ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/06/2019 10:08 PM

Joshua
Met een lachje keek ik naar de lege fles die in het midden van de kring draaide. De groep vrienden was inmiddels groter geworden. Emilia mocht beginnen met draaien. De fles kwam op mij en eigenlijk kon ik niet gelukkiger zijn op dit moment. Ik kwam overeind en glimlachte breed naar Emilia als ze de kastdeur openhield. Ik keek naar haar en eenmaal in de kast nam ik haar hand vast. 'Weet je zeker dat je dit wilt?' vroeg ik terwijl we nu heel dicht op elkaar stonden. Ik had op dit moment niets liever gewild en ik was ook blij dat ik hier met haar stond en niet met een Lissa bijvoorbeeld.

Dakota
Ik kwam terug de kamer in met Scott en zag een lege fles in het midden van een kring. 'Is het weer zover?'vroeg ik met een lachje. 'Nou, jij hoeft al niet mee te doen hè.' zei Max doelend op dat hij wel wist dat Scott mij net heerlijk geneukt had. Ik haalde mijn schouders op en merkte op dat Josh en Emilia er niet meer waren. 'Zijn hun?' vroeg ik en keek naar Oscar die breed grijnzend knikte.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/06/2019 10:19 PM

Emilia
Als hij mijn hand vastneemt voel ik gelijk de connectie die we hadden, hij was de uitverkorene. Ik keek in zijn ogen `we staan halfnaakt in een kast en wie weet wat we hier doen,`zei ik tegen hem ik legde mijn hand op zijn wang en zag gelijk de vergelijking met mijn vader hij leek heel erg op papa. 

Ron
Ik horde gejoel uit een kamer komen en liep zonder pardon binnen `heeft 1 van jullie een jong meisje met bruin kort haar en een halve kop kleiner gezien`vroeg ik terwijl ik Dakota zag staan die ik zonet geneukt zag worden. Rosilia liep toevallig ook net de kamer in `wie weet waar ze is uitschot`zei Scott die arogant de kamer kwam binnen gelopen en heel specifiek voor een deur ging staan `ik kom niet voor de chit chat ik ben gewoon opzoek naar mijn zusje.`Zei ik met rode ogen tegen hem `nou weet je waar ze is of wat`vroeg ik door.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/06/2019 10:32 PM

Dakota
Als ik de stem van Ron hoor keek ik op naar de deuropening waar ik hem zag staan. Voor iemand ook maar iets kon zeggen trok Scott zijn mond open. Ik keek naar Ron en zag zijn rode ogen. 'Calm down. Je zusje is hier. Ze heeft op dit moment even haar pleziertje. Ik krijg niet het idee dat ze gestoord wilt worden door haar bemoeizuchtige broer.'zei ik tegen hem en merkte dat de hele kamer stil was gevallen. 

Joshua
Ik beet op mijn lip en glimlachte. Ik nam met mijn hand de hare vast die op mijn wang lag en drukte zacht en teder mijn lippen tegen de hare. Dit was anders dan normaal. Anders dan gewoon iemand die ik voor de lust kuste. Een kriebel schoot door mijn hele lichaam. Mijn hart klopte sneller en dit effect had ik van te voren nog niet ervaren bij een meisje.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/06/2019 10:43 PM

Emilia

Als hij me ineens kust schrik ik in de eerste instantie maar zoen ik zachtjes met hem mee. Elke spier in mijn lichaam werd verdoofd door zijn lippen maar voor ik het wist vloog de deur open en werd ons moment verpest. Daar had je die duivel weer.. Ron Lincoln mijn tweelingbroer die altijd een uitschot zou blijven. 


Ron

Als ik hoor dat Emilia in die kast zit met ik weet al misschien wie loop ik Dakota voorbij recht naar die deur. Ik duwde Scott weg en daar zag ik dan met zusje zoenend met die flerk die ze pas 2 weken kent. Ik nam haar pols vast en trok haar de kamer uit richting mijn dorm. Ik duwde haar hardhandig tegen de deur `ben je gek geworden ofzo`zei ik geirriteerd `wat bemoei jij er mee`zei ze even geirriteerd terug `hou je kop.`zei ik met felrode ogen `je gaat terug naar huis of ik maak die flerk zijn leven zuur Emilia.. hoe durf je jezelf assosieren met die drugsgebruikende hond je bent een engel, je moet zuiver blijven tot het huwelijk.`Zei ik terwijl ik heel dominant deed `wat weet jij nou weer van zuiverheid jij bent de gene die me heeft verkracht.`Als ze dat zegt moet ik het proberen in te slikken `haal mijn verleden er niet bij Emilia want als die Ronnie terug komt ben jij allang al zwanger.`Zei ik satanische.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/06/2019 10:54 PM

Dakota
Als Ron naar de deur stormt pak ik zijn arm vast die hij al snel genoeg los trekt. 'Ron, stop!' riep ik nog en keek hoe de deur werd opengerukt en Emilia zo uit de armen van Joshua werd getrokken. Ik keek de twee na en Joshua die in de kast stond. Ik beet op mijn lip. 'Nou... dat weet de sfeer hier een beetje te verpesten.' zei ik en zuchtte eventjes. Ik stond hier nog altijd in mijn lingerie en raapte mijn kleren bij een om me weer aan te kleden.

Joshua
Als ze mee kust glimlachte ik zacht tegen haar lippen, maar stopte abrupt wanneer de deur open getrokken werd. De boze blik van dat uitschot zei genoeg. Emilia werd bij me weggetrokken en ik wou protesteren, maar ik wist dat dat op dit moment geen zin had. Ik keek de twee na en keek vervolgens naar Dakota die nog halfnaakt in de kamer stond. 'Dus hoe zoent ze?' vroeg Max. Ik rolde mijn ogen. 'Ik zie jullie morgen wel weer. Dako, hou je innerlijke verslaafde in bedwang alsjeblieft.'zei ik en drukte een kus in haar haar waarna ik de kamer verliet en naar mijn dorm ging.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/06/2019 11:07 PM

Emilia


De volgende morgen zat ik achterin in de les Ron vooraan en de Elite recht achter hem. Het was al 2 weken zins mijn eerste zoen maar ik liet Ron me niet tegen houden om mijn andere broer beter te leren kennen. Ik keek kort naar Joshua vraag me niet hoe ik aan zijn nummer kom.. het enige wat ik wist was dat ik een afspraak had in het andere gebouw op de kamer van een vriend van Joshua. Hij wilde mij net zo graag zien als ik hem de les was al snel voorbij eerst moest ik mijn broer op de hoogte brengen dat ik niet meer met Joshua in contact zou komen.. door hem een kus te geven op zijn wang en fake te glimlachen `ik ga naar de wellness met mijn kamergenoot ik zie je vanavond wel in de cafetaria.` Hij knikte `veel plezier`en weg was ik. Ik kwam precies op tijd terwijl ik stond te wachten op Joshua.


Ron


Ik volgde de les niet helemaal en was een beetje afwezig.. misschien had ik niet zo fel tegen Emilia moeten doen. Ik nam diep adem en keek haar na ik was bang om haar kwijt te raken aangezien ze de enige is die mij mag. Ik nam diep adem en kwam toen overeind Rosilia liep ongezien langs mijn tafel en gooide een briefje neer. Ik grijnsde breed waarom allemaal zo geheimzinnig.. neuken doet iedereen toch wel is. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/06/2019 11:15 PM

Dakota
Zuchtend zat ik in de les. Onderuit in mijn stoel met mijn hoofd steunend op mijn hand. Wanneer de les voorbij was, kon ik ook niet blijer zijn. Ik pakte mijn spullen bij elkaar en merkte op dat Rosilia voor ons het lokaal verliet en iets liet vallen bij Ron. Nightwatch was nu 2 weken geleden en ik had gemerkt dat ze anders deed. Ik liep snel achter haar aan na een blik op Ron te laten vallen en duwde Rosilia iets verderop tegen de kluisjes. Ik zette mijn arm naast haar hoofd en keek haar streng aan. 'Wat stond er in dat briefje?' vroeg ik haar. Ik zag haar slikken voor ze haar mond open trok waardoor ik al wist dat ze ging liegen. 'I-ik weet ni-iet waar je het o-o-over hebt.'zei ze. 'Bespaar me je leugens Rose.'zei ik tegen haar en keek haar in haar ogen aan. Ze was geen vampier en niet op vervain dus ik compelde haar. 'Heb je Ron geneukt?' vroeg ik haar. 'Ja.'sprak ze. 'Na mijn waarschuwing?'vroeg ik. Wederom zei ze ja. Ik liet haar gaan. 'Hier ga je spijt van krijgen.' zei ik terwijl ik weg van haar liep en ik al precies wist hoe ik haar ging vernederen.

Joshua
De hele les had ik ongeduldig in mijn stoel gezeten. Na de les had ik afgesproken met Emilia. Ondanks dat er veel zeik van kwam als we elkaar zagen, deden we het toch. Als eindelijk de les is afgelopen maakte ik dat ik wegkwam. Ik beet op mijn lip en keek om me heen of ik gevolgd werd en zag verderop Emilia al staan en grijnsde. 'Hey.' zei ik en opende de deur voor haar.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/06/2019 11:29 PM

Emilia
`Is hey hoe je me begroet`zei ik terwijl ik zijn kraag vastnam en een zoen op zijn lippen plaatste. Ik liep toen vervolgens de kamer binnen en ging rustig zitten op het bed terwijl ik naar hem keek. Ik was toch wel nerveus als ik met hem was wat heel vreemd was is het feit dat ik een instant horney van hem werd ik werd nooit horney. En dat zeg ik vooral omdat ik maagd ben.

Ron

Ik liep de kantine binnen en bestelde een bloodbag `ja ik had Dakota gister zo goed genoemen, ik zei jullie toch dat ze nogsteeds een sloerie is wat alles neukt dat los en vast zit.`Ik keek op naar Scott `praat jij zo vuil over je beste vriend zijn zusje.`Zei ik terwijl Scott me smerig aankeek `waar bemoei jij mee uitschot.`Zei hij tewijl Haris zijn armen overelkaar deed en Jonas al een soort van 3 musketiers vormde `spijtig dat ze met zulke flikkers als jullie neukt, als ik een uitschot ben zijn jullie de kakkerlakken smerig en lelijk.`Zei ik recht in hun gezicht waarna ik al snel een stoot kreeg. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/06/2019 11:40 PM

Dakota
Ik kwam de kantine binnen en keek op als ik ophef hoorde bij een paar tafels verder dan onze gebruikelijke tafel. Ik rende erop af. 'Scott!' riep ik en hield zijn vuist tegen wanneer hij een tweede stoot uit wou delen. 'Ben je oké?' vroeg ik Ron die ik overeind hielp. 'Ben je helemaal doorgedraaid? Je gaat niet iemand slaan zonder reden.' siste ik naar Scott. 'Nog een keer zoiets en je mag je jasje inleveren.' beet ik hem toe. Ja, die macht had ik. Ik kon van een Elite zo weer uitschot maken.

Joshua
Ik grijnsde tegen haar lippen als ze mij een zoen gaf. 'Je hebt gelijk, jouw begroeting is beter.'zei ik waarna ik mijn lippen nog even terug plaatste. 'Waar denkt hij dat je nu bent?' vroeg ik haar. Doelend op Ron die door het lint zou gaan als hij zou afweten van ons.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/06/2019 11:53 PM

Emilia
Als hij dat vraagt zucht ik zacht `hij denkt dat ik naar de spa ben.` Zei ik tegen hem terwijl ik in zijn ogen keek en de palm van mijn hand langs zijn wang liet glijden.`Je bent echt knap`zei ik zacht terwijl ik honger had en hele andere soort honger maar ik hield me in. Hopend dat hij zich niet kon inhouden want dan was het klaar voor ons beide. Ik vroeg me af wat hij in me zag was ik een meisje om gewoon in de winstkast te stoppen of was hij daadwerkelijk verliefd op me.


Ron
Als Dakota me overeind helpt kijk ik Scott aan hij kon maar beter zijn mond houden `hij noemde je een hoer.`Zei Scott ineens terwijl ik hem schuin aankeek `pardon jij was de gene die haar een sloerie noemde bang omdat lelijke jasje kwijt te raken.`Zei ik bespottend ik bracht mijn lippen toen naar Dakota`s oor `het is wie je vrienden noemt.`Ik liep vervolgens weg de oude Ron was er niet meer ik kende al deze problemen al want ooit was ik net zoals Scott geweest.. maar 10 keer erger.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum