ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/26/2019 07:20 PM

Cara
Ik schudde mijn hoofd. 'Ik hoef niemand die mij niet hoeft Sem. Je bent duidelijk geweest. Daar gaat dit helemaal niet om. Het is mijn schuld en ik wil het rechtzetten. Als je zelf niet mee wilt gaan zit er niets anders op dan een spell zoeken of uitvinden zodat ik ze terug kan krijgen vanuit The Other Side. Probeer me niet om te praten. Er moet op zijn minst een van ons gelukkig worden.' zei ik en liep de kamer uit. Ik pakte mijn spullen en liep langs Jonesy. 'Hou Sem bij me uit de buurt voorlopig, tenzij hij bereid is om mee te werken.' zei ik.

Jonesy
Ik keek vader na en schudde mijn hoofd. Hij is wel meer dan alleen een tiran. Ik zuchtte en keek op als Cara de deur uit kwam. Ik volgde haar niet helemaal maar zodra ik doorkreeg dat ze door wou gaan met de spell nam ik haar pols vast. 'Car.' zei ik en zag haar ogen in die van mij staren. Het leek alsof haar pols in brand stond waardoor ik die snel lost liet. 'Denk aan wat ik heb gezegd.' zei ze terwijl ze wegliep. Ik keek naar mijn hand die helemaal rood was en nu langzaam begon te helen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/26/2019 07:23 PM

Sem
Ik nam diep adem het drong dus nog steeds niet tot haar door. Ik liep de woonkamer binnen en keek Jonesy aan "hoe doen jij en Melinda het?" Zei ik toen tegen hem "elkaar doen zonder dat de wereld boos op jullie word?" Ik ging zitten en wist zelf niet waarom ik Cara niet wilde.. Misschien omdat ik mezelf niet goed genoeg vond. Jonesy wist het van ons en ik wist het van hem maar ik was toch wel benieuwd hoe hij het deed met Melinda. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/26/2019 07:29 PM

Jonesy
Ik keek naar Sem en grinnikte. 'De wereld wordt niet boos, omdat de wereld het niet weet. We hebben meer een relatie dan alleen seks. Misschien dat het daarom werkt? Wij houden van elkaar. Niet op de broer en zus manier. Nooit gedaan eigenlijk ook. Vanaf het begin had ik al een zwak voor Melinda.' zei ik en keek naar hem. 'Je houdt niet van Cara, zij wel van jou. Dan is het niet zo gemakkelijk.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/26/2019 07:49 PM

Sem
Als hij dat zegt kom ik overeind "wil je weten waarom ik me niet kan binden aan Cara?" Ik kwam overeind "because i grew up with thinking she is my little sister." Ik en Jonesy hadden verschillende genes bij hem zat het in zijn bloed om met een verwant chemistry te maken.. Ookal waren ze niet bloodrelated bij mij voelde het wel zo." En ik denk dat Melinda dat ook zal realiseren" doelend naar dat ze een mens was en ze heus wel wist wat beter voor haar is." Vader heeft gelijk we need to start acting like real siblings" ik verliet het panthuis en wist niet waarom ik dat zei... Was ik nou jaloers op Melinda omdat zij zich wel kon binden aan Jonesy?

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/26/2019 08:05 PM

Jonesy
Ik zuchtte en keek hem na. Ik beet mijn kaken op elkaar. 'Eikel.'mopperde ik en liep naar beneden. Ik was met zijn motor gekomen dus ik moest maar een manier vinden om thuis te komen. Ik zal wel rennen op mijn vampiersnelheid. Ik rende naar de hotelkamer van Sem en liep op normaal tempo binnen. Ik kwam boven en zag Melinda nog op de bank zitten. 'Kom, we gaan naar huis.'zei ik en zuchtte even. Ik moest er met haar over praten. Al was ik bang dat als ik haar nu verloor dat er geen Jonesy meer over blijft.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/26/2019 08:19 PM

Melinda
Ik kwam overeind en nam zijn hand vast "hoe ging het?" Vroeg ik toen terwijl hij een beetje geirriteerd leek en hij ons reed naar huis.

Sem
Ik kwam weer thuis en had besloten om het opnieuw te proberen. Het was misschien niet meer hetzelfde thuis.. Maar ik moest achter vader zijn zwakheden komen. Ik zag dat Gaia mijn kamer had opgeruimd "welcome home young wolf." Ik keek in mijn contacten en zag Jack en al mijn vrienden staan... Hoe ging ik ze uitleggen dat ik een roedel wolven had gelijd en me vader ze allemaal had afgemaakt.. Door mijn onbaatzuchtige vader. Hoe ging ik Ben vertellen dat zijn zus niet meer terug kwam? 

3 weken vlogen voorbij ik lag slaperig met 2 wijfen in bed en horde mijn wekker afgaan." Opstaan vogel!" Zei Jack luid met een joint in zijn mond. Het panthuis was van mij deze week vader was weer vertrokken naar Rusland. Cara zag ik op school maar ze had zich helemaal verwijderd van me. Wat misschien beter voor haar was.. Jonesy en Melinda ik wist niet hoe het met die 2 zat. Ik had Ben gecompelled dat zijn zus was weg gegaan naar montreal en had voor mezelf besloten dat ik mijn pact op een dag zou wreken.

Melinda
Ik zat in de woonkamer en voor Sem was alles als van ouds. Maar voor Cara was het anders.. Ze kon er niet mee leven dat Sem niet meer met haar naar bed ging en geen gevoelens voor haar had. Wat ik sterk merkte want ze gebruikte Jonesy om zich te vermaken. Ik was op een punt dat ik het uit zou maken niet omdat ik geen gevoelens heb maar omdat ik vind dat Jonesy zijn tijd niet wist te verdelen. Ik snapte niet hoe die 3 zo konden omgaan met elkaar.. Ik lag er steeds buiten het irriteerde me. De deur vloog open terwijl Cara naar binnen stapte met een flink aantal tassen en Jonesy achter haar ja vroeger was dat Sem die al die tassen voor haar droeg. Ik kwam overeind"welcome back siblings." ik deed de tv uit en liep naar boven richting mijn kamer. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/26/2019 08:36 PM

Cara
Na een dag shoppen kwamen Jonesy en ik thuis. Ik had niemand meer na dat hele gedoe met Sem. Ik kon niet bij hem in dezelfde ruimte zijn. Ik hield mijn afstand en de enige die me opving was Jonesy. 'Jezus, moest dit allemaal?' vroeg hij en hij zette mijn tassen op de grond. 'Uhm... Heb je gezien hoe goed ik er uit zag in dat ene setje.'zei ik en keek op als ik Melinda hoorde. Ik glimlachte. 'Oh hey Mel.' zei ik met een grinnikje en keek vervolgens naar Jonesy. 'Gelukkig heb ik een grote sterke broer die mijn spullen kan dragen.' zei ik en drukte een kusje tegen zijn wang. 'Kan ik deze naar boven dragen, miss Lincoln?'vroeg Charles. De nieuwe butler. 'Ja, behalve die. Die draag ik liever zelf.'zei ik. In de zak zaten meer ingrediënten om mijn Spell voort te zetten naar The Other Side. Niemand wist het, maar ik ging nog altijd door. Ik maakte nu zelf de uitstapjes. Er waren geen heksen die deze spell konden uitvoeren. Ik was blijkbaar de enige. Het gaf me een goed gevoel. Ik was niet zo zwak als dat vader zei.

Jonesy
Ik schudde mijn hoofd. 'Shopaddict.'zei ik en keek naar Charles. Ik gaf hem de tassen aan en zag aan zijn gezicht dat het niet te doen was. Ik besloot hem dan ook maar te helpen en liep naar de kamer van Cara waar ik alles neer zette. 'Bedankt Charles.'zei ik en liet vervolgens alles maar zoals het was. Ik beende me een weg naar de kamer van Melinda en liep binnen. 'Dat kind wordt nog eens mijn einde.' zei ik met een grinnikje en sloeg mijn armen om haar heen. Ik drukte een kusje in haar nek. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/26/2019 08:44 PM

Melinda
"Ja dat merk ik." Zei ik zuchtend ik zocht mijn spullen voor vanavond want Kathy en ik hadden een meiden avond." Zorg jij dat Sem de sleutels aan jou geeft en jij het weer aan Cara geeft aangezien je haar bellboy bent geworden." Het ging al 3 weken zo e Jonesy en ik hadden maar 2 keer seks gehad ofzo in 3 weken. 

Sem 
Ik douchte me en kledem me om in een simpele blouse en broek. Terwijl de dames nog in mijn bed lagen. Ik strekte mijn armen en moest een beetje wakker worden "morgen is het volgens semester.. Ik moet Melinda nog vragen of ze ons wat kan bijleren." Ik nam diep adem "dat komt wel goed." Merkte Jack op "hoe gaat het met Cara eigenlijk jullie zijn niet meer zo Close." Als hij dat vraagt neem ik diep adem "klopt er is veel gebeurt tussen ons leg je het wel een keer uit." We verlieten het panthuis en namen mijn gloednieuwe porsche richting de Lincoln mansion.. Heel raar Mel had me gevraagd of ze mijn porsche mocht lenen terwijl ze Jonesy zijn volvo ook kon nemen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/26/2019 08:58 PM

Jonesy
Ik fronste. Het kwam weer op dat bepaalde punt van discussie in onze relatie. 'Doe niet zo gek. Ik spendeer gewoon wat tijd met haar. Ze heeft hier in huis niemand meer behalve mij. Gaia verlinkt haar, jullie zijn nooit close geweest en Sem... Ja dat weet je.' zei ik tegen haar en ging op haar bed zitten om te kijken hoe ze zich omkleed.

Cara
Zoals altijd zat ik ongemerkt op de zolder. Ik zat midden in het pentagram van speciaal as en had zoals gewoonlijk alle elementen erbij staan. Ik sloot mijn ogen en concentreerde mij. Ik gaf mezelf steeds een tijdvenster van een uur. Dan zou ik terug gezogen worden in mijn eigen lichaam. Ik sprak de bekende woorden uit. 'Im mortuorum mansionem.' Na het drie keer te hebben gezegd ging er een rilling door mijn lichaam. Ik raakte voor een paar secondes bewuseloos en werd wakker op de koude grond. Alles had een blauwe waas over zich heen. Ik keek verwonderend rond. Achter mij stond het Lincoln huis, maar niet zoals het er uit hoorde te zien. Ik begon te wandelen. Ik kon geen tijd verliezen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/26/2019 09:03 PM

Melinda
"Jonesy ik snap dat je om Cara geeft.. Maar look at you." Zei ik tegen hem "je lijkt wel haar slaaf.. Ik heb bijna gewoon zin om het haar te vertellen over ons" zei ik tegen hem terwijl ik mijn haar in een staart deed." Je zou bijna denken dat ze Sem vervangt voot jou." 

Sem
Ik kwam binnen met Jack terwijl we naar melinda's kamer liepen." Mel ik heb de sleutels voor je" ik klopte aan en horde haar praten over het vervangen van mij. Niet de right timing but oké?

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  31  |  32  |  33  |  34  |  35  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum