ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/20/2019 09:06 PM

Cara
Ik hoorde vanaf beneden al het gebulder. Ik deed mijn grimoire snel in de kist zodat niemand hem zou kunnen afnemen en sloeg een normaal boek open alsof ik aan het studeren was. Ik was niet bang voor veel dingen, maar ik was wel bang als papa zijn bulder stem opzette. Ik sloot de deur af in de hoop dat hij gewoon als een normale vader buiten zou blijven staan.

Jonesy
Ik slikte en keek naar mam die ook even niet meer wist hoe dit te hendelen. Ik kwam overeind. 'Pa..' zei ik nog, maar hij was vastbesloten om naar boven te gaan. Ik keek bijtend op mijn kaken naar Sem. 'Nou je zin?' vroeg ik hem geïrriteerd en ging terug zitten zonder er nog verder op in te gaan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/20/2019 09:19 PM

Sem

"Het is niet mijn probleem dat ze niet luisterd naar vader." Kaatste ik terug naar Jonesy "mond dicht!" Zei onze moeder nu vel terwijl ik hoopte dat vader haar niet zou stoppen in de kerker. 

Ron
Ik slingerde de deur open en zag de grimoire liggen "waar ben jij in godsnaam mee bezig?" Vroeg ik haar terwijl ik haar aankeek en ik me probeerde in te houden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/20/2019 09:24 PM

Cara
Ik probeerde me groot te houden. 'Studeren dat zie je toch?' zei ik hem en zuchtte. 'Eerst ga je maanden pleiten en nu kom je ons opeens weer de wet van Ron Lincoln voorkauwen.' zei ik nog en klapte mijn boek dicht. 'Maar goed, als je me wilt dwingen te eten terwijl ik geen honger heb, dan ga ik wel naar beneden.'zei ik en kwam overeind.

Jonesy
Ik keek op als mam opeens uit de slof schiet en hield mijn mond. Ik raakte met mijn voet de voet van Melinda en slikte. Het was weer feest in huize Lincoln.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/20/2019 09:42 PM

Ron

Als Cara zo een toon tegen me aanslaat grijp ik haar arm vast "ben je godverdomme gek ofzo ik ben je vader... En dat jij nu in een dip bent betekend niet dat ik daar onder moet gaan lijden." Zei ik tegen haar "let op je toon Cara Lincoln.. Of je zal de consequenties ondergaan van je gedrag." Zei ik met een diepe stem ze wist dat ik de 1 na sterkste creatie hier op aarde was.. Als ik wilde kon ik haar voor eeuwig onder de grond stoppen.. En nog levend. Ze hebben het allemaal bij de voorafgaande personen gezien die mijn familie pijn wilde doen." Don't make me put you in the hole again" ik liet haar los en nam haar grimoire in met mijn lincolnketting zette ik er een machtig slot op "now go eat with your siblings." 

Melinda
Ik was stil ik was de enige van de 4 die de hole nog niet mee gemaakt had... Omdat ik nou uberhaupt geen krachten had. Maar is een keer liet papa Sem 4 maanden lang met alleen maar 1 portie per dag eten in die kerker... En alleen omdat hij 3 regels had verbroken. Jonesy had het langst daar gezeten omdat hij totaal los was geslagen en hij een reaper werd. Vaders methodes waren misschien niet leuk maar voor supernaturel mensen was het best om daar te zitten en daar te kunnen na denken... Zei Sem een keer elke keer wanneer vader kwam in dr hole wilde hij horen waarom ze er uit mogen... En als het antwoord goed genoeg was mochten ze weer vrijuit rondlopen. 
Vader leerde me dat Sem, Jonesy en Cara vrede symboliseren tussen 3 hele verschillende rassen.. Een normale duivel had bijvoorbeeld een mens gezien als een peasant.. Hij was zo streng omdat hij niet wilde dat we mekaar pijn gingen doen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/20/2019 09:53 PM

Cara
Als hij me bij mijn arm greep probeerde ik me los te rukken. 'Je doet me pijn!' zei ik en keek hem boos aan. 'Dat Grimoire is van mijn familie. Mijn echte familie. Je kunt het me niet blijven ontzeggen.' zei ik en liep vervolgens snel naar beneden. Ik ging onder aan tafel zitten en keek boos naar Gaia die me vast en zeker had verraden. Ik hing wat achterover en keek naar mijn bord vol met eten waar ik waarschijnlijk toch geen brok van door mijn keel kon krijgen. 

Jonesy
Ik kon horen wat zich boven afspeelde en beet op mijn lip. Ik schudde mijn hoofd en keek naar Sem. Ik weet niet precies in welke zin, maar haar verandering kwam door Sem. En de stomme competitie natuurlijk. Ze was een totaal ander persoon. Iedereen zag dat. Waar iedereen haar eerst echt adoreerde was nu iedereen bang voor haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/20/2019 10:04 PM

Sem
Ik horde wat er gebeurde en maakte me diep van binnen zorgen om Cara. Maar ik probeerde het te onderdrukken. Als iedereen klaar was met eten mochten we eindelijk onze eigen dingen doen. Ik trok mijn jack aan en was weer van plan om naar de kroeg te gaan "Sem ik heb een cadeau voor je hij staat in de garage.. Ik hoor morgen wel wat je er van vond." Zei vader "Cara jij blijft zitten." Beet hij mijn zusje toe die in tranen was hij had geen medelijden waar wij bij haren en dat wist ik. Hij ging ons 1 op 1 een peptalk geven. Ik knikte "bedankt vader" en verliet de zaal.

Melinda
Ik en Jonesy waren naar een hotel gegaan terwijl we beide Cara's huilende gezicht niet uit onze hoofden konden krijgen." ik hoop niet dat pap hard voor haar is..." Zei ik zacht tegen hem terwijl we de hotelkamer binnen kwamen. 

Ron
Als iedereen weg is en behalve Dakota. Knik ik naar Dakota dat ze haar woordje mag doen "we willen dat je iets voor ons doet je bent onze mooiste en liefste dochter en het closest met je broer Sem... En we zien dat jullie band uiteen is gegaan.. Sem verbergd iets voor ons, en vooral voor jou." Ik gebruikte Cara om Sem uit zijn holletje te krijgen want zodra ik die pact van hem zou vinden roeide ik ze 1 voor 1 uit. Ik legde mijn hand op Cara's wang en veegde met mijn duim haar tranen weg "niet huilen mijn aller liefste chocolaatje." Zo noemde ik haar als baby al "je weet dat we het beste voor jullie allemaal willen."

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/20/2019 10:31 PM

Cara
Ik had niet veel gegeten en Gaia nam het bord dan ook weg. Als we eindelijk allemaal klaar waren wou ik weglopen maar hield vader me tegen. Ik rolde zuchtend met mijn ogen en ging terug zitten als hij dat van me vraagt. Sem gedraagt zich kut en wordt gewoon beloond. Ik zuchtte en keek naar mijn handen. Ik schudde mijn hoofd. 'En wat willen jullie dat ik daar aan doe? Als je iets van hem moet weten kunnen jullie beter bij die slet van een vriendin van hem zijn.' zei ik tegen ze. 'Jullie zouden hem moeten aanpakken en in het hol gooien in plaats van mij te straffen door mijn grimoire te verbieden. Ik heb nooit iemand kwaad gedaan.'

Jonesy
Ik keek naar Melinda en zette mijn sporttas met alle spullen neer naast het bed. 'Het zal wel goed komen. Vader en moeder hebben altijd wel een beetje een zwak voor Cara gehad. Voor jou ook trouwens.'zei ik tegen haar en ging op het bed zitten. Ik hoopte voor haar dat ze niet in het hol kwam. Vader heeft mij daar een keer laten uitdrogen door mij geen bloed te geven. Als vampier is dat echt vreselijk.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/21/2019 10:17 PM

Melinda

Ik ging liggen op het bed en nam diep adem." Zolang Sem zijn bek maar houdt over ons 2" zei ik tegen hem.. Sem had ons gezien op school in het concerge hok gaan. Hij was de enige die onze geheime relatie wist "vader is slim... Als iets hem dwars zit doet hij ook echt wel de moeite om het uit zijn gezichtsveld te krijgen.

Ron
"Je broer hweft een vriendin?" Zei ik met een lachje "ben je jaloers mijn kleine popje?" Vroeg ik "dat je broer jou minder aandacht nu geeft.. Nou nou het hol is wel erg ver gezocht voor Sem.. Hij doet het prima." Zei ik "dat denk ik dan." Ik knikte naar Dakota "je mag je grimoire terug als je uitvindt waarom je broer is geturned.. Zijn lichaamstaal verteld alles.. Maar de reden blijft een raadsel voor ons." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/21/2019 10:34 PM

Cara
'Ik ben niet jaloers. Die vriendin heeft gewoon een slechte invloed op hem.' Ik fronste zodra hij voorstelde dat ik mijn grimoire terug zou krijgen in ruil voor Sem zijn geheim. 'Jullie weten dat dit onder chantage valt?' zei ik en rolde mijn ogen. 'Er is geen enkele manier hoe ik daar achter zou moeten komen. We praten niet meer tegen elkaar. Plus hij is geturned toen hij zijn vriendin leerde kennen. Ze hadden vaker verdachte uitjes en waren na een dag plotseling onafscheidelijk.'

Jonesy
'Sem houdt zijn bek wel. Anders leeft hij niet lang genoeg meer om ook nog maar 1 bot te breken tijdens zijn verandering.'zei ik tegen haar. Daar was ik serieus om. Niemand mocht erachter komen van Melinda en ik. Sem moest gewoon zijn bek houden. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/21/2019 10:45 PM

Melinda
Als Jonesy dat zegt bijt ik op mijn onderlip "waarom ben jij toch zo sexy als je boos bent?" Vroeg ik met een grijnsje terwijl ik lipbijtend naar hem keek. Sinds mijn ontmaagding was seks net een verslaving voor ons ik werd er iedere dag steeds beter in en dat merkte hij ook wel nu ik hem sneller liet komen. 

Ron
Ik fronste "hoe heet zijn vriendin?" Vroeg ik toen terwijl ze me langzaam aanwijzingen gaf voor Sem's verandering. Misschien had ze gelijk de hol was wel een bekende plek voor Sem.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  22  |  23  |  24  |  25  |  26  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum