ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/16/2019 09:32 PM

Cara
Verveeld zapte ik van kanaal naar kanaal op de tv en keek niet eens op wanneer Melinda vroeg hoe onze dag was. 'Zou je kunnen weten. Niet dat het je ook maar iets interesseert aangezien je me toch alleen kan afkraken samen met Sem en vervolgens mij negeert en door gaat met de competitie.'zei ik en zette de tv uit waarna ik langs haar naar boven liep. Sem gaf een feest en ik moest me weer mooi kunnen voelen. Nuttig.

Jonesy
Ik keek Cara na en zuchtte. 'Sorry... Het is ter sprake gekomen dat jij en Sem niet meer willen dat ze capsules voor mij maakt.' zei ik tegen Melinda en ging wat beter op de bank zitten met mijn gezicht naar haar gericht. 'Hoe was die van jou?' vroeg ik haar en glimlachte zwakjes.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/16/2019 09:40 PM

Melinda

"Wat wacht... Cara ik doe niet mee omdat jij mee doet?" Ik keek haar fronsend na. Als Jonesy dat zegt zucht ik "ik heb helemaal niks met Sem besproken waar slaat dat nou weer op?" Ik schudde mijn hoofd en ging naast hem zitten "wel leuk eigenlijk... Behalve dat Ben niet meer met me praat."

Sem
Ik installeerde de boxen samen met Jack terwijl Alex achter de bar mocht." Hey Alex jij zorgt voor goeie coctails en drankjes!' Zei Jack grijnzend "si papito!" Ik wilde even nergens aan denken gewoon weer mezelf zijn aandacht trekken, drinken, snuiven of spuiten gewoon Sem dingen. Het bericht was al de deur uit dat Sem Lincoln een feest gaf en binnen een mum van tijd waren er mensen Sophia deelde Shotjes uit.. Ik kon best wel een gastheer zijn. Als ik Ginie zie binnen lopen in een goudjurkje en haar haren gestijld.. Kijk ik er even van op. Ik schudde mijn hoofd en sprak met Alex over een drankje die ik wilde.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/16/2019 09:53 PM

Cara
Ik had me omgekleed en opgemaakt. Klaar om naar het feest te gaan, ook al was ik niet uitgenodigd door Sem. Het was gedeeltelijk mijn eigen penthouse. Ik haalde diep adem en bekeek mezelf in de spiegel. Dit was blijkbaar het enige waar ik goed voor was. Sit still, look pretty. Ik schudde de gedachte van me af en liep naar beneden. 'Als iemand het vraagt ik ben op Sem zijn feestje in het Penthouse.' zei ik tegen de twee in de woonkamer en liep naar buiten waar ik de limo in stapte.

Jonesy
'Nee, Sem kwam zelf naar mij. Hij begon ook over de capsules.' legde ik haar uit en luisterde vervolgens naar hoe haar dag was geweest. Met een verbaasde blik keek ik haar aan. 'Ben.. Dat is die vage jongen met dat donkere haar toch. Die nieuwe?' vroeg ik alsof ik geen idee had wie die jongen was. Had ik eigenlijk ook niet. Ik wist alleen dat hij mijn zusje in een moordwapen wou veranderen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/16/2019 10:01 PM

Sem

"Coctail?" Vroeg ik Ginie die naast me kwam zitten terwijl ik haar mijn glas toe schoof. Ze glimlachte "sure thx" ze nam wat slokjes en keek me aan." Ligt het aan mij of functioneer je nu wel als een goeie gastheer?" Ik grinnikte zacht "niet bepaald met mijn broer is het leuker.. Hij is meer de type om iets op gang te zetten." Ze glimlachte en verloor mijn blik niet "wanna dance take pills together?" Ik twijfelde niet wat me verbaasde "waar wacht je op?" 

Melinda
"Ja he is nice" zei ik tegen hem "maar ook raar." Ik gaapte en was moe "gaan we naar bed?" Vroeg ik terwijl ik kort langs zijn wang aaide en in zijn ogen keek. Ik kon eigenlijk op de 1 of andere mannier niet wachten tot hij me zou zien op mijn best.. Ik wilde Jonesy zijn aandacht zo graag.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/16/2019 10:07 PM

Jonesy
'Past bij je.' zei ik met een lachje. Ik kwam overeind als ze voorstelde om te gaan slapen. 'Goed plan.' zei ik en liep met haar naar haar kamer. Ik liep vervolgens even naar mijn kamer waar ik me omkleedde in enkel een joggingbroek en liep vervolgens weer terug waarna ik in haar bed kroop.

Cara
Ik kwam binnen en keek rond voor Sem. Ik zag hem aan de bar zitten met die Ginie en rolde mijn ogen. Prima. Als Jack naar me toe kwam en me even verbaasd aan keek. 'Alles oké?'vroeg hij. Ik knikte. 'Laten we dansen.' zei ik tegen hem en nam hem mee de dansvloer op en begon met hem te dansen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/16/2019 10:12 PM

Melinda
Als hij al in mijn bed ligt trek ik een pyjama aan en kom ik ook liggen." No capsules just me" zei ik zacht tegen me terwijl ik zijn hand vastnam "vind je Ben echt bij me passen of maakte je een grapje?" Zei ik zacht terwijl ik in zijn ogen keek.

Sem
Ik danste met Ginie en gaf niemand anders aandacht als ze me zoent en xtc in mijn mond schuift slik ik het in 1 keer door." Feeling so highhh" kwam er luid uit de boxen.  

Jack
Als ik Sem zie dansen met een blondine wat op zijn type leek grijns ik. Als Cara me vraagd om te dansen frons ik maar doe ij wat ze zegt haar blik constant gevestigd op Sem.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/17/2019 07:23 PM

Cara
Terwijl ik met Jack dans keek ik af en toe naar Sem. Als ik hem zie lebberen met die blonde slet rolde ik mijn ogen en haalde diep adem. Ik sloeg mijn armen om Jack heen en keek hem glimlachend aan. 'Zullen we naar het balkon? Even wat rustigere plek?' vroeg ik hem. Jack mocht dan wel de beste vriend van Sem zijn, maar hij was ook altijd van alle jongens uit onze vriendengroep mijn beste vriend en misschien als het niet voor Sem was waren we ooit wel meer geworden. Nu zou Sem me afmaken. Al heeft hij dat recht verspeeld toen hij Kathy nailde.

Jonesy
'Ik heb alleen vanmorgen een capsule gehad. Die is al 4 uur uitgewerkt.'Ik haalde een hand door mijn haar en glimlachte wanneer ze naast me kwam liggen. Als ze over Ben begint haalde ik mijn schouders op. 'Ik had liever gezien dat je bij mij paste, maar dat kan nu eenmaal niet.'zei ik en kneep zachtjes in haar hand. 

Ginie
Mijn lippen lieten die van Sem los waarna ik tegen hem begin te schuren. 'Je bent lang niet zo bitter als ik eerst dacht Lincoln.' zei ik tegen hem over de muziek heen en grijnsde breed.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/17/2019 11:18 PM

Melinda
Als hij dat zegt en me in mijn hand knijpt voel ik mijn maag kriebelen." Zal ik je een geheim vertellen?" Ik bracht mijn lippen naar zijn oor "ik hou alleen van jou met heel mijn hart Johny." Zei ik zacht tegen hem. Toen mijn ouders me aan Jonesy voorstelde was het een bang klein jongetje schuilend achter zijn moeder. Ik was de 1 na oudste maar vampiers groeide langzamer dan mensen voor mij was Jonesy net een kleuter toen der tijd. Mijn ouders merkte aan me dat ik niet bang was vokr hun noch Jonesy dat is vooral waarom ze me geadopteerd hadden. Ik probeerde Jonesy uit zijn schulp te krijgen door hem verhaaltjes te vertellen of mijn toetje met hem te delen. Na dat hij in zijn 7e levensjaar was kwam hij steeds dichter naar me toe. Ik liet hem slapen in mijn bed als hij bang was ik hield hem tegen me aan als hij moest huilen na net geschrokken te zijn van een nachtmerrie. En nu was hij een volwassen jongen maar in mijn ogen was hij nogsteeds Kleine Johny. 

Sem
Ik zette mijn handen op haar heupen en grijnsde." Dat ben ik alleen als ik je niet ken" ik bracht mijn lippen naar haar oor "en in bed." Ik grijnsde en genoot ervan dat ik is een keer niet dacht aan Cara. Ik was de gene die de heletijd achter haar aanliep ik had nooit echt een vaste vriendin gehad... Omdat ik dacht dat Cara de enige voor me is. Maar Ginie wekte een bepaalde intresse bij me op. Na uitgedanst te zijn nam ze me mee naar buiten "ik moet je eigenlijk iets laten weten." Ze nam me mee naar het bos wat me deed fronsen en voor ik het wist veranerde ze in een witte wolf.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/17/2019 11:35 PM

Cara
Zuchtend keek ik naar Jack. 'Niemand begrijpt het gewoon.' zei ik en leunde met mijn armen op de reling van het balkon. 'Dan leg het uit.' zei hij. Kort dacht ik na en ik draaide me naar hem toe. 'Melinda is mooi, ze is hardstikke slim en iedereen vind haar aardig. Sem geeft geweldige feesten en is hardstikke knap en populair hij hoeft er niet veel voor te doen. Jonesy heeft charmes en is hardstikke zorgzaam. Ik ben maar het mooie, domme arrogante meisje. Ik haal net hoog genoegen punten om in mijn teams te blijven. Die hele competitie is het enigste waar ik goed in ben. Sit still, look pretty. Zodra Melinda wint is het gedaan. Zij is de nieuwe It girl en dan heb ik helemaal niks meer.'zei ik tegen Jack. Hij gniffelde. 'Je bent niet alleen mooi Cara. Waarom denk je dat je zo populair bent en zoveel volgelingen. Je bent een leider, een geweldige heks en je geeft om andere. Niet dat je dat altijd laat blijken.' zei hij. Ik glimlachte zwakjes. 'Dan ben je waarschijnlijk de enige die er zo over denkt.'zei ik en keek weer voor me uit. Ik doelde op Sem die me maar zag als zijn dramatische heksen zusje die hij af en toe wanneer hij zin had voor seks kon gebruiken.

Jonesy
Als ze dat zegt glimlachte ik en liet haar hand los. Met mijn hand gleed ik over haar wang en ik drukte mijn lippen teder tegen de hare. Dit keer zonder een Gaia die ons kwam storen. Dit had ik eigenlijk al zo lang willen doen. Het maakte me op dit moment ook niet meer uit wat onze ouders ervan zouden zeggen. We hadden vanaf het begin al een geweldige band. Sterker dan alleen een familieband. Ik liet haar lippen kort los en keek naar haar. 'Thank you. For helping me with this horrible nightmares.'zei ik tegen haar en streelde een pluk haar achter haar oor.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/17/2019 11:47 PM

Sem
Als ze eenmaal is veranderd in een wolf  Schrik ik omdat ik nooit eerder iemand anders in een wolvengedaante had gezien. Ik stak mijn hand uit en aaide haar over haar vacht." how did i not sense you?" Zei ik zacht ze veranerde weer in een mens en was nu helemaal naakt "ben je zelf is een keer in je echt gedaante gesprongen?" Vroeg ze "nee alleen als pup mijn ouders staan niet toe dat ik verander in een wolf." 

Melinda
Als hij me zacht en teder zoent bloos ik en gaat er een een muur omlaag die ik altijd omhoog hield. Ik plaatste mijn lippen terug op de zijne en merkte dat hij mijn 1ste kus ookal had gestolen.. En nu werd het een zoen. Ik was zo erg in love met Jonesy en al die tijd heb ik het verafschuwd wat ik voor hem voelde.. Omdat hij ouder werd losbandiger en nieuwe mensen ontmoeten. Zijn 1ste vriendin kreeg, zijn eerste keer seks drank drugs.. Ik was bang dat ik het voor hem zou verpesten als ik toegaf aan mijn gevoelens. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  13  |  14  |  15  |  16  |  17  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum