ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/07/2019 11:47 AM

Dakota
'Dat klinkt leuk. Wij die jullie achterlieten. Als ik het me goed herinner hebben jullie mij in  dat bordeel achtergelaten in Brazilië.'zei ik tegen Emilia. 'Als het niet voor mij was waren jullie niet eens terug bij elkaar, dus ik zou je toon maar wat aan passen.' zei ik tegen haar en keek naar Joshua. 'Jullie hebben op dit moment geen besef wat goed en slecht is en wat leuk is en waar jullie spijt van gaan krijgen zodra jullie humanity terug aan springt, maar ik kan je beloven dat je leven dan voorbij is van schuldgevoel.' zei ik tegen de twee. 'In plaats van mensen te vermoorden zouden jullie samen een functionerend leven moeten opbouwen. Dit heeft geen toekomst. Het is maar een kwestie van tijd voor jullie op elkaar zijn uitgekeken en bespaar me de details dat jullie nu waarschijnlijk nog elke dag seks hebben. Dat gaat ook vervelen.'

Joshua
'Jij weet helemaal niks van ons, dus waar bemoei jij je mee? Ga terug naar het gat waar je met die zielige man van je bent uitgekropen en laat ons lekker ons leven leiden.' zei ik tegen haar en voor ik het wist had ik een vuist in mijn gezicht. 'Zoals ik al zei. Pas jullie toon aan.'zei ze en ik beet mijn kaken samen.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/07/2019 12:07 PM

Ron
'Genoeg'zei ik om ze te stille ik trok Dakota achter me aangezien ik kon zien dat Emilia haar vlaag van woede op haar wilde uiten.' We weten inderdaad niks van jullie.. het is mijn schuld dat ik jullie niet op de hoogte hield van ons nieuwe leven.' Zei ik tegen de 2 terwijl Emilia haar ogen rood waren en Joshua overeind hielp.'De reden-' voor ik het wist had Emilia haar rechterhand op mijn keel liggen 'i don't want to hear it..'Zei ze terwijl ik in haar ogen vol pijn keek 'je bent mijn broer niet meer je bent al helemaal geen familie van ons Ron.' Zei ze met een lachje haar ogen schoten naar Dakota 'ik zou maar oppassen met je woorden prinses straks verkracht hij jou ook nog.' Ze liet me langzaam los 'verdwijn.' Ik beet mijn kaken opelkaar en stopte Dakota algauw met praten door mijn hand op te steken 'laat 1 ding duidelijk zijn.. ik hou van jullie beide.' Ik nam Dakota's hand vast en nam haar mee naar buiten.
Emilia
Als hij dat zegt kijk ik naar buiten lichtelijk drongen ze woorden door mijn hart.  Ik sloot mijn ogen en herpakte  mezelf  'wat in godsnaam denken die 2 met hun picture perfect leven.' Ik gooide een bord tegen de muur en schreeuwde het uit van woede.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/07/2019 12:14 PM

Dakota
Ik trok me los van Ron en keek naar Emilia die vol zat met woede. Ik wou ingrijpen als ze Ron bij zijn hals nam, maar Ron hield me achter zijn rug tegen. Als ze hem dan vervolgens los laat en mij waarschuwde tegen verkrachting fronste ik en keek ik naar Ron. Als we richting buiten liepen rukte ik mijn hand los van die van Ron. 'We're not done here!' riep ik nog naar Joshua en Emilia voor ik in de auto stapte en mijn armen over elkaar sloeg. Als Ron instapte keek ik hem boos aan. 'You raped her?!'  vroeg ik boos en gaf hem een stoot met mijn vuist tegen zijn arm. Ondanks dat ze zo deed was Emilia toch mijn beste vriendin en dit had ik niet zien aankomen. Hij had me verteld dat hij haar vroeger niet netjes behandelde, maar dit was toch even iets anders.

Joshua
Ik keek ze na en rolde mijn ogen. 'Laat ze maar. Het lukt ze toch niet. Ze praten alleen maar bullshit.'zei ik tegen haar en trok haar tegen me aan. Ik drukte mijn lippen tegen de hare en grijnsde. 'Als ze te irritant worden ruimen we ze gewoon op.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/07/2019 12:20 PM

Ron
'It's not like that.'Zei ik zacht terwijl ik voor me uit keek 'het was de 1ste keer dat ik mijn duivel vrij uit liet  ergens ver in mijn jeugd.' Zei ik tegen haar 'tot de dag vandaag is het bij Emilia blijven hangen.. ik snap wel waarom ze het tegen me gebruikt uit woede.' Ik startte de motor 'laten we naar onze kleine Jonesy gaan hij zal ons wel missen.' Zei ik tegen haar terwijl ik niet van plan was om over mijn jeugd te praten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/07/2019 12:56 PM

Dakota
'Fine.'zei ik en keek uit het raam voor de rest van de rit. Ik haalde een hand door mijn haar en stapte uit wanneer we waren aangekomen bij het adres waar Jonesy verbleef. Misschien was het erger dan ik dacht met die twee. De deur ging open en Jonesy rende naar me toe en gaf me een knuffel. 'Hey, mannetje van me. Heb je het leuk hier?' vroeg ik hem met een glimlach. 'Ja, we hebben gevoetbald. Natuurlijk heb ik gewonnen.'zei hij. Ik lachte. 'Je bent een echte Lincoln. Natuurlijk win jij.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/07/2019 01:48 PM

Ron
'Bedankt voor het opletten Laila.' Ze knikte 'geen probleem hij heeft zich prima gedragen.' Zei ze glimlachend ik betaalde haar en met zijn drieen liepen we naar de auto ik zette Jonesy in zijn zitje en stopte Dakota voor het instappen.' Ik ben veranderd babe het verleden ligt echt in het verleden'zei ik toen tegen haar terwijl ik haar hand vastnam 'jij en Jonesy zijn mijn prioriteit.'
Emilia
Ik lag op de bank na te denken over de plotse verschijning van mijn broer iets klopte niet.'Merkte jij ook dat Dakota opeens begon over happy een family die wij verstoren?' Ik ging wat rechter zitten 'wat bedoelde ze daarmee?'

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/07/2019 01:52 PM

Dakota
Voor ik kon instappen hield Ron mij tegen. Ik zuchtte en knikte. 'Dat weet ik. Ik... Het is gewoon heftig om te bedenken dat jij daartoe tot in staat was. Laat me het gewoon even verwerken. Ik hou nog steeds van je het is gewoon... heftig.' zei ik en drukte een kus op zijn wang waarna ik instapte en voor me uit keek. Natuurlijk kon hij het niet veranderen. Het was nu eenmaal gebeurd. Ik moest het gewoon even een plekje geven.

Joshua
Ik dronk mijn glas whiskey leeg en keek naar Emilia als ze erover begon. Ik ging op de stoel zitten en keek naar haar. 'Maakt het iets uit? Wat boeit het ons? Ze zijn gelukkig met zijn tweeën dus daar zal ze wel op gedoeld hebben.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/07/2019 11:03 PM

Ron

Als ze dat zegt bijt ik op mijn onderlip en stap ik vervolgens in. Eenmaal in het hotel lag Jonesy al in bed met zijn knuffeltje terwijl ik onder de douche stond. Het gezicht van mijn kleine zusje kreeg ik maar niet iot mijn hoofd. Ik draaide de kraan meer open en glee met een hand door mijn natte haar.


Emilia
'Hmm' zei ik zacht 'Dakota sprak alsof ze iets weet van ons... Ze weet niet eens dat ik een miskraam heb gehad." daar begon alle ellende de dood van ons meisje. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 03/08/2019 07:54 PM

Joshua
Als ze erover door gaat zuchtte ik. 'Ik zou bijna denken dat hun bezoekje je humanity terug aan heeft gezet. Vergeet ze toch. We hebben elkaar en al onze slachtoffers. Meer hebben we niet nodig.' zei ik tegen haar en had geen zin om hier nog over door te gaan. Al helemaal niet als het over ons ongeboren dochtertje gaat.

Dakota
Ik haalde een hand door mijn haar terwijl ik keek naar Jonesy die weer rustig lag te slapen. Ik wou echt dat niemand te weten kwam van zijn bestaan. Dat zorgde alleen maar voor problemen en zoals afgesproken wou ik dat Jonesy niks met onze families te maken kreeg. Ik kwam overeind en liep de badkamer op waar ik me uitkleedde en bij Ron onder de douche stapte. Ik sloeg via zijn rug mijn armen om hem heen en legde mijn hoofd tegen zijn schouderblad. 'Ons leventje was perfect voordat die twee het gingen vergallen.' zei ik zacht.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 03/08/2019 09:13 PM

Ron
Als ik Dakota haar armen rond me voel zucht zacht 'alhoewel we best wel zelfzuchtig zijn geweest om ze hier alleen achter te laten.'Zei ik tegen haar 'en het zou ook rot zijn voor Jonesy die zijn tante en oom niet kent.'Ik nam weer diep adem en nam haar hand vast 'mijn zusje meende de wereld voor me, en nu ziet ze me niet eens meer als familie.'

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  28  |  29  |  30  |  31  |  32  |  »  |  Last

« Back to forum