ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/11/2019 07:03 PM

Dakota
Ik grijnsde als hij dat zei en haalde een hand door mijn haar terwijl ik uit hijgde. Terwijl ik zijn lippen tegen de mijne voelde gleed mijn hand naar beneden. Als ik bij zijn broek kom gleed ik in zijn boxer en begon met zijn stijve te spelen. Hij was al op oorlogsterkte maar toch vond ik het nog even leuk om mee te spelen. ‘Jij hebt er zin in zo te voelen.’

Joshua
‘Weet je dat zeker? Ze zit daar met een of andere rare gozer die 10 keer lelijker is dan jou.’ Zei hij. Ik zuchtte en knikte. ‘Blijkbaar wilt ze me niet meer kennen. Geen vaste vrouwen meer voor mij.’

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/11/2019 08:32 PM

Emilia
“Maak je niet druk ik zal je ondersteunen.” Drong hij aan terwijl ik op mijn onderlip heet “na het bal oke.” Zei ik terwijl hij wat teleurstellend knikte “prima we doen het op jou tempo.” Als hij dat zegt gaat er een vage herinnering door mijn hoofd maar ik herinnerde me het alsnog niet. Ik gaf hem een zoen terwijl Aron erbij zat als 3e wiel “wie is die nieuwe trut van Ron hij doet zo apart zins zij binnenkwam.” Klaagde Janice die bij ons kwam zotten “een oude vlam denk ik.” Zei ik tegen haar “mijn broer is wel echt een casanova.”

Ronnie
“Ik heb zeker zin.” Ik nam haar pols vast en zette mijn rechterhand kort op haar nek waarna ik haar chockte.” Je bent echt geil” ik liet haar los en draaide haar ruw op haar buik waarna ik haar heupen omhoog trok. En mijn vriend in haar laat glijden ik begon gelijk op een snel diep tempo het was fijn om seks te hebben met iemand waar je om geeft.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/11/2019 09:20 PM

Dakota
Zodra ik zijn hand op mijn keel voelde beet ik op mijn lip. Hier kon ik van genieten. Ik hield er wel van om gedomineerd te worden in bed. Ik slaakte een kort gilletje wanneer hij me opeens omdraait. Niet veel later voelde ik hem in me glijden. Een kreun rolde van mijn lippen. Ik kreunde hard zijn naam en kneep de dekens fijn.

Joshua
Ik hoorde een klopje op de deur en zag vervolgend Charlene binnen komen. ‘Mag ik even storen?’ Vroeg ze. Scott verliet de kamer. ‘Ik hoorde het van Emilia dat ze deed alsof ze je niet kon.’ Vertelde ze. Ik zuchtte en kwam overeind. Ik stopte vlak voor haar en greep in haar haar zodat haar hoofd naar achteren ging. ‘Laten we niet praten.’ Zei ik en drukte mijn lippen op de hare vol lust.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/11/2019 10:19 PM

Ronnie
Mijn uniform zat schots en scheef terwijl ik de kantine binnen kwam gewandeld.. en mijn geweldige elite team al zag. Ik knielde bij Emilia neer “ zorgt Aron goed voor je?” Vroeg ik terwijl ik rondkeek me afvragend of Joshua haar nog had lastig gevallen. Ze knikte “prima behandel me niet alsof ik 11 ben Ronnie.” Zei ze boos terwijl ik vervolgens naar Jsackson keek hij was wel goed voor haar gelukkig. Ik nam diep adem “ik moet jullie wel even allemaal mededelen dat we een nieuwe elite member hebben.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/11/2019 10:24 PM

Dakota
Met mijn haren wild door de seks en mijn uniform aan liep ik de kantine binnen. Verderop zag ik Ron met zijn kliekje staan en voegde me erbij. ‘Dakota Heaven.’ Stelde ik mezelf voor en probeerde vooral niet om alles hier over te nemen. Als ik meteen begon te denken dat ik hier alles oen dan mocht niemand me. Je moet ze altijd eerst laten denken dat je geweldig bent.

Joshua
Wanneer ik mijn zaad had geloosd kroop ik van Charlene en merkte dat ik honger kreeg. Ik kleedde me aan en liet haar in mijn bed achter zonder iets te zeggen. Dat is hoe het voortaan gaat zijn. In de kantine zag ik Emilia en negeerde haar volkomen. Wat zei kon dat kon ik ook.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/11/2019 10:32 PM

Emilia
“Welkom” zei ik zwak glimlachend “ik ben Emilia Lincoln his little sister.” De andere stelde zich zelf voor behalve Janice die gaf er geen eens aandacht. Ik zag die vreemde jongen de kantine in lopen “wie is dat eigenlijk?” Ik knikte naar de jongen hij was knap maar je kon zien dat hij miserabel was maar doorwat mocht Joost weten

Ron
Als Emilia vraagt wie Joshua is pak ik Dakota’s hand vast en kneep ik er in dat ze niks moest zeggen.” Haar broer die iks niet mag Joshua Heaven” zei ik toen tegen Emilia. Emilia knikte bedachtzaam maar ging toen met Jackson in gesprek ik liep met Dakota naar de rij “Emilia is haar geheugen kwijt.” Zei ik zacht tegen haar “being away from that skank Made her crie for months.. dus mijn ouders hadden besloten om elke herinnering aan haar broer te vernietigen en die ze had van de tijd dat ze eindelijk kon lopen.” Zei ik “eigenlijk wel beter hij zag haar toch alleen maar voor een slet.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/11/2019 11:06 PM

Dakota
Ik glimlachte als ik hartelijk werd ontvangen. Op een meid na. Ik kom bijna van haar ruiken dat ze me haatte en ik wist ook precies waarom. Ik grijnsde erom en keek naar Emilia als ze vroeg wie Joshua was. Ik keek haar onbegrijpend aan en wou net mijn mond open trekken als dan opeens Ron mijn hand pakt. Ik keek naar hem en liep met hem mee weg van het groepje. ‘Zo zit het helemaal niet. Joshua is samen met Charlene gegaan omdat jou zusje daar hem in de steek liet zonder iets te zeggen. Hij is er maanden kapot van geweest. Hij is nu een verslaafde die de hele dag half dood rond loopt.’ Zei ik hem en keek naar Emilia. ‘Niet dat het jou iets boeit want jij haat hem.’

Joshua
Ik bestelde een bloodbag en dronk hier meteen van. Ik zocht ergens een lege tafel en ging eraan zitten. Mijn blik droomde weg uit het raam terwijl mijn gedachtes me geen seconde alleen wouden laten. Deze school was niet goed voor me. Ik merkte dat mijn depressie hier verergerde.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/11/2019 11:15 PM

Ron
“Ze liet hem niet achter.. als jou vader” ik stopte met praten “ach laat het maar die 2 worden nooit meer een ding, en inderdaad ik haat hem.” Zei ik tegen haar terwijl ik 2 bloodbags bestelde. Ik wilde haar niet vertellen dat mijn moeder en haar vader Emilia helemaal hadden gehersenspoeld met onzin “ en waarom zou hij haar zo beschrijven bij zijn laatste uitbarsting alsof mijn zusje een hoer is... geeft mij genoeg reden om haar bij hem weg te houden.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/11/2019 11:35 PM

Dakota
Ik schudde zuchtend mijn hoofd en rolde mijn ogen. ‘Dan zijn we het erover eens dat we er beide anders over denken.’ Zei ik hrm en nam een van de bloodbags aan. Ik wou mijn broer weer gelukkig zien en ik denk dat hij dat alleen nog maar word als hij samen is met Emilia. ‘Wat is het probleem van die arrogante trut in je kliek.’ Zei ik en knikte naar het meisje wat mij zojuist vuil aankeek.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/12/2019 10:56 AM

Emilia

Mijn aandacht glee steeds naar Joshua die daar maar zat alsof de hele wereld hem niet meer boeide. Ik ree mijn rolstoel naar hem toe 'voordat je weer zo vijandig doet.. mag ik je dan goed bedanken voor laatst?'  Vroeg ik hem 'je kent mijn naam en je zei het alsof ik je pijn heb gedaan.. ik ben niet iemand die graag gehaten word om iets wat ik heb gedaan.. al is het in dit geval dat ik niet weet waar je het over hebt.'  Zei ik tegen hem 'dus kan je me uitleggen wat ik heb gedaan?'  Zei ik straight forward.

Ronnie

Ik zag Emilia naar Joshua gaan 'trek je niks van Janice.. we hebben geneukt maar alleen dat.' zei ik tegen Dakota terwijl ik even op de 2 afliep en mijn hand op Emilia haar schouder legde 'valt hij je lastig?' Vroeg ik toen ' Ron hij valt me niet lastig ik leer hem alleen kennen.' Ik keek Joshua met een valse blik aan ik legde mijn handen op Emilia haar oren 'ze zal je nooit herinneren dus probeer het maar niet.' Zei ik zonder geluid ik liet mijn handen zakken ' prima Emi.. laat hem hier op zijn gemak voelen.' Zei ik vals terwijl ik terug liep naar Dakota.  

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  15  |  16  |  17  |  18  |  19  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum