ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 12:10 AM

Dakota
Ik slikte als hij zo dichtbij kwam. Het effect dat mijn lichaam op hem had beviel mij niet. 'Ze stelde niet veel voor. Zoals bewezen was ze maar een ontrouw sletje. Zo iemand hoef ik niet in mijn Elite.' zei ik om hem elk gevoel van macht af te nemen. Al begon ik zelf ook te aarzelen of dit niet zijn plan was geweest. 

Joshua
Ik lachte als ze zei dat ze het merkte dat ik dit vaker had gedaan. 'Lijkt er inderdaad op.' zei ik en legde mijn arm onder mijn hoofd terwijl ik nog even bleef liggen en keek hoe ze zich terug aankleedde. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/08/2019 12:13 PM

Emilia

Ik ging naast hem zitten en trok mijn benen op ´hoe is dat elite ding ontstaan eigenlijk.´Vroeg ik toen terwijl het wel een ding was vroeger hadden ik en mijn broer ook zo iets op onze vorige school.. alleen wij droegen geen uniformen hij kroonde zichzelf tot koning en elk meisje lag ineens voor ze voeten. Ron had een hele speciale charme die niet veel jongens hebben de grootste kreng zou alsnog voor hem vallen. 

Ron
Ik glimlachte vals ´elk sletje heeft zijn waarde.. maar voor jou zijn je eigen vrienden gewoon schaakstukken om je dynasty in orde te houden.´ Zei ik tegen haar ´ooit was ik net als jij geobsedeerd met macht, maar macht komt  altijd  met een prijs.´ Ik keek haar met een intense duivelse blik aan ´take care of yourself Dakota.´ Ik liep haar voorbij en stak een joint op. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 12:29 PM

Dakota
Ik keek hem strak aan en voelde me gespannen. Als hij uiteindelijk de gang verder doorloopt slikte ik en keek om me heen of iemand dit gezien had. Gelukkig niemand. Dan valt me in dat ik naar mijn vader moest. 'Eikel.' mompelde ik in mezelf en liep naar mijn vader zijn kantoor.

Joshua
Als ze dat vroeg haalde ik mijn schouders op. 'Dakota heeft altijd al een dominant kantje gehad. Toen we hier kwamen waren we meteen razend populair. Iedereen wou bevriend zijn met ons en Dakota zag dat als een luxe positie. Ze koos de knapste mensen uit. Ik ben bevriend geworden met Oscar, Max en Scott omdat zij ze uitkoos. Natuurlijk ben ik wel gewoon echt bevriend met ze geworden omdat we goed met elkaar overweg konden. De enige die Dakota tot nu toe een beetje aan de lijn kon houden ben ik. Na een week vond ze dat de goede mensen moesten worden onderscheiden van het "onkruid". Ze heeft bij onze vader, het hoofd van de school mocht je dat nog niet weten, gevraagd of ze andere uniforms mogen en na 10 presentaties waarom het goed zou zijn voor de rangorde heeft ze haar zin gekregen.'zei ik tegen haar. 'Ze krijgt altijd wel haar zin, en wanneer ze die niet krijgt zorgt ze er zelf voor. Dat is thuis ook altijd geweest.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/08/2019 12:43 PM

Emilia


Als hij dat verteld kijk ik kort naar het plafond ´ik denk dat ze nu wel een rivaal moet hebben.´Ik draaide mijn gezicht naar hem toe ´my brother.´


Ron


Ik bestelde mijn 9e bloodbag voor vandaag en zag die Lissa praten met Rosilia achter een pilaar. Ik spitste mijn oren ´wat ze je aan heeft gedaan is verschrikkelijk, hoe ga je er terug pakken.´Horde ik Lissa vragen aan Rosilia ´weet je nog vorig jaar onze 3e nightwatch.. toen Dakota Joshua zijn ex wilde laten zien wie de baas is hoe ze haar eigen broer neukte omdat hij dat van haar vroeg.´ Zei Rosilia vals ´ja maar dat is meer revenge voor Charlene dan voor ons.´Zei Lissa ´je begrijpt het niet als de school weet dat ze haar eigen broer neukt is het gedaan met haar dan weet iedereen wat voor verschrikkelijk laag wijf het is.´ Ik liep op de 2 meiden af ´dat lijkt me een verschrikkelijk idee Rossie.. je kan haar beter pakken als jullie een verzet starten.. en die afschuwelijke witte uniformen verbranden.´ Ik wist niet waarom ik Dakota beschermde van haar waarschijnlijk grootste geheim maar zo een geheim had mijn zusjes leven ook vernield.. hoe iedereen er achter kwam dat ik vroeger een gedragsstoornis had en mijn eigen zusje bijna had gemarteld en verkracht. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 01:09 PM

Dakota
Ik liep binnen en hij legde zijn pen en papieren neer. 'Die naaktfoto's. Dat was jij heb ik gehoord.'zei hij. Ik rolde mijn ogen en sloeg mijn armen over elkaar. 'Met zo een pestgedrag kan ik je niet beschermen. En dan ook nog eens je beste vriendin.' zei hij. 'Ze is niet mijn beste vriendin. Ze is een fout gekozen volger. Ze had gewoon naar mij moeten luisteren. Dan was dit niet gebeurd.'zei ik tegen hem. 'Ik vind dat Elite clubje van je prima, maar gedraag je er dan ook naar. Je hebt een naam hoog te houden.' zei hij. Ik zuchtte. 'Tuurlijk papa. Gewoon een zwak momentje.'zei ik tegen hem. 'Was dit alles?' vroeg ik. 'Ja, ga maar.'zei hij. Ik was zijn princesje dus ik kon doen wat ik wil, straf kreeg ik niet. Ik liep zijn kantoor weer uit en glimlachte breed.


Joshua
'Dat zal ze niet leuk vinden.'zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn haar waarna ik mij ook maar eens begon aan te kleden. We waren hier nu al zolang. Ik denk dat Max zijn kamer graag terug zou willen. Ik had hem verteld dat ik hier iemand wou neuken zodat hij niet zou weten van Emilia en mij. Zelfs hem kon ik niet met deze info vertrouwen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/08/2019 01:47 PM

Emilia
Ik liep de cafetaria binnen zoals afgesproken en zag Ron al staan terwijl hij net klaar was met praten tegen 2 meisjes.´Ronnie sorry dat ik laat ben de wellness liep uit´zei ik zuchtend hij schudde zijn hoofd en gaf me een bloodbag ´hoe was het met je nieuwe vriendje.´Zei hij toen terwijl ik nerveus raakte ´hoe bedoel je.´


Ronnie

Ik keek Emilia diep aan om te kijken of ze tegen me zou liegen maar tot mijn verbazing liet ze geen teken zien van dat ze loog.´ O gewoon dat spelletje die je speelde met die Joshua het is over toch´ze knikte hevig ´het was gewoon voor de fun.´Zei ze schamper terwijl ik knikte ´nog iets van mama of papa gehoord.´Ze schudde haar hoofd ´nog 2 maanden en dan kunnen we weer terug naar huis alleen dat.´ Ik keek naar Rosilia die midden in de kantine ging staan met haar oude uniform ´listen up!.´

Reply Edited on 02/08/2019 01:48 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 01:55 PM

Dakota
Ik liep langs de kantine en zag alle ophef. Ik fronste en liep de kantine in waar ik Rose in een normaal uniform zag staan. Wat dacht ze nu? Dat ze het nog steeds voor het zeggen had? Ik leunde tegen de deuropening van de kantine en keek naar het tafereel. Blijkbaar zijn naaktfoto's niet genoeg om dat kind kapot te maken.

Joshua
Nadat Emilia al 3 minuten in de kantine was liep ik binnen. Ik zag Rosilia in haar normale uniform en fronste. Ik zag op het prikbord een naaktfoto van haar hangen en haalde die van het bord af. Vervolgens viel mijn blik op Dakota die onverschillig haar schouders ophaalde. Ik rolde boos mijn ogen en schudde mijn hoofd.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/08/2019 02:09 PM

Rossie
Ik pakte mijn aansteker erbij en keek recht in Dakota haar ogen terwijl ik sprak ´willen jullie allemaal als honden behandeld worden gechanteerd worden terwijl je gewoon je leven leeft een bepaald uniform dragen waardoor je lager lijkt dan andere.´Zei ik ´nou ik niet´ik gooide mijn uniform op de grond en gooide mijn aansteker er op ik keek vervolgens naar Scottie die me met grote ogen aankeek.


Ron

Ik keek kort naar wat er gaande was en glimlachte ik liep op Lissa af en fluisterde kort iets in haar oor waarna ik wegliep tussen de menigte. 


Lissa

Als ik hoor wat Ron zegt trek ik mijn uniform ook uit ik gooide mijn jasje op het vuur en keek Dakota veel betekenend aan ´ik ben geen hond.´ Zei ik terwijl ik Rosie´s hand vast ´he will bring us something better.´Zei ik zacht tegen Rosie ´een plek waar we gelijk zijn en niet iemands kont moeten likken´ zei ik terwijl ze glimlachte en ik Oscar opeens zag begeven na dat Ron langs hem was gelopen Ron was een redder.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 02:24 PM

Dakota
Ik keek ongeïnteresseerd naar wat ze deed. Ik liet een bespottende gniffel horen. Als dan ook Lissa naar voren komt en haar jasje bij dat van Rosilia gooit schud ik lachend mijn hoofd. 'Wat proberen jullie hiermee te bereiken? Jullie zijn vervangbaar, lieve schatten van me.' zei ik en keek op als ook Oscar naar voren kwam. 'Scar? Jij hebt hier niets mee te maken.'zei ik en keek hem streng aan. 

Joshua
Ik zag wat er gebeurde en beet mijn kaken samen. Wanneer ik zag dat ook Oscar onderweg was naar de brandstapel stapte ik ertussen en hield ik mijn hand tegen zijn barst. 'Doe dit niet, mate.'zei ik tegen hem. Hij keek me aan en schudde zijn hoofd. 'Sorry Josh. Ze moet op haar plek worden gezet.' zei hij tegen me. 'Ze heeft jou nooit wat kwaads gedaan.'zei ik nog maar hij liep langs mij en verbrandde ook zijn jasje. Ik keek naar Dakota die zich sterk hield, maar in haar ogen kon je paniek zien als je haar goed kende. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG|| WD

from walkingdead on 02/08/2019 02:41 PM

Emilia
Ik keek toe hoe het drietal hun jasjes verbrandde en de overige elite in twijfel trokken. Maar de ravage werd al snel gesust door de directeur die ijzig binnen kwam Joshua´s stiefvader Nicko Heaven ´jullie 3 mijn kantoor in.´Zei hij giftig terwijl de massa al werd gekalmeerd en iedereen de 3 ex elite nakeken ik keek om me heen opzoek naar Ron maar zag hem niet meer. 


Ronnie

Ik kauwde op een snoepje en keek de 3 na waarna ik de kantine ongezien verliet. Niks aan de hand gewoon een klein opstandje toch. Ik was uiteindelijk alleen in mijn kamer en barsten in lachen uit ´je had hun gezicht is moeten zien.´ Zei ik met tranen in mijn ogen van het lachen ´dit is nog maar het begin van mijn oorlogje.´

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  6  |  7  |  8  |  9  |  10  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum