ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/27/2019 08:53 PM

Cara
Ik glimlachte als Melinda in slaap viel en zette de "kotsbak" naast haar neer, mocht ze die vannacht nog nodig hebben. Ik keek naar Sem en kwam overeind. 'Geen idee, ik was... bezig.'zei ik en keek naar hem. 'Misschien moeten we haar laten slapen. Als er iets is hoor ik haar toch wel vanaf hiernaast.' zei ik tegen hem. Ik wist niet hoe lang ik nog met hem in een kamer kon zijn. Hoe lang ik hem nog zou kunnen aankijken zonder mezelf compleet voor schut te zetten en hem te bespringen. Ik vroeg me af hoe het zo ver heeft kunnen komen. Hij is mijn broer for god sakes. Misschien dan niet bij bloed, maar het was nog altijd disturbing wat voor een gevoelens ik ervaarde voor hem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/27/2019 09:06 PM

Sem
"Dus dat is hoe goed hij oplet op Melinda.. Ik blijf wel met er jij kan je wichty stuff gaan doen." Ik keek haar aan "en oja sorry dat ik je gevoelens beschouwde alsof ze niet precious zijn." Ik keek haar aan "wat je doet voor mijn apprecieer ik zeer Cara.." Ik ging zitten in de zetel en hoopte dat mijn excuus genoeg was om haar te laten denken dat ik nogsteeds om haar geef als een broer.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/27/2019 09:12 PM

Cara
Ik beet op mijn lip en keek naar Sem. Tuurlijk praat hij me een schuldgevoel aan. Het was sowieso te laat om nu nog een sessie te doen. Ook moest ik even bijkomen. Die bloedneuzen gebeuren niet voor niets. Ik nam terug plaats op het bed naast Melinda, maar ver genoeg dat ik haar slaap niet verstoor. 'Je laat het anders niet blijken.' zei ik tegen hem. Ik zuchtte. 'Niet dat dat moet want ik kan beter gewoon uit jou buurt blijven. Ik wil het gewoon op een of andere manier goed maken. Ik heb jou leven verpest.' zei ik en zuchtte kort. 'Het is alleen maar ironisch dat jij dat van mij zo zuur maakt.'zei ik met een klein lachje en keek opzij naar Melinda die zowat in coma lag door alle alcohol. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/27/2019 09:19 PM

Sem
"Het is gewoon... Ik vind het moeilijk om mijn gevoelens te uiten..of uberhaupt normale keuzes te maken al sinds ik een klein wolfje was." Zei ik tegen haar "toen jij er nog niet was.. Werd ik buitgesloten met veel dingen voornamelijk door mijn ADHD.. Ik was altijd alleen vanaf het begin."  Zei ik terwijl ik naar mijn zusjes keek die samen lagen op bed "wat ik probeer te zeggen is dat ik nog moet leren om mijn gevoelens goed te uiten.. Het ligt helemaal niet aan jou.. Maar aan mij wat er is gebeurt met Ginie zal ik uiteindelijk alleen moeten verwerken." Zei ik zacht "en wat ik voor jou voel moet ik nog achterkomen.. Daarom deze zelfzuchtige vraag can you accept me for now as your brother?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/27/2019 09:28 PM

Cara
Ik luisterde naar zijn verhaal en kreeg erdoor alleen maar meer respect voor hem. Ik beet op mijn lip. 'Ik heb geen andere keus.' zei ik tegen hem en slikte. 'Don't mind me if i jump your bones.' grapte ik en keek in zijn ogen. Hij moest eens weten hoe erg ik me inhield als ik bij hem was. Hij voelde als een verslaving waar ik van moest afkicken. 'I'll accept you. It's the right thing to do.' zei ik en keek naar Melinda als ze zich omdraait in haar slaap, maar ze sliep toch door.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/27/2019 09:31 PM

Sem
Ik nam opgelucht adem "you grew so much little witch." Zei ik zwak glimlachend terwijl de deur open vloog en Jonesy met zijn bijna kapot geknepen telefoon in de deur opening zstond." You are late mate i picked or sister already up" ik kwam overeind.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/27/2019 09:38 PM

Jonesy
Ik beet mijn kaken samen. 'En je kon me niet wat eerder bellen?' vroeg ik en keek naar Cara en Sem. 'Nou, gaan jullie maar. Ik blijf vanavond bij haar.'zei ik tegen de twee en zag Cara eerst aarzelen. 'Go!' siste ik haar toe. 'Oké, relax.' zei ze tegen me waarna ze opstond en vervolgens de kamer verliet met Sem. Ik keek naar Melinda die kalm lag te slapen. Ik wou niet meer ruziën. Ik wou haar gewoon niet kwijt, maar ik vond het lastig om mijn aandacht te verdelen. Ik trok haar tegen me aan en drukte een kusje in haar haar. 'Ik ben bij je.'

Cara
Als Jonesy binnen kwam was het snel duidelijk dat hij iedereen weg wou hebben. Ik verliet met Sem de kamer en keek naar hem. 'Nou, dan ga ik maar slapen. 'zei ik tegen hem en liep richting mijn kamer. 'Slaap lekker.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/27/2019 09:42 PM

Sem
Als Jonesy ons al snel uit de kamer zet. Zucht ik "niet eens een bedankje!" Als Cara me slaap lekker wenst neem ik haar pols vast en trok ik haar terug om een kus op haar voorhoofd te plaatsen." Sleepwell en rust goed uit.. Dat witchcraft gedoe maakt je vermoeid." 

Melinda
De volgende dag werd ik wakker met een heftige kater." Waar ben ik?" Zei ik gapend terwijl ik om me heen keek en gewoon in mijn bed lag. Ik nam mijn telefoon van het nachtkastje en zag alle dronken snaps van mij "o shit!" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/27/2019 09:50 PM

Cara
Ik heb de hele nacht maar 3 uurtjes in totaal geslapen. De rest van de nacht lag ik te malen. Het was de volwassen optie, maar dat kusje heeft me de hele tijd bezig gehouden. Dan ook nog eens de spells. Ik kwam langzaam overeind en strompelde naar de badkamer waar ik me klaar begon te maken en in de douche stapte.

Jonesy
Ik werd wakker als ik naast me beweging voelde en merkte dat Melinda wakker was. 'Het leek een wilde nacht.'zei ik terwijl ik naar haar keek. Ik kon de paniek gewoon van haar af ruiken. 'Wie was die jongen?' vroeg ik haar. Ik wist dat ze met een jongen gedanst had op een close manier. Het beviel me ook totaal niet, maar ze was dronken en ze was met Kathy. Haar antwoord bepaalde of ik zou uitflippen van jaloezie of het door de vingers zou zien.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/27/2019 10:13 PM

Melinda
Als ik zie dat Jonesy ook nog is naast me lag keek ik hem aan." First off all hoe kan ik het weten ik was dronken" zei ik tegen hem terwijl ik overeind kwam en in mijn la zocht naar pijnstillers. Ik vulde een glas water in mijn badkamer en nam kieperde zo 2 pijnstillers naar binnen.


Sem
"Rise and shine little siblings." Ik kwam Melinda's kamer binnen met een ontbijtje voor tegen de kater." En Mel is ie al geflipt?" Ik keek grijnzend naar Jonesy terwijl Melinda fronste "ojaa for eyes weet natuurlijk niet dat ik de gene ben die haar uit de club heeft gehaald." Ik zette de plaat neer op haar bureau "well thanks Sem.. Anders wist ik echt niet hoe het af zou lopen." Ze glee warig met een hand door haar haren terwijl ik grijnsde "don't forget Jonesy is niet de enige broer die vanaf nu zich zorgen om je zal maken." Ik verliet de kamer en keek naar de plaat die ik vokr Cara had "is ze wel wakker?" Dacht ik even waarna ik het wagentje van Gaia naar haar kamer ree en aanklopte.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  34  |  35  |  36  |  37  |  38  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum