ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 04:55 PM

Dakota
Ik glimlachte naar Scott en keek naar Charlene die bij Emilia stond. 'Lief dat je meedenkt en bij welk ander iemand dan ook zou het misschien werken. Maar dit is Charlene. Ze is niet weggegaan vanwege Josh. Ze is weggegaan vanwege mij dus ik denk niet dat ze nog terug komt.' zei ik tegen ze en keek naar Josh. No way dat hij dit zou doen. Hij gaf om Emilia en dat zou hij niet op het spel zetten om mij en de Elite te beschermen.

Joshua
Ik zuchtte even. Moest ik nu serieus gaan kiezen tussen de reputatie van mijn zusje of over Emilia? Ik beet op mijn lip. Ik keek naar de twee die verderop stonden samen met Ron. 'Ik moet erover nadenken.' zei ik en liep weg uit de kantine. Het voelde verstikkend om met hun beide in een ruimte te zijn. Ondanks dat ik misschien niet echt verliefd was geweest op Charlene deed ze me wel wat. Misschien was ik wel verliefd, maar heb ik me dat nooit gerealiseerd. Mij brein was op dit moment een grote warboel.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/08/2019 05:05 PM

Emilia
´Jij en Joshua waren een ding he´zei ik tegen haar terwijl ze knikte ´niet zo lang geleden eigenlijk we hadden het goed.. tot dat het vervelende kwam.´ Als ze specifiek zegt vervelende kijk ik haar schuin aan ´ik was zwanger maar heb het moeten weg halen.´Als ze dat zegt moet ik tot 3 tellen om mijn duivel in te houden ´dat is slecht nieuws om te horen hoezo eigenlijk.´Ron onderbrak me ´Emilia dat is prive we have manners.´Zei hij terwijl hij me irriteerde ´laat maar inderdaad dat is prive.´ Ik bestelde mijn lunch en nam die mee naar mijn kamer waar ik mijn telefoon uit deed en in bed ging liggen mijn ogen werden voor het eerst rood in jaren.. langzaam voelde ik mijn duivel ontketenen. 

Ron
Ik keek Emilia na en bestelde een menu ´was je sirieus zwanger.´Zei ik toen ´ja hun vader had me weggestuurd naar night academy in moskou en daar heb ik mijn baby laten weg halen´ zei ze ´heftig.´Zei ik zacht terwijl we aan tafel gingen zitten en ik kort opkeek naar de elite ik zag Joshua een beetje in paniek weglopen en nam een slok van mijn cola .

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 05:13 PM

Joshua
Ik beet mijn kaken samen en kwam in mijn kamer. Ik voelde woede opborrelen en mijn ademhaling werd zwaarder. Mijn ogen kleurden rood en ik begon met alles wat in een goede afstand van mijn handen lag te gooiden. Ik gooide mijn kast om, mijn matras door de kamer. Ik sloeg mijn bureau door twee en zo bleef er steeds minder over van mijn kamer. Er kon nooit iets goed voelen in mijn leven zonder dat er iets tussen kwam.

Dakota
Ik luisterde met een half oor mee met het gesprek tussen de drie zodra Joshua weg was en verslikte me in mijn bloodbag wanneer ze vertelde dat ze zwanger was. Dat wist ik zelfs niet! Max wou op mijn rug kloppen maar ik duwde zijn arm weg. 'Het gaat wel.'zei ik en kwam overeind. 'Ik ga Joshua even zoeken.' zei ik tegen de rest. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/08/2019 06:50 PM

Scottie

Ik horde het ook en keek Dakota na vervolgens glee mijn blik naar die 2 uitschotten. Hoe kreeg hij het in godsnaam voor mekaar om Rosilia Lissaa en zelfs Oscar naar zijn kant te trekken. Dat van Oscar was uit het niets net zoals Lissa. Ik kwam geirriteerd overeind en keek vervolgens naar zijn zusje die de kantine kwam binnengelopen kalm en adembenemend mooi.. het liet me blozen op de 1 of andere mannier ze leek op vol harmonie. Ik schudde mijn hoofd ik mocht me niet asocieren met de vijand.

Charlene
Ik glimlachte vals en wist dat Dakota dat gehoord moest hebben mijn plannetje was in werking.. met Ron als mijn bondgenoot kon ik Joshua zo weer terug voor me krijgen. Al was ik toch suspicious over Ron je kon totaal niet van hem aflezen wat hij dacht of hoe hij zich voelde.. straks gebruikte hij mij!

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 06:59 PM

Dakota
Ik beet op mijn lip als ik kabaal hoorde vanaf zijn kamer. Als ik binnen stap zie ik hoe hij alles zowat verwoest heeft. Ik liep naar hem toe en legde mijn armen om hem heen. In een knuffel zakte we beide op de grond. Ik streelde door zijn haar. 'Laat je niet kennen. Ik weet dat je om Emilia geeft. Denk aan haar, niet aan Charlene. Scott zijn plan is geen verplichting.'zei ik tegen hem.

Joshua
Ik beet op mijn lip en keek op als de deur openging. Het was Dako. Ik stortte zowat in, in haar armen en wou echt dat Charlene niet was komen opdagen. Het maakte alles moeilijker dan het nu al was met Emilia. Het was niet makkelijk om een relatie verborgen te houden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/08/2019 07:05 PM

Ron

één dag was voorbij gevlogen ik stond te kauwen op een snoepje en nam een flyer aan van een meisje waar op stond dat morgen het bal zou zijn. Ik wist al met wie ik ging en dat was Emilia of ze nou wilde of niet. Met Charlene was te riskant op zo een avond had ik geen zin om tussen haar en Joshua te zitten. Ik zag Dakota en liep toen op haar af ´meet me in de bieb.´Zei ik zacht in haar oor waarna ik snel vooruit liep richting de bieb.

Emilia
Ik stond bij mijn kluisje en nam mijn boeken in mijn armen ik sloot mijn kluisje en zag tot mijn verbazing Scott staan.´Emiliaa´ zei hij met een nerveus lachje terwijl ik hem niet begrijpend aankeek ´kunnen we even praten.´Ik knikte ´ja sure.´ 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 07:27 PM

Dakota
Ik stond bij mijn kluisje als ik opeens de stem van Ron in mijn oor hoor. Ik keek hem na en keek om me heen. Ik deed mijn kluisje dicht en zag verderop Scott staan bij Emilia. Dit ging Josh niet leuk vinden. - Als ik jou was zou ik het toch maar naar buiten brengen. Er zijn mensen die Emilia vragen voor het bal. X -  stuurde ik naar hem waarna ik mij een weg baande naar de bibliotheek.

Joshua
Ik keek in de spiegel en kreeg mijn stropdas maar niet recht. Ach schijt ook! Ik liep mijn kamer uit en kreeg een bericht. Andere mensen azen op Emilia? Ik fronste en liep verder de gang door. Ik moest haar vinden. Niemand anders mocht mij voor zijn.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/08/2019 07:31 PM

Emilia
´Wat wil je zeggen´vroeg ik terwijl we buiten stonden hij draaid zich naar me om ´Emilia ik vind je leuk ga alsjeblieft met me naar het bal.´Als hij dat zegt kijk ik hem lang aan nietwetend wat ik moet zeggen.


Ron

Ik nam een boek en deed alsof ik las terwijl Dakota achter de kast was.´ I know your secret´zei ik toen terwijl ik een blad omsloeg en naar de grond keek. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 07:38 PM

Dakota
Ik stond aan de andere kant van de kast en deed alsof ik opzoek was naar een bepaald boek en haalde af en toe een er uit. 'Ik heb werkelijk waar geen idee waar je het over hebt.'zei ik tegen hem en beet kort op mijn lip. Mijn blik dwaalde kort naar hem af. 'Je moet niet geloven wat Charlene allemaal zegt. Ze heeft een lichtelijk gevoel voor drama.'zei ik en nam een boek waar ik in keek.

Joshua
Als ik haar met Scott zag staan in de gang beet ik mijn kaken samen. Moest het nu per se een van mijn beste vrienden zijn. Ik liep naar de twee toe. 'Hey, Scott. Ik dacht dat jij met Max in de kantine zat?' vroeg ik hem terwijl ik naast Emilia stond. Ik wou hem gewoon bij haar uit de buurt hebben.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/08/2019 08:57 PM

Emilia

´Ja klopt ik meet hem zo ik en Emilia hadden even een gesprek.. weet je denk er een nachtje over na.´Zei hij tegen me ´ik ga terug naar binnen´ hij liet me achter met Joshua terwijl ik naar de grond keek en niks zei. Ik had al een dag niet met hem gesproken en wist niet wat ik moest zeggen.


Ron
´Ik weet het geheim niet door haar.. jij en je broer you used to fuck him.´Zei ik terwijl ik mijn boek terug zette ´maar ik heb je hier niet geroepen om je te chanteren... neem Charlene terug in je elite clique.´Zei ik tegen haar ´als je broers imago en dat van jou wil beschermen pak je die trut on the inside.´ Ik gebruikte Charlene ook.. omdat ik Joshua niet in Emilia´s buurt wilde hebben dus was meer een alliance. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum