ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/18/2019 11:25 PM

Dakota
Met een tijdschrift lag ik op een zonnebedje langs het zwembad. Mijn ogen waren al wat minder rood en dik, al voelde ik het nog wel. Gelukkig had ik nu een normale reden om mijn ogen te verbergen met mijn zonnebril. Even verderop hoorde ik Ron spreken. Ik deed alsof ik gewoon nog aan het lezen was, maar hoorde hem duidelijk zeggen dat ik verboden terrein was. Dat bepaalde ik zelf wel dankjewel.

Joshua
Ik grijnsde en merkte dat mijn vriend al stijf genoeg was. 'seks.'zei ik en trok haar aan haar bikinibandje naar me toe zodat ik mijn lippen op de hare kon drukken. Vervolgens maakte ik het bikinibandje los, net als de touwtjes van haar broekje die meteen van haar billen af zakte. Het huisje was precies groot genoeg om onze avontuurtjes in te beleven.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/18/2019 11:41 PM

Ron
“Maak je niet druk jou orders zijn mijn bevel beste neef.” Zei hij “ik zag Emilia trouwens naar binnen lopen in ons oude clubhuisje met een jongen.. word ze niet groot?” Vroeg hij met een lachje. Terwijl ik een slok nam van mijn cocktail “yeah well die jongen is mijn vervanging lijkt er op dat ze haar broer niet meer nodig heeft dankzij..” als ik mezelf dat hoor zeggen kijk ik op naar Dakota..haar bloed! Ik beet mijn kaken opelkaar “laat de bewaking extra op Emilia letten.. ik wil niet dat ze domme dingen doet.” Mijn focus was nu op Dakota.. die ik naar een hellhole had gebracht met allemaal creeps die uit waren op haar bloed als ze zouden weten dat ze de dochter is van Nico Heaven. Ik liep op haar af “ik weet dat het niet netjes of gepast van me was dat we seks hebben gehad.. zonder het te vertellen over Sharon.” Zei ik tegen haar “maar nu heb ik de oude Dakota nodig die mij niet mag met heel haar hart.” Ik zag Gerald al haar naar kijken en nam diep adem “scream my name if something happen.” Ik liep vervolgens weg en moest me niet opvallend gedragen.


Emilia
Als hij dat zegt en mijn bikini slip al losgepeuterd is grijns ik. Ik trok de hendel van de lichtstoel omlaag en maakte ondertussen mijn bikini top ook los waarna ik die ergens op de grond gooide. Ik nam zijn vriend vast en liet hem in me glijden waarna ik hem bereed “fuck..” zei ik hijgend terwijl ik genoot van de het voelen van zijn vriend. Ik hield van seks en al zeker met iemand die er goed in was.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/18/2019 11:51 PM

Dakota
Zodra hij mij aanspreekt keek ik op. Ik beet op mijn lip en luisterde naar wat hij te zeggen heeft. Veel was het niet. Ik keek hem na en zette mijn zonnebril op mijn neus om hem na te kijken. Dit werd nog een lange vakantie zo. Ik kwam overeind en besloot eventjes een duik te nemen, wat ik dan vervolgens ook deed. Ik voelde de ogen wel over mijn lichaam glijden van alle jongens en mannen in de buurt. Helaas degene die ik echt wou was er niet meer.

Joshua
Ik gromde wanneer ze over me heen glijd. Een heerlijk gevoel. Terwijl ze mij bereed legde ik mijn handen op haar billen. Af en toe petste ik ertegen. Ik merkte al snel dat ik begon te hijgen en keek naar Emilia. Haar borsten deinden mee op het ritme wat me het beste uitzicht gaf.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/19/2019 09:12 AM

Emilia
Ik zette mijn nagels in zijn borstkas terwijlmijn billen op en neer deinsde. Eigenlijk hadden ik en Joshua veel te bespreken maar ik besloot maar te wachten ermee. Mijn broer was namelijk niet zo acceptabel met mijn verhouding met Joshua dus sooner or later zou hij ingrijpen net als de vorige keer. Soms kreeg ik het idee dat Ron bang was dat ik Joshua meer als broer zou zien dan hem maar voor Joshua had ik gevoelens dus was het heel anders.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/19/2019 04:25 PM

Joshua
Ik genoot van haar tempo. Ik liet mijn hand een pets tegen haar trillende bil geven en merkte dat het bedje goed aan het kraken was van onze beweging. 'Fuck Emi.' kreunde ik terwijl ik op dit moment even nergens aan hoefde te denken, zelfs niet aan mijn drugs.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/19/2019 05:35 PM

Ron
“Emi?” Rep ik terwijl Gerald over het strandhuisje had als ik haar naar buten zie lopen met Joshua. Grijp ik voor ze wat kon zeggen haar pols vast “niet geloven ben je sirieus terug met deze prick.” Zei ik terwijl ik niet kon geloven dat Joshua haar balde in ons oud strandhuisje.” Ron dit slaat nergens op” ze trok haar hand los “waarom doe je zo in godsnaam hij is familie.” Zei Emilia terwijl ze Joshua zijn hand vastpakte “hij is geen familie hij is een bastaard weggegooid door onze vader.. denk je echt dat hij van je houd na dat hij jou heeft vernederd.”


Emilia
Ik fronste en keek Joshua aan “waar heeft hij het over?” Vroeg ik “over Charlene en hoe ik hem nadrukkelijk heb gezegd dat hij niks voorsteld.. en vervolgens verklaard dat hij je lekker hard heeft geneukt zonder dat ik ht wist.” Zei Ron toen terwijl ik Joshua aankeek “why Would you say such a thing.. i trusted you.” Ik liet zijn hand los en liep vervolgens met tranen in mijn ogen weg.


Ron
Als Emilia weg loopt kom ik dichter bij Joshua “stay away.” Zei ik sissend terwijl ik hem met een schouderduw voorbij liep. En me voegde bij de andere elite die in zwembad zaten te baseren mijn blik Glee naar Sharon die flirtte met de straf wacht. Ik zuchtte zacht maar zag nergens Dakota.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/19/2019 09:00 PM

Joshua
Ik rolde mijn ogen als Ron zoals altijd in mijn nek stond te hijgen. Kon hij zijn zusje niet gewoon gelukkig laten worden? Als hij vertelde wat ik tegen hem had gezegd nadat Emilia me had verlaten zuchtte ik. Hier komt het. 'Emi, het lag veel moeilijker dan hij nu laat blijken.' zei ik maar ze liep al weg. Ik keek hem met een woedende blik aan. 'Leuk dat je je zusje liever vol pijn ziet dan gelukkig. Dat is iets wat ik haar kan maken terwijl jij haar alleen maar ellende brengt.'zei ik en liep achter Emilia aan. Bij de ingang werd ik tegen gehouden door Dakota. 'Ik ga wel even.'zei ze me waardoor ik bleef staan en Dakota nakeek.

Dakota
Ik had het tafereel vanaf de lobby bekeken. Emilia stormde langs mij voor ik iets kon zeggen. Waarschijnlijk als Josh nu met haar ging praten maakte hij het alleen maar erger. Daarom hield ik hem ook tegen en liep naar de kamer van Emilia en mij. 'Emi, je kent het verhaal niet. Je moet niet meteen uit gaan van wat je broer zegt. Die wilt jullie alleen maar uit elkaar halen. Het was je broer die Josh uitlokte.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/19/2019 11:30 PM

Emilia
Als Dakota met me komt praten kijk ik haar aan met betraande wangen “ja Ron lokte hem ook uit om zeker terug naar Charlene te gaan, ik kan wel blijven mijn broer de schuld geven van alles maar Joshua had dat zelf wel in de hand om terug te gaan naar Charlene.” Zei ik zacht “het word me gewoon allemaal te veel.. denk ik.” Zei ik toen “misschien wilt het lot gewoon niet dat we samen zijn.”

Ron
Ik roerde door mijn cocktail terwijl ik Caster zag dealen ik liep op hem af “kan je wat voor me doen ik betaal je zodra je het hebt gedaan.” Hij knikte “wat mag het zijn?” Vroeg hij “ik heb xtc MDMA en blue pills..” begon hij “ik wil dat je dit zakje met X verkoopt aan Joshua doe een verkoop praatje ofzo iets maar zorg dat hij het slikt.” Caster keek me lang aan “gaat hij dan niet dood?” Ik schudde mijn hoofd “ik laat hem even wat dingetjes vergeten thats all.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/19/2019 11:54 PM

Dakota
'Je weet dat Josh zoiets nooit zou zeggen. Hij was gekwetst. Je had hem verlaten Emilia. Charlene heeft daar misbruik van gemaakt. Hij maakte het ook uit met de reden dat zij niet jou was. Je moet je niet te druk maken om het verleden. Jullie zijn toch weer terug samen gekomen? Dat is ook een teken.' vertelde ik haar en ging naast haar zitten. Ik veegde de tranen van haar wangen.

Joshua
Ik zat in de Lobby wat met mijn telefoon te klooien. Het maakte me alleen maar nerveuzer dat Dakota nu met Emilia was gaan praten. Dalijk zei ze iets verkeerds en dan kwam het nooit meer goed. Dan zou ik terug gaan naar die verslaafde loser zonder leven. Ik beet op mijn lip en keek op als Caster bij me komt zitten. 'Wat moet je?' vroeg ik hem droog. 'Ik heb goeie shit voor je.'zei hij. Ik ging ongemakkelijk wat rechter zitten. 'Ik koop alleen bij mijn vaste dealer.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/20/2019 12:15 AM

Emilia
Als ze dat zegt neem ik diep adem “je hebt gelijk.” Zei ik toen “verleden is in ht verleden” zei ik toen terwijl ik haar een knuffel gaf “dankje ik moet even met Joshua praten.. voordat hij domme dingen doet” ik kwam overeind en zag Caster bij Joshua.” Het zijn xtc pillen vers uit papa’s oven” zei Caster nadrukkelijk terwijl ik hem onderbrak “neem me niet kwalijk maar val hem niet lastig wil je met je troepzooi.” Zei ik pittig terwijl hij overeind schoot “vuile teef” zei hij wat wazig maar niet als ze zelf.

Ron
Ik horde wat Dakota zei tegen Emilia “eigenlijk is het niet je business wat er speelt tussen mij en mij siblings.” Zei ik tegen haar terwijl zij de enige was die niet echt rechtstreeks uit mijn vaders pik kwam.” Ik dacht dat Joshua me in de weg stond maar het is al die tijd recht onder mijn neus wat errors veroorzaakt.” Zei ik wat gemeen tegen Dakota “ik had je moeten uitschakelen voordat ik met je in bed sprong.” Terwijl ik was gekwetst dat ze zei dat ik Joshua uitlokte dat ik hem dat liet zeggen over mijn eigen zusje.. ik dacht dat hij goed voor haar was maar hij heeft me laten zien dat hij zwak is door gelijk met die teef er vandoor te gaan.. zich niet eens afvragend wat er met Emilia was gebeurt. Emilia kon het dan misschien niet zien maar ik wel.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  20  |  21  |  22  |  23  |  24  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum