ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 03:05 PM

Dakota
Ik keek naar Ron en glimlachte. Eenmaal in de balroom keek ik recht naar mijn ouders. Ik slikte en keek naar Ron. 'Let's introduce you then.' zei ik en liep met Ron naar ze toe. 'Mam, Pap. Dit is Ron Lincoln. Mijn date voor het bal.' zei ik en glimlachte. Ik kon zien aan de ogen van mijn vader en de reactie van mijn moeder dat hem dit niet beviel. Totaal niet. 

Joshua
Ik hield Charlene stil zodat ik hard in haar kon stoten. Ik gromde en sloeg op haar bil. Dit had ik 100% gemist. Ik kon met haar doen wat ik wou. Niets ging haar te ver. Ik verhoogde het tempo en keek haar aan. 'Verdomme wat ben je geil.' gromde ik en sloeg nog eens tegen haar bil. We kwamen te laat voor het bal, maar op dit moment kon me dat bal gestolen worden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 03:11 PM

Ron


`Aangenaam heer.` Zei Niko Heaven terwijl hij zijn hand uitsstak en ik die aannam `eens gelijk.`Ik voelde mijn hand fijn geknepen worden terwijl ik mijn hand snel terug trok `ben je klaar voor de ceremonie Dakota`Vroeg haar moeder toen. `Ceremonie` zei ik fronsed `ja dan drinken we allemaal gezamenlijk bloed uit die glazen daar.'Ze wees naar de tafel met allemaal dure wijnglazen wat me deed fronsen.


Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 03:14 PM

Dakota
Ik keek naar mijn moeder en vervolgens naar de glazen. Er klopte iets niet helemaal. 'Natuurlijk moeder.'zei ik en keek rond. Joshua en dat serpent waren nergens te bekennen. Het zou me ook niets verbazen als Joshie niet zou komen. Hij kon onze ouders niet onder ogen komen. Dat wist ik wel zeker.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 03:20 PM

Charlene
Hijgend zakte ik neer en gaf ik hem grijnzend eeen zoen “ nog zin in het bal?” Vroeg ik met een lachje.

Ron
“ laten we dan maar beginnen .. je broer is vast niet van plan om te komen.” Zei haaar vader terwijl hij het podium opstapte “iedereen pak een glas.” Ik ging met Dakota in de rij staan en kreeg een glas in mijn handen geduwd “welke type is dit?” Vroeg ik Dakota terwijl het verschrikkelijk lekker rook.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 03:30 PM

Dakota
Ik haalde diep adem en rolde mijn ogen. 'Hoe zou dat toch komen.' mompelde ik zacht en nam een glas met het bloed. 'AB positief. Recht uit de ader.' zei ik en rook eraan. Inderdaad heerlijk. 'Veel beter dan die gekoelde bloodbag troep.'zei ik en keek naar mijn ouders die op het podium stonden. Doen alsof ze een picture perfect familie zijn terwijl zij degene zijn die ons gezin helemaal uit elkaar zouden rukken als Joshua er de volgende keer echt achter kwam dat hij niet van mijn vader was.

Joshua
Als ze dat vroeg schudde ik mijn hoofd. 'Ik heb geen zin in dat fake gedoe.'zei ik en trok haar tegen me aan. 'Ik lig hier liever met jou.' zei ik en drukte een kus tegen haar lippen en streelde over haar arm. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 08:48 PM

Charlene

Ik glimlachte ´wat is er eigenlijk gebeurt met Emilia´vroeg ik terwijl ik een kusje tegen zijn lippen drukte ´gewoon een one time fling zeker.´


Ron

Ik nam een glas maar nam geen slok ´welkom iedereen op het nachtenbal, ik hoop dat jullie van de avond zullen genieten.´Zei haar vader ´neem nu allemaal een slok van dit bijzondere bloed.´Zei haar moeder ze hield het glas omhoog waarna ze een slok nam iedereen om me heen begon te drinken ´drink het niet.´Zei ik zacht tegen Dakota terwijl iedereen de extase goed opnam ´het bloed is vervloekt.´ Ik zette mijn glas neer ´and your father poisened my sister with it.´ Ik zag hoe iedereen opgewekter werd net alsof ze de hele wereld aankonden. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 09:15 PM

Dakota
Wanneer ik net een slok wou nemen zei Ron me dat ik het niet moest drinken. 'Mijn ouders gaan niet een hele school vergiftigen Ron.' zei ik en keek om me heen. 'Hoe bedoel je vervloekt? Zit ze in die rolstoel door mijn vader?' vroeg ik hem en keek naar het bloed. Het rook wel erg lekker, dus voor ik verleid werd om het te drinken zette ik het weg.

Joshua
'Voor haar blijkbaar wel.' zei ik en zuchtte. 'Ik wil het niet over haar hebben. Ik ben met jou nu.' zei ik tegen haar. Emilia was alles behalve een fling. Ik hield echt van haar, maar zij besloot mij te laten vallen en terug naar huis te gaan zonder met mij te praten. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 09:41 PM

Ron

Ik nam haar mee naar de gang waar niemand ons kon horen ´mijn zusje kon ineens lopen.. nou dat komt door het bloed van je vader ze zei dat het haar hielp.´ Zei ik tegen Dakota ´dat moet alleen maar betekenen dat hij jullie allemaal beinvloed.. ik ben er imuum voor omdat ik de kroonprins ben..´ Zei ik tegen haar ´maar waarom gebruikt hij deze methode.´Zei ik nadenkend terwijl Scottie kwam aangelopen ´wat doen jullie 2 hier... ik dacht dat je deze lapswans haten Daki.´ 

Charlene
Als hij dat zegt glimlach ´deal´ik zoende hem weer en verdween zo weer onder de lakens met hem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 09:56 PM

Dakota
'Maar als hij het haar gaf zodat ze weer kon lopen is het toch geen vergiftigen?' vroeg ik hem en keek naar mijn vader die met mijn moeder stond te smoezen. Ik keek weer terug naar Ron. Als ik Scott hoorde keek ik om en zuchtte even. 'Precies, haatte. Verleden tijd. Ik help hem met iets.'zei ik tegen hem en keek weer naar Ron. Ik snapte niet goed waar mijn ouders mee bezig waren, maar als ik het ze zou vragen zouden ze waarschijnlijk als nog niet eerlijk zijn.

Joshua
Na nog een ronde te keer zijn gegaan kwam ik overeind. 'Misschien moet ik toch even mijn hoofd laten zien op dat bal. Mijn zusje zou het appreciëren als ik er zou zijn.'zei ik tegen Charlene en kleedde me weer aan. 'Ga je mee?' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 10:02 PM

Ron

Ik knikte en keek ze na ik zag Charlene en dat ding wat mijn halfbroer moest voorstellen aan komen lopen ze liepen langs me terwijl ik mijn mond niet kon houden.´Leuk hé van meid naar meid gaan..  dacht je echt dat je iets met mijn zusje zou kunnen beginnen´ zei ik lachend ´well veel succes op het bal.. met je afgelikte boterham Joshua.´

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum