ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/06/2019 08:58 PM

Dakota
Ik knikte. 'Dankje.' zei ik tegen hem. 'Als het te tricky wordt dan neem ik Jonesy gewoon weer mee naar huis.' zei ik tegen hem en keek op de klok. 'Hoe weet je eigenlijk wat die twee nu uitvreten?' vroeg ik hem een beetje argwanend. Het zou toch niet zo zijn dat hij ondertussen gewoon contact had gehouden met ons oude wereldje.

Joshua
Na een uur had ik alle lichamen in een container gekregen. Ik liet er wat olie en een vuurtje in vallen en zag hoe ze allemaal in vlammen opgingen. Er waren inmiddels al meer dan tien duizenden vermisten en dat kwam allemaal door Emi en mij. Niet dat het ons iets boeide. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/06/2019 09:14 PM

Ron
'Scottie ik weet niet hoe hij aan mijn nummer kwam maar hij klonk angstig.'Zei ik tegen haar terwijl ik mijn handen op haar heupen plaatste 'Jonesy's veiligeheid en dat van jou teld als enige voor me,, wie aan jou en mijn kleine beertje komt ook aan mij.' Zei ik terwijl ik een kusje op haar voorhoofd plaatste.
Emilia
De volgende dag stond ik in mijn lingerie in de keuken wat ontbijt te maken terwijl ik mijn telefoon over hoorde gaan.'Babe Scottie belt is horen wat hij te zeggen heeft' ik nam op en zette hem op de luidspreker.'Ik heb jullie broer weten te bereiken en hij komt terug naar new orleans' ik grijnsde breed 'ik ontvang hem met open armen,' Zei ik vals de enige reden waarom we contact met hem zochten was om Ron ons vuil te laten opruimen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/06/2019 09:40 PM

Dakota
Terwijl ik Jonesy zijn handje vast hield liepen we van het vliegveld naar de auto. 'Waarom mag ik niet mee naar jullie hotel?' vroeg hij me. Ik glimlachte zwakjes. We hadden hem wijs gemaakt dat we op vakantie gingen en dat hij naar kindjes zou gaan op een ander adres bij de oppas die Ron nog kon. 'Ons hotel is voor grote mensen, maar ik kom morgen naar je toe en dan gaan we iets leuks doen.'zei ik tegen hem en keek naar Ron. Dit werd echt ellende.

Joshua
Ik las de krant en grijnsde. Alle bekende gezichten die erin stonden op de vermist pagina. Als Scotte belt leg ik de krant neer en lachte. 'Mooi nu hoeven wij niets meer te doen.' zei ik met een lachje en kwam overeind. Ik gaf Emilia een pets tegen haar billen. 'Het verbaasd me dat hij nog leeft.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/06/2019 10:13 PM

Emilia

Een kreuntje verliet mijn lippen bij zijn pets 'jep nu kan hij al die boze families lopen aanhoren want alles wat ik heb ondertekend staat op zijn naam.' Zei ik 'mijn broer vind altijd wel een mannier om in leven te blijven.. en dat geld waarschijnlijk ook voor je zus.' Zei ik oppervlakkig waarna ik op het aanrecht ging zitten 'binnenkort hebben wij de hele wereld gehad.'Zei ik met een lachje.
Ron
Ik zette Jonesy neer in het zitstoeltje achterin en stapte zelf ook in.'Jonesy word opgehaald bij het hotel en dan ga ik alvast polshoogte nemen'zei ik tegen Dakota terwijl ik naar achter keek en Jonesy met zijn knuffeltje speelde.' Ik ben hier zolang niet geweest ik vraag me af wat Emilia met het voortuin van onze ouders heeft gedaan.'Ik ree richting het hotel en nam diep adem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/06/2019 10:16 PM

Dakota
'Als er nog een voortuin is.'zei ik tegen hem en keek naar Jonesy. Heerlijke knul. Ik haalde een hand door mijn haar en keek voor me uit. Eenmaal bij het hotel stapte ik uit de auto en nam ik Jonesy uit zijn zitje. 'Ga maar, ik maak alles in orde.' zei ik en drukte een kus tegen zijn lippen. 'Voorzichtig.'

Joshua
'De wereld is van ons.'zei ik en drukte mijn lippen tegen de hare. Ik maakte haar BH los. 'Je hebt teveel kleren aan.'zei ik tegen haar lippen en deed haar bh af waarna ik met mijn mond haar tepels verwende.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/06/2019 10:56 PM

Ron
'Dat doe ik sowieso maar ik wil eerst dat Jonesy veilig is.. ik denk niet dat ik die 2 onder ogen alleen kan komen.'Zei ik tegen haar Dakota was mijn rock ik kon niks zonder haar.
Emilia
Als hij horney begint te doen glimlach ik bij zijn mond die mijn tepels verwende.' Bestaat het woord genoeg wel in jou taal?' Zei ik met een kreuntje terwijl ik met mijn rechterhand door zijn haar glee.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/07/2019 10:32 AM

Dakota
Ik keek naar hem en knikte dan met een zuchtje. 'Oké dan wachten we.'zei ik. Al hoefde we niet meer lang te wachten want de auto die Jonesy zou meenemen kwam net aanrijden. Ik knielde bij hem neer en deed zijn jasje wat meer dicht. 'Lief zijn daar hè. Ze hebben mama's nummer dus als er iets is laat ze mij bellen. Heb vooral veel plezier.' zei ik tegen hem en drukte een kusje tegen zijn voorhoofd.

Joshua
Ik grijnsde tegen haar borst. 'Als het op jou aankomt al helemaal niet.'zei ik en liet mijn vingers haar string aan de kant schuiven om haar ook op dat plekje te verwennen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/07/2019 11:25 AM

Emilia
Ik keek kreunend naar hem en besefte even hoevaak we wel niet ochtend seks hadden.
Ron
Ik gaf Jonesy een kusje op zijn wang 'luisteren he knul.' Zei ik met een glimlachje terwijl ik nog kort door zijn haar aaide en de taxi hem uiteindelijk mee nam. Ik en Dakota hadden met Scottie afgesproken die ons bracht naar de Lincoln mansion.. niet te geloven dat Emilia ons erfgoed had verkocht aan een stel Amerikanen. Als we er eenmaal zijn kan ik de dood al ruiken ik stapte uit 'ik werk als laphond voor hun maar ik ben het nu wel echt zat.'Zei Scottie 'hoop dat jullie iets uit hun  kunnen krijgen.. ik ga'Voor ik het wist racete hij weg. Ik liep gelijk hun veranda op en horde gekreun wat mij het teken gaf dat ze seks hadden 'ze zijn bezig.'Zei ik met een lachje tegen Dakota terwijl ik aanbelde nooit gedacht dat ik mijn zusje zou horen kreunen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/07/2019 11:34 AM

Dakota
Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Scott. 'Thanks.'zei ik nog en liep vervolgens met Ron naar de voordeur. Ook ik hoorde het gekreun nog door de deur heen en rolde mijn ogen. Als ze na de eerste keer bellen van Ron niet open deden belde ik nog een paar keer achter elkaar aan. Ook hier geen gehoor. 'Prima, als we het zo gaan spelen.'zei ik en zette een stap achteruit waarna ik met mijn voet de deur intrapte. Ik liep over de deur heen naar binnen en zag dat ze in de keuken stonden. Ik liep ernaartoe en trok Joshua aan zijn oor van Emilia af. 'Hoe durven jullie mijn geweldige leven te verstoren met jullie asociale gedrag en die hele killing spree van jullie?' zei ik en merkte dat Joshua zich los maakte van mij.

Joshua
Ik keek kort op als ik een hard geluid bij de deur hoorde, maar het kon me weinig interesseren. Ik ging gewoon door met het plezieren van Emilia tot ik aan mijn oor werd weggetrokken van haar. Ik maakte me los met een grijnsje en keek naar mijn zusje. 'Kijk eens aan Emi. 2 voor de prijs van 1.'zei ik en keek verderop waar ik Ron zag staan. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/07/2019 11:41 AM

Ron
'Daki wacht.'Maar voor ze het wist liep ze zo naar binnen 'well that's my wife.' Ik liep haar achterna en zag Emilia halfnaakt 'o god'ik keek gelijk de andere kant op.
Emilia
Als Dakota ons moment verstoord grijp ik snel naar mijn badjas die gelukkig op tafel lag en trok die aan.'Wat in godsnaam doen jullie hier'zei ik net alsof het me verbaasde.'Ik stond net op het punt om klaar te komen'mompelde ik terwijl ik de 2 aankeek.'Ligt het aan mij of lijken jullie op 2 volwassene, want volgens mij waren juliie 2 toch echt wel de 2 die ons hier achterlieten, en ron doe niet alsof je me nog nooit zo heb gezien'zei ik met een vals lachje. Ik schonk mezelf wat wijn in en stak een joint op 'onze killingspree gaat gewoon door.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum