ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 01:22 AM

Cara
Ik kreunde hard zijn naam en kraste op zijn rug met mijn nagels. Zo zijn we bijna de hele nacht door gegaan. De volgende ochtend werd ik wakker in zijn bed en haalde een hand door mijn haar. Ik kwam overeind en liep naar de aansluitende badkamer waar ik onder de douche stapte. Ik smeerde me langzaam in en dacht terug aan de avond ervoor. Ik besteedde net wat meer aandacht aan mijn borsten en glimlachte. Sem liet me zo goed voelen.

Jonesy
De volgende ochtend werd ik wakker en had meteen een volgende ronde gedaan met de rode. De blonde lag nog te slapen terwijl ik de rode goed neukte. Zodra we klaar waren kwam ik overeind en trok een joggingbroek aan. Ik liet de dames nog even slapen en liep naar beneden waar ik alle troep aantrof. No way dat ik het ging opruimen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 01:29 AM

Melinda

Ik zat in de tuin en schoot wat pijlen alles kon ik raken zonder er over na te denken. Ik was wel benieuwd naar mijn biologische ouders. Maar moest eerst zien uit te vinden wat me herkomst is mijn moeder zei Hongaars.. Maar dat geloofde ik niet. Ik voelde aan het teken en nam diep adem. Terwijl ik me bekeken voelde door Gaia "is er iets?" Vroeg ik toen ze schudde verwilderd haar hoofd "het is alleen voor het eerst dat ik je iets..." ik nam diep adem "actiefs zie doen.. Dat weet ik.. Als je straks een jongen ziet met lang haar laat hem binnen het is een goeie vriend van me." Ze knikte terwijl ik verder ging met oefenen.
Sem
Ik werd langzaam wakker en horde de douche. Ik zag dat ik met Cara had geneukt en trok mijn kleding aan." He kleine heks waar is mijn riem." Riep ik richting de badkamer terwijl ik eigenlijk stil moest zijn want Jonesy was hier ook. Ik keek op mijn telefoon en zag het bericht van Jack of ik vandaag kwam gamen... Gelukkig was hij niet boos. Het voelde gisteravond goed mef Cara al was ik high. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 01:34 AM

Cara
Ik hoorde dat hij wakker was en grijnsde. 'Hoe moet ik dat weten, ik heb het maar ergens neer gegooid.'zei ik met een lachje terwijl ik onder de douche uit kwam. Ik droogde me af en kleedde me terug aan. Ik droogde mijn haar met een handdoek en liep naar de slaapkamer. 'Hier.' zei ik terwijl hij om de lamp heen hing. Ik grinnikte en gaf de riem terug aan hem.

Jonesy
Ik dronk uit een beker waar nog wat drank in zat, ook al was ie niet van mij. Als ik geen vampier/duivel was dan had ik nu een dikke vette kater gehad. De katers trokken in mijn slaap meestal al weg voor ze begonnen door mijn helende bloed. Ik keek op als ik de dames naar beneden hoorde komen. 'Jones. Het was een genoegen.' zei de rode volgens mij nog altijd dronken. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 01:38 AM

Melinda

Ik verstopte mijn boog onder mijn bed niemand hoefde te weten dat ik het bezat behalve Gaia." Welcome to my crib" zei ik met een lachje terwijl hij zijn ogen uitkeek "wauwie." Zei hij terwijl ik glimlachte "ja dat heb je met rijke ouders." 

Sem
"En bedankt." Zei ik met een glimlachje terwijl ik mijn riem omdeed. En naar haar volmaakte lichaam keek "ik heb je toch echt wel goed verwend want je glimlacht weer." Zei ik terwijl ik horde dat Jonesy wakker was ik liep naar beneden en zag hem zitten na dat hij 2 meisjes uitzwaaide." Ik kon me toch echt wel herinneren dat Melinda hier gisteravond ook was" zei ik met een frons.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 01:43 AM

Cara
Ik grijnsde. 'Je hebt uitstekend je best gedaan.' zei ik plagerig. Ik zuchtte even en keek hem na als hij de kamer verlaat. Ik haalde een hand door mijn haar en beet op mijn lip. Waarom ik zo vrolijk en opgewekt was door een goeie beurt was maar de vraag. Als ik Sem beneden met Jonesy hoor praten liep ik ook naar beneden en keek naar alle rotzooi. 'Dit was jullie feestje dus ik ga het niet opruimen.' zei ik tegen de twee.

Jonesy
Ik keek de twee dames na als ze de deur uit liepen en keek op als Sem naar beneden komt. 'Volgens mij had je teveel op.' zei ik met een lachje. 'Of ik had teveel op want ik heb haar niet gezien. Waarom zou ze uberhaupt op een van onze feesten verschijnen? Ze haat feesten.' zei ik en keek op bij Cara haar opmerking. 'Het is technisch gezien wel jouw week.' zei ik met een grijnsje.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 01:47 AM

Sem
"Ik ben weg het is Melinda's week zij ruimt het wel op." Ik keek naar Cara "Cara doe snel ik heb niet alle tijd anders breng ik je njet meer naar de stad." Ik zei het om Jonesy hier achter te laten zodat hij het kon opruimen. Hij ging het opruimen omdat hij haar naam horde ik kende hem. Ik liep naar de deur en deed me jacket aan terwijl ik mijn helm pakte en Cara ook eentje gaf. 

Melinda
Ik en Ben gingen naar het panthuis het was mijn buurt.. En ik ging het gebruiken om te oefenen en onze onderzoeken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 01:52 AM

Cara
Ik grijnsde breed als Sem een vluchtplan ontwikkeld. 'Sorry Jonesy.' zei ik en drukte een kus op zijn wang waarna ik snel de deur uit vluchtte met Sem. Ik nam de helm aan en deed deze op waarna ik achter op zijn motor stapte en mijn armen om zijn middel sloeg. Ik heb het altijd heerlijk gevonden om met hem op zijn motor te rijden.

Jonesy
Ik zuchtte en keek ze na. 'Ratten.' riep ik ze nog na waarna ik op de bank plofte. Ik had hier echt geen zin in, maar ik kon het ook niet Melinda laten doen. Het was niet haar zooi. Ik begon zittend bekertjes te stapelen die op de salon tafel stonden. Dat was nog te doen terwijl ik kon zitten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 01:58 AM

Melinda

"Wacht in de auto.. Ik zag net mijn broers motor wegrijden met Cara achter op.. Dat betekend dat mijn oudste broer er nog is." Ben knikte "neem je tijd." Ik liep zuchtend naar binnen en zag Jonesy het opruimen "laat het maar liggen ik ruim het wel op." Zei ik tegen hem terwijl ik de sleutel zag liggen en hem nog nooit zo snel weg wilde hebben. Ik achter me en zag dat Ben al was uitgestapt met mijn wapen ik keek hem aan en seinde dat hij terug in de auto moest gaan.. Maar het was ook echt een megool.

Sem
Ik ree naar de stad waar we aankwamen in pistburg ik deed mijn helm af." Dus wat wilt het prinsesje gaan doen?" Vroeg ik grijnzend terwijl ik om half 8 naar Jack moest." Zeg het je broer maar je kan me alles vertellen." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 02:03 AM

Cara
Ik stapte af en deed mijn helm af waarna ik mijn haren even schudde. 'Ik wil eerst wat te eten, want ik rammel. Daarna naar de juwelier, parfumerie, wat kledingwinkels.' zei ik en grijnsde. 'Je hoeft niet te blijven. Ik weet dat je een hekel hebt aan winkelen. Ik bel wel voor de limo als ik naar huis wil.'zei ik tegen hem.

Jonesy
Als Melinda binnen kwam zuchtte ik. 'Wauw, het praat.' zei ik en zuchtte. Ik gedroeg me als een dick ik wist het. 'Ik ruim het wel op. Het is mijn rommel.' zei ik en kwam overeind met een diepe zucht. Ik nam een afvalzak en mieterde daar alle rotzooi in dat weg kon. Als ik onderweg bekers met nog drank tegen kwam dronk ik het op voor ik het weg gooide.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 02:13 AM

Melinda
Als hij dat zegt en ook nog is niet luisterd. Kijk ik naar hem ik pakte mijn telefoon en belde Ben "ik heb tijd nodig ga maar naar huis.. Mijn broer wilt namelijk onder handelen." Ik hing op en keek naar hem "sorry van laatst ik gedroeg me harteloos en had niet zo mogen doen." Zei ik tegen hem "nou kan je nu gaan?" Vroeg im hem alsof ik iets verborg.

Sem
"En daar heb ik geen zin.." Ik deed mijn helm op "ik zie je thuis wel zorg dat je vanavond aa klopt.. Dan neem ik je wel in de spa." Zei ik tegen haar "als dat is dan wat je wilt." Zei ik tegen haar.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  8  |  9  |  10  |  11  |  12  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum