ORPG|| WD

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  32  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Älteste Beiträge zuerst ]


walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 09.03.2019 09:29


Ron

Ik keek haar grijnzend na en droogde me vervolgens af waarna ik ook een badjas aantrok. Maar als Dakota mijn naam schreeuwd in een noodkreet kom ik vliegens vlug de badkamer uit." what's going on?" ik keek om me heen en zag ook dat Jonesy er niet was "Johny knul!" Riep ik gestrest terwijl we de hele kamer af zochten "ik ga buiten kijken raak niet in paniek " zei ik om Dakota te sussen. 

Emilia

Ik keek klrt naar Josh die naakt in bed lag en besloot kleding aan te trekken wat ik ook deed. Mijn telefoon ging af terwjjl ik opnam ik zei niks omdat niet zeker wist of het een vijand was." we hebben je kind als je hem terug wilt zorg dan dat er een bedrag met je zusjes leven word betaald, je hebt het er zelf na gemaakt Ron zorg dat je vanavond 2 pm bij new orleans street staat." De gene hing op terwijl ik precies wist wie het was "Ron's ex Laila." 

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 08.03.2019 11:52

Dakota
Tijdens mijn orgasme merkte ik dat hij ook niet veel meer nodig had om klaar te komen. Als hij dan ook uiteindelijk over het randje gat kreunde ik en beet op mijn lip terwijl hij zijn goedje op mijn bil liet landen. Door de douche stralen was het er ook snel weer af. Ik kwam vanonder de douche. 'even kijken of we ons mannetje niet wakker hebben gemaakt.'zei ik en liep in mijn badjas naar de kamer. Jonesy was nergens meer te bekennen en een gevoel van paniek bekroop mij. 'RON!!'riep ik snel terwijl ik overal keek of hij zich misschien verstopte. Maar hij was echt weg.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 08.03.2019 11:47

Ron

Ik sloeg met mijn rechterhand op haar bil en ging steeds sneller." fuck wat ben je geil babe" na een tijdje voelde ik dat ik klaar zou komen ik glee uit haar en kwam vervolgens op haar bil klaar." Dit had ik wel even nodig" zei ik zacht tegen haar terwijl ik zachtjes over haar billen aaide die helemaal rood waren.


Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 08.03.2019 11:13

Dakota
Ik kreunde. Ook al probeerde ik nog zo hard om me in te houden. Het lukte niet zoals het zou moeten lukken. Ik beet op mijn lip om me stil proberen te houden, maar ook dat hielp niet veel. 'Fuck Ron.' perstte ik door mijn lippen. Het genot bouwde zich op in mijn lichaam tot een heerlijk orgasme. 

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 08.03.2019 10:53

Jonesy
Ik horde geluid en kwam met mijn konijnen knuffeltje overeind.´Mama´ zei ik gapend terwijl ik in mijn oogjes wreef en iemand zag staan bij het bed.´Hi Jonesy ik ben een oude vriendin van je moeder´ ik keek op naar een vrouw terwijl ze me met bloedrode ogen aankeek.´Je moeder wacht op je kom je mee´ze stak haar hand uit die ik aannam en zo liep ik geleidelijk de deur met de mystrieuze vrouw uit.
Ron
ik drukte Dakota met haar gezicht tegen het glas van de douche cabine terwijl ik mijn vriend in haar liet glijden.´Hopelijk maken we Jonesy niet wakker´zei ik grijnzend terwijl ik mijn handen op haar heupen plaatste en te keer in haar ging.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 08.03.2019 10:48

Dakota
Ik glimlachte tegen zijn lippen en legde mijn hand tegen zijn borstkas. 'I love you more.'zei ik zachtjes en drukte mijn lippen terug. Ik had mijn leven zonder Ron echt niet meer kunnen voorstellen. Hij was mijn steun en toeverlaat. Mijn leven mocht en kon niet meer veranderen. Het moest zo blijven... voor eeuwig.

Joshua
Ik grijnsde als ik haar hand in mijn broek voel en drukte mijn lippen wellustig tegen de hare. Ik zou nooit genoeg kunnen krijgen van haar. Dat kon niemand mij wijsmaken en al zeker Dakota niet.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 08.03.2019 10:30

Emilia
Als hij over mijn humanity begint bijt ik mijn kaken opelkaar.'Je hebt gelijk' zei ik toen terwijl mijn hand gretig in zijn broek glee en zijn vriend begon te masseren.'Dus waar waren we?'Vroeg ik over geil.
Ron
Ik draaide me langzaam om en legde mijn hand op haar wang 'i love you.'Ik plaatste mijn lippen zacht op de haren en plaatste mijn linkerhand op haar bil waar ik zacht in kneep.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 08.03.2019 09:34

Dakota
Ik drukte een kusje tegen zijn schouderblad. 'Het lukt ons wel. Ze worden gewoon weer terug wie ze waren voor alle ellende. Het lukt ons wel.' zei ik en beet op mijn lip. Het moest ons lukken, want ik kon ze niet hier zo achterlaten om terug te gaan naar mijn leventje, maar ik kon ook niet te lang voor de hier blijven omdat Jonesy er de dupe van zou worden.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 08.03.2019 09:13

Ron
Als ik Dakota haar armen rond me voel zucht zacht 'alhoewel we best wel zelfzuchtig zijn geweest om ze hier alleen achter te laten.'Zei ik tegen haar 'en het zou ook rot zijn voor Jonesy die zijn tante en oom niet kent.'Ik nam weer diep adem en nam haar hand vast 'mijn zusje meende de wereld voor me, en nu ziet ze me niet eens meer als familie.'

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 08.03.2019 07:54

Joshua
Als ze erover door gaat zuchtte ik. 'Ik zou bijna denken dat hun bezoekje je humanity terug aan heeft gezet. Vergeet ze toch. We hebben elkaar en al onze slachtoffers. Meer hebben we niet nodig.' zei ik tegen haar en had geen zin om hier nog over door te gaan. Al helemaal niet als het over ons ongeboren dochtertje gaat.

Dakota
Ik haalde een hand door mijn haar terwijl ik keek naar Jonesy die weer rustig lag te slapen. Ik wou echt dat niemand te weten kwam van zijn bestaan. Dat zorgde alleen maar voor problemen en zoals afgesproken wou ik dat Jonesy niks met onze families te maken kreeg. Ik kwam overeind en liep de badkamer op waar ik me uitkleedde en bij Ron onder de douche stapte. Ik sloeg via zijn rug mijn armen om hem heen en legde mijn hoofd tegen zijn schouderblad. 'Ons leventje was perfect voordat die twee het gingen vergallen.' zei ik zacht.

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  32  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum