ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 04:57 PM

Jonesy
'Hunters hoeven niet per se familie van elkaar te zijn. Als Melinda een hunter is betekend dit niet automatisch dat haar biologische ouders dit ook waren.' zei ik en zuchtte. Als Sem zegt dat haar geheugen moet worden gewist fronste ik en schudde mijn hoofd. 'She is on vervain.'zei ik. 'Ik zou haar moeten isoleren of haar pijn doen zodat ze bloed en het sneller eruit gaat. I can't compell her.' Ik keek naar Cara.

Cara
'Misschien moeten we daar nog twee keer over nadenken. Ik denk dat die Ben haar toch weer zal inlichten en misschien heeft het dan geen zin om haar geheugen te manipuleren. Misschien moeten we eerst van hem af. Ondertussen kan ik een seal zetten op dat ding en zorgen dat ze het niet meer vind zonder mijn magie.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 05:07 PM

Sem
Ik beet op mijn onderlip en knikte instemmend met Cara." Fine, maar aangezien jij het closed met Melinda bent.. Ga ik Ben uit de weg ruimen en kijken hoe hij uberhaupt aan zo een machtig wapen komt." Zei ii tegen Jonesy "en het lijkt me ook een bad idea om er alleen te laten in het panthuis." 



Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 05:25 PM

Jonesy
Ik zuchtte. 'Prima, ik ga wel naar het penthouse.' zei ik en keek naar Cara. 'Ga maar, kom niet terug met haar voor 6 uur vanavond. Ik heb denk ik 3 uurtjes nodig.' zei ze en nam de boog van Sem over. Ik liep de kamer uit zo naar buiten waar ik weer in mijn volvo stapte om terug te gaan.

Cara
Ik richtte me op Sem. 'Kijk je uit? Als die Ben ook een hunter is dan weet hij ook wel hoe hij een weerwolf neerhaalt.'zei ik tegen hem en beet op mijn lip. Ik wou niet dat hem iets overkwam. Ik liep met de boog naar mijn kamer en haalde de kist weer vanonder mijn bed vandaan. Ik haalde even diep adem en haalde alle benodigdheden uit de kist waarna ik naar zolder vertrok. Hiervoor had ik alle plek nodig die ik kon krijgen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 05:35 PM

Sem
"Ik pas altijd op!... Nou most of the time." Zei ik schouderophalend terwijl ik haar nakeek en ik zelf naar mijn motor liep. 

Ben
Ik was bezig met wat antiek schoonmaken en zag die broer van Melinda naar binnen lopen." Opzoek naar Melinda ze is niet hier" zei ik zuchtend tegen hem terwijl Ginie opkeek vanaf de kassa. En hij even bleef staan en rondkeek ik fronste "dus wat zijn jullie people?" vroeg hij "willen jullie Melinda tegen ons opzetten ofzo door haar zo een gevaarlijk wapen te geven." Zei hij met gouden ogen "nee we proberen te bewijzen dat ze niet ordinary is ... Aangezien jullie haar verleden achterhouden." Zei Ginie die nu van achter de kassa kwam "is het niet Sem Gallaway?" 

Melinda
Ik horde dat iwmand de mansion binnenkwam. Maar bleef gewoon liggen.. Het was vast Jonesy of 1 van mijn siblings die wat was vergeten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 05:42 PM

Cara
Eenmaal op zolder maakte ik met zout een grote pentagram in het midden van de kamer. Bij elke punt van de ster zette ik een kaars neer en ik legde de boog in het midden. Ik ging zelf ook in het midden zitten en sloot mijn ogen. 'Incendia.' zei ik waardoor meteen alle kaarsen aangingen. Ik hield mijn handen boven de boog. 'Asham vistala halem, ves matos yrem.' Ik herhaalde de spreuk over en over.

Jonesy
Eenmaal bij het penthouse liep ik naar binnen. De rommel was opgeruimd, maar Melinda was nergens te bekennen. 'Mel?!' riep ik door het penthouse heen en keek eerst op haar kamer, maar hier was ze niet. Ik fronste. 'Mel, waar zit je?!' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 05:52 PM

Melinda

Als ik Jonesy zijn stem hoor schrik ik. In mijn bikini liep ik door het pandhuis en zag ik hem daarstaan." Je laat me schrikken wat is er aan de hand?" Vroeg ik hem terwijl ik hem aankeek en mijn ogen vervolgens naar mijn weerspiegeling gingen... Wanneer was de laatste keer dat hij me zo had gezien?

Sem
"Hoe weet je in godsnaam mijn echte achternaam?!" Zei ik terwijl ik haar aankeek "ik ben Ginie dit is Ben.. En wij zijn gewoon normale verzamelaars." Zei ze "je kan onze bloodline als de journalisten van de supernaturel world noemen.. De dixons heten we.. We zijn net een argief we doen echt niks kwaads." Zei ze "Melinda is gewoon een meisje dat het recht heeft om haar heritage te kennen." Ik keek haar kwaad aan "ze heeft ons ja so stay away." Ik keek die Ben aan "don't come near here." Ik verliet de winkel en belde Cara op "is het gelukt met de seal?" Vroeg ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 06:00 PM

Cara
Ik zat midden in mijn ritueel als mijn telefoon afgaat. Ik zuchtte geïrriteerd en nam op. Als het Sem is zuchtte ik. 'Het zou makkelijker gaan als je me niet zou bellen.'zei ik tegen hem. 'Het is lastig. Hunter equipment has its own magic. Dat moet ik proberen te onderdrukken voor ik het met mijn magie kan bestempelen. Als je thuis komt, ik zit op zolder. Je kan komen, maar haal me niet uit mijn concentratie.' zei ik tegen hem. 'Vertel me strakjes hoe het ging met Ben.' zei ik en hing vervolgens op. Ik pakte een mes en sneed in mijn hand. Ik beet van de pijn mijn kaken op elkaar en sloot mijn ogen weer terwijl ik mijn bloed over de boog liet druppelen. 'Sanguis meus articulus segregare.' bleef ik nu herhalen terwijl mijn bloed zich zette in de boog.

Jonesy
Als ze opeens voor me stond viel mijn mond kort open. 'Uhm.. Ik kwam mijn excuses aanbieden voor vanochtend. Ik was chagrijnig van de drank. Ik had niet zo moeten doen.'zei ik. Ik moest toch iets van een reden geven waarom ik hier was. Ik beet op mijn lip. 'Over wat je zei... meende je dat?' vroeg ik haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 06:09 PM

Melinda

Ik keek hem schuin aan maar nam het als een korreltjezout "natuurlijk meende ik het.. Anders zou ik het toch niet zeggen." Ik nam diep adem "Maar aangezien ik alleen maar schaak en mijn leven toch niet intressant is ga ik weer verder met badderen.. O en je vriendinnetjes van gisternacht hebben een nummer achtergelaten het ligt op tafel." Zei ik omdat ik niet dom was met zijn stomme kut trio.. Want denkt hij wel niet in mijn kamer komen me bijna zoenen en vervolgens weer de oude Jonesy worden. 

Sem
Ik kwam aan op ons landgoed en liep gelijk Cara's kamer binnen waar ze al bezig was met de seal. Ik hield mijn mond en keek naar haar. Niet te geloven dat we voor het werst zoveel deden voor Melinda. Nah het was ook meer omdat Jonesy om haar gaf mij had het niet egboeit... Misschien later pas.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 06:15 PM

Cara
Het proces was nu al dik twee uur gaande en ik merkte dat het aan het werken was. De magie wat in de boog zat stroomde langzaam eruit en klampte zich aan me vast. 'Sanguis meus articulus segregare.' zei ik nog een laatste keer voordat alle vlammen een meter de lucht in vlogen en vervolgens uitgingen. Ik opende mijn ogen en haalde diep adem. 'It worked.' zei ik als ik Sem zie. 'Het is nu een nutteloze boog met hunter marks.' zei ik en nam het rolletje verband wat ik naast me had staan. Ik draaide het verband om mijn hand en zette het vast met een speld. 'Als mam erachter komt dat ik magie heb gebruikt vermoord ze me.' 

Jonesy
Ik zuchtte als ze dat zegt. 'Je weet dat ik dat niet meende. Ik ben de enige die je juist altijd verteld dat je niet ordinary bent. Je bent hartstikke speciaal. In ieder geval voor mij.' zei ik tegen haar en schudde mijn hoofd. Ik wist wel dat ze me nu toch niet zou vergeven. Zolang ik haar maar hier kon houden tot Cara klaar was.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 06:24 PM

 Melinda
Als hij dat zegt draai ik me naar hem om." Waarom klinkt dat zo stom en zo leuk te gelijk uit je mond" zei ik met een lachje "ik vergeef het je.. Maar er is iets wat ik je moet vertellen wat ik je allang wilde vertellen." Zei ik tegen hem "ik denk dat ik er achter wil komen waarom ik afgestaan ben." 

Sem
"Yes... Ik leg het weer op haar bed en dan komt ze er van zelf wel achter dat die Ben waanzin spreekt." Zei ik tegen haar "vind je het ook niet raar dat Jonesy zo boos kan worden als Melinda boos tegen hem doet.. Maar wanneer mevrouwtje ziek of iets is rend hij gelijk naar haar toe... Wat is het wat hem zo intregeert aan haar?" Ik nam de boog vast "mam zal er niet achter komen.. Als vader hier was geweest waren we allemaal dood geweest." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  10  |  11  |  12  |  13  |  14  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum