ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Oldest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/14/2019 10:46 PM

Cara
Ik keek fronsend naar Sem. 'En wanneer wou je dit met mij bespreken? Wie zegt dat ik naar Rusland wil verhuizen? Dat is nog al een verandering hoor.'zei ik tegen hem en keek naar Melinda die al snel vertelde hoe goed ze het wel niet begreep. 'HIj bedoeld het niet slecht.' zei Jonesy. Ik zuchtte en schudde mijn hoofd. Ik wou net mijn mond open trekken om er op in te gaan, maar hoorde Junie huilen. Ik liep naar de box en haalde haar er voorzichtig uit en suste haar in mijn armen.

Jonesy
Ik keek op als ik dat Sem hoor zeggen en slikte. Meende hij dit nou? Hij kon toch niet zomaar weggaan met Cara en de kinderen? Ik zuchtte en ging er verder maar niet negatief op in, want zo te horen deed Cara dat al. 'Had je het hier nog niet met Caar over gehad?' vroeg ik hem en ging erbij zitten.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/14/2019 10:40 PM

Sem
"Voordat we gaan eten heb ik een mededeling." Ik keek Cara aan en ging ze vertellen over mijn laatst ontdekking." I met my biological mother" zei ik tegen ze "en ze woont in een ander land genaamd Rusland.. Wat ik dus wil zeggen is dat ik en Cara voorlopig daar zullen wonen het lijkt me beter voor mijn kinderen om ver weg van onze gedaggerde ouders te zijn.. En Cara's familie die nogsteeds zoekende zijn." Ik aaide door Sam's haartjes "sem'ya prevyshe vsego." Zei ik tegen ze -familie boven alles. 

Melinda
Als Sem dat zegt begrijp ik zijn keuze wel.. Hij heeft tenslotte veel mee gemaakt hier." We zullen jullie bezoeken.. Aangezien ik en Jonesy de heirs zijn van onze bloedlijn hebben we niks te vrezen voor jullie ligt dat anders en dat begrijpen we.. Toch Jonesy?" Al denk ik dat hij het moeilijker vind dan ik om zijn broer en zus los te laten.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/14/2019 10:13 PM

Cara
'Nu maar hopen dat onze kinderen niet zo dramatisch opgroeien als ons.' zei ik met een lachje en kwam terug buiten met een schone vleestang. Ik legde deze bij de BBQ en ging aan de picknicktafel zitten vanwaar ik de box kon zien. Juniper lag heerlijk te slapen. Ik kon er zo van genieten. Vervolgens keek ik naar Sammie die heerlijk zijn boterhammetje at.

Jonesy
Ik grijnsde en streelde langs haar wang. 'I love you so much.' zei ik. 'Nou, dan laten we maar snel eten. Je eet nota bene voor twee nu.' zei ik en liep terug naar de BBQ die inmiddels goed warm was en legde de eerste speklappen erop.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/14/2019 09:42 AM

Melinda
Ik glimlachte tegen zijn lippen "yes you going to be a daddy." Zei ik glimlachend terwijl ik blij was dat hij ook blij is. Dit was onze droom vanaf het moment dat we getrouwd waren. 

Sem
Als Melinda dat zegt glimlach "nog een Jonesy of Melinda daar zit ik echt niet op te wachten." Zei ik grappend terwijl ik Sam optilde en een broodje in zijn hand duwde." Broodje" zei hij vrolijk terwijl hij er op begon te kouwen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/13/2019 07:50 PM

Jonesy
'Geen idee. Vast snel. We proberen het als konijnen dus.'zei ik met een grinnik en keek op als de dames erbij kwamen. Wanneer Melinda haar nieuws vertelde liet ik de vlees tang vallen en rende op haar af. Ik tilde haar op en draaide haar lachend van geluk rond. 'Ik word vader?'zei ik nog vol ongeloof en drukte mijn lippen tegen de hare.

Cara
Ik pakte Sam zijn handje vast en nam hem mee naar buiten. Ik tilde hem in zijn zitje aan de tafel en keek op als Melinda het nieuws vertelde. Jonesy kon volgens mij niet meer gelukkiger reageren dan dit. Ik beet op mijn lip. 'Gefeliciteerd. Weet waar je aan begint.' grapte ik en drukte een kusje op het hoofdje van Sam. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/13/2019 11:31 AM

Sem
Ik probeerde het laken recht te trekken op het picknick tafeltje en zuchte geërgerd.” Ik ben heel blij met ons gezin” zei ik grijnzend “wanneer word het jou tijd papa Jonesy?” Zei ik gniffelend niet te geloven dat ik de 1ste was die vader is van ons 2. Ik bedoel vroeger nam ik niks serieus ik nam Cara zelfs niet eens serieus laat staan kinderen krijgen.


Melinda

Ik glimlachte en keek haar aan “begrijp ik wel inplaats van 1 heb je er 2.” Ik bracht Juniper naar haar box en keek naar de mannen. Sem die geen tafel wist te dekken was het grappigste aanzicht ever en Jonesy die vlees marineerde was iets om voor te sterven. Ik legde mijn rechterhand op mijn buik vandaag zou ik het ze vertellen. Ik liep met Cara en Sam naar buiten en horde wat Sem zei “wie zegt dat er geen kindje op komst is?” Ik haalde de zwangerschap test uit mijn zak en liet het de 2 zien “ik ben al 2 weken zwanger.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/12/2019 11:41 PM

Cara
Met een tevreden blik keek ik hoe Juniper bij Melinda in haar armen lag. Ze lag nu heerlijk te slapen terwijl  ze haar tongetje iets uit haar mond liet steken tijdens het slapen. Ze was echt perfect. Ik kon niet geloven dat ik nu echt moeder was van twee perfecte kinderen. Ik trok Sam wat beter op mijn schoot en ook hij keek gebiologeerd naar zijn zusje. 'Zwaar, weinig slaap. Maar het is het waard. Ik wil ze voor geen goud missen.'

Jonesy
Ik opende mijn biertje terwijl de BBQ al aan stond. 'Ik ben blij dat je zo gelukkig bent met Cara en de kids.'zei ik tegen Sem en dronk een slok van mijn bier terwijl ik het vlees omdraaide op de BBQ.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/12/2019 12:56 AM

Sem
“Junie” zei Sam terwijl hij zijn armpje om zijn zusje heen sloeg die rustig werd.” Juniper ons prinsesje met als enige gitzwart haar” zei ik met een lachje al kon ze haar haarkleur geërfd hebben van mij.. want als wolf had ik een zwarte vacht. Ik betaalde de ziekenploeg en bedankte ze voor het leveren van Juniper.” Ik laat jullie even alleen genieten” zei Jack terwijl ik knikte “nog bedankt bro.”

Melinda

“Dat is nog beter” zei ik wellustig terwijl ik mijn kleding uittrok. En mijn naakte lichaam al naar buiten rende. Onze honeymoon verliep zoals gepland 4 lange nachten seks in het meest comfortabele bed en geen gesur van andere, Na dat we waren terug gekomen in Houston waren we ookal snel op de hoogte van Juniper ons nichtje.” Onze hele familie is blond behalve jij Juniper want jij bent bijzonder.” Zei ik terwijl ik het meisje niet los wilde laten.. Ik en Jonesy woonde niet meer in de mansion maar in een groot landhuis. Ik wilde dat het kindje dat in mijn buik groeide in een groothuis zou wonen al had ik Jonesy niet verteld dat ik nu al 1 week zwanger ben. Ik keek naar Cara met Sam “en hoe is moeder zijn.”

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 05/12/2019 12:45 AM

Jonesy
Ik grijnsde. 'Natuurlijk mevrouw.' zei ik alsof ze al bejaard was en liep snel naar de kast waar ik een zwembroek uitnam. Ik liet de handdoek van mijn middel vallen en draaide mij naar Melinda. 'We kunnen ook gaan skinny dippen?' vroeg ik haar terwijl ik mijn wenkbrauwen optrok. Melinda had weer echt mijn levendige zelf terug gebracht.

Cara
Ik keek naar mijn lieve meisje dat krijsend in mijn armen werd gelegd en vervolgens stopte met huilen zodra ze mijn hartslag hoorde. Ze leek op mij. Op het haar na. Ze had haar zo zwart als de nacht wat in mijn familie al niet voorkwam en zover ik wist in Sem zijn familie ook niet. Biologisch bedoel ik dan. 'Een speciale naam, voor een speciaal meisje.' zei ik en keek naar het kleintje in mijn armen. 'Juniper Lincoln.'

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 05/12/2019 12:11 AM

Sem

Als dan eindelijk ons prinsesje geboren word met gitzwart haar en niet zo blond als dat van mij en haar moeder frons ik. Maar houd het me niet tegen om zielsveel van haar te houden. We kregen ons meisje terwijl Sam eindelijk mocht kijken “mijn zusje.” Zei hij terwijl hij streelde over haar wangetje “ja jou zusje Sammie.” Ik keek Melinda aan “jij mag haar naam bedenken babe.”

Melinda

Als hij dat zegt bloos ik “stop” zei ik met een duwtje. Terwijl ik lachend er aan dacht hoe Jonesy me uitelkaar zal trekken op mijn oude dag.” Nou ga je zwembroek aan doen” ik gaf hem plagend een tik op zijn bil. En moest mijn bikini ook nog zoeken om straks in een water vallei te gaan zwemmen. Ik had heel veel zin in vanavond.

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum