ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 04:20 PM

Dakota
Ik glimlachte. 'Op de vorige school, waar jij inderdaad ook hebt gezeten. Ron vertelde mij dat je mijn vader zijn bloed dronk wat ervoor zorgde dat je tijdelijk kon lopen. Misschien omdat ik zijn dochter ben heb ik hetzelfde bloed door mijn aderen stromen.' zei ik tegen haar. 'We kunnen het op zijn minst proberen toch?' vroeg ik terwijl ik om ons heen keek of iemand mee luisterde.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 04:38 PM

Emilia


Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip ´breng me naar de wc´s laten we het proberen.´ Zei ik ik had bijna elke fabel geprobeerd maar niks hielp er was alsnog ruimte voor nieuwe ideen dus waarom niet.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 04:39 PM

Dakota
Ik glimlachte en kwam overeind. Ik haalde haar rolstoel van de remmen af en rolde haar mee naar de wc's. Ik controlleerde of alle hokjes leeg waren. Als dit zo bleek te zijn haalde ik even diep adem en gaf haar mijn pols. 'Bon apetit dan maar.'zei ik en was wel een beetje nerveus. Normaal was ik degene die van mensen dronk en niet de mensen van mij.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 04:57 PM

Emilia

Ik nam haar pols vast en liet mijn fangs tevoorschijn komen ik zette mijn tanden in haar pols. Dit bloed smaakte alsof de hemel op me neer kwam. Ik liet haar pols los en voelde mijn tenen bewegen ik ging langzaam omhoog twijfelend of het gewerkt had.´Ik ga huilen´zei ik zacht terwijl ik tranen in mijn ogen kreeg ik duwde de deur open en stond voor het eerst recht overeind ´it worked.´

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 04:59 PM

Dakota
Ik beet kort op mijn lip als ik haar tanden door mijn huid voelde steken. Na eventjes voelde het wel fijn. Wanneer ik zie dat ze haar tenen kon bewegen grijnsde ik. 'Congratulations, you can walk.'zei ik haar en was blij voor haar. Ik vroeg me wel af waarom mijn familiebloed dit effect op haar had.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 05:58 PM

Emilia

Ik gaf Dakota een knuffel zonder iets te zeggen ´thank you.´Zei ik zacht tegen haar terwijl tranen langs mijn wangen gleden en ik me alles herinnerde.. hoe ik en Joshua voor het eerst seks hadden hoe ik verliefd op hem werd. 


Ron

Ik liep de aula in en kon nergens mijn zusje vinden maar als ik haar zie lopen met Dakota. Gaan mijn ogen wijd open ´emi.´Ze liep rechtstreeks op me af en gaf me een klap in mijn gezicht waarna ze de inhoud van haar flesje over me heen goot.´Dit is omdat je ma en pa de kans gaf om mijn geheugen te wissen, don´t ever talk to me again Ronnie.´ Ze liep de zaal uit alsof de baddest bitch op aarde was ´o fuck.´Zei ik geirriteerd. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 06:49 PM

Dakota
Ik glimlachte bij haar knuffel en keek haar na vanuit de opening van de dames toiletten na. Ik zag wat ze met Ron deed en sloeg kort een hand voor mijn mond om mijn lach tegen te houden. Hij had het zeker wel verdiend. Ik haalde even diep adem en stapte uit de deuropening. Ik was nog steeds boos dat hij mij niets had verteld over zijn geliefde verloofde. Ik keek hem kort aan waneer hij mijn richting op keek maar liep vervolgens de andere kant op.

Joshua
Er was ophef op de gang, maar veel zin om me ermee te gaan bemoeien had ik niet. Ik bleef rustig op mijn bed liggen en staren naar het plafond terwijl ik op mijn gemak een jointje rookte. Charlene had zich deze middag weer aan me op gedrongen en ik had haar ook afgewezen. Ik werd gek van haar aanwezigheid. Ze dacht dat ze nog steeds alles voor mij betekende maar de enige die echt iets voor me betekende kon mij niet meer herinneren.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 07:17 PM

Emilia

Ik duwde Joshua´s deur open en keek hem met een chagrijnige blik aan.´I remember you´zei ik ´but i don´t think you love anymore.´Zei ik tegen hem ´na dat ik je in de steek heb gelaten.. ik zal het je kort maar krachtig vertellen or parents don´t want us together.. because they think we are going to be cursed for the rest of or life´s.. but i didn´t believe in that shit all my feelings for you where generous Joshua.´ Zei tegen hem.

Ron

Ik droogde me af in mijn badkamer en bekeek mezelf in de spiegel.´Hoe de fuck kan ze lopen en heeft ze haar herinneringen terug.. hopelijk glijd ze niet weer in die klottehomel zijn broek.´Zei ik terwijl Sharon op mijn zat ´hopelijk glij je niet weer in dat wijf haar broek bedoel je.´Zei ze terwijl ik zuchtend adem nam ´hoe bedoel je Dakota is gewoon een goeie vriendin.´Loog ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/16/2019 07:20 PM

Dakota
Al een uur lang speelt de hele tijd de scene opnieuw af in mijn hoofd. Hoe ik smeekte of Ron kon blijven. Hoe ik hem vertelde dat ik gevoelens voor hem had en hij toch was gegaan. Ik had een kussen tussen mijn armen geklemd en een traan gleed over mijn wang. Maar daar bleef het bij. Meer tranen wou ik niet aan hem verspillen.

Joshua
Als de deur open gaat en ik Emilia op haar benen zag staan kwam ik snel overeind. Ik legde de joint in de asbak op het nachtkastje en luisterde naar haar. 'Screw them.' zei ik en trok haar tegen me aan terwijl mijn lippen de hare vonden. Ik besloot om niet meer boos te zijn. Ik wou haar te graag terug om boos te blijven.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/16/2019 07:27 PM

Emilia

Ik trok zijn kleding van zijn lijf en duwde hem op bed ik zette mijn been tussen zij  benen en nam zijn stropdas vast.´ I forgot i have boyfriend´zei ik met een glimlach terwijl ik het over Jackson had.´sha´ll i screm him to´ vroeg ik terwijl ik met mijn linkerhand langs zijn vriend glee.

Ron

Ik keek op mijn telefoon en stuurde een berichtje naar Dakota ´meet me in het concerge hok.. morgen ochtend.´Ik draaide me om naar Sharon ´bewijs het.. door nu seks met me te hebben Ronnie.´Ik schudde mijn hoofd ´geen zin en ik hoef mezelf niet te bwijzen want ik neuk wie ik wil.´

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  18  |  19  |  20  |  21  |  22  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum