ORPG|| WD

First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  32  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

Re: ORPG|| WD

from LostSouls on 02/08/2019 02:46 PM

Dakota
Wanneer mijn vader de kantine binnen kwam en de drie meenam naar zijn kantoor grijnsde ik. 'Veel plezier met jullie schorsing.' zei ik. Meer tegen Rosilia en Lissa dan tegen Oscar. Ik heb sowieso altijd al beter kunnen opschieten met de jongens. Ik keek naar de overgebleven Elite met een waarschuwende blik en keek vervolgens naar Joshua die samen met mij de kantine verliet.

Joshua
Ik keek de drie na en nam vervolgens Dakota mee de kantine uit. 'Wat bezielde jou om die foto's op te hangen.'siste ik naar haar. 'Je maakt alles kapot.' zei ik tegen haar. Ze rolde haar ogen. 'Blijkbaar zijn ze niet goed genoeg om naast ons te staan, Joshie.'zei ze tegen mij. 'Wees blij dat we de rotte appels uit onze Elite hebben gehaald. Blijkbaar kunnen we alleen de jongens vertrouwen.' Ik zuchtte en bleef staan terwijl zij door naar buiten liep.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 02/08/2019 02:59 PM

Ronnie

De volgende morgen zat iedereen in de les ik voorin en de 5 overige elite achter me. Alleen Scottie Max en Diesel waren over ik weet niet hoe ze aan 3 nieuwe zou komen maar na de schande die ze gister had opgelopen.. had ik niet veel hoop voor haar. Ik tikte met mijn pen op tafel terwijl de directeur binnen kwam met een nieuw gezicht ik beet op mijn lip een mooi gezicht.

Charlene

De Directeur zei de leraar dat ik weer terug was terwijl ik de klas rondkeek. Na verplaatst te zijn geweest naar night academy Moskou was ik naar 1 jaar teruggehaald mijn blik glee naar Joshua ik keek hem recht in zijn ogen aan. Wat had ik een geschiedenis met hem hij was de gene die ik ontmaagd had en hij mij. Daarna ging mijn blik naar Dakota Heaven ik glimlachte ´long  time no see bitch.´

Emilia
Ik keek uit het raam en lette niet echt op mijn omgeving alles verveelde me hier. Ik was niet van plan om mijn broer tegen t houden met zijn plannetjes. Zolang hij maar niet Joshua´s leven verpesten ´ik ben Charlene Fixen voor de gene die het niet weten.. ik zal Lissa Day´s plek vervangen als exchange student.´Ik keek op naar een prachtig meisje blauwe ogen lang golvend bruin haar plus mijn broers type defintley mijn broers type. Ik keek kort naar Joshua en zag zijn blik net als die van Dakota.

/ ´Or secret is back.´- 

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 03:21 PM

Dakota
Ik staarde wat voor mij uit en keek op als er een bekend gezicht binnen kwam lopen. Ik begon te lachen. 'One slut for another.' zei ik en schudde mijn hoofd. 'Welcome back.'zei ik en haalde een hand door mijn haar. Ik keek naar Joshua die niet precies wist waar hij moest kijken. Ik wist van zijn "relatie" met Emilia, maar ik wist ook hoe graag hij in de broek van Charlene kroop. Dit werd nog leuk.

Joshua
Als Charlene binnen kwam gelopen schoot ik meteen recht in mijn stoel. Max stootte me aan. 'Je lekkere wifey is terug.' zei hij met een grijnsje. Ik haalde diep adem en keek kort naar Emilia. Waarom nu?!

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 02/08/2019 03:44 PM

Emilia

Ik keek emotieloos naar het meisje en horde wat Max zei. Ik draaide mijn gezicht weer naar het raam en keek ongedeerd naar de vogels in de lucht net alsof het me niet boeide dat misschien 1 van Joshua´s vriendinnetjes de boel overhoop kwam halen. 

Ron

Ik keek naar het nieuwe meisje en zag haar blik gaan naar Joshua ´dus dit is het kleine geheimpje van de elite.´ Ik keek kort naar Dakota die ongedeerd leek al gaf ik wel toe die Charlene was kei heet. Ze ging naast me zitten en stak haar hand uit ´jij bent nieuw.´Zei ze ´Ron.. Ron lincoln.´

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 03:49 PM

Dakota
Als ik haar met mijn blik volgde naar Ron rolde ik mijn ogen. 'Zo te zien val je ook meteen in oude gewoontes? Hij is een afgelikte boterham, darling.' zei ik en keek weer naar voor waar de docent met de les wou beginnen. 'Dakota houd je in. Ik heb geen zin in je gebitch van vandaag. We beginnen bij hoofdstuk 4 paragraaf 6.' zei ze en ik rolde mijn ogen. Ik opende mijn boek. Niet dat ik er ooit iets in las. Ik vervalste meestal mijn cijfers als het uiteindelijk een onvoldoende was geworden.

Joshua
Als ze naast Ron gaat zitten beet ik mijn kaken samen. Hoe kon het dat iedereen naar hem toe trok. Zelfs mijn zusje. Mentaal dan. Fysiek zou ze nooit aan hem willen toegeven haar kennende. Ik beet op mijn lip en keek maar gewoon in het boek. Ik moest me er gewoon niet mee bemoeien dan kwam alles wel weer goed uiteindelijk.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 02/08/2019 03:59 PM

Ron
´That´s rude´zei ik met een lachje ´temminste een knappe agelikte boterham,´Zei ik tegen Dakota terwijl Charlene grinnikte ´waarom draag je eigenlijk rood.. jij lijkt meer een elite dan een normale student.´Zei Charlene ´omdat prinses hier me niet erkend als een elite maar als een uitschot terzijde dat ik de kroonprins ben van de hell en zij een prinsesje van een directeur van een school waar ze haar monarchie rund.´Zei ik uitdagend ´oe ik hou van een rebel.´Ze gaf me een klapje tegen mijn arm en keek me vol bewondering aan de bel ging terwijl mijn blik naar Emilia ging die naar buiten staarde ze leek helemaal geen emotie te showen. ´Zo aangezien we allebei uitschot zijn zin in een joint´ze stemde in terwijl ik een valse blik naar Joshua gooide ik zou hun elite team naar de grond halen.

Emilia

Ik bleef als laatste in de les terwijl de directeur binnen kwam en de deur dicht deed ´je vader is hier.´Ik nam diep adem ´ik loop al mee.´

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 04:14 PM

Dakota
Ik negeerde het maar verder en deed een oortje in terwijl ik totaal niet op de les lette. Als na een eeuwigheid eindelijk de bel ging liep ik met de jongens naar de kantine toe. Ik haalde een bloodbag en ging aan onze gebruikelijke tafel zitten. 'Hoe reageerde Josh?'vroeg ik aan Max die naast hem had gezeten. 'Heel raar. Paniekerig.'zei hij. Ik dacht na. Logisch dat hij paniek had. Ik haalde een hand door mijn haar en dronk de bloodbag leeg. 'Ik had die ketters moeten leegdrinken in plaats van zielige naaktfoto's ophangen.' zei ik geïrriteerd. 'Jij moet even aarden. Je werkt jezelf tegen. Even tot jezelf komen en al die plannetjes van de staken. Gewoon zoals van te voren.' zei Scott. Ik knikte. Hij had een punt.

Joshua
Als de les voorbij was en Ron met Charlene weggaat ving ik zijn blik op. Ik schudde grijnzend mijn hoofd. Denkt hij nu serieus dat hij me intimideerd door een van mijn ex scharrels over te nemen? Hij deed zijn best maar. Ik keek naar Emilia die uit het raam staarde. Ik fronste maar mijn vader kwam binnen en seinde dat ik het lokaal moest verlaten. Ik knikte en liep de klas uit waarna ik me in de kantine bij de rest voeg.

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 02/08/2019 04:25 PM

Emilia

Ik liep mee maar mijn vader was er niet de directeru deed zijn kraag omlaag terwijl mijn ogen rood werden.´Drink´zei hij simpel ik liep op hem af en nam kleine slokjes ik wilde niet te ruig doen ik voelde de pijn die ik in de ochtend had wegtrekken en liet zijn nek los ´bedankt.´Zei ik terwijl hij zwak glimlachte ´je lijkt op je moeder,´merkt hij op ´het is verschrikkelijk.´Als hij dat zegt maak ik kort een buiging uit beleefdheid ´bedankt voor u bloed.´Ik liep het kantoortje uit en nam diep adem.

Ron
Ik draaide een joint terwijl we buiten zaten met Will, Rosilia en Scar ´dus je zat al eerder hier op school.´Zei ik terwijl ik de joint opstak Charlene knikte ´ooit was ik de beste vriendin van Dakota geweest en de ex van Joshua.. geloof die kruipt nogsteeds in mijn broek als hij de kans krijgt het is elke keer zo.. we hadden zegmaar een relatie vol ruzie en daarna goedmaak seks het was nooit puur.´Als ze dat allemaal zegt grijns ik ´en toen hoezo zijn jij en Dakota geen besties meer.´Ze glimlachte zwak ´omdat het een goor wijf is.´

Reply

LostSouls

25, female

Level 37

Maandmodel

from LostSouls on 02/08/2019 04:37 PM

Dakota
Ik keek op als Josh bij ons kwam zitten. 'Waar is je lover?' vroeg ik hem. Hij zag meteen aan me dat ik het wist. 'Hou je mond Dako.' zei hij. Ik lachte. 'Ik zou maar uitkijken als ik jou was. Bepaalde mensen zullen er niet blij mee zijn.'zei ik en keek naar buiten. 'Het is toch niet te geloven dat Lissa wordt weggestuurd en Rosilia en Oscar mogen blijven.' zei ik geïrriteerd. 'Laat het Dako. Zolang jij ze niets doet, houden zij zich ook gedeist en is het zo weer zoals normaal.'zei Max. Ik knikte naar hem en glimlachte zwak. 'Thanks. Die drie hebben het laten lijken dat ik jullie niet waardeer, maar dat doe ik wel.'zei ik en keek vervolgens weer naar buiten. 

Joshua
Ik zuchtte even en keek naar buiten. 'Het kwam niet 100% uit hunzelf. Die Ron heeft ze vanalles ingefluisterd. Anders zaten ze nu niet daar.'zei ik en beet op mijn lip. 'Jij vindt het gewoon jammer dat je schatje ruzie kreeg met Dako en nu niet meer bij je kan zitten.' zei Scott. Ik schudde mijn hoofd lachend en gaf hem een klein duwtje. 'Ze is mijn schatje niet meer. Het was sowieso geen goede relatie. We hadden alleen maar ruzie.' zei ik. 'En geweldige goedmaakseks. Dat kon de hele gang horen.' 

Reply

walkingdead

24, female

Level 37

from walkingdead on 02/08/2019 04:47 PM

Emilia
Ik horde wat Josh zei en nam diep adem ik liep naar de rij voor een hamburger en moest me gedeisd houden. Anders kreeg ik het bloed niet meer. Charlene en Ron kwamen achter me staan in de rij.

Ron
Ik zag mijn zusje in de rij staan en was half stoned ´oja dit is mijn lieve kleine zusje Emilia.´Zei ik tegen Charlene Emilia stak haar hand uit en Charlene nam die aan ´leuk je te ontmoeten.´ Zei ze wat grillig en wat geforceerd maar het kon ermee door ik zag Charlene haar blik gaan naar Joshua ´mis je hem.´Vroeg ik haar ´alleen de seks.

Scottie
´Ik heb een idee.´Zei ik ineens tegen Dakota en joshua ´Charlene staat op het moment in de weg.. waarom nemen we haar gewoon niet terug bij de elite.´Zei ik ´Joshua kan met haar praten in bed krijgen en dan is zo omgeturned dan heeft Ron niks meer om je te chanteren.´Wijzend naar het geheim die de hele elite groep hield al wist ik niet of Ron het wist. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  7  |  8  |  9  |  10  |  11  ...  32  |  »  |  Last

« Back to forum