ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 06:30 PM

Cara
Ik schudde mijn hoofd. 'Waarschijnlijk hetzelfde wat jou zo intrigeert in mij.'zei ik met een lachje. 'Melinda was Jonesy zijn eerste zusje. Hij kent haar het langst dus heeft de beste band met haar. Ondanks dat Melinda niet zo sociaal is met haar andere siblings is Jonesy dat toevallig wel. Ik zou er niet te veel achter gaan zoeken.' zei ik en begon de spullen op te ruimen. Ik merkte aan mezelf dat deze spell wel veel energie van me had gevergd. 'Ik moet even gaan liggen denk ik.' zei ik tegen hem waarna ik de spullen nam en de zolder verliet.

Jonesy
Ik glimlachte als ze me toch vergeeft. Als ze verteld dat ze wilt weten waar ze vandaan komt slikte ik. 'Waar komt dit ineens vandaan? Ben je niet gelukkig bij onze ouders?' vroeg ik en wist nu al zodra ze wist dat die boog van haar niet meer werkte ze ons het nooit zou vergeven dat we haar leven hebben afgenomen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 06:48 PM

Melinda
Als hij dat zegt kijk ik hem aan "natuurlijk ben ik blij dat pap en mam me hebben geadopteerd.. Anders heb ik jou nooit leren kennen.. Het is meer dat ik denk dat er meer achter mij zit ." Zei ik tegen hem "maarja het hoeft niet allemaal in 1 keer natuurlijk.. Ben gewoon benieuwd." Ik keek hem even aan en merkte dat het laat werd.

Sem
Ik liep haar achter aan "wat Jonesy verliefd op Melinda... Dat kan echt niet ze hebben gewoon een sterkere band denk ik ja." Al betwijfelde ik dat "Melinda laat bijna niemand dichtbij komen.. Zal het misschien komen door ons.. Ik heb me dan nooit geintreseeerd in haar." Ik nam zuchtend adem en zag dat Cara echt moe was "ga maar slapen ik maak je wel wakker als we moeten eten." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 06:58 PM

Cara
'Dat zei ik niet. Ik zei dat hij misschien hetzelfde in haar ziet als jij in mij.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Of jij moet natuurlijk hotel de botel verliefd op me zijn.' zei ik met een grijnsje, terwijl ik het stiekem wel hoopte. Ik haalde een hand door mijn haar en liep naar mijn kamer waar ik alles weer opborg. 'Natuurlijk ligt het ook aan ons. Jonesy is de enige die haar aandacht gaf dus het is logisch dat ze zo aan hem trekt.' Ik kleedde me uit en keek hem aan. 'Maak je er niet te druk om.' zei ik en haalde een hand door mijn haar. 'Tot strakjes.' zei ik terwijl ik in bed kroop.

Jonesy
'Als dat echt is wat je wilt.' zei ik tegen haar. 'Don't get your hopes up though. Dan is de teleurstelling alleen maar groter mocht het niet zo zijn.' zei ik en streelde langs haar haar en haar gezicht. 'Ben je met de auto. Het is bijna etenstijd.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 07:31 PM

Melinda
Als hij langs mijn gezicht streelt kijk ik hem blozend aan. Ik keek snel van hem weg en knikte "ja ik ben met de jeep.. Ik breng ons wel." Ik pakte snel wat kleren in de kamer en was klaar om te gaan.

Sem
Ik zuchte zachy "hmmm nu snap ik het... Slaaplekker." Ik drukte nog een kusje op haar voorhoofd morgen was weer school en was alles weer normaal.
Ts?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/15/2019 08:11 PM

Cara
De volgende dag was het weer tijd voor school. Ik haalde een hand door mijn haar en deed nog een beetje lipgloss op voor ik helemaal klaar was om te gaan. Ik had een strakke blauwe skinny met gaten aan en een zwarte top met wat inkijk. Mijn haren zaten los en ik liep beneden naar de ontbijtzaal. Ik was de eerste en ik voelde me een beetje zenuwachtig om Mel te zien. Wat als ze het door had?

Jonesy
Ik schrok wakker van een nachtmerrie en sloeg de dekens gefrustreerd van me af. Ik nam meteen een capsule van Cara in en kleedde me aan om vervolgens te gaan ontbijten. Ik zag Cara en glimlachte zwakjes. 'Bedankt nog.' zei ik haar naar aanleiding van gisteren.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/15/2019 08:19 PM

Melinda
Mijn wekker ging af terwijl ik gapend overeind kwam en wat suf voor me uit keek.. Ik was echt moe ookal ging ik op tijd naar bed. Ik kleden me om in een sweater en een normale broek en kamde mijn haren door waarna ik na beneden liep en ik Cara en Jonesy zag zitten. Ik ging zitten en nam versuft een broodje. 

Sem
Met luid muziek op maakte ik me klaar voor school "kiki do youuuuu love meeee are you riding!" Ik bekeek mezelf in de spiegel "natuurlijk ben ik de knapste." Ik glee grijnzend met mijn rechterhand door mijn haar en deed mijn box uit waarna ik naar beneden liep en iedereen zag zitten." Goeiemorgen kinderen" zei Gaia die glimlachte "goeiemorgen." Zeiden we tegelijken tijd "zo Cara ik zag op snapchat dat Stacy weer die modellen competitie doet op school.. Denk je dat je dit jaar weer gaat winnen?" Vroeg ik grijnzend om te vergeten wat er gister was gebeurt en Melinda te laten denken dat alles normaal is. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/16/2019 12:04 AM

Cara
Als Sem in zijn beste humeur naar beneden kwam zuchtte ik. 'Tuurlijk ga ik winnen.' zei ik vol zelfvertrouwen. Ik had het nu 3 jaar op rij gewonnen en ik was niet van plan om te stoppen. Ik nam nog een broodje en keek naar Sem. 'Hebben jullie vanavond training? Dan kan ik mijn cheer training erop af stemmen want de meiden letten toch niet op als jullie bezig zijn.' zei ik hem.

Jonesy
Ik zuchtte als iedereen meteen deed alsof er niks aan de hand was. Ik merkte dat de capsule van Cara begon te werken en ik niet meer dacht aan mijn nachtmerrie of aan tante Emilia. Ik werd ook meteen vrolijker en at wat meer dan normaal.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/16/2019 05:15 AM

Melinda
Terwijl Swm over dat stomme miss perfect van het jaar begonnen observeerde ik Jonesy. Hij was te vrolijk. Ik kwam overeind en nam mijn broer mee van tafel aan zijn arm de gang op "is Cara making you drugs again to forget what happend in the past?" Vroeg ik hem ik wist dat Cara dat deed en ik had het haar verboden of althans mam omdat te doen. Ik legde mijn rechterhand op zijn gezicht "kom vanavond bij mij slapen oke ... And don't be stupid om niet te komen." Ik gaf veel om Jonesy en aangezien hij veel voor mij deed moest ik ook veel voor hem doen.. Ik was een beetje begonnen met het accepteren van mezelf sinds ik de boog heb. 

Sem
"Hoop dat je een paar mooie tegenstanders hebt." Zei ik grijnzend mijn blik volgde Melinda en Jonesy "ze lijken weer als vroeger.. De hele dag inelkaars nek hijgen well misschien heeft Jonesy dat wel nosig aangezien jij nogsteeds drugs voor hem maakt." Ik keek Cara aan "mom told you to stop doing that... Op een dag explodeerd hij en weet hij niet meer welke emotie hij moet gebruiken." Ik keek Cara aan "he is your brother not a rabbit." Doelend naar het feit dat ze nog niet goed is in zwarte magie aangezien ma het verbood." En nee er is geen training" zei ik tegen haar waarna ik wegliep.

Reply Edited on 03/16/2019 12:33 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/16/2019 06:10 PM

Cara
Ik zuchtte en rolde mijn ogen. 'It helps him. En het is geen drugs.' zei ik en keek hem na. Ik schudde mijn hoofd en at nog wat. Ik haalde een hand door mijn haar en nam mijn telefoon erbij terwijl ik wat mee aan het kletsen was in de groepsapp van ons. Iedereen zat erin. Ook Sem, maar dat maakte me niets uit. 

Jonesy
Ik fronste als ik tijdens mijn ontbijt weg werd gesleept. Ik at mijn mond leeg terwijl ik luisterde naar Melinda. 'It's not drugs. The capsules is a herb and some magic. No drugs.' zei ik tegen haar en beet op mijn lip. 'Oké.. Ik zal er zijn.'zei ik haar en keek naar haar. 'Maar het is geen drugs.' zei ik tegen haar. 'Ik doe alleen drugs als de capsules op zijn.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/16/2019 06:22 PM

Melinda
"Jonesy Cara's magie komt uit een verboden grimoire.. Het is literally magische drugs." Zei ik tegen hem "weet je nog de laatste keer dat je een overdosis aan dat op had.. You almost killed  Sem." Ik kon me de dag nog herinneren toen Cara voor het eerst een aantal capsules gaf.. Toen Sem het probeerde af te pakken stak hij uit woede zijn hand in zijn borstkast. Sindsdien heeft Mam de grimoire opgesloten in haar kantoor.. Mama zei altijd dat Cara uit een sterke heksenbloedlijn kwam die deals maakte met een hoge prijs.. They say they can kill an entire bloodline with just one witch with there last name. Dat maakte Cara gevaarlijk eigenlijk maar gelukkig was ze met ons opgegroeid en gebruikte niemand hun krachten voor verkeerde bedoelingen. Ik stak mijn hand uit "the capsules now." Ik keek hem streng aan. 

Sem
Eenmaal op school zat ik een joint te roken achter de school." Daar is meneer wolf" horde ik een stem zeggen terwijl het Ginie was." Jij weer wat moet je?" vroeg ik terwijl ze me aankeek en ik haar achterlijke broertje alleen zag zitten." Niks maar hoe je gister de winkel kwam well damnn.. You don't even know us." Ik keek haar aan "dus jullie wilde mijn zusje om toveren in een of andere gevaarlijke jager wat verwacht je?" Ze schudde haar hoofd "ben had inderdaad niet moeten bemoeien met haar achtergrond en al helemaal niet met jullie.. Maar dat betekend niet dat we een slecjte invloed zijn." 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  11  |  12  |  13  |  14  |  15  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum