ORPG[][]WD
First Page | « | 1 ... 14 | 15 | 16 | 17 | 18 ... 98 | » | Last
[ Go to bottom | Go to latest post | Subscribe to this topic | Latest posts first ]
Re: ORPG[][]WD
from LostSouls on 03/17/2019 11:53 PMCara
Jack draaide mijn gezicht naar hem toe met zijn wijs en middelvinger. Hij keek in mijn ogen. 'Ik ben niet de enige die dat denkt. Je bent bijzonder.'zei hij. Ik beet op mijn lip en keek naar de zijne. Ik draaide nu ook mijn lichaam en zette een stapje dichterbij. Er kwam een spanning in mijn buik en voor ik het wist drukte hij zijn lippen tegen de mijne. Ik ging er in mee en legde mijn armen om zijn nek en speelde met de onderkant van zijn haar.
Jonesy
Ik glimlachte en trok haar tegen me aan. 'Als mam of pap ons zou hebben gezien hadden ze ons apart opgesloten waarschijnlijk.' grapte ik. Ik wist toevallig dat er in de Lincoln bloedlijn een vloek zat waar iedere generatie gevoelens en een sterke connectie vormden. Dat was een van de redenen waarom mijn ouders geen tweede eigen kind wouden. Helaas hebben ze het niet kunnen verkomen.
from walkingdead on 03/18/2019 12:05 AMMelinda
Als hij me tegen zich aanneemt en dat zegt grinnik ik zachtjes." Ik zal je toch weer vinden zoals altijd" ik keek hem aan "ik weet dat het misschien raar klinkt.." Begon ik lipbijtend "maar wil jij.. Misschien... Seks met me hebben hoeft niet nu hoor.. Maar ik ben al die jaren een beetje bang geweest voor jongens met dat soort dingen .. dus daarom ben ik maagd hoor." Zei ik zacht terwijl ik hem niet aankeek ik schaamde me zo erg en draaide me abrupt om.. Om hem niet aan te kijken. Hij had al seks gehad en alles en mijn broer en zus ook dua vond ik het beschamend omdat zo te zeggen.
Sem
Ik trok mijn colbert uit en deed die om haar heen." Waarom eigenlijk?" Vroeg ze "mijn moeder en vader hebben voor ons hele gezin besloten dat iedereen normaal functioneerd.. Omdat ik een zus heb die mens is." Zei ik tegen haar terwijl ik haar terug bracht naar het panthouse "en ik ben bang om die kant te accepteren.. Het is het enige wat ik over heb aan mijn biologische ouders." Zei ik zacht terwijl we aankwamen en ik Cara met Jack zag zoenen "ga maar alvast naar binnen." Zei ik emotieloos." Zo zo lekker aflebberen die handel" zei ik tegen Jack die opschrok ik deed mijn armen overelkaar "ga gerust verder het stoort me niet.. Het is maar mijn zusje and you like her so do what you want with her." Ik liep langs hun naar binnen en voelde woede in me.
from LostSouls on 03/18/2019 12:13 AMCara
We waren helemaal in elkaar opgegaan zijn handen op mijn onderrug en de mijne omvatte zijn gezicht. Als een bekende stem ons onderbreekt keek ik op en zag ik Sem. Ik rolde mijn ogen. 'Hypocriet!!' riep ik achter hem aan toen hij naar binnen liep. Ik zuchtte en legde mijn handen tegen zijn borstkas. 'Zullen we gaan? Ik heb het gehad hier.'zei ik tegen hem. 'Misschien moet ik even achter Sem aan.' zei hij. Ik glimlachte zwakjes. 'Oké, maar voel je vooral niet schuldig want hij vond het ook niet erg om Kathy af te lebberen en dat betekende niet eens iets.' zei ik tegen hem. 'Dus dit wel.' zei hij met een grijnsje. 'Shut up.' zei ik lachend. 'Ik ga naar huis. Ik zie je morgen.' zei ik en liep door de menigte naar de uitgang.
Jonesy
Ik glimlachte en keek verrast op als ze me vraagt om seks met haar te hebben. Het was duidelijk dat ze het ongemakkelijk vond om het te vragen. Ik grinnikte even en draaide haar gezicht naar me toe. 'Tuurlijk, wanneer je klaar bent.'zei ik tegen haar en trok haar in de spooning positie tegen me aan en klapte in mijn handen om het licht uit te doen.
from walkingdead on 03/18/2019 12:20 AMMelinda
Ik glimlachte zwak en sloot mijn ogen "make my first time special." Zei ik nog zacht terwijl ik in slaap viel en zijn arm vasthield die rond mijn middel lag.
Gaia
De volgende dag was Sem niet gekomwn om te ontbijten wat unusual was." Cara de shoot voor je school staat vandaag op je planning" zei ik haar om te reminden. Terwijl Jonesy er vrolijk bijzat hij was denk ik wel van plan om een leuke dag te hebben. Melinda zat op haar telefoon en wachte op een vriendin zei ze.
from LostSouls on 03/18/2019 12:33 AMCara
Ik speelde wat met mijn eten en knikte wazig als Gaia vertelde van de shoot. Sem was er niet. Waarschijnlijk lag hij in het penthouse in zijn bed met die hoer van gisteren. Als ik mijn ontbijt op had kwam ik overeind. 'Tot vanmiddag.' zei ik tegen iedereen en liep naar buiten. Ik reed in mijn Porsche naar de bestemming van de shoot.
Jonesy
Glimlachend at ik mijn eten. Vannacht was ik maar 1 keer wakker geworden van een nachtmerrie in plaats van de gebruikelijke 5 keer in een nacht. Ik haalde een hand door mijn haar en keek Cara na. 'Succes.' zei ik nog en keek vervolgens naar Melinda die druk op haar telefoon zat.
from walkingdead on 03/18/2019 07:36 AMSem
Onderweg naar de stad waren mijn gedachtes alleen maar bij Ginie die veranerde in een weerwolf.. Iets wat ik nog nooit had grdaan behalve als ik echt woedend moest worden. Ik parkeerde mijn motor ergens bij eeen paar andere motors en zag Kathy bij een studio staan "hey op wie waxht je?" Vroeg ik terwijl ze opkeek "op Melinda voor haar shoot." Ik snoof wat en keek haar aan "hoezo help je Melinda eigenlijk je hebt er nooit echt gekend." Zei ik tegen haar "ik heb geen vrienden meer dankzij jou hook up dus Mel is de enige die me niet ziet als een slet... En ze doet niet mee om wraak te nemen op Cara ze doet mee voor een andere reden geen idee wat maar ik doe me best om haar te helpen." Ik keek haar verbluft aan "Cara is geen makkelijke tegenstander maak je borst maar nat."
Melinda
Als Jonesy naar me kijkt bloos ik.. Ik kwam ovwreind en trok mijn jas aan "zou je me kunnen brengen naar de ztad?" Vroeg ik toen aan hem.
from LostSouls on 03/18/2019 11:29 AMCara
Zodra ik er ben parkeerde ik vlak voor de deur en stapte uit. Ik liep met mijn verwaande gezicht naar binnen en negeerde Sem en Kathy die voor de deur stonden. Tuurlijk jatte ze ook mijn fotograaf. Ik glimlachte. 'Hey Paolo.' zei ik en zag hem op kijken. 'Ahhh ciao Bella.' zei hij vrolijk. Ik gaf hem drie kussen op de wang. 'Waar kan ik mijn outfits vinden?'vroeg ik hem. 'Je kleedkamer is dezelfde als altijd er hangt een heel rek.'zei hij. Ik glimlachte en liep meteen door naar de kleedkamer.
Jonesy
Ik gniffelde even als ze bloost. Heel schattig. 'Tuurlijk.' zei ik tegen haar en kwam overeind. 'Tot straks Gaia.' zei ik tegen haar en keek naar Melinda. Als we bij mijn auto zijn en zijn ingestapt drukte ik een tedere kus tegen haar lippen. 'Dat wou ik al de hele ochtend doen.'zei ik haar en startte vervolgens de auto.
from walkingdead on 03/18/2019 11:39 AMSem
Ik zag Cara en nam diep adem was ze nu boos omdat ik met een ander wijf stond te kroelen. Om eerlihk te zijn was Cara belangrijk voor me nu nog steeds. Maar ik had een free spirit ik deed wat ik wil en dat moest ze maar accepteren. Net als hoe ze Jack zoende gisternacht ik vond niet dat ze dat moest doen want Jack had echt gevoelens voor haar. Ik keek Kathy aan "geen zorgen ik heb een back up fotograaf James niet ver van hier.." Ze bekeek haar buskaart terwijl ik mijn hoofd schudde "ik bel Melinda wel dat ze naar een studio moet."
Melinda
Als hij zijn lippen op de mijne plaatst glimlach ik dat voelde goed. We reden naar dr stad terwijl Sem me opbelde ik fronste en nam op "Sem?" Als hij zegt dat het adres ergens anders is en we Kathy moeten ophalen zucht "alright ben der zo." Ik hing op en richtte me op Jonesy "waarom is Cara zo boos op Kathy.. En mij?"
from LostSouls on 03/18/2019 11:57 AMCara
Als ik merkte dat de rest ook niet naar binnen kwam zuchtte ik. Nu ben ik zeker weer de slechterik in het verhaal. Ach, wat maakt het uit. Soms moet je de slechterik zijn om iets te winnen. Als ik klaar was liep ik de set op en begon met de shoot alles ging heel goed en we hadden al heel veel foto's geshoot. 'Ik denk dat we de winnende foto hebben Cara.' Zei Paolo. Ik glimlachte en kwam van het krukje af waar ik op zat en keek naar het beeld. 'Dat is hem. Super bedankt Paolo.' zei ik met een grijnsje en kleedde me weer om. Ik liep met mijn spullen weer naar buiten. 'Jullie kunnen nog hoor. Ik ben al klaar. De winnende foto is geschoten.' zei ik met een lachje en liep naar mijn auto. Ik kon niet wachten tot mijn foto morgen over de hele school hing.
Jonesy
Ik hoorde het gesprek en zuchtte. Tuurlijk. 'Cara is boos op Kathy omdat ze met haar broer heeft geneukt. Kathy was haar beste vriendin dat is een zaak van fatsoen zoiets doe je gewoon niet. Op jou is ze niet bepaald boos. Ik denk eerder dat ze zich... in gevarenzone voelt. Ze is het niet gewend dat iemand het tegen haar opneemt. Een mooi iemand. Dan blijk diegene ook nog samen te werken met haar ex beste vriendin. Ik snap haar wel.'
from walkingdead on 03/18/2019 12:33 PMMelinda
Als hij dat zwgt zucht ik "Sem is net lopend neukvlees sie doet wat hij wilt.. En jij hebt Kathy ook genaaid dus wat is het probleem?" Zei ik tegen hem terwijl ik mijn zin opnieuw afspeelde in mijn hoofd "heeft Cara wederzijdse gevoelens voor die rotzak misschien.. Dat lijkt me sterk Cara geeft alleen om Cara."
Sem
Als Cara arogabt de studio verlaat kijk ik haar zuchtend na "wauw."