ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/10/2019 10:03 PM

Cara
Zuchtend keek ik in de spiegel. Ik streelde met twee vingers over mijn keel waar een duidelijke afdruk van Oliver zijn handen stond. Ik beet op mijn lip en keek naar de reactie van Sem. Tuurlijk kwam hij niet. Hij dacht alleen maar aan zichzelf. Ik haalde een hand door mijn haar en trok een strak jurkje aan wat ik hier nog had liggen. Ik liep naar de kast waar de dure flessen drank van vader stonden en nam er een fles whiskey uit. Het boeide niet dat ik 17 was. Ik dronk als iemand van 25. Ik ging op de bank zitten met de fles en dronk ervan. Omdat ik een heks was en dus eigenlijk gewoon een mens met magie heelde ik niet zoals Jonesy en Sem zouden doen. Zij heelden 1000 keer sneller dan een normaal mens. Qua dat voelde ik me altijd dichter bij Melinda.

Jonesy
Terwijl ik richting huis reed kreeg ik het berichtje. 'Tuurlijk. Ik vond het leuk om je bezig te zien.' vertelde ik haar en luisterde als ze het bericht oplas. Ik zuchtte. Oliver was sowieso een eikel. 'Oké, dan gaan we naar het Penthouse. Jij gaat mee.' zei ik en draaide met een ruk aan het stuur meteen om. 

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/10/2019 10:43 PM

Melinda
"Wait what?!" Maar als hij omkeerd kijk ik hem verschrikt aan." Jonesy ik heb nog huiswerk te doen" ik wilde niet naar het feest met allemaal rare mensen. Maar hij luisterde niet de auto was al op de oprit van het Lincoln Panthuis terwijl ik Sem's scooter tegelijken tijd op de oprit kwam. Ik stapte uit en wilde me totaal niet bemoeien met Cara's problems.

Sem
Ik deed mijn helm af en zag dat Jonesy Melinda had mee genomen." Wat doe jij hier nerd?" Vroeg ik "vraag dat maar aan Jonesy" zei ze boos terwijl ze het panthuis binnenliep. Ik keek kort naar Jonesy "ik heb gezegd wijfen vrienden niet ons saaie zusje." Ik liep het huis binnen en zag Cara al met de fles in haar hand op de bank liggen "dus wat is er gebeurt.. Ik heb Jonesy zelfs opgeroepen om je vrolijk te krijgen Heksje lilly." Ik nam de fles van haar over terwijl Melinda achter de piano ging zitten " lijkt op een familie reunie hierzo." mompelde ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/10/2019 10:51 PM

Cara
Als de liftdeuren open gaan en dan toch Sem, Melinda en Jonesy eruit stapte ging ik wat rechter zitten. 'He cheated.' zei ik en beet op mijn lip. 'Hij was in de keuken en zijn telefoon lag open. Toen zag ik zijn gesprek en foto's met Rebecca. Toen ik hem confronteerde flipte hij uit en deed dit.'zei ik en wees naar mijn nek die nog duidelijke handafdrukken had. 'Ik heb hem met magie het Penthouse uitgekregen.' zei ik. 'Ik was bang dat hij terug zou komen dus ik wou niet alleen zijn.' zei ik terwijl Sem en Jonesy aan beide kanten waren gaan zitten. Natuurlijk heb ik mijn magie, maar als ik hem niet zou zien aankomen was het makkelijk om me te vermoorden.

Jonesy
We liepen naar binnen en ik keek naar Sem. 'Ze is niet saai. Ze is een van ons. Cut it out.'zei ik en liep de living in als we er eenmaal waren. Ik ging naast Cara zitten en luisterde naar haar verhaal. Ik tilde haar kin wat verder op en ging met mijn wijsvinger langs de afdrukken in haar hals. 'Son of a bitch.' zei ik zacht en trok Cara tegen me aan. 'Dit gaat hij bezuren, zusje.' zei ik en drukte een kus in haar haar. 'Morgen is hij dood.'zei ik.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/10/2019 11:01 PM

Sem
Ik balde mijn handen tot vuisten "hij is zeker dood." Zei ik kwaad terwijl mijn ogen goud werden." Hij in zijn lelijke cabrio die de prinses van Rusland zo behandeld wetende dat ze 2 sterke broers heeft." Vroeger beschermde Jonesy en ik Cara vaak voor dit soort jongens maar na een tijdje wilde ze ruimte meer vrijheid. En die vrijheid ging ik er niet meer geven." Laten we dat feest geven dan voel je vast beter" terwijl ik een sms kreeg van Jack die onderweg was. 

Melinda
Ik bleef van een afstandje kijken en glee met mijn handen langs de piano. Vervolgens liep ik naar de pooltafel waar ik de kapotte telefoon zag. De touchscreen deed het nog ik zag de dickpic en keek kort naar mijn siblings. Ik stuurde Olivier's foto naar al zijn contacten en legde de telefoon stilletjes neer waarna ik het panthuis verliet. Serves him right asshole. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/10/2019 11:13 PM

Cara
Ik knikte en glimlachte zwakjes. 'Dankjullie.' zei ik en keek beide kort aan. Ik beet op mijn lip en liep naar mijn kamer waar ik snel een ketting zocht wat de afdrukken in mijn nek zou bedekken. Als ik een choker had gevonden glimlachte ik zwakjes. Ik hoorde mensen al binnenstromen en de muziek stond al aan. Terwijl Bad idea van Ariana Grande speelde deed ik wat nieuwe make up op en liep vervolgens alsof er niets gebeurd was mijn kamer uit. Ik begroette mensen die ik tegen kwam en keek ondertussen terwijl ik met Jade stond te praten naar Sem. Als onze blikken kruisen glimlachte ik. 'Thank you.' vormde ik met mijn mond zonder geluid. 

Jonesy
Ik knikte instemmend met Sem en keek hoe Cara vervolgens weg ging om haar make up bij te werken. 'Morgen pakken we die jongen aan met zijn tweeën. Als het aan mij lag beet je hem, maar als we hem vermoorden zullen er verschillende personen niet erg blij zijn dus houd je in.'zei ik tegen hem. Een beet van een wolf kon een vampier vermoorden. Een normale vampier. Geen original of een vampier met een duivel kant. Zijn beet kon mij wel doodziek maken, maar echt sterven zou ik niet. Ik keek rond als de ruimte volloopt maar Melinda is nergens te vinden. Ik kwam overeind en liep door de mensen heen. Nergens te vinden. Ik vond wel de telefoon van Oliver. Ik kon zien dat alle foto's waren doorgestuurd. Cara had dat niet gedaan. Dat wist ik zeker. Ik grinnikte. Melinda dus. Ik nam mijn telefoon erbij. - Je had moeten blijven. Laten zien dat je niet het saaie zusje bent. Je bent zoveel meer X -  stuurde ik naar haar.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/10/2019 11:24 PM

Melinda

Ik liep terug naar huis en zag het bericht. Ik reageerde niet en liep zuchtend weg. Ik haten normaal zijn eenmaal thuis werd ik opgevangen dolr gaia "welkom terug lady Melinda.. Eten staat voor je klaar." Ik glimlachte zwak "thx Gaia." Ik besloot eerst te gaan douchen en deed mijn bril af waarna ik mijn strakke staart los trok. Ik keek kort in de spiegel en zag een heel ander meisje.. Een meisje dat ik liever verstopte. 

Sem
Ik keek met me armen overelkaar naar Cara.. Zo redden we onze zusje uit de put. Ik glimlachte bij haar bedank en horde Jonesy "dat gebeurt sowieso." Ik schonk mezelf wodka in en horde het liedje break up with your girlfriend afspelen. Ik voelde de lyrics wel mijn blik glee weer naar Cara "cause i am bored." 

Erika
Ik zag Jonesy en liep op hem af "long time no see Johny." Zo noemde ik hem vroeger tijdens de seks. Ik hoopte dat mijn flirt kunsten zouden werken om hem weer in bed te krijgen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/10/2019 11:31 PM

Cara
Met Jade liep ik naar het midden van het penthouse. Ik danste met Jade op de muziek. We schuurden wat tegen elkaar aan terwijl we zwoel op de muziek dansten. Zo kon ik het even allemaal vergeten. 'Waarom is Oliver er niet?' vroeg ze me tijdens het dansen. 'Ik heb het uit gemaakt. Ik was hem zat.'zei ik schouder ophalend en glimlachte terwijl ik verder danste en af en toe mijn blik kruiste met die van Sem. 

Jonesy
Ik stak de telefoon van Oliver in mijn zak net als mijn eigen en draaide me om waar opeens Erika voor mijn neus staat. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik was met andere dingen bezig.'zei ik en nam een beker alcohol af van een jongen wat langs liep en dronk deze leeg.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/10/2019 11:36 PM

Erika
Als hij afstandelijk reageerd merk ik dat hij niet het neukbeest meer is. Ik knikte "i see" ik liep vervolgens weg en begon ook maar te dansen.  

Sem
Het feest was na een tijdje afgelopen terwijl alleen ik Jonesy en Cara achter bleven." Waar is Melinda?" Vroeg ik voor het eerst maar ging al snel over op mijn pooltafel "ik zei nog niet op mijn pooltafel misschien was het wel karma." Het laatste zei ik zacht mijn blik glee naar Jonesy "als je naar huis gaat zorg dan dat je stomme volvo goed op de oprit staat." Zei ik tegen Jonesy terwijl ik wilde dat hij wegging.. Hij wist het nog niet over ons en dat moest ook zo blijven.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/10/2019 11:44 PM

Cara
Inmiddels had ik al heel veel gedronken. Ik was er zeker van dat ik morgen een kater zou hebben. Ik keek naar Jonesy die net een biertje had gehad omdat hij nog moest rijden. 'Rij voorzichtig. Je moet morgen nog iemand in elkaar slaan.' zei ik tegen hem terwijl ik op de bank plofte en Jonesy zag opstaan. 'Ja ja. Ga jij zometeen maar slapen. En drink wat water. Dat verminderd de kater.' zei hij nog tegen me en gaf me een kus op mijn voorhoofd voordat hij het gebouw verliet. Ik keek naar Sem en glimlachte. 'Hij moet echt terug losser worden.' zei ik.

Jonesy
Zodra ik het penthouse had verlaten liep ik naar beneden en stapte ik in mijn auto. Binnen een klein kwartier was ik naar huis gereden. Ik liep naar mijn kamer en moest daarvoor langs die van Melinda. 'Ik meende wat ik zei in dat sms'je.' riep ik nog door haar deur en liep vervolgens mijn eigen kamer in en trok mijn shirt uit.

Reply

walkingdead

23, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/10/2019 11:49 PM

Melinda
Ik schrok me de tievus bij het horen van Jonesy zijn stem omdat ik net de douche uitkwam." Shut up" zei ik zacht terwijl ik blozend mijn handdoek rond mijn lichaam deed wat als hij me naakt had gezien? Ik nam diep adem en trok een string aan. 

Jonesy
"Ja hij lijkt wel een opa.. Vroeger was hij nog de koning van feestjes." Ik plofte naast haar neer "en nu ga je een ander vriendje zoeken of moet ik weer dienen als je sidepiece?" Vroeg ik haar met een grijnsje "nee grapje seks was vroeger." 

Reply
First Page  |  «  |  1  |  2  |  3  |  4  |  5  |  6  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum