ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 02:18 AM

Cara
'Dat je dat nog moet vragen.' zei ik met een grijnsje en keek hem verleidelijk aan. 'See you tonight.' zei ik en liep de stad in opzoek naar wat ontbijt. Ik had zoveel honger dat het me niet zou verbazen als ik om zou kiepen van de honger. Ik ging een bistro binnen en bestelde een broodje gezond.

Jonesy
Ik gniffelde. 'Alsof je dat meent.'zei ik tegen haar en rolde mijn ogen. 'Waarom wil je me weg hebben? Ik heb nooit geweten van je aspiratie voor poetsen.' zei ik terwijl ik een fles vond waar nog wel wat in zat. Daar dronk ik dan ook weer van voor ik het in de zak gooide. 'Het is niet alsof je zo een interessant leven hebt dat je het penthouse nodig hebt. Het enige wat je hier doet en schaken en blijkbaar poetsen.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 02:28 AM

Melinda

"Ik heb je commentaar niet nodig daar heb ik Sem al voor... Maar blijkbaar heb ik geen broer meer die nog normaal deed ookal zonderde ik me af.. Him of all  people never called me ordinary or not interesting." Zei ik tegen hem "ik wil je weg hebben omdat je niet de Jonesy bent waar ik verliefd op was..You just... Death to me." Ik liep naar boven en moest hem ergens mee triggeren om mijn zin te krijgen.

Sem
Ik keek haar kontje na en deed mijn helm op waarna ik wegreed naar huis. Als ik een rare jongen zie staan met een boog op ons terrein frons ik "hey!" Riep ik hij keek op "ik ben hier om dit af te leveren bij Melinda.. Het is haar boog." Ik nam diep adem maar het verbaasde me waarom ze een bokg had.. Ze was namelijk niet atletische.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 02:32 AM

Jonesy
Als ze dat zegt keek ik haar na terwijl ik mijn kaken op elkaar bijt. Sure, komt ze nu mee. Ik gooide de zak tegen de muur aan de andere kant van de kamer en ademde diep. Ik haalde een hand door mijn haar en zocht mijn shirt waarna ik het penthouse verliet. Ik moest dit even processen en dat kon het beste als ik niet in haar buurt was.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 02:37 AM

Sem
"Well leg het maar neer in haar kamer." Hij deed wat ik zei "jij bsnt Ben toc?" Hij knikte "dus je bent Melinda's vriendje?" Hij bloosde wat me schuin liet kijken "ja ik vind er leuk... Maar ik weet niet of zij mij leuk vind." Ik keek hem met vurige ogen aan "als ik ook maar hoor dat je haar pijn doet maak ik je af.. Because she is my big sis." Ik praten nooit zo bij haar in dd buurt dat liet me zwak lijken "nee hoor dan heb je de verkeerde." Ik keek hem na terwijl hij ons terrein verliet. Jonesy kwam boos thuis terwijl ik fronst "yo what happend?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 11:43 AM

Jonesy
Ik kwam thuis en liep boos naar de living. 'Niks, Melinda kwam binnen.' zei ik geïrriteerd. Tuurlijk was ik ook verliefd op haar, maar ik was haar broer. Ik kon  er niets mee. Onze ouders zouden het verschrikkelijk vinden als hun kinderen een relatie zouden beginnen. Ik zuchtte en plofte op de bank. Ik haalde een joint tevoorschijn en stak deze aan en nam er een flinke hijs van.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 12:41 PM

Sem
"O." Zei ik kauwend op een kauwgompje "haar vriendje net ook... Heel vreemd hij liet eennboog achter op haar kamer," ik keek Jonesy aan "Ben heet hij.. Vreemd joch maar ja temminste geen John of Teresa die zijn gewoon eng." Ik keek op mijn telefoon en zag allemaal snaps van Cara ik stuurde -je koopt alleen maar onzin.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 12:46 PM

Jonesy
Als hij dat zei fronste ik. Ik liep naar boven naar haar kamer en zag de boog op bed liggen. Ik bekeek hem en herkende hem meteen. Ik probeerde hem op te pakken maar de boog verbrandde mijn hand. Mijn ogen werden groot. 'Well, I'm fucked.' zei ik en liep terug naar beneden 'Melinda mag niks met die boog doen. Het is een hunters boog en als ze eenmaal erin wordt opgezogen ben ik de lul.' zei ik tegen hem. Wetende dat als een hunter de smaak te pakken krijgt ze de drang krijgen om vampier voor vampier af te slachten en aangezien Melinda nieuw zou zijn had zij het al helemaal niet onder controle.

Cara
Met mijn 7 tassen liep ik richting de plek waar ik met de limo had afgesproken. Ik keek grijnzend naar de snap van Sem. - Ik heb toch kleding nodig om te overleven. -  stuurde ik terug en stapte in de limo om terug naar huis te gaan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 04:21 PM

Melinda

Ik besloot eerst lekker een duik te nemen in onze prive zwembad. En kleden me om in een bikini. In het panthuis was ik vrij om te doen wat ik wilde. En nu het mijn beurt was ging ik er ook gebruik van maken. Ik lag op een luchtbed in het water en dronk van mijn cocktail .. Vroeger hadden ik en Jonesy altijd 2 weken lang het panthuis waar we soms uren konden praten over koetjes en kalfjes. We waren toen 10 en onze panthuis was onze soort van boomhut althans dat ik nooit mijn gevoelens voor hem heb geuit.. Was ik nogsteeds maagd iets wat niemand wist. 

Sem
"Hoezo jij de lul?" Ik dacht kort na "o" zei ik toen terwijl ik hem aankeek." Dan maakt ze je af he" zei ik met een lachje "kom op Melinda is niet zo... Al weet ik niks over van helsings." Ik liep naar boven en pakte de boog op "we laten Cara dit gewoon ergens sealen." Ik kon het aanraken omdat ik een weerwolf ben in mijn handen was het een oud stom ding." Ik vraag me af of zij uberhaupt heeft geneukt in haar leven.. Hmm nu ze misschien Ben heeft ons zusje die onheiligd word.." Ik grinnikte en keek Jonesy aan.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 04:30 PM

Jonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'Ze heeft die ben niet en hij gaat al helemaal niet met zijn tengels aan mijn zusje komen.' zei ik tegen hem en haalde een hand door mijn haar. Als hij de boog vast heeft bekeek ik hem nog eens. 'Melinda haar persoonlijkheid mag dan wel niet zo zijn, maar zodra ze de smaak te pakken heeft dan heeft haar persoonlijkheid er geen zeggenschap meer in. De drang om elke vampier op haar pad te vermoorden is dan zo sterk. Het maakt haar dan niet meer uit of het familie of vrienden zijn. Ze gaat er een haat voor ontwikkelen.'zei ik. Toen ik jong was had ik er een boek over gelezen en er toen heel veel research naar gedaan. 'Ik dacht dat ze allemaal waren uitgestorven afgemaakt door vampires.'

Cara
Ik kwam binnen en liet Gaia alle tassen naar mijn kamer brengen. Ik keek fronzend naar Sem die een boog vast had en Jonesy die er niet blij bij keek. 'Wat is er gaande?' vroeg ik en keek naar Jonesy. 'Ik heb je hulp nodig.'zei hij me en keek naar de boog. Ik liep ernaartoe en liet mijn vinger erover glijden. 'Dit is een hunters boog. Hoe kom je hieraan?'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 04:44 PM

Sem
"Je wilt zeggen dat jou soort haar hele familie heeft uitgemoord.. Ik denk dat ze niet eens haar biologische ouders kent ik weet dat die van mij zijn omgekomen in een autpcrash.. En ik de laatste in mijn soort ben maar zij zal wel denken dat ze gewoon is afgestaan." Zei ik tegen ze "we have to seal it.. And erase every memory over het uberhaupt vinden van dat ding." Ik keek Jonesy aan "ik weet dat pa je heeft verteld om niks uit te voeren op Melinda maar dit is voor haar eigen bestwil." Zei ik tegen hem terwijl ik Cara aankeek "ze kan beter gewoon ordinary blijven."

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  9  |  10  |  11  |  12  |  13  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum