ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/25/2019 10:43 PM

Jonesy
Ik keek verbaasd de kamer rond. Cara was er niet. Ik keek naar Melinda. Ik schudde kort mijn hoofd en keek weer naar Sem. 'Jij weet zelf ook hoe onmogelijk het is om tegen vader nee te zeggen.' zei ik tegen hem om het voor Cara goed te praten. 'Je moet je niet isoleren van je familie Sem. Dat je vader niet meer wilt zien is prima, maar wij zijn ook je familie.' zei ik tegen hem en beet op mijn lip.


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/25/2019 10:57 PM

Sem
Als hij dat zegt bijt ik mijn kaken opelkaar." Ik kan niet eens een eigen leven lijden.. Ik isoleer me omdat." Ik hield wijzelijk mijn mond en wilde niet beginnen over de haat en liefde relatie van mij en Cara." in ieder geval.. Ik kom niet meer naar huis" zei ik "dan blijven wij hier." Zei Melinda ineens "je bent onze broer Sem onze vervelende broer zonder jou zaten Jonesy of misschien wel Cara in alle afgelopen keren dat jij in het hole zat.. Zonder jou zijn ze niks." Als Melinda dat zegt kijk ik mijn oudere broer aan "sinds wanneer is zij zo spraakzaam." Ik keek Jonesy aan "tell or sister that she have to come up with a better spell.. Zoals mijn vriendin terug geven." Ik dacht kort aan Ginie.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/25/2019 11:18 PM

Jonesy
'Melinda is altijd spraakzaam. Je moet het alleen opmerken.' zei ik tegen hem en grinnikte even. Als hij over een spell begint frons ik. 'Welke spell?' vroeg ik hem en beet op mijn lip. Cara was dus toch met iets stoms bezig. 'Ze weet ook altijd weer in de problemen te komen.'murmelde ik geïrriteerd. 'Welke spell heb je het over?'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/26/2019 12:43 PM

Sem
"Een spell om me naar de other side te brengen..Hoezo?" Melinda schoot overeind "vader maakt haar af we have to find her." Zei ze terwijl het nu door me door drong "hij gaat er in die kist stoppen als zij duistere magie wekt dan blijft ze niet maandan maar jaren in die kist." Ik pakte mijn jas hoe boos ik ook was ik kon Cara haar zelf niet laten op offeren voor mij." Jonesy wij nemen de motor Melinda blijf hier en wees een mens." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/26/2019 04:55 PM

Jonesy
'Fuck!!'riep ik en keek naar Melinda. 'Ik weet dat je mee wilt, maar Sem heeft gelijk. Je moet hier blijven. Als ze deze spell kan uitvoeren weet ik niet tot wat ze nog in staat is.'zei ik en drukte een kus op haar voorhoofd waarna ik snel met Sem zijn kamer verliet en naar de motor liepen beneden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/26/2019 06:14 PM

Melinda
"Maar" voor ik het wist waren ze weg ik nam diep adem en ging zitten. 

Sem
Ik en Jonesy reden naar het panthuis. Als we er eenmaal zijn ren ik naar binnen maar als ik zie dat vader ons voor is. En ik Cara nergens zie kijk ik hem fel aan "waar is ze?" Gromde ik "in bed je moeder is met haar." Hij gooide de grimoire voor ons "ze heeft geluk dat ik niet in de mood ben om haar te straffen." Hij draaide zich om en zette zijn stropdas goed "volgende keer als ze nog zo een keertje rebels word stop ik haar ver weg van hier.." 
Sem als hij dat allemaal zegt stop ik Jonesy die hem in de reden wou vallen "fine.. Can i see my sister now?" Zei ik terwijl ik al mijn woede probeerde in te houden straks zou hij haar echt weg doen. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/26/2019 06:20 PM

Jonesy
Ik keek boos naar vader en beet mijn kaken samen om hem niet verrot te schelden. Oh wat had ik hier en nu graag de kop van zijn romp af getrokken. 'Heb je ons allemaal gechipt ofzo?' vroeg ik brutaal. Alleen Sem wist waar Cara was en ik betwijfelde het dat Cara aan ook maar iemand anders had laten weten dat ze hier zat.

Cara
'Liefje, hij wilt je alleen maar beschermen.' zei moeder. Ik had mijn rug naar haar toe gekeerd. 'Donder op. Ik hoef je niet meer te zien. Ga zijn hielen maar likken.' zei ik en hoorde wat gepraat in de woonkamer. Ik ging er verder niet op af. Het zou me niets verbazen als het Gaia was die zijn daggers kwam brengen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/26/2019 06:25 PM

Ron
"Ga je gang." Ik reageerde niet op Jonesy "this is my way of bringing youbthree together" zei ik terwijl ik Melinda er buiten hield. Met Melinda had ik andere plannen.

Sem
Ik trok Cara's deur open en zag er staan ik nam haar algauw in mijn armen." Don't ever be this stupid again!" Zei ik opgelucht dat ze veilig in mijn armen was. Ik had een zwak voor Cara ookal was ik niet van plan om door te gaan met wat we deden. Ik wilde heel graag mijn pact terug... Ik zou een andere heks moeten vinden.. Maar niet Cara.. Cara is van mij. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/26/2019 06:30 PM

Cara
Ik keek op als de deur open ging en ik de armen van Sem om me heen voelde. Ik voelde tranen over me wangen glijden en merkte dat mam ons een momentje alleen gunde. Als ze weg was liet ik Sem los. Ik nam hem mee naar de badkamer die aan de kamer vast zat en zette de kraan aan zodat vampier oren ons niet konden horen. 'Ik heb mijn grimoire niet nodig. Ik kan de spell nog altijd doen. Ik ken hem door alle keren oefenen uit mijn hoofd. Ik ben er geweest Sem. Ik kan je meenemen. Je kunt ze weer zien, met ze praten, ze aanraken.' zei ik tegen hem en hield de deur in de gaten. 'Laat me dit voor je doen. Ik kan zelf niet verder als ik dit niet voor je kan doen.'

Jonesy
Ik rolde mijn ogen. 'Een ruk manier.' zei ik tegen hem. 'Je had ze nooit mogen adopteren. Ze waren ergens anders beter af geweest.' siste ik en keek naar de deur van de kamer van Cara waar moeder nu uit kwam gelopen. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/26/2019 06:46 PM

Ron
"These kids where left to die.. Iets wat jij niet zal begrijpen." Ik dacht kort aan Emilia die vroeger een weeshuis wilde stichten." Je zal het nu niet begrijpen omdat je denkt dat je vader een regelrechte tiran is maar alles zal op zijn plaats vallen." Ik wenkte Dakota dat ze alvast naar de limo kon gaan "hou je ogen open my son." Ik verliet het panthuis en keek er nog even na "ooit zal Emilia je vermoorden in hell Ron." 

Sem
"Het is niet jou schuld Cara.. Het is mijn schuld voor niet duidelijk zijn met mijn gevoelens." ik nam haar hand vast "can i just be your brother?" Ik keek haar in haar ogen aan "want nu weet ii niet waarmijn gedachte's liggen hoe ik mijn pact zal wreken.. Ik denk dat jij jezelf moet ontdekken om te weten of je mij echt nodig hebt.. Ik ben al jaren je broer waar je op kon steunen als iets niet ging." Doelend naar haar exen die misbruik van haar maakte "jij en ik zijn gewoon nog niet bestemd voor elkaar.. En word nu niet verdrietig of boos." Ik legde mijn rechterhand op haar wang "i will always stay your brother." 


Reply
First Page  |  «  |  1  ...  30  |  31  |  32  |  33  |  34  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum