ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/21/2019 09:07 PM

Dakota
Als Ron me aanspreekt over Emilia keek ik hem fronsend en beledigend aan. 'Jij bent degene die in de weg staat. Je hebt echt stront in je ogen. Emilia is gelukkig met Joshua. Dat hoor jij als haar broer te accepteren. Je maakt haar doodongelukkig omdat je bang bent je positie te verliezen in haar ogen.' zei ik tegen hem en schudde mijn hoofd. 'Jij bent echt een eikel. Ik weet dat ik beter verdien dan jij en wat ben ik blij dat Emilia alle goede genen van de familie heeft. Jij hebt ze zeker niet.'zei ik en liep de lobby uit naar buiten. Op de ligstoel lag een kort broekje die ik aantrok en ik verliet het resort in enkel dat broekje en mijn bikini topje.

Joshua
Ik beet op mijn lip en begon wel echt te twijfelen. Gelukkig kwam Emilia er optijd tussen voor ik iets kon doen. Als hij overeind schoot en dreigend op Emilia afliep. 'Hou je fucking bek tegen mijn meisje!' zei ik tegen hem en gaf hem een duw om afstand te geven. Meteen daarna sloeg ik hem met een rechtse hoek tegen zijn kaak aan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/21/2019 09:44 PM

Ron
“Je begrijpt het niet” ik keek haar na en ramde vervolgens kwaad een gat in de muur.” Fuck” vloekte ik terwijl ik al de neiging kreeg om te spuiten ik. Haalde een tube speed uit mijn zak en spoot het in mijn aders waarna ik het gebouw verliet om af te koelen.

Caster
Als Joshua me neer slaat klauter ik overeind “they wish you were death.” Ik wees naar het bord waar op stond “Fagelion enterprise.” En liep wankelend weg terug naar binnen Ik kwam Gerald tegen die ik zo net aanzag voor Ron.” En heb je het gefixt?” Ik schudde mijn hoofd dat tering wijf stond in de weg. Gerald vloekte wat maar herpakten zich zelf “dan maar plan B.” Ik fronste “kkkrijg ik mij-n-n geld nooggg?” Vroeg ik toen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/21/2019 10:06 PM

Dakota
Op straat werd ik bekeken door alle mannen. Niet dat me dat stoorde. In Brazilië lopen heel veel meiden hier rond. Ik zag er alleen anders uit. Ik had super donker haar en had een lichtere huid en lichte ogen. Dat zag je hier niet veel. Ik zuchtte en kwam op het strand aan. Even weg van alles en iedereen. Ik was er echt even klaar mee.

Joshua
'Alsof dat me iets doet.' zei ik nog en keek naar Emilia. 'Bedankt.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Toen jij wegging en alles met mijn ouders... Ik kan niet meer van die troep afblijven.' gaf ik aan haar toe. Het verzwijgen had geen zin. Zij kon me hier doorheen helpen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/21/2019 10:31 PM

Gerald

Ik zag dat meisje met die felle ogen zitten op ht strand en liep op haar af “alles oke?” Vroeg ik terwijl ik naast haar ging zitten en keek naar de zee.

Emilia

Ik beet mijn kaken opelkaar en keek Caster na “het geeft niet.. het zin in onze bloed hoe wij problemen handelen.” Terwijl Ron ook drugs gebruikte om niet uit te barsten waar iedereen bij was. Ik nam zijn hand vast “sorry dat ik net zo deed.. dat van Charlene zat me gewoon niet goed.” Zei ik zacht tegen hem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/21/2019 10:44 PM

Joshua
'Jij moet geen sorry zeggen.' zei ik haar. 'Ik was een klootzak.' zei ik en haalde even diep adem. Ik trok haar tegen me aan en drukte een kus in haar haar. 'Zullen we nooit meer ruzie maken?' vroeg ik haar en streelde over haar rug. Ik hield zoveel van haar en was als de dood om haar kwijt te raken.

Dakota
Ik keek op als ik een stem hoor en glimlachte zwak. 'Ja hoor.' zei ik en wist dat hij iets van Ron moest zijn. Hoe ze tegen elkaar spraken toenstraks. Ron wou mij niet met hem zien, maar of ik zo een stoker wou zijn van Drama op dit moment wist ik niet. Ik wist niet eens of Ron het nog zou boeien. Hij maakte zojuist precies duidelijk hoe hij over mij denkt.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/21/2019 10:50 PM

Gerald

“Ik ben trouwens Gerald Ron’s oudere neef.” Ik stak mijn hand uit terwijl ze echt aantrekkelijk was ze leek op een engel en volgens mij was ze dat ook half. Ik keek kort om me heen om te kijke of Ron ons zag en kwam toen overeind “zin om een eindje te lopen alleen naar deze rottige zee staren is natuurlijk niet leuk.”

Emilia

“Is goed.” Zei ik toen zwak glimlachend waarna ik een kusje op zijn lippen plaatste ik nam zijn hand vast “ugh we hebben net al seks gehad wat kunnen we nog meer doen?” Ik keek vragend om me heen en zag iedereen bij het zwembad was dit maar een vakantie voor 2 “zo dus jullie zijn weer een koppel?” Horde ik achter ons terwijl ht Charlene was met een nogal ronde buik. Maar daar lette ik niet op.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/21/2019 10:54 PM

Joshua
Ik glimlachte en keek haar aan. Als ze begon over wat we nog konden doen bekeek ik even bedenkend. Voor ik iets kon uitbrengen hoorde ik de stem van Charlene. Ik rolde mijn ogen. 'Rot op Charlene.' zei ik en keek naar haar. 'Niemand wilt je hier, dus stop met je op te dringen.' zei ik nog en legde een hand op Emilia haar onderrug.

Dakota
Als hij zich voorsteld nam ik zijn hand vast. 'Dakota.'zei ik en kwam overeind. 'Graag.' zei ik en begon met hem door het zand te struinen. Het zand voelde warm onder de voeten, maar zo fijn.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/22/2019 12:05 PM

Charlene
Ik grinnikte en keek hem intens aan “raad is ik ben zwanger al 3 weken en het is van jou.” Zei ik grijnzend terwijl ik naar Emilia keek.. kleine trut.

Emilia
Als Charlene dat zegt worden mijn ogen rood “sorry maar ik begin er moe van te worden.” Ik stond binnen een seconde voor haar neus en trok haar hart er uit “don’t dance with the devil darling.” Zei ik grijnzend terwijl er al snel bloed uit haar mond kwam gestroomd. Ik kneep har hart fijn terwijl ze erna wilde grijpen.


Gerald
Als we zo lopen sla ik er uiteindelijk knock-out waarna Caster kwam aangestruind.” Breng er naar de andere meisjes en injecteer haar met gif zodat ze haar zintuigen niet kan gebruiken.” Zei ik tegen Caster terwijl Ron hiervan niet hoefde te weten.” You are the daughter of that bastard Son” zei ik met een grijnsje “een uitgekotste Lincoln.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/22/2019 07:33 PM

Joshua
Ik fronste als ze vertelde dat ze zwanger was. Ik wou mijn mond open trekken, maar voor ik ook maar iets kon doen rukte Emilia Charlene haar hart eruit. 'Emi!' riep ik en keek naar Charlene die op de grond viel. Ik beet op mijn lip. Niet dat ik er echt heel rauwig onder was, maar ik had niet gedacht dat Emilia zo een duistere kant had.

Dakota
Ik keek naar de zee en voor ik het wist voelde ik een stompe pijn tegen mijn gezicht. Ik vield op de grond, alles werd zwart en ik kreeg niets meer mee.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/22/2019 08:13 PM

Emilia
Ik liet haar hart op de grond vallen en draaide me om naar Joshua “wat babe?” Vroeg ik hem terwijl het me niet deerde wat ik had gedaan.” Liever dat ze dood is dan dat jij vader word” ik liep terug naar hem toe “kom we komen nog te laat voor het kampvuur.”

Ron
“Ik denk niet dat ik jou veel uit te leggen heb Sharon.” Zei ik tegen haar terwijl we een joint op smookte en iedereen zich verzamelde rond het vuur. In de tussen tijd voelde ik iets aangenaams duivels onze kant op lopen. Als ik zie dat het Emilia is met Joshua rol ik mijn ogen. Met in mijn achterhoofd dat ik Dakota wel miste.. zegmaar haar aanwezigheid.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  21  |  22  |  23  |  24  |  25  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum