy hoor fronste ik. 'Ik ben geen persoon dat zomaar mensen afwerkt Ivy.' zei ik. Terwijl dat niet 100% waar was. Ik heb vaker meiden geneukt zonder gevoelens te hebben, maar het toontje dat ze aanslaat beviel me niet. Ik ging niet op iemands anders orders met diegene naar bed. 'Zoek maar iemand anders vanavond. Ik heb al wat op de planning.' zei ik.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/16/2018 10:08 AM

Niko
“Weet je wat duivels doen.. ze maken kinderen met minderjarige met hun eigen bloed zelfs.. en de kinderen die daardoor vervolgens geboren worden..” ik stopte even om vervolgens een slok van mijn cola te nemen.” Worden nooit erkend als familie van hun.. ze zien je liever sterven dan je ook maar een keer Lincoln te noemen.. en het intresseerd me niet wat jij vind van me maar ik hoop voor jou dat je vriendje.. zich maar niet gaat bemoeien met mijn zaken.” Ik kwam overeind en nam nog een laatste teug van mijn joint.

Mia
Als ik Damion dat hoor zegggen en Ivy die shock was voorbij loopt. Kijk ik hem aan “jij bent wel heel kieskeurig gister zou je haar nog bijna doen.” Zei ik lachend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/16/2018 10:33 AM

Harley
Ik fronste. Het zat hem diep dat kon ik aan alles van hem zien. 'Niko, ik weet niet hoe de situatie bij jou thuis zit, maar bij het Lincoln gedeelte van de familie waar ik ben opgegroeid hebben ze mij zelfs nog geaccepteerd als een van hen en ik ben een vieze bloedzuiger. Je moet niet de hele familie afkeuren door de ervaring die jij hebt met jouw kant van de familie.' zei ik en kwam net als hem overeind. Er zat dus toch wat meer diepgang in deze jongen.

Damion
Ik keek Ivy na. 'Ik word niet graag behandeld als een stuk vlees.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Tuurlijk slaap ik met willekeurige mensen, maar omdat ik het wil en het wederzijds is niet omdat ik maar zoveel mogelijk het bed in wil hebben gehad.' zei ik en haalde een hand door mijn haar.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/16/2018 10:45 AM

Mia
“Oeps” zei ik lachend “ik zag je gister wel als een stuk vlees.. maar het was wel een onvergetelijke avond.” Ik nam diep adem “ik waarschuw je alvast krijg hier nooit gevoelens voor een meid.. alleen maar drama.” Zei ik tegen hem terwijl we richting de aula liepen.

Niko
“Ze accepteren je omdat je hun slaafje bent.. zelfs al hebben ze zich zelf gemixt met vampieren.. ze zullen je nooit als 1 van hun zien.” Zei ik bespottend “Damion mag dan een goeie Lincoln volgens jou zijn.. maar je bent geen bloedverwant van hem.. dus heb je makkelijk praten.” Terwijl ze me langzaam irriteerde omdat ze me probeerde over te halen dat Damion een goed mens is.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/16/2018 10:54 AM

Harley
Ik rolde mijn ogen. 'Daarom juist. Ik heb een objectief zicht in de situatie, maar weet je Niko. Zoek het je zelf maar uit. Denk er alleen aan dat als je zo zuur door het leven gaat je er alleen je eigen geluk mee schaad.'zei ik en liep van hem weg. Ik liep perongeluk tegen iemand aan en zag dat het Damion was met het meisje van daarstraks. 'Sorry.' zei ik en liep daarna weer weg. Ik had nu even geen zin meer in gezelschap. Thanks to Niko.

Damion
'Voor jou zal ik dan een uitzondering maken en mijn woede wegstoppen.' grapte ik. Als ze me vertelde dat ik geen gevoelens voor iemand hier moest gaan ontwikkelen knikte ik. 'Dat heb ik ondertussen wel in de gaten. Hier hangt 24/7 seks in de lucht. Geen plek voor liefde dus.' zei ik en keek op als iemand tegen me op bots. Het was Harley en ik kon aan haar zien dat haar iets dwars zat. 'Har, alles oké?' riep ik haar na, maar ze liep gewoon stug door. Ik fronste even en keek de kantine in waar ik Niko zag. 'Tuurlijk heeft hij er iets mee te maken.' 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/16/2018 11:02 AM

Niko
Ik keek haar na en brandde mijn joint uit “waarom boeit het haar zoveel?” Ik nam diep adem en verliet de kantine aangezien ik nog les had. Ik wilde dat niemand zich bemoeide met mijn verleden ik haten duivels gewoon punt uit.

Mia
Als ik die Harley boos zie weglopen en Niko bloed chagrijnig neem ik diep adem.” En bemoei ook nit te veel met hem.. hij is een pain in the ASS als hij je niet aan staat.” Zei ik tegen Damion “vooral als je een duivel bent.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from LostSouls on 12/16/2018 11:25 AM

Harley
Als ik eindelijk bij mijn dorm ben kleedde ik me om en nam mijn telefoon. Ik stuurde een appje naar mijn moeder dat alles goed was hier. Ze moest eens weten. Ik haalde een hand door mijn haar en nam mijn spullen voor de les die ik zo nog zou hebben.

Damion
'Ik kan me niet niet bemoeien. Hij is mijn familie en ik wil weten hoe het in elkaar zit. Dat ik dan met een geïrriteerde puber zit, het zij zo.' zei ik en keek Niko na. 'Zijn haat voor duivels heeft een reden en ik moet weten waarom.' zei ik en keek vervolgens weer naar Mia.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| 885. WD 18+ obvs

from walkingdead on 12/16/2018 11:56 AM

Mia
Ik nam diep adem “tenminste heb ik je gewaarschuwd..” zei ik alleen ik wist ook niet wat de reden was. Maar hij had het er niet graag over.

Niko
Ik was pas 5 toen mijn moeder me vertelde dat ze weg ging met mijn stiefvader ze zei dat ze maar een weekje wegging. En dat weekje werd toen een jaar en vervolgens werden het 12 jaren. Zolang had ik haar niet gezien ik bleef mijn vader maar vragen wat er met haar was gebeurt. Uiteindelijk vertelde hij me dat ze nooit meer terug zou komen en een nieuw leven had gestart ik was volgens hem een ongeluk. Maar dat betekende niet dat ik geen moeder nodig had.. mijn stiefmoeder had me uiteindelijk opgevoed als haar eigen zoon. En ik hield meer van haar dan die oude teef die al een zoon had van 20 ofzo hij moest mijn broer voorstellen maar ik had hem nog nooit ontmoet.. en dat hoefde ook niet. Ik was de bastaard zoon van Anastasia Lincoln mijn vader was haar seksbuddy geweest ookal was hij 20 jaar jonger. Ik was ontevreden met mijn bestaan.. ik wilde eerst liever dood. Ik nam diep adem terwijl volleybal begon ik vond het een kuitsport ik deed liever aan lacrosse “Niko Damion Mia Harley Cam Jace Sophie vormen een team.” Als ik mijn naam hoor en cam die van hem ook schiet ik in verdediging “ik speel nog liever in mijn eentje dan met hem.” Zei ik arrogant.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  37  |  »  |  Last

« Back to forum