ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/07/2019 12:31 AM

Dakota
Als Scott zei dat Ron mij een hoer noemde keek ik Ron aan. Hij ontkende het en vertelde mij dat het Scott was die me een sloerie noemde. Ik beet mijn kaken samen. Ik schudde mijn hoofd en wendde mijn ogen naar boven. Kan een meid serieus geen seks hebben zonder voor zoiets uit te worden gemaakt. 'Als ik erachter kom dat jij het was Scott, dan verlies je niet alleen dat mooie jasje.'zei ik tegen hem en liep naar de bibliotheek. Ik liet dit mij niet afwenden van mijn plan voor Rosilia. Zij was hier de echte slet. Wanneer de bieb leeg was stuurde ik een foto op mijn telefoon naar de computer en liet deze 150 keer afdrukken. Morgen ochtend hing op elke vierkante meter van de school een naaktfoto van Rosilia. Morgen zou ze dat mooie witte jasje van haar niet meer hoeven strijken.

Joshua
Ik beet op mijn lip. 'Jij bent echt mooi.'zei ik met een glimlachje als antwoord. 'Je zou eens moeten weten wat ik allemaal met je wil doen.' zei ik terwijl ik me echt inhield. Ik streelde met mijn vingertoppen over haar arm en legde mijn hand vervolgens tegen haar wang. Mijn lippen raakten de hare weer. Dit keer met meer passie.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/07/2019 08:33 AM

Emilia
Als hij me met passie zoent strijk ik met mijn rechterhand over zijn been waarna ik al zoenend op zijn schoot belanden. Ik stopte even en keek hem aan in zijn ogen “you keep this between us right?” Zei ik terwijl mijn handen zijn stropdas al losmaakte. Ik voelde elke spier in mijn lichaam vragen naar zijn aanrakingen.

Ron
Ik lag met Rosilia in mijn bed en gaf haar mijn joint terwijl we met seks hadden gehad ze was een topper in bed.” Dakota weet van ons” zei ze toen “ dus?” Vroeg ik “ze gedraagd zich raar als ook maar iemand met jou naar bed gaat of iets begint.. misschien een beetje jaloers.” Zei ze grijnzend terwijl ik fronste ik nam met een vragend gezicht een hees “misschien moet ik haar ook maar gewoon doen einde discussie,” zei ik terwijl ik me afvroeg waarom Dakota zo deed “ze wil gewoon eidereens nummer 1 geneukte meid zijn Elke jongen in een Elite pak is haar slachtoffers.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/07/2019 11:09 AM

Joshua
'Niemand hoeft het te weten.' zei ik en knoopte haar blouseje open. Ik verlangde naar haar. Ik voelde me goed bij haar. Tuurlijk hoefde niemand dit te weten. Zelfs Dakota niet. Als ik haar blouseje open had schoof ik die van haar schouders en drukte mijn lippen nu in haar hals.

Dakota
Vannacht had ik nauwelijks geslapen. rond 4 uur lag iedereen te slapen dus toen had ik besloten alle foto's overal op te hangen. Toen ik eenmaal terug was kon ik de slaap niet meer vatten. Als zodadelijk iedereen wakker werd en zijn kamers uit kwam zal iedereen Rosilia in volle glorie kunnen bewonderen. Dan was het gedaan met haar. Als om 8 uur het eerste gestommel op de gang te horen was kon ik ook niet meer doen dan grijnzen.Het geluid was steeds harder geworden en ik hoorde dat het over de foto's ging. Bye bye Rose.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/07/2019 11:20 AM

Emilia

Ik voelde zijn lippen in mijn nek en liet een genietend geluidje gaan maar voor ik hem verder liet gaan keek ik vol bewondering naar het Lincoln teken in zijn nek.. toch besloot ik er niet op in te gaan ´dit is de eerste keer dat ik een jongen me vrijwillig laat aanraken.´Zei ik zacht terwijl zijn bloes al op de vloer lag.

Ron
Ik kwam net uit de douche terwijl Rosilia en ik net showerseks hadden gehad. Ik kleden me snel om en moest nog een nieuwe uniform hebben want de mijne was gister kapot gegaan. Ik deed mijn deur open zag overal en ook echt overal Rosilia´s naakt foto ´uhm Rosilia ik denk dat je dit wel even wilt zien.´Ze kwam naast me staan en keek met haar wolven ogen vol argwaan naar de glorie van haar lichaam die nu iedereen te zien kreeg ´waar is dat kreng.´Zei ze ineens fel.. terwijl ik wist dat dit Dakota´s werk was.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/07/2019 11:28 AM

Joshua
Ik grijnsde. 'Dan zal ik maar goed mijn best doen.' zei ik tegen haar en trok vervolgens haar rokje en string naar beneden. aan haar benen trok ik haar meer naar mij toe zodat ze ook gedwongen werd om te liggen. Ik legde haar linkerbeen op mijn rechterschouder en maakte een spoor van kusjes over haar been richting haar vriendin.

Dakota
Nadat ik me vrolijk gedoucht had liep ik terug mijn kamer in. Ik kleedde me om in mijn uniform en droogde mijn haar. Ik liep de gang op. Iedereen bekeek de foto's en ik deed mijn best om geschokt te kijken. Van binnen kon ik alleen maar lachen dat ik de veroorzaker ben van dit allemaal.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/07/2019 04:10 PM

Emilia
Als hij alles onder controle heeft en ik zijn kusjes voel grijp ik de lakens vast. Ik voelde mijn gezicht helemaal warm worden ik hoefde niet eens er over na te denken.. ik wilde hem.

Ron
Rosilia liep kwaad de kantine in en sloeg Dakota recht in haar gezicht ´gore rijke trut.´Riep ze uit terwijl het al snel drukker werd in de kantine. Ondertussen bestelde ik een bloodbag niet mijn fight ik was de gene die alleen maar neukte met iedereen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/07/2019 04:24 PM

Dakota
Zodra ik Rosilia naar me toe zag lopen grijnsde ik en keek haar recht aan tot op het moment dat ze mij een klap verkocht. Ik veegde langs mijn bloedende lip en keek haar aan. 'Nu ben je niet alleen je reputatie, je jasje en je beste vriendin kwijt. Nu ook nog je school carrière.' zei ik tegen haar en greep haar bij haar keel. Mijn ogen werden bloedrood. Niet alleen van mijn vampier maar ook van mijn duivelszijde. 'I warned you.' zei ik en gooide haar door de kantine heen alsof het niets was. 'Zielige hond.' zei ik tegen haar en keek vervolgens naar Ron die op een afstandje toekeek. 'Moet je je vriendinnetje niet gaan helpen?' vroeg ik hem en liep langs hem de kantine uit. 

Joshua
Als ik bij haar vriendin was aangekomen drukte ik er eerst een plagend kusje op en liet mijn tong het daarna overnemen. Ik trok haar aan haar heupen dichterbij en raakte met mijn tong alle gevoelige plekjes.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/07/2019 05:48 PM

Ron
Ik nam wat nipjes van mijn bloodbag en horde wat Dakota zei. Aangezien ik dit eerder had mee gemaakt deerde het me niet ik stak een sigaret op en keek haar na nietwetend waarom ze zo deed tegen Rosilia. Ik liep vervolgens op Rosilia af terwijl iedereen haar val zag gebeuren en niks deed ik stak mijn hand naar haar uit ´voordat je mij overtuigd krijgt dat je een sloerie bent moet je de hele wereld gehad hebben.´Zei ik grijnzend.


Emilia
Ik klein schattig kreuntje verliet mijn lippen terwijl ik mijn handen op mijn borsten zetten en vervolgens steunde op mijn elleboog om hem meer te voelen. Ik had nog nooit zo iets intens mee gemaakt ik voelde dat ik zou klaar komen ´ik hou het niet..´Zei ik ´vol.´Met een luide kreun kwam ik klaar.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/07/2019 05:55 PM

Dakota
Lissa kwam op mij af. 'Wat nu?' vroeg ze. Ik keek naar haar om. 'Hoezo wat nu? Nu niks. Ze is haar positie in de elite kwijt.' zei ik en liep verder. Zenuwachtig volgde Lissa mij. 'Hoe kwam je aan die foto?' vroeg ze. 'Die heeft ze mij eens perongeluk gestuurd in plaats van de jongen die ze hem eigenlijk wou sturen.'zei ik. 'Maar ik heb nog genoeg ander chantage materiaal van iedereen.' zei ik doelend op dat ze niet hetzelfde hoefde te flikken. Al ging ik er niet van uit dat Lissa niet naar mij zou luisteren. We waren van jongs af aan al vriendinnen en ze was veel te bang om niet meer bij mijn Elite clique te horen.

Joshua
Haar kreuntjes stimuleren mij om mijn tong sneller te laten gaan. Al merkte ik al snel dat ze dit niet aan kon en heerlijk op mijn tong klaar kwam. Ik likte de sappen op en merkte dat in mijn broek een aardige stijve was ontstaan. Ik trok mijn broek naar beneden en keek naar Emilia. 'Ben je er klaar voor?' vroeg ik haar.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/07/2019 06:05 PM

Emilia

Ik keek naar hem en glee vervolgens met mijn ogen naar zijn stijve. Ik schoof de lap van mijn rok omhoog ´doe wel rustig okay ik ben niet zo een snelle leerling.´Zei ik zacht tegen hem terwijl ik me schaamde en naar mijn handen keek.

Ron

´Rood staat je super´zei ik tegen Rosilia om haar op haar gemaak te laten voelen ´ja vast nu praat niemand tegen me dankzij die schandelijke foto die Dakota heeft verspreid.. ik blijf niet als een hondje achter haar aan lopen.. of al haar kliekjes neuken.´Bij kliekjes priemde ik mijn ogen ´je wilt daarmee zeggen dat ik de eerste jongen ben die je hebt gedaan en die niet heeft geneukt met Dakota.´Ze snoof ´ja dat klopt ja.´ Ik grijnsde breed dit werd nog is een leuk spelletje ik zei Rosilia gedag en liep richting mijn eigen dorm waar ik al snel zag dat Scottie me stond op te wachten met de rest van die elite bende ´waar is jullie leider´ Vroeg ik met een lachje ´door jou ligt Rosilia er uit en door jou was ik bijna mijn jacket kwijt.´Zei Scottie geergerd ´moet je niet bij mij zijn snotaap maar dat jaloerse baasje van je die je in principe alleen als neukmate ziet.´

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  4  |  5  |  6  |  7  |  8  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum