ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/06/2019 08:49 PM

Ron

Ik liep met Rosilia naar haar kamer maar zag onderweg een deur wijd open als ik een bed op en neer zie gaan grijns ik even. Maar als ik Dakota's rug zie en ik aan de naam bord van de kamer kon zien wie hier verbleef grijns ik breed 'dus hier is je beste vriendin Rosilia.'Zei ik terwijl het me niet verbaasde dat ze die flerk Scottie deed ze leek nou ook eenmaal op een uitgemolken koe ''bedankt voor het brengen ik red me wel.'' Zei ze terwijl ik knikte en vervolgens naar Emi's kamer liep.


Emilia

Op mijn heup was een litteken te zien maar het deerde me niet ik had nog steeds een geweldig lichaam. Ik keek kort naar Joshua die nu ook zijn shirt uit moest trekken al mijn aandacht was op hem gericht.. de rest in de kamer intresseerde me niet.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/06/2019 08:27 PM

Joshua
In plaats van mijn zusje nog maar te gaan controleren, besloot ik zelf ook wat losser te worden. Ik had de laatste fles vodka en dronk hier een slok uit. Tot nu toe had ik nog maar 1 potje verloren dus heb ik alleen mijn sokken uitgedaan. Als Emilia haar 3e potje verloor beet ik op mijn lip. Ik zag de jongens verlekkerd kijken en gaf ze een veelbetekende blik dat ze niks mochten doen en haar ook niet onder druk moesten zetten. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/06/2019 08:21 PM

Ron
Ik keek naar Rosilia die zich aankleden terwijl ik wel genoten had ´je bent altijd welkom voor een ronde 2.´Zei ik toen terwijl ze glimlachte ´tuurlijk dat komt sowieso nog wel,´Zei ze terwijl ze haar haren na achter swiepte en ik ook maar moest gaan aankleden om bij mijn zusje te checken. 

Emilia
Ik deed mee en verloor 3 keer achter mekaar ´hup dat shirt uit.´Zei Scottie terwijl ik twijfelde om mijn shirt uit te doen in front of two guys ik nam diep adem en besloot niet als een engeltje te doen ik nam mijn shirt vast en trok die langzaam omhoog.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/06/2019 03:04 PM

Dakota
Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Scott die Emilia wat drank aan wou bieden. 'Verstandig. Die hondsdolle geilerds hier maken daar wel eens misbruik van.'zei ik tegen Emilia. 'Niet dat er nog veel drank over is.' zei ik en liep naar Scott. 'Je gast is in goede handen. Nu is het jouw beurt.' fluisterde ik in zijn oor. Hij grijnsde en sloeg zijn arm om mij heen. Gelukkig was zijn kamer hiernaast en hoefde ik niet de hele school door. 'We zien jullie morgen wel weer.' zei Scott die de deur voor mij openhield. Als blikken konden doden lag Scott nu op de grond. Joshua was het hier totaal niet mee eens.

Joshua
Mijn blik gleed door de kamer. Er lag overal wel rotzooi. Kleding, drugs, lege drank flessen. Mijn blik gleed weer naar Dakota. 'Misschien moet jij eens naar je eigen advies luisteren.' zei ik haar. Als ze vervolgens met Scott mee ging beet ik mijn kaken samen. Ik wou hem nu echt voor zijn smoel rammen. 'Kom op, man. Het is Dako. Dat komt wel goed.'zei Oscar. Ik schudde mijn hoofd en liep naar de plek waar Dakota net zat. Mijn blik ging naar Emilia. 'Doe je mee? Drugs en drank is niet verplicht.' zei ik tegen haar met een klein glimlachje.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/06/2019 02:50 PM

Ron
Mijn tong en vingers bewogen op een mannier waarvan ik wist dat ze zou komen wat ze ook uiteindelijk deed. Ik wist hoe ik een meisje moest plezieren maar op het gebied van een relatie was ik zeer slecht. Ik kwam naar boven terwijl ze me geil aankeek ''tering wat ben jij goed'' ze draaide ons om waarna ze me begon te rijden ik nam haar heupen vast terwijl het me verbaasde dat ze toch niet naar haar baasje had geluisterd.

Emilia
Ik glimlachte zwak en keek om me heen ik had nog nooit gerookt of ook maar iets gedaan. Dus was het wel een beetje vreemd om hier te zijn ik keek naar de twee en zag gelijk dat Dakota onder de invloed was. Ik en Joshua hadden dan wel wat gemeen allebei een sibling die zich niet kon gedragen.'' Doe mee'' zei Scottie terwijl ik op mijn onderlip beet ''ik drink niet.'' Zei ik toen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/06/2019 12:09 AM

Dakota
Helaas verloor ik het volgende potje en dronk het laatste van de fles leeg voordat ik overeind kwam en langzaam stripte voor de heren. Ik stond met mijn rug naar ze toe terwijl ik langzaam de broek van mijn billen liet glijden. Ze begonnen te joelen wat mij liet lachen. Ik deed mijn broek uit waardoor ik nu in enkel lingerie zat. Ik ging terug zitten als vervolgens Scot met Emilia binnen kwam. Ik glimlachte. 'Scottie!! je bent laat.'zei ik met een lachje. 'Of juist optijd.'zei hij met een knipoog. Doelend op dat ik al goed onderweg was naar mijn laatste kledingstuk. 'Leuk dat je er bent Emilia.' zei ik met een oprechte glimlach.

Joshua
Tijdens het nadenken hoorde ik mijn telefoon afgaan. Een foto van Max. Hij had een foto gemaakt van Dakota die in haar lingerie in de kamer stond met een bijna lege fles Vodka. Ik zuchtte. Eigenlijk zou ik haar moeten laten, dan zou ze zich morgen ochtend vanzelf wel gaan schamen. Toch verkreeg ik het niet over mijn hart. Ik liep naar Oscar zijn kamer en opende de deur. 'Dako.' zei ik en zag dat Scott erbij was gekomen en Emilia er ook bij was gekomen. Ik glimlachte naar haar. 'Broertje van me.' zei ze en ging om mijn nek hangen. 'Je bent zat en half naakt. Doe wat kleren aan.'zei ik tegen haar. 'Waar slaat dit nou weer op? Het is nightwatch. En ik doe wat ik zelf wil.' zei ze lichtelijk geïrriteerd nadat ze me los had gelaten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/05/2019 11:54 PM

Ron
Ik horde geklop op mijn deur en kwam grijnzend overeind terwijl ik mijn jointje snel uitbrandde en ik Rosilia zag staan,´ik heb zin´zei ze direct ´ik ook,´ Ik trok haar naar binnen en begon haar al snel te zoenen terwijl ik de deur achter haar dicht duwde. En ik haar bloesje vervolgens open scheurde ik bracht mijn lippen naar haar nek terwijl ik genoot van het feit dat ik weer een vrouwen lichaam mocht aanraken.


Emilia
Ik liep over de gangen terwijl ik mijn naam horde ´Emilia toch´Vroeg een jongen terwijl ik hem herkende ´scott´zei ik glimlachend,´doe je mee met een potje kaarten met mij en nog 3 andere mensen,´ vroeg hij met terwijl ik twijfelde maar ik me wel als een student moest gedragen ´okay,´

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/05/2019 11:36 PM

Dakota
Ik dronk straight uit een fles vodka die inmiddels door mijn doen al voor 3 kwart leeg was en legde mijn kaarten neer. 'Full house motherfuckers.' zei ik met een lach en keek naar de heren voor mij. We deden strippoker en ook al was ik goed in poker, ik zat hier in enkel nog mijn broek, string en bh. Oscar en Max keken balend en gooide gefrustreerd hun kaarten neer. 'Waarom spelen we überhaupt nog met jou?' vroeg Oscar. Ik lachte. 'Kom op. Uit die broeken.' zei ik en keek hoe hun zich van hun een na laatste kledingstuk ontdeden. 'Zou Rosilia niet ook nog komen?'vroeg Lissa die op het bad lag waar ik tegenaan zat op de grond. 'Ze zei van wel. We zien haar wel komen.' zei ik tegen haar en dronk nog een slokje vodka. 'Next deal.' zei ik terwijl ik de kaarten schuddelde en weer begon te delen.

Joshua
Zuchtend lag ik op mijn bed en staarde naar het plafond. Ik had met geen enkele meid afgesproken. Echt zin had ik er uiteindelijk niet in. Mijn gedachtes gingen alleen maar naar Emilia. Ik had echt gehoopt dat het permanent zou zijn dat ze kon lopen. Mijn engelkant had echt oprecht het beste beentje met iedereen voor, vooral de mensen die ook aardig tegen mij waren. Het was alleen meestal zo dat mijn duivelkant dat ook weer een beetje overschaduwde.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/05/2019 11:28 PM

Emilia
Als ze algauw afgepoeierd word en chagrijnig wegloopt frons ik ´wat is een nightwacht´ vroeg ik toen maar terwijl ik daar nog nooit van had gehoord ik ging diep in gedachte´s en wist volgens mij al waar het voor stond.´Een neukfestijn zeker´zei ik met lachje terwijl ik mijn hoofd schudde ´jammer genoeg neem ik daar geen deel aan mijn broer maakt me af als hij hord dat ik in bed loop rond te neuzen met 1 of andere wild vreemde.´ Zei ik tegen hem ´ik hoop dat vanavond leuk voor je word,´zei ik toen.

Ron 
Het was al avond geworden en ik lag rustig in bed met een jointje naar tv te kijken terwijl ik wachtte op de eerst volgende wijf die mijn kamer zou binnen stappen. Het was tenslotte de nightwatch ik was niet zoals die sukkeltjes die nog even gingen drinken of kaarten met ze alle. Ik hoefde alleen een joint gesmoked te hebben en ik kon een meid de best tijd van haar leven geven. Al moest ik wel op Emi letten ik wilde niet dat die Joshua of ook maar iemand aan haar zat. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/05/2019 11:16 PM

Joshua
Ik glimlachte. 'Als er een tijdelijke oplossing is, moet er vast ook een permanente zijn.'zei ik tegen haar en haalde mijn schouders op als ze begon over haar broer. 'Hoef jij geen sorry voor te zeggen. Hij leert het nog wel.' Zei ik tegen haar en keek op als Lissa aan kwam gelopen. 'Nee, je hoort het wel.'zei ik kortaf en negeerde haar verder omdat ik nu met Emilia in gesprek was. 

Dakota
Eenmaal in de kantine ging ik zitten en dronk ik van mijn bloodbag terwijl ik naar Rosilia keek. Ze bleek met haar gedachte ergens anders te zitten. 'Wat ga je doen na school?' vroeg ik haar. 'Geen idee, jij?' vroeg ze. 'Naar Oscar zijn kamer. De jongens en ik wouden wat gaan kaarten met drank ofzo. Een beetje in de sfeer van Nightwatch komen morgen.'zei ik haar. 'Oké, ik ben er bij.'zei ze met een glimlachje. 'Top.'zei ik. Zolang ze in mijn buurt was, dan was ze tenminste niet bij die Ron.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  27  |  28  |  29  |  30  |  31  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum