ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 11:18 PM

Dakota
Ik werd terug getrokken de kamer in en schudde mijn hoofd. 'Als je nu gaat zal ik je nooit meer zien. Aan wie moet ik me rot irriteren? Wie maakt het nog leuk voor me om de macht te hebben? Op wie kan ik in het geheim verliefd zijn zonder dat iemand het weet.'zei ik en voelde een traan langs mijn wang glijden. 'Laat het me proberen, Ron. Alsjeblieft.'zei ik en snikte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 11:28 PM

Ron

Als ze dat zegt leg ik mijn rechterhand op haar wang mijn lippen raakte die van haar. Terwijl al onze herinneringen naar boven kwamen hoe ik haar ontmoeten op mijn zusjes verjaardag.. hoe we klasgenoten werden en ze me niet kon uitstaan. Ik legde mijn gevoel in deze tedere zoen en liet haar lippen vervolgens los ´thank you for always annoying me.´ Ik plaatste mijn lippen nog 1 keer op de haren en verliet toen de kamer terug naar Rusland. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 11:31 PM

Dakota
Zijn kus voelde bevrijdend. Alsof ik tot dit moment altijd in een kooi had gezeten waarvan nu het deurtje werd open gezet. Zodra hij liet blijken dat hij toch vertrok werd dat deurtje meteen weer dicht gegooid. 'Please Ron.'zei ik nog en liep tot in de deuropening mee. Ik barstte in huilen uit en zakte op de grond. Mijn leven was op dit moment een grote rotzooi.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/09/2019 11:43 PM

3 maanden later


Ron


´Ik heb de pest aan dit Emilia´ ik schoof Emilia´s rolstoel onze nieuwe school binnen ´Crimson high´ een school net onder night academy maar waar we geaccepteerd werden. Mijn vader zei dat er is besloten dat Night academy dicht gaat voor een lange tijd maar goed ook want ik was toch weggestuurd.. al dacht ik er niet bij na waar al die andere leerlingen naartoe worden gestuurd.´Het word leuk Ronnie nieuwe mensen nieuwe gezichten´zei Emilia harmonieus terwijl ik wat sipjes voor me uit keek mijn ouders hadden Emilia´s geheugen gewist dat uberhaupt had kunnen lopen omdat ze het niet konden aanzien hoe miserabel ze was geworden. Dus was mijn Emi weer lief en aardig.. al miste ik iets in mijn leven een rivaal.. en mijn enige rivaal was toch echt wel.. ik kon niet denken over haar naam en schudde het van me af. 


Emilia

Ik keek het gebouw rond het was prachtig hier ´o mijn god dat is prinses Emilia en haar broer Ron.´Dit was geen elite school waar iedereen bijna aan onze rank stond dit was een school met burgers mensen die ons bewonderde ik zwaaide wat. 2 weken voorbij ik en Ronnie waren volledig ingetrokken ik had een goeie vriend Aron gemaakt die mijn rolstoel voort bewoog.. en Ronnie... die was zijn machtsspelletje aan het uitbreiden hij had zelfs uniforms voor ons gekozen hij noemde ons ´elite.´ 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/09/2019 11:53 PM

Dakota
'Kom uit je bed. Het is nu echt lang genoeg geweest.'zei mijn vader. 'Jij liet de beste school ooit sluiten. Ik ga niet naar een andere stink school.' zei ik en draaide me met mijn rug naar hem toe. Echt geweldig ging het niet met me. Joshua praatte wel weer met me, maar met hem ging het ook helemaal de verkeerde kant op. Hij was emotieloos en was de hele dag bezig met drugs. 'Je gaat toch maar.'zei hij. Ik weigerde al 3 maanden om naar school te gaan. Bang dat ik op een andere school een nobody zou zijn. Mijn macht bestond niet meer, want er was geen school meer om te regeren. Uit ervaring wist ik dat nieuwelingen het niet makkelijk hadden bij nieuwe scholen. Een weg naar de top was moeilijk. Ook was ik er nog niet helemaal overheen dat ik Ron niet meer zou zien.

Joshua
Ik keek naar mezelf in de badkamerspiegel. Mijn ogen rood van de wiet. Ik hoorde iemand mijn kamer binnen komen en keek op. Het was mijn moeder. 'Lieverd, we hebben een andere school voor je gevonden.' zei ze. Ik knikte enkel en liep langs haar mijn kamer in waar ik me begon om te kleden. 'Dan ga ik maar weer.'zei mijn moeder. Ik negeerde iedereen, soms praatte ik nog wat met Dako maar meer ook niet.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/10/2019 12:00 AM

Ronnie

´Laat me die lijst zien´zei ik tegen Gale die nerd die alle nieuwe leerlingen bijhield ´het zijn er 5 van night academy.´Zei hij terwijl ik snoof ´Charlene, Rosilia, Will, Joshua, Scottie en Dakota´ als hij zegt Dakota. Pak ik zijn blad af en lees ik de brief 5 keer opnieuw ´my rival is coming.. but this time i am the king.´ Zei ik glimlachend Dakota.. ik had haar zolang niet gezien maar ze bleef nooit te lang uit mijn hoofd. 


Emilia

Mijn maid kamde mijn haar door terwijl Aron op mijn bed zat ´ben je niet benieuwd naar de nieuwe leelrlingen.´Vroeg hij terwijl ik mijn hoofd schudde ´ik hoop wel dat ze aardig zijn.´Zei ik tegen Aron terwijl hij de maid wegstuurde met een knik en mijn rolstoel de gang op ree ´ik hoop het ook.. ik denk dat Ronnie ze wel een harde tijd gaat geven voordat ze geaccepteerd worden.´ 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/10/2019 12:07 AM

Dakota
Ik zat met een stonede Joshua in de limo en zuchtte. 'Dit word echt hel.' zei ik en zuchtte. 'Neem een lijntje. Dat maakt alles beter.'zei hij alleen. Ik schudde gniffelend mijn hoofd. 'Stoner.'zei ik en keek op als de limo stil stond. Ik stapte uit en keek naar het saaie burgerlijke gebouw. Een limousine was opeens wel erg heftig. Ik liep naar de ingang en keek rond met mijn zoals altijd arrogante blik. 

Joshua
Ook ik kwam uit de limousine. Mij kon het echter allemaal niet schelen. Ik liep gewoon binnen en keek rond of ergens aangegeven stond waar we ons moesten melden voor ons rooster en die rotzooi allemaal. Ik stak een joint op in het gebouw en merkte op dat Dako en ik al meteen door iedereen bekeken werden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/10/2019 12:14 AM

Ronnie


Ik kwam de grote zaal trap afgelopen en glee met een hand door mijn haren hier was het zwart en grijs.. de mensen met zwart waren elite. Nino, Jackson Xandra en Janice voegde zich bij me terwijl iedereen ons bewonderde. Ik zag gelijk Dakota en liep recht op haar af het boeide me niet wat ze dacht of wat de rest dag maar zij was mijn enige rivaal en de enige waar ik mysteries mee oploste.´Dakota´zei ik zwak glimlachend ik lette niet op dat ding naast haar ik was blij om haar te zien.

Emilia
Als ik mijn broer recht op een meisje zie aflopen frons ik alsof hij haar kende. Wel wist ik dat hij op een school had gezeten waar de deuren dicht gingen vanwege te kort aan leerlingen volgens mij. Mijn blik ging naar een jongen die mij lang aankeek ik dacht er niks bij en gebaarde Aron om me te brengen naar de kantine ik was niet geintresseerd in de nieuwe leerlingen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/10/2019 12:32 AM

Dakota
Ik draaide wat lokken haar om mijn vinger en draaide me om als ik mijn naam hoorde. Als ik Ron zag lichtte ik op. Mijn ogen werden groter en een schok van blijdschap schoot door mij heen. Ik merkte op dat hij met het groepje achter hem andere uniformen droeg wat me liet grijnzen. 'Ik had kunnen weten dat je mijn idee zou stelen.' zei ik met een glimlach. Het liefst zou ik hem omhelzen en kussen hier in het midden van de hal, maar ik wist niet hoe hij zich erbij zou voelen en ik wou ook niet dat hij door zou hebben gehad dat hij een van de redenen was geweest dat ik 3 maanden depressief in bed had gelegen.

Joshua
Ik keek op als ik Dakota haar naam hoorde en rolde mijn hoofd. 'Mijn god, niet jij weer.' zei ik en liet ze achter terwijl ik naar de balie liep. Ik keek rond en zag verderop een bekend gezicht in een rolstoel. 'Emi.' zei ik zacht en zag haar zonder emotie wegkijken en zich weg laten rijden. Ik slikte en schudde mijn hoofd. 'Tuurlijk.' zei ik en voelde me weer net zo chagrijnig als van te voren.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/10/2019 12:38 AM

Ron

Ik grinnikte ´je jasje ligt klaar... mijn kamer is 500 ik hoop dat we bij kunnen praten.´Zei ik terwijl ik haar wilde zoenen maar ik mijn kleine clubje niet wilde laten schrikken.. ik had nog een paar jaloerse chicks in mijn groep. Ik liep vervolgens langs haar terwijl Janice wat vuil naar Dakota keek en haar arogant voorbij liep richting de kantine.


Emilia

Ik nam een slokje van mijn bloodbag en maakte mijn huiswerk af ´Aron je kan gaan ik red me wel.´Zei ik ´weet je het zeker´ik knikte ´ik weet het zeker.´

Charlene
Ik kwam arogant de school binnen en zag Joshua het was alweer uit maar ik kon het niet laten om tegen hem te praten ´Jij ook hier.´Zei ik terwijl ik Ron zag niet te geloven hij was de dakota hier maar dan een mannelijke versie. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum