ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/15/2019 08:59 PM

Dakota
Ik knikte en keek de kantine rond. Mijn blik kruist weer met die van die Janice en keek haar net zo vuil weer terug aan. Ik dronk van mijn bloodbag en gooide deze weg wanneer ik klaar was. Ik liep naar het Elite groepje en kletste wat met de meiden. Ze mochten me wel, behalve Janice. Dus ging ik er mooi voor zorgen dat ze mij meer mochten dan Janice en haar buiten sluiten. Het was fijn om terug te zijn.

Joshua
Ik rolde mijn ogen. 'Je mag je zusje ook wel meenemen hoor Ron.' zei ik tegen hem en keek hem aan. 'Het is niet alsof je het zo geweldig vindt dat ze nu bij mij zit.' Mijn blik gleed terug naar Emilia. 'Misschien moet jij maar eens goed in je geheugen graven. Of je afvragen wat je broer met je gedaan heeft waardoor je mij opeens niet kan herinneren.' zei ik haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/15/2019 09:24 PM

Emilia
“Waarom ben je zo gemeen tegen me?” Vroeg ik ineens met rode ogen “i asked you the question so answer.” Zei ik toen verveelt en genadeloos “je bent Emilia Lincoln en hij daar is mijn ex Joshua Heaven of moet ik zeggen Lincoln.” Terwijl een supermooie chick naast hem neerplofde “he is basically your brother and you where in love with him until you took off.” Zei ze terwijl mijn hoofd ineens begon te tollen “ik heb geen andere broer tenminste waar ik van af weet en ik ben al helemaal niet verliefd op een vreemde.. die me behandeld alsof ik een egoïst ben.” Zei ik “maar als dat het is.. is het misschien wel beter dat ik die zooi niet herinner.” Terwijl ik niet eens dacht aan de vragen die hierbij zaten ik was al offended bij de manier hoe hij tegen me deed ik ree weg.


Ron
Voordat ik mijn muil open kon trekken tegen dat klote halfbroertje van me deed Emilia al precies wat ik wilde dat ze deed.. hem volledig uit haar leven verstoten.” Well well Charlene lijkt er op dat je werk prima doet als homewrecker” zei ik terwijl ik Emilia nakeek “ofcourse Ron” zei ze sarcastische. Terwijl ik glimlachend naar Dakota toeliep die zich prima kon mengen ik ging naast haar zitten “dus zijn jullie samen?” Vroeg Janice “nope.” Zei ik gelijk.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 11:59 AM

Dakota
Ik had het best gezellig met iedereen. Het was misschien zelfs gezelliger dan het was op night academy. Met een tevreden zuchtje keek ik op als Ron zich weer bij ons voegde. Janice haar vraag deed me kort grijnzen, tot het punt dat Ron eigenlijk een beetje te snel nee zei. Ik slikte en glimlachte zwakjes omdat ik mij niet wou laten kennen, maar van binnen voelde ik me op dit moment kapot gaan. 'Ik ga even roken, zo terug.'zei ik tegen het gezelschap en liep snel bij ze vandaan naar buiten.

Joshua
Ik keek haar aan en wou het haar nu precies haar fijn gaan uitleggen, maar voor ik mijn mond ook maar kon open trekken kwam Charlene zich ermee bemoeien. Ik zuchtte en keek Emilia na. Mijn blik ging kort naar Charlene. 'Hou je buiten mijn leven, begrepen?! Je bent alleen goed om te neuken.' zei ik en liep de kantine uit.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 02:01 PM

Ron
Als ik zie dat Dakota beledigd is zucht ik zacht. In de tussen tijd dat ze weg was.. heb ik een hoop veroorzaakt er miste nog 2 elite’s en 1 daarvan was mijn verloofde. Janice keek me diep aan “wat ga je doen als Sharon terug is?” Vroeg Janice argwanend “haar vertellen dat het nieuwe wijf haar plek over neemt.” Als ze dat zegt kijk ik haar met rode ogen aan “Janice kop dicht of ik zet je aan de schandpaal.” Zei ik fel tegen haar terwijl ik overeind kwam Dakota was niet zomaar iemand.. en ik wilde haar al helemaal niet misbruiken.


Emilia
Ik fixte mijn haar terwijl ik helemaal niet meer had gedacht aan Joshua en wat hij zei over mijn broer. Het klopte gewoon niet qat hij zei hoezo zal hij mijn geheugen hebben gewist als ik constant bij hem bem ben geweest. Die rolstoel werkte ook niet mee vandaag ik wilde gewoon weer kunnen lopen. Aron kwam mijn kamer binnen gelopen en plofte neer “zo die vreemde knapperd is niet bepaald blij met jou aanwezigheid.” Zei hij “hij is de gene die nieuw is en zich gedraagd alsof de wereld om hem draait..” zei ik tegen Aron “hij zei wel of nou ja dat meisje zei dat het je ex plus broer is.” Ik rolde mijn ogen “als dat zo is dan waarom weet ik niet van hem af en Ron ook niet.. ik vind die nieuwe maar raar.” Zei ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 02:10 PM

Dakota
Eenmaal buiten ging ik tegen een muur staan en stak een sigaret op. Als niet veel later Joshua aan kwam lopen en naast me kwam staan zuchtte ik. Ik nam een hijs en gaf de sigaret door aan hem. 'Wat een ruk school.' zei ik. Al denk ik dat het waarschijnlijk kutter moest zijn voor Josh dan voor mij. 'Het leek anders alsof je je plekje had gevonden.' zei hij. Terecht. Ik dacht ook echt dat ik mijn plekje had gevonden. 'Ja, ik weet nu inderdaad waar ik sta.'zei ik en beet op mijn lip.

Joshua
'Ik zal niet er in wrijven dat ik je heb gewaarschuwd voor dat rukventje, maar je moet je niet laten misbruiken omdat je gevoelens voor hem hebt.'zei ik. Ik kon wel raden dat het haar over Ron ging. 'Hoe zit het tussen jou en Emilia?' vroeg ze me. Ik nam een hijsje en gaf de sigaret terug aan Dakota. 'Ze heeft totaal niet door dat ze is gehersenspoelt door Ron. Ze weet niet meer wie ik ben en snapt niet waarom ik boos ben. Misschien moet ik het zo ook maar laten.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. Ze gniffelde. 'Haar geheugen kan dan wel gewist zijn, maar als ze eerder van je hield kan ze prima om dezelfde redenen weer voor je vallen Joshie. Geef het niet te snel op.' zei ze.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 02:21 PM

Ron
“Welkom iedereen” zei ik terwijl het vandaag een bijeenkomst was.” Zoals jullie weten is het zomer seizoen begonnen dat betekend dat we met ze alle naar Brazilië gaan een vakantie voor iedereen.” Zei ik grijnzend “maar 1 leerling blijft hier achter sorry Emi.” Zei ik “maar voor iedereen zijn ticket krijgt worden er groepen gemaakt voor de kamers.. dus schrijf op met wie je wilt hou er rekening mee 1 kamer is voor 2.” Zei ik knipogend terwijl iedereen gelijk begon te roezemoezen onze night watches waren soms wat extra vagant.


Emilia
Als Ron dat zo luid en duidelijk moet zeggen kijk ik hem geïrriteerd aan. Maar begint iedereen al snel namen op te schrijven. Ik keek kort naar Jackson die met wat meisjes stond te praten. Als Ron ging.. dat ging hij ook natuurlijk. Ik keek naar mijn benen en moest iets vinden om ze te fixen voor een long term. Ik bedoel we zijn de sterkste wezens op deze aarde

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 02:37 PM

Dakota
Ik zuchtte en keek naar Ron die de reis naar Brazilië aankondigde. Ik zuchtte. Opzich had ik wel zin in de zon en het strand en zwembad, maar de drama die het mee ging brengen niet echt. Wanneer iedereen op stond om op te schrijven met wie ze een kamer wouden delen liep ik naar Emilia. Ik glimlachte en ging naast haar zitten. 'Waarom kun je niet mee? Er zal toch ook vast een plekje voor jou zijn?'vroeg ik haar.

Joshua
Zuchtend bleef ik op mijn plek zitten. Hier had ik totaal geen zin in. Zodra ik ook hoorde dat Emilia niet mee ging baalde ik nog meer. Vooral voor haar. Iedereen lekker op vakantie en zij zou hier moeten zitten. Ik haalde een hand door mijn haar en zag dat Dakota aan het praten was met Emi wat me en beetje zorgen baarde. Als ik haar terug zou winnen wou ik dat zelf doen, niet met behulp van haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 02:54 PM

Emilia

Als een mooi meisje me vraagt waarom ik niet mee ga zucht zacht.´Mijn broer denkt dat ik mezel nog is in de neste werk zodra we naar het buitenland vertrekken.. aangezien onze familie veel vijanden heeft´ zei ik zuchtend ´mijn ouders vinden het allemaal prima dat Ron zo overprotective is hij bepaald sirieus mijn hele leven.´Ik keek kort naar Jackson ´zelfs mijn liefdes leven heeft een bepaald beleid.´ 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 02:57 PM

Dakota
Ik schudde mijn hoofd. 'Dat je in een rolstoel zit betekend niet dat je maar een weerloos meisje bent. Je moet Ron gewoon een beetje tegen gas geven.' zei ik tegen haar met een glimlachje. 'Laat zien dat je onafhankelijk kan zijn. En laat hem al zeker niet bepalen wie jou gelukkig maakt.' zei ik tegen haar. Ik zag dat ze naar die Jackson keek. 'Is dat je vriendje?' vroeg ik haar. Het was dan wel mijn broer, maar Joshua was veel knapper dan Jackson en ik durf te wedden dat hij ook veel beter bij haar zou passen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 03:12 PM

Emilia
Als ze dat zegt slik ik ´ik denk niet dat je mijn broer kent als hoe ik hem ken.. alles wat in zijn voordeel werkt komt ook uit.´ Terwijl ik zelf nu begon te twijfelen aan mijn hele leven Ron was de enige jongen in mijn hele leven waar ik ziels veel van hield.´Ja soort van.. we hebben geen seks en ik hoor zegmaar de roddels dat hij een flirt is´ zei ik somber ´maar het is Ronnie zijn beste vriend en hij is zo slecht nog niet.´Loog ik terwijl mijn blik naar Joshua glee ´jij en Joshua zijn toch broer en zus´ 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  16  |  17  |  18  |  19  |  20  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum