ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/16/2019 06:45 PM

Cara
Als ik al mijn spullen bij elkaar had gepakt liep ik naar buiten waar ik in mijn porsche stapte. Ik reed naar school en parkeerde op mijn vaste plekje voor de deur. Ik beet op mijn lip als ik uitstapte met het verwaande gezicht als altijd. Ik liep het gebouw in en kwam Macy al snel tegen en liep met haar naar mijn kluisje. 'Komend weekend is de grote wedstrijd toch?' vroeg ze. Ik knikte. 'Het wordt een belangrijke week. De modellen competitie, de voetbal wedstrijd waar we ons cheeroptreden moeten uitvoeren en de belangrijke wedstrijd in het volleybal veld waardoor we eindelijk nummer 1 kunnen worden.'

Jonesy
'Het is de grimoire van haar familie. Cara is geen zwarte heks of whatever.'zei ik lichtelijk geïrriteerd. Ik wist dat ze alleen wou helpen, maar ik had die pillen echt nodig. Als ze haar hand uit steekt en voor de capsules vroeg schudde ik mijn hoofd. 'Jij weet niet hoe het is. Ik wil best vanavond bij je proberen te slapen, maar als het niet helpt ga ik niet het enige dat wel helpt afstaan.'zei ik tegen haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/16/2019 07:48 PM

Melinda

"Ik zeg niet dat Cara een zwarte heks is maar de magie die ze gebruikt wel." Ik keek hem aan bij de typische Jonesy nee "als ik een vampier was had ik je neer gehaald.. Maar goed dan zie ik je vanavond." Ik liep met mijn armen over mekaar weg richting de Garage waar ik me Jeep pakte en naar school reed. Eenmaal op school zag ik Teresa posters ophangen over de modellen competitie. Ik keek op mijn telefoon en smste Ben dat ik bij de kluisjes was "Melinda daar ben je." Horde ik ineens Kathy zeggen wat vreemd was want ik sprak nooit tegen mijn zus haar beste vriendin. Haar blik glee naar de posters "waarom doe jij niet mee eigenlijk?" Vroeg ze ik keek even bedenkelijk "A omdat ik niet mooi ben en B niemand heeft kans tegen Cara." Het viel me op dat Kathy haar houding nonchalant moest voorstellen maar dat was het niet "een beetje sister rivale zal de competitie echt wel aan zetten.. Er zijn 3 rondes en de mooiste prijs is de komende jaar het populairste meisje zijn." Die verkoop praatjes van haar sloegen nergens op.. Maar ergens was ik wel benieuwd wat Kathy te bieden had aangezien ze ook popiejopie is en mooi." Als ik mee doe moet er iemand zijn die verstand heeff van mooi zijn want dat heb ik niet" ik keek haar "geen zorgen ik ben je manager." Ze legde haar handen glimlachend op mijn schouders en bracht me naar de tafel om me aan te melden. 

Sem
"Dat zal wel zolang je me zusje niet lastig valt of ovee haalt om iets slechts te doen zijn jullie inderdaad geen slecht invloed." Ik gooide mijn joint op de grond en trapte die uit "goed want mijn broertje lijkt wel dood zonder haar.. Ik zal hem zeggen dat hij er niet over moet beginnen dit is voor het eerst dat ik hem verli2fd zie." Zei ze zuchtend terwijl ik naar haar luisterde "vertel hem maar dat ze niet makkelijk is en ik hem veel geluk wens." Ik keek haar kort aan en liep vervolgens weg.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/16/2019 08:17 PM

Cara
Ik sloeg mijn kluisje dicht en keek naar de tafel waar we ons moesten inschrijven. Als ik Kathy met mijn zusje zie fronste ik. 'Probeert ze me op te zette tegen mijn hele familie ofzo.' zei ik tegen Macy en wees naar de twee. 'Maak je geen zorgen. Je zus wint toch niet.' zei ze. Ik schudde mijn hoofd en liep naar de twee toe. 'Wat heeft ze je wijsgemaakt?' vroeg ik Melinda en keek ondertussen pissig naar Kathy. 'Dat je mij en Sem tegen elkaar uit probeert te spelen is je al mislukt. Probeer je het nu via mijn zus?' vroeg ik haar bitchy en keek vervolgens naar Melinda. 'Geloof niets van wat ze zegt. Ze gebruikt je gewoon. Je bent mooi van jezelf, je hebt geen competitie nodig.'zei ik tegen haar en keek vervolgens naar Kathy. 'Je weet dat mijn familie voor alles gaat en ik je de grond in boor als je ook maar iets probeert.'zei ik met een neppe glimlach en liep vervolgens weg van de tafel naar buiten om voor de les nog een jointje te roken.

Jonesy
Ik zuchtte en keek haar na. Ik schudde mijn hoofd. Ik moest eigenlijk ook van de capsules af, maar ik wou de confrontatie niet aan. Ik liep naar buiten naar mijn Volvo en reed naar school. Ik zette hem naast de Porsche van Cara en stapte uit. Ik liep naar de kantine waar ik een bloodbag haalde en vervolgens ging zitten. Ik dronk hem leeg en haalde diep adem. Ik had echt geen zin in de les.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/16/2019 08:31 PM

Melinda

Als Cara bot tegen Kathy doet en mij complimenteerd kijk ik mijn zusje geschrokken na." Ik probeer helemaal niks" zei Kathy ineens "ik snap niet waarom ze zo boos is dat ik en sem naar bed zijn geweest," Ik schudde mijn hoofd "ik doe niet mee om tussen jullie vendeta te zitten." Ik schreef mijn naam op het blad.. Ik doe mee om Jonesy te bewijzen dat ik niet denk dat de wereld tegen me is.

Sem
Ik zag Jack al bij onze kluisjes en grijnsde ik gaf hem een handdruk "welkom terug wolfboy." Zei hij met een grijns "stop calling me wolfboy its embarrassing wizard boy" we schoten in de lach terwijl we richting de kantine liepen. En ik mijn broer zag zitten "heyy brother... Denk je dat Melinda mij vanavond het panthouse geeft en wij weer een feestje kunnen bouwen?" Vroeg ik grijnzend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/16/2019 08:45 PM

Cara
Als ik de joint op had was ik nog altijd geïrriteerd. Mijn zus was alles behalve lelijk ook al zag ze het zelf niet en ze had een grote kans van winnen. Ik liep naar binnen en zag Sem Jack en Jonesy aan een tafel zitten. Ik liet mijn hand over de schouders van Jack glijden voor ik met een zucht ging zitten. 'Waarom bestaat Kathy nog. Ze werkt me tegen. Ik wil van haar af.'zei ik geïrriteerd. 'Ze heeft Mel gewoon in de modellen competitie gesleurd.' zei ik en sloeg mij armen over elkaar heen.

Jonesy
Ik keek op als ik Sem hoorde. 'Ik denk het wel. Ik moet nog wat dingen regelen dus ik ben er niet bij.' zei ik tegen hem. Als ik er niet bij zou zijn vanavond bij Melinda dan zou ik echt ruzie met haar krijgen denk ik. Plus dat ik het niet erg vond om een avond met mijn zusje te spenderen. Als Cara bij ons aan tafel komt zitten fronste ik. 'Mel? In de modellen competitie?' vroeg ik verbaasd. Ze was mooi, maar meedoen aan zoiets oppervlakkigs was niets voor haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/16/2019 08:57 PM

Sem
"Yes thats the spirit." Ik gaf hem een klopje op zijn schouder terwijl Cara bij ons kwam zitten." Wees niet boos op Kathy.. I asked her to fuck why is it such a problem that Melinda is entering the competition?" Alle 4 keken ze me aan "Okayyy." Zei ik terwijl ik iets onderuit ging zitten "Melinda is mooi wanneer ze mooi wilt zijn." Alex kwam bij ons aan tafel geschoven iedereen mocht Alex hij horde een beetje bij iedereen "the girl can be hot to for once so let her be... Tenslotte is een beetje competitie voor jou ook leuk." Zei Alex tegen Cara "you are always the sister that is shinning soo." Ik kwam overeind " jep Cara don't blame Kathy.. Doe gewoon je best en win die competitie." De bel ging en het was alweer tijd voor les. 

Melinda
Ik liep de klas binnen terwijl iedereen fluisterde "gaat ze het echt opnemen tegen Cara?" Ik fronste maar ging helemaal achterin zitten terwijl Kathy me achterna kwam gelopen als een pup." We kunnen na school alvast naar de salon gaan nagels doen je haar doen.. Wat jij wilt!" Ik glimlachte zwak "de eerste ronde gaat er om wie de mooiste shootfoto's heeft en ik heb precies een goeie atudio voor je die foto's van je kan maken." Ik wist niet waarom ik Kathy mocht.. Misschien omdat ze gewoon dom is waarschijnlijk maar wel aardig. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/16/2019 09:04 PM

Cara
Ik rolde mijn ogen en kwam overeind. 'Jullie snappen er niets van.' zei ik en liep naar de les. Ik had de bel al gehoord en liep naar binnen waar ik bij het raam ging zitten. Ik deed mijn oortjes in en wou op dit moment even niets aan mijn hoofd en al helemaal niet met iemand praten. Ik opende mijn boeken en zonder dat ik me iets aantrok van de rest van de klas of de les begon ik aan opdrachten te werken.

Jonesy
Ik keek fronsend naar Cara en vervolgens naar de rest. Blijkbaar lag er iets gevoelig. Zodra de bel ging kwam ik ook overeind en liep naar de les. Ik ging ergens in het midden zitten en keek op als Sophie naast me kwam zitten. 'Wat hoor ik nou over Mel die mee doet met de modellen competitie.'zei ze. Ik schudde mijn hoofd. 'Begin er maar niet over met Cara in de buurt.'zei ik tegen haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/16/2019 09:11 PM

Melinda

Na dat school voorbij was liepen ik en Kathy naar mijn Jeep "ik wist niet dat je zo een grote auto reed." Zei ze "klopt ik heb pas vorige maand mijn rijbewijs gehaald voorheen ging ik op de fiets." Ze keek me een beetje nadenkend aan terwijl ik Ben zag lopen "hey Ben." Ik zwaaide naar hem maar hij liep door ik fronste maar liet het maar.

Sem
"Jonesy ik heb je cht voor iets nodig." Zei ik tegen hem terwijl we bij mijn motor aankwamen "ik vind niet dat het langer een geheim moet blijven.. Maar ik weet dat je drugs neemt.. Of nou ja die capsules." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/16/2019 09:22 PM

Cara
Ik liep naar de gymzaal en begon op te bouwen voor de volleybaltraining. Als de palen staan span ik het net en liep naar de kleedkamer om me om te kleden. Ik kreeg de onzekere gedachtes even niet van me afgezet. Waarom moest ze nu weer meedoen aan die stomme competitie.

Jonesy
Ik liep met Sem naar zijn motor en fronste wanneer hij vertelde dat hij me nodig had. Wanneer hij begon over de capsules rolde ik met mijn ogen. 'Niet jij ook al.' zei ik. 'Ik stop er niet mee. Cara weet wat ze doet anders stond ik hier niet.' zei ik en wou al doorlopen naar mijn Volvo.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/16/2019 09:27 PM

Sem
"Je moet hulp zoeken gast.. Hoelang ben je al niet in een trauma?" Zei ik tegen hwm "ik kan ook pap bellen of hij iets voor je wilt regelen.. Cara's magie is niet goed voor je." Ik merkte dat hij niet luisterde en gewoon weg ree in zijn volvo naar huis. Ik nam diep adem en stapte op mijn motor en ging ook maar naar huis.

Melinda
Ik had tegen Kathy gwzegd sat ik in het weekend sie shoot kon gaan doen. En was thuis "je mag de sleutels maar op 1 voorwaarde.. Jonesy blijft thuis begrepen?" Hij knikte terwijl ik de sleutel gaf "thx ik zal geen bende achter laten!" Ik keek hem zuchtend na en bleef achter met Cara en Jonesy die in de woonkamer zaten." Zo hoe was jullie dag?" Vroeg ik.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  12  |  13  |  14  |  15  |  16  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum