ORPG|| WD

Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  32  |  »  |  Letzte [ Nach unten  |  Zum letzten Beitrag  |  Thema abonnieren  |  Neueste Beiträge zuerst ]


LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 02.02.2019 02:45

Dakota
Wanneer hij de kantine in kwam gelopen keek ik hem na. Eigenlijk hoopte ik dat hij aan een tafel ging zitten met de middeklasse. De jongens en meisjes die opzich wel populair waren en veel vrienden hadden, maar natuurlijk niet zo belangrijk als ons. Hij nam plaats aan de tafel met het uitschot. Misschien moest ik hem zo ook maar beschouwen. Als een stuk uitschot. Zo behandelde hij dat meisje gisteren ook. Ik beet op mijn lip en keek op als de bel ging. De lessen zouden beginnen. Niet dat ik er zin in had. 

Joshua
Ik keek naar de jongen die de kantine in liep. Etterbak dat hij was. Ik gunde hem absoluut niets. Ik haalde een hand door mijn haar en keek op naar Oscar die bezig was over een lekker wijf van het cheerleading team. 'Nightwatch komt er aan. Fix haar dan.'zei ik en vervolgens ging de bel. Ik keek naar Dakota. Haar blik was de hele tijd bij die Ron blijven hangen en dat beviel mij totaal niet. Ik kwam overeind en liep met de groep de gang op in de richting van de les. Ik versnelde mijn pas zodat ik bij Dakota kon lopen. 'Laat me alsjeblieft niet merken dat je een zwak voor dat rotjoch ontwikkeld.' zei ik tegen haar en liep het lokaal binnen waar ik moest zijn.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 02.02.2019 02:56

Ron
Ik kwam de klas als laatst binnen en stelde mezelf voor “ik ben Ron Lincoln.” Zei ik simpel terwijl ik recht naar die Dakota keek maar mijn blik al snel viel op haar vriendin.. die begon te blozen. Ik grijnsde en ging achterin zitten naast die nerd die tegen me aan was gelopen gister middag.” Ron he mijn vader werkt voor jou vader als wizard.” Zei hij terwijl ik glimlachte “o jij bent de zoon van meneer Dasil.” Hij knikte hevig “cool kom je na school een jointje roken of ben je daar te net voor?” Ik zag geen reden om hem lager dan mij te zien mijn vaders opvoeding was dan ook heel anders dan die van een normale duivel. “ tuurlijk ik ben Will.. Will Dasil ik je moet wel oppassen voor die Elite.. ze verpesten elk leuk genegenheidje voor ons Normale studenten vooral die kakker.” Hij knikte kort naar een jongen “hij komt me bekend voor.. is dat niet die flerk in die verschrikkelijke smoking van gister.” Zei ik ies te luid waardoor de hele klas opkeek en ik grijnzend mijn potlood tussen mijn tanden nam.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 02.02.2019 03:44

Dakota
Zuchtend ging ik zitten en keek uit het raam. Dat ik de dochter van de directeur was betekende niet dat ik er zomaar mee weg kon komen als ik spijbelde. Het betekende ook dat ik geen onvoldoendes mocht halen en dat ik altijd mijn best moest doen. Wat ik ook wel deed. Ik was een echt papa's kindje dus ik wou hem zo trots mogelijk maken. Josh daarentegen is een moederskindje, maar hij heeft ook nooit een band met onze vader gehad. Misschien omdat het niet zijn biologische vader is, maar hij wist dat zelf niet. Hij heeft wel vaak genoeg met mij erover gepraat dat hij zich anders voelde en niet op zijn plek in ons gezin. Ik heb het hem nooit mogen vertellen, daarom praatte ik er eigenlijk liever niet met hem over. Natuurlijk kon ik het niet zomaar afkappen als hij erover begon. We praatte over alles samen dus dat zou extra opvallen. Wanneer die Ron binnen kwam en zich voorstelde keek ik hem even arrogant aan. Zijn blik wendde al snel af naar Rosilia die naast mij zat en begon te blozen. Ik gaf haar een stootje met mijn elleboog en schudde mijn hoofd.

Joshua
Als we eenmaal in de klas zaten keek ik naar Max die naast me zat. 'Hij meent zich heel wat hè? Alleen omdat hij een Lincoln is. Uitschot.'zei hij. Ik knikte en hoorde wat hij zei over mijn smoking. Een lichte grijns krulde mijn lippen. 'Ik laat in mijn verschrikkelijke smoking tenminste geen hulpeloos meisje in een rolstoel huilen op haar eigen feestje.'zei ik tegen hem waardoor de klas een beetje geschokt was. 'Of misbruik mijn macht over mijn maids die ik vervolgens verplicht seks met me te hebben. Daar lust jij wel pap van of niet soms?' vroeg ik en keek op als de docent binnen liep en met de les begon.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 02.02.2019 03:57

Ron
Ik kwam al overeind om een ram tegen zijn arrogante smoelwerk te geven maar horde op dat moment Emilia’s Angelic voice “Ron laat dat.” Zei ze terwijl ik opkeek en Emilia voor het eerst in 3 jaar zag staan.” Emi.. wat doe jij hier?”

Emilia
Ik keek zwak glimlachend naar Ronnie “ik ben Emilia Lincoln.” Ik maakte een korte buiging “ik hoop dat ik jullie allemaal mag leren kennen.” Zeo ik liefelijk terwijl ik een zuiver hart had.” Ik wil je ook wel leren kennen in bed!” Riep ik een jongen in een witpak die vervolgens naar me knipoogde. Ik negeerde het en liep op Ronnie af ik bracht mijn lippen naar zijn oor “gedraag je we zijn Lincolns,” ik ging vervolgens achterin zitten naast een meisje en letten zo min mogelijk op mijn omgeving.

Ron
Als ze dat zegt ga ik zitten en kijk ik kort naar die klier ik grijnsde vals. Als Emilia er niet was geweest was hij dood vlees. De bel ging terwijl ik aanstalte te maken om deze vernedering weg te blowen met Will. Ik zou Emi later wel spreken over hoe ze überhaupt kon lopen en nu bij mij op school zat.” Hey Ron toch?” Horde ik achter me terwijl het die Rosilia was ze was best knap “Rosilia.. wat kan ik voor je doen?” Ze grijnsde al speels en daar hield ik wel van “mag ik je kamernummer?”

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 05.02.2019 01:16

Dakota
Ik keek naar die Ron en bemoeide me er verder niet mee. Hun fight. Ik haalde een hand door mijn haar en keek op als het meisje van gister uit de rolstoel gewoon binnen kwam wandelen alsof ze nooit iets anders gedaan had dan lopen. Ik keek naar Max die een seksistische opmerking maakte naar haar en rolde mijn ogen. Ik zag ook meteen dat Josh hem een stoot met zijn elleboog gaf. Normaal riep Josh het hardst, maar bij die Emilia leek het anders. En dan mocht ik geen zwak hebben voor Ron, maar hij wel voor Emilia? Nou, dat dacht ik toch even niet. Als de bel ging stonden we op om te gaan en ik keek Rosilia na die richting Ron liep. Ik liep achter haar aan en trok haar aan haar arm weg. 'Niemand houdt van desperate, meid. Ik waarschuw je niet nog een keer.' zei ik tegen haar en keek nog een keer terug naar Ron met een emotieloze blik in mijn ogen om vervolgens met Rosilia en Lissa naar mijn kluisje te lopen.

Joshua
Met een grijnsje bleef ik naar Ron kijken die denkt eventjes op te staan en mij een klap op mijn smoel te geven. Hij probeerde maar. Al snel werd hij tegengehouden door zijn zusje. Ik keek haar bewonderend aan. Ze kon weer lopen. Een glimlachje verscheen op mijn gezicht, maar die werd er snel afgeveegd door de opmerking van Max naast me. Ik gaf hem een stoot met mijn elleboog en schudde mijn hoofd. Als de bel gaat liepen we de klas uit en gingen we naar buiten waar een grote fontein stond. Ik ging op de rand zitten en haalde een jointje uit de binnenzak van mijn jasje.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 05.02.2019 10:15

Ron
Als Rosilia grof word weggetrokken door een jaloers meisje althans ik dacht dat ze jaloers was kijk ik grijnzend op.” Ze maakt haar eigen keuzes prinses” zei ik tegen haar “591 is mijn kamernummer.” Knipoogde ik naar Rosilia ik hield niet van arrogante meisjes en daar was Dakota dus 1 van. Ik liep vervolgens weg en zag mijn zusje omringd door meisjes die natuurlijk haar uiterlijk bewonderde.. mijn zusje was knap en altijd al populair geweest. Ik had er dan ook nooit boos of gemeen tegen iemand gezien het irriteerde me wel dat mijn verleden hier ook naar boven werd gehaald. Ik gedroeg me ook echt als een klootzak vroeger en dat was dan een roddel die door het hele land verspreed omdat ik de kroonprins ben. De eerst volgende keer dat die Joshua zijn bek open trekt krijgt hij mijn schoen in zijn muil.

Emilia
“Wauw is Zwitserland mooi?” Vroeg een meisje me terwijl iedereen me bewonderde “het is prachtig een plekje om echt op vakantie te gaan.” Zei ik terwijl ik kort vanaf mijn ooghoek naar mijn broer keek als hij maar geen gekke dingen deed. Ik kort naar de mensen in een witpak en besefte dat er een studente verschil hier was ik nam diep adem.. dat betekende arogante mensen die de baas hier waren.” Als jullie me even excuseren.” Ik liep tussen de meisjes door naar buiten en snoof de buitenlucht op met mijn goedwerkende benen. Ik zag Joshua zitten bij de fontein en keek naar hem als hij me ook opmerkt kijk ik snel weg ik wilde me niet bemoeien met hem.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 05.02.2019 10:32

Dakota
'Ja en blijkbaar de verkeerde.' riep ik Ron nog na en deed mijn kluisje dicht. 'Waarom niet?' vroeg Rosilia en ik keek haar met een vernietigende blik aan. 'Wat denk je zelf? Hij is niet goed genoeg voor jou. Je kent de geruchten en dat wat mijn broer zei is waar. Hij liet zijn zusje in een rolstoel huilen. Zoiemand wil je niet.'zei ik tegen haar om een reden te bedenken waarom het niet zou mogen. Met een zuchtje liep ik naar de kantine nadat ik een bloodbag had gehaald.

Joshua
Ik had de joint doorgegeven aan Oscar die over Nightwatch bezig was. Opzich had ik er wel zin in, maar aan de andere kant ook weer geen zin aan het gezeik wat erbij kwam kijken. De joint kwam weer terug bij mij waarna ik een hijsje nam. Mijn blik viel meteen op Emilia als ze buiten kwam. Ik gaf de joint aan Max en liep naar haar toe. 'Hey.' zei ik tegen haar en glimlachte. 'Je loopt weer. Heeft je vader toch de cure gevonden.'zei ik met een glimlachje.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 05.02.2019 11:07

Emilia
Als ik de stem van Joshua hoor glimlach ik “ja het is tijdelijk maar het valt te doen.” Zei ik zuchtend terwijl ik naar zijn pak bleef staren “sorry van mijn broer hij houd ervan om problemen te zoeken.” Zei ik mompelend terwijl ik ergens niet kon geloven dat ik tegen mijn broer sprak. Een meisje kwam aangewandeld terwijl ik kon zien dat ze een elite is “hey Josh al iemand voor de nigjtwatch?” Vroeg ze terwijl ik kon zien dat ze hem wilde bij nightwatch verschenen er raagtekens wat is dat nou weer.

Ron
Ik nam een flinke hijs van mijn joint terwijl ik hem doorgaf aan Will “daar heb je het uitschot weer.” Horde ik Scott zeggen terwijl ik hem verveelt aankeek “en dat zegt een mier die voor mijn familie werkt.” Zei ik lachend terwijl ik mijn joint weggooide en ik zag dat Joshua met mijn zusje liep te praten en een ander wijf ik spitste mijn oren en hoopte voor hem dat hij haar met rust liet.. ik keek kort naar Dakota die Rosilia uitkafferde maar waarvan ik wist dat ze toch niet zou luistere en we eindstand zullen neuken.

Antworten

LostSouls

25, Weiblich

  Level 37

Maandmodel

Beiträge: 5886

Re: ORPG|| WD

von LostSouls am 05.02.2019 11:16

Joshua
Ik glimlachte. 'Als er een tijdelijke oplossing is, moet er vast ook een permanente zijn.'zei ik tegen haar en haalde mijn schouders op als ze begon over haar broer. 'Hoef jij geen sorry voor te zeggen. Hij leert het nog wel.' Zei ik tegen haar en keek op als Lissa aan kwam gelopen. 'Nee, je hoort het wel.'zei ik kortaf en negeerde haar verder omdat ik nu met Emilia in gesprek was. 

Dakota
Eenmaal in de kantine ging ik zitten en dronk ik van mijn bloodbag terwijl ik naar Rosilia keek. Ze bleek met haar gedachte ergens anders te zitten. 'Wat ga je doen na school?' vroeg ik haar. 'Geen idee, jij?' vroeg ze. 'Naar Oscar zijn kamer. De jongens en ik wouden wat gaan kaarten met drank ofzo. Een beetje in de sfeer van Nightwatch komen morgen.'zei ik haar. 'Oké, ik ben er bij.'zei ze met een glimlachje. 'Top.'zei ik. Zolang ze in mijn buurt was, dan was ze tenminste niet bij die Ron.

Antworten

walkingdead

23, Weiblich

  Level 37

Beiträge: 6083

Re: ORPG|| WD

von walkingdead am 05.02.2019 11:28

Emilia
Als ze algauw afgepoeierd word en chagrijnig wegloopt frons ik ´wat is een nightwacht´ vroeg ik toen maar terwijl ik daar nog nooit van had gehoord ik ging diep in gedachte´s en wist volgens mij al waar het voor stond.´Een neukfestijn zeker´zei ik met lachje terwijl ik mijn hoofd schudde ´jammer genoeg neem ik daar geen deel aan mijn broer maakt me af als hij hord dat ik in bed loop rond te neuzen met 1 of andere wild vreemde.´ Zei ik tegen hem ´ik hoop dat vanavond leuk voor je word,´zei ik toen.

Ron 
Het was al avond geworden en ik lag rustig in bed met een jointje naar tv te kijken terwijl ik wachtte op de eerst volgende wijf die mijn kamer zou binnen stappen. Het was tenslotte de nightwatch ik was niet zoals die sukkeltjes die nog even gingen drinken of kaarten met ze alle. Ik hoefde alleen een joint gesmoked te hebben en ik kon een meid de best tijd van haar leven geven. Al moest ik wel op Emi letten ik wilde niet dat die Joshua of ook maar iemand aan haar zat. 

Antworten
Erste Seite  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  32  |  »  |  Letzte

« zurück zum Forum