ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/25/2019 10:02 PM

Dakota
Zodra ik van hem af geschopt werd viel ik weer op de grond. Ik greep naar mijn buik en voelde nog altijd overal pijn. 1 bloodbag was nog lang niet genoeg. Zodra er een meisje me begon om te kleden had ik nog niet eens de vut om tegen te stribbelen. Al snel hoorde ik een bekende stem. Het was de moeder van Emilia en Ron. ‘Wat wilt u van me.’ Vroeg ik terwijl ik voor haar voeten op de grond lag en mezelf probeerde omhoog te werken.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/26/2019 09:52 PM

Mia

“Ik had je gezegd dat je haar niet moest behandelen als 1 van je slaven!” Ik hielp Dakota overeind “het moest wel want Niko zei dat ze pittig kan zijn.” Ik keek hem boos aan en keek vervolgens naar Dakota ik maakte een snee in mijn pols en liet haar drinken.” Luister ik weet dat dit vreemd voor je is maar je vader en je moeder proberen je te beschermen... voor mijn eigen zoon het is niet goed als ik je in zijn leven toelaat.” Zei ik tegen haar terwijl ik me af vroeg waarom Harley en Niko me vroegen om dit zo te doen. Ze konden Dakota ook gewoon opsluiten het was Niko’s prinsesje zijn enige dochter en hij wilde haar niet hebben met Joshua of Ron. Ron begreep ik volkomen mijn eigen zoon was een duivel uit het diepste van zijn hart wat hij Emilia heeft aan gedaan kon hij ook bij Dakota doen.


Emilia

We waren aangekomen op school ik en Joshua zaten Pijnzend in zijn kamer. Wachtend op gehoor van Ron en Dakota.” Ron neemt niet op” zei ik tegen hem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/26/2019 10:10 PM

Dakota
Zodra ze voor me opkwam voelde ik me al iets veiliger. Ik leunde tegen haar aan als ze me overeind had geholpen en dronk gulzig van haar pols. Het kwam van mijn ouders? Mijn ouders zouden me dit aandoen om me bij Ron weg te houden? Zodra ik weer wat sterker was liet ik haar pols los en keek naar haar. 'Vertel die zorgzame ouders van mij maar dat ik helemaal niks met Ron heb en dat ze zich met hun eigen zaken moeten bemoeien.' zei ik tegen haar en veegde met mijn arm het bloed van mijn gezicht. 'Waar is de uitgang? Ik heb geen idee hoe lang ik hier al zit en ik moet terug voor we terug naar huis reizen.' zei ik en liep langs haar. Zodra ik de donkere kamer uit was gelopen stond ik verstijfd. Een bordeel had al die tijd achter de deur gezeten. 'En vertel mijn ouders dat ze me de volgende keer opsluiten in een tent met wat meer klasse.' 

Joshua
Ik ijsbeerde door de kamer terwijl ik inmiddels al 8 keer had gebeld naar de telefoon van Dakota. Geen gehoor. Als dan ook Emilia meldde dat ze geen gehoor kreeg van Ron sloeg ik met een vuist door de deur van mijn kledingkast uit frustratie. 'De bus had nooit mogen vertrekken. Ze hebben mijn kleine zusje daar gewoon achtergelaten. Voor hetzelfde geld ligt ze daar ergens in een goot met een dagger door haar hart.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/26/2019 10:28 PM

Emilia

“Ron zal haar vinden” zei ik om de boel te sussen “hij is tenslotte verliefd op haar niks zal hem stoppen om har te vinden.” Ik keek een beetje naar de grond bij mij was het wel anders.. Joshua kwam niet echt achter me aan. Dat was meer Ron.. Ron was uiteindelijk het perfecte vriendje die je echt zou willen voor jezelf hij was echt charmant een evil kantje.. maar hij was mijn broer en niet mijn type.

Mia
“Ron is niet de gene die je denkt dat hij is.” Zei ik tegen haar “hij is van plan om je te ontvoeren en je te ontkoppelen van je mijn broer en je ouders.” Zei ik tegen haar “en dat wil je niet.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/26/2019 10:55 PM

Dakota
Ik rolde mijn ogen. 'En wat doen jullie nu dan? Jullie zijn net zo vreselijk als dat hij is. Nu laat me verdomme gaan of ik drink elk wijf dat hier aan een paal hangt leeg.'zei ik tegen ze en voelde hoe mijn ogen rood kleurde. Ik wou gewoon naar huis. Weg uit dit kut land. Terug naar mijn oude leventje op Night academy. Voordat Ron daar kwam. Voor dat stomme bal van hem en Emilia. 

Joshua
Als ze dat zegt zuchtte ik. 'Dat weet ik. Ik kan er gewoon niet tegen. Hier zo nutteloos te zitten.' zei ik en ging naast haar zitten. Ik beet op mijn lip en keek naar Emilia. 'Ik weet dat je het goed bedoelde, wat je met Charlene deed. Ik hou van je en ik hoop dat ooit jij mijn kindje draagt. Maar zoiets kun je nooit meer doen oké? Je kunt er echt in de problemen raken.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/27/2019 09:36 PM

Ron

'Laat er gaan'zei ik tegen mijn moeder met rode ogen 'Ron je weet dat ik dit niet kan toelaten.'Binnen een seconde had ik mijn moeders en die van gerald hun nekken omgedraaid. En keek ik Dakota met rode ogen aan ik liep op haar af en plaatste mijn lippen op de haren zonder geen woord te zeggen. Ze is van mij en van niemand anders.

Emilia

Als hij dat zegt bijt ik op mijn onderlip óké.'Zei ik toen zacht tegen hem terwijl ik hem aankeek met mijn mijn kraal oogjes 'ik hou ook van jou.'Zei ik toen tegen hem terwijl ik naar hem keek. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/01/2019 05:05 PM

Dakota
Ik keek op als ik een bekende stem hoorde en zag Ron verschijnen. Ik was allang blij dat ik door hem hier waarschijnlijk wel weg kon gaan. Zodra zijn moeder en tante dan ook op de grond lagen keek ik in zijn ogen. Voor ik het wist voelde ik zijn lippen op de mijne. In eerste instantie zoende ik smachtend mee. Mijn gevoelens voor hem explodeerde in mijn buik als losgeslagen vlinders, maar dan herinner ik me wat hij tegen me had gezegd. Ik duwde hem van mij af en gaf hem een klap in zijn gezicht. 'Speel niet met mijn gevoelens, Lincoln.'zei ik hem en beet op mijn lip.

Joshua
Als ze het terug zegt glimlachte ik zwakjes en legde mijn hand in haar hals. Mijn lippen liet ik de hare raken en ik was weg in gevoel verzonken. Charlene had toenmalig veel voor me betekend, maar niemand kan het gevoel wat ik bij Emilia heb toppen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/01/2019 08:06 PM

Ron

Als ze loslaat kijk ik haar glimlachend aan ''deed ik dat dan al niet?'' Zei ik zelfingenomen maar als ik zie dat ze bijna moet huilen. Neem ik haar handen vast en leg ik mijn voorhoofd  tegen het haren.' I love you Dakota Lincoln' zei ik toen zacht 'forever' ik plaatste mijn lippen weer zacht op de haren. Terwijl een sneltrein met herinneringen door mijn hoofd heen raasde hoe we elkaar hadden ontmoet de dagen op school dat ik haar de kast op jaagde, hoe ik haar broer met grond gelijk maakte.  


Emilia
Als hij me ineens zoent zoen ik ineens mee en laat ik hem over me heen lopen.'Waar heb ik dat aan verdiend?'Vroeg ik zacht. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/01/2019 08:16 PM

Dakota
Ik beet op mijn lip en keek hem aan. Als hij zijn voorhoofd tegen dat van mij legt haalde ik diep adem en glimlachte door zijn woorden. Dit keer geloofde ik ze. Zijn lippen tegen de mijne voelde vertrouwd en ik zou nooit meer naders willen. 'Ik wil hier weg, naar huis.' zei ik zacht wanneer ik zijn lippen los had gelaten. 'Voor ik hier iedereen vermoord van de dorst.'

Joshua
Ik grinnikte. 'Zomaar. Omdat je de liefde van mijn leven bent.'zei ik en keek in haar ogen. 'Ik wil met jou oud worden.' vertelde ik haar en streelde met mijn duim langs haar wang.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/01/2019 09:00 PM

Ron

Als ze zegt dat ze weg wilt knik ik 'maar we kunnen niet terug naar school.. nu jou ouders en mijn ouders van ons weten.'Zei ik zacht tegen haar 'ik heb een plek hier in Brazilie we kunnen daar een tijdje blijven met zijn tweeen.'Ik keek kort naar mijn moeder die daar bewusteloos lag.. sorry mam maar ik kan je Dakota niet van me laten ontnemen. 

Emilia

Als hij dat zegt kijk ik hem lang in zijn ogen aan 'waarom heb ik het gevoel dat je overdrijft.'Zei ik grinnikend ik drukte mijn lippen weer op de zijne en duwde hem naar achter op bed goedmaak seks waren mijn favorieten. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  24  |  25  |  26  |  27  |  28  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum