ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/10/2019 12:43 AM

Joshua
Ik keek op als ik Charlene hoorde en vulde een lijst in voor administratie. 'Ja, welkom in het nieuwe hell hole.' zei ik tegen haar en gaf de lijst terug aan de vrouw achter de balie.

Dakota
Ik glimlachte en knikte. Als de hele kliek langs liep en ik van de dames een paar jaloerse blikken kreeg grinnikte ik. 'School is ook echt overal hetzelfde.'zei ik tegen mezelf en liep naar Joshua die me blijkbaar al had ingeschreven. Hij gaf me mijn rooster en mijn sleutel. Ik keek Charlene nog even oogrollend aan en ging opzoek naar mijn kamer waar inderdaad mijn jasje al klaar lag.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/10/2019 12:48 AM

Emilia
Ik was na een tijdje klaar en rolde mijn rolstoel richting mijn kamer ik probeerde mijn sleutels uit mijn zak te krijgen maar liet ze vallen onderweg. Ik remde mijn rolstoel en keerde om maar mijn rem bleef vastzitten. Ik zuchtte zacht en moest dan maar kruipen naar mijn sleutels aangezien er niemand was om me te helpen ik viel voor over uit mijn rolstoel omdat ik probeerde te staan maar het ging niet zo simpel als ik dacht.

Ron
Ik lag op mijn kamer na gegeten te hebben en draaide een joint wachtend op Dakota’s klopje. Ik had er zoveel te vertellen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/10/2019 12:56 AM

Joshua
Ik ging opzoek naar mijn dorm en had echt behoefte aan wat slaap. Dat ritme was ook al helemaal verneukt. Als ik verderop een lege rolstoel zag staan en iemand op de grond zag liggen, kon het niemand anders zijn dan Emi. Ik zuchtte even. Waarom? Ik liep ernaar toe en tilde haar zonder iets te zeggen terug in de rolstoel. Ik zag dat ze voor haar sleutels greep en raapte deze voor haar op. 'De volgende keer, vraag iemand om hulp in plaats van jezelf op de grond te laten vallen. Je doet jezelf nog eens pijn Emi.' vertelde ik haar.

Dakota
Ik had het jasje aangetrokken en liep naar de kamer die Ron me had verteld. Ik nam niet eens de moeite om te kloppen. Ik liep binnen, zag hem zitten en drukte mijn lippen meteen tegen de zijne terwijl ik op zijn schoot ging zitten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/10/2019 01:02 AM

Emilia
Als ik geholpen word door de nieuwe jongen en hij me naam zegt alsof hij me kent kijk ik hem aan.” Bedankt maar hoe weet je mijn naam?” Vroeg ik hem terwijl ik hem nog nooit eerder had gezien.


Ron
Als Dakota naar binnen komt gelopen en me gelijk zoent.. zoen ik met haar mee ik scheurde haar bloes open en maakte haar bhclip los. Waarna ik mijn handen over haar rug liet glijden en haar bij haar middel vastnam en haar zo op mijn bed op haar rug draaide. Ik liet haar lippen los en begon haar nek te kussen waarna ik naar haar tepels ging die ik hard maakte door zacht op ze te bijten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/10/2019 01:13 AM

Dakota
'Fuck dat is geil.' zei ik als hij mijn blouse openscheurt en me meteen op mijn rug krijgt. Ik liet een zacht kreuntje horen als hij op mijn tepel bijt. Ik werd er instant nat van. Ik hielp hem ook uit zijn jasje en uit zijn blouse. Ik ging met mijn handen door zijn haar. Er zat al meteen een tempo in alsof we 3 maanden moesten inhalen. 

Joshua
Als ze vraagt hoe ik weet hoe ze heet fronste ik. 'Wauw Emilia. Je bent net zo erg als je broer.' zei ik tegen haar en liep door naar mijn kamer waar ik de deur achter me dicht smeet en op bed ging liggen. Hoe kon ze zo zijn?! Weggaan en mij achter laten zonder iets te zeggen en vervolgens doen alsof ze me niet kent.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/10/2019 03:38 PM

Emilia
Als hij dat zegt frons ik “wacht..” maar voor ik het wist liep hij boos weg “wauw kan mijn dag nog raarder lopen?” Ik deed de deur van mijn kamer open en begreep het niet. Hij sprak tegen me alsof hij me al kende.

Ron
Ik grijnsde en drukte zacht kusjes op haar buik waarna ik met mijn hoofd onder haar rok verdween. Ik schoof haar string aan de kant en begon haar vriendin te verwarmen met mijn tong ik likte langzaam over haar clit en wilde haar laten genieten. Ik had er nog niet verteld dat ik in de tussen tijd wel een aantal slachtoffers heer op school had gemaakt.. maar ze hoefde zich geen zorgen te maken. Voortaan neukte ik alleen haar.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/10/2019 07:33 PM

Dakota
Ik kreunde wanneer ik zijn tong voelde. Als ik toch ergens van kon genieten. Ik beet op mijn lip en haalde een hand door mijn haar. Ik had verwacht dat hij  goed was, maar dat hij zo goed was had ik niet gedacht. Ik slikte en voelde hoe mijn ademhaling en zo ook mijn hartslag versnelde.

Joshua
Ik stuurde Scott een appje over wat er zojuist was gebeurd en ook hij bevestigde dat dit een bitch move was. Met zo iemand wou ik niet eens meer samen zijn. Laat het maar allemaal zitten. Ik was er klaar mee. Vanaf nu alleen nog meiden in mijn bed die er meteen uit flikkeren.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/10/2019 07:51 PM

Ron

Ik liet mijn handen langs haar benen glijden en hield ze op een gegeven moment goed vast aangezien ze begon te stuiptrekken door de geweldige orgasme die ze zou krijgen. Ik glee met mijn wijs en middelvinger in haar terwijl ze geweldig smaakte precies hoe ik me het voorstelde.

Emilia
Aron was weer terug terwijl ik wat afwezig naar het balkon van mijn kamer keek ´hey Emi.. je komt zo nog te laat voor je afspraak met Jackson.´ Zei Aron terwijl ik al 3 weken aan het daten was met Jackson Jackson was de beste vriend van mijn broer. En ook misschien een achterneef van me ik weet niet hoe het tussen ons zat we hadden gezoend.. maar seks kwam niet bij mij terzake ´ja je hebt gelijk kan je me rijden naar de cafetaria.´Aron knikte en bracht me naar de cafetaria waar ik Jackson al zag zitten ´Emi.´

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/10/2019 07:57 PM

Dakota
Ik kreunde hevig en voelde alle spanning in mijn lichaam opbouwen. Op een gegeven moment explodeerde die spanning in een geweldig orgasme. 'Fuck Ron.' kreunde ik uit en genoot van hoe hij me bevredigde.

Joshua
Scott was naar mijn kamer toegekomen en gaf me een joint door. 'Ik zag haar in de kantine. Ze zit weer in haar rolstoel.' zei hij. Ik knikte. 'Laten we het niet over haar hebben oké. Ik ben er helemaal klaar mee. 'zei ik tegen hem en dacht aan de goede tijd die Emi en ik nog hadden gehad.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/10/2019 08:17 PM

Ron

Als ze lekker klaar komt lik ik alles netjes op en kom ik van onder haar rokje vandaan ´je smaakt naar hemel.´ Zei ik tegen haar terwijl ik mijn lippen kort weer op de haren drukte en ik mijn paal recht overeind voelde staan.

Emilia

´Sorry dat ik laat ben ik had wat moeite met mijn rolstoel.´ Loog ik terwijl ik een milkshake bestelde ´geeft niet als je maar komt.´Hij plaatste een kusje op mijn voorhoofd terwijl ik bloosde ´heb je er al over na gedacht.´Als hij begint over wat we besproken hadden bijt ik op mijn onderlip ´ik kan niet bewegen laat staan seks.´Zei ik zacht tegen hem mijn benen waren al heel lang zo de kans was klein dat ik zou kunnen lopen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  14  |  15  |  16  |  17  |  18  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum