ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/27/2019 10:23 PM

Cara
Wanneer ik op de deur hoor kloppen glimlachte ik. Ontbijt. 'Kom maar binnen Gaia!'riep ik vanaf de badkamer terwijl ik mezelf inzeepte en genoot van de warme stralen. Ze lieten me iets minder als een wandelend lijk voelen. Misschien moest ik zometeen nog maar een dutje doen voor ik weer naar de zolder zou trekken.


Jonesy
Ik grijnsde. 'Is het princesje chagrijnig.'zei ik plagend en keek op als Sem binnen kwam. Ik rolde mijn ogen. 'Wat is met hem opeens. Normaal kijkt hij ook alleen maar naar zichzelf om.' zei ik geïrriteerd. Ik keek naar Melinda en zuchtte. 'Misschien moet je minder met Kathy omgaan. Ze heeft niet zo een goede invloed.'zei ik tegen haar en haalde een hand door mijn warrige haar.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/27/2019 10:29 PM

Melinda
"Ik ben niet chagrijnig en Kathy is goeie afleiding voor me." Zei ik tegen hem "dankzij haar zit ik niet telkens alleen in de avond te pinaren en oer slechte films te kijken." Ik stonk en besloot dan ook maar een douche te nemen "hmmm ik denk dat ik deze Sem wel mag." 

Sem
"No its me your brother... Maar ik kom toch binnen omdat het kan." Ik opende haar deur en bracht haar ontbijtje naar haar bureau terwijl ik horde dat ze zat te douchen.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/27/2019 10:35 PM

Cara
Ik kwam in een handdoekje uit de badkamer en zag dat het Sem was. 'Sem... wat doe jij hier?' vroeg ik en liep naar mijn kledingkast om kleren voor vandaag uit te zoeken. Ik keek even op naar Sem. 'Ik dacht dat je Gaia was.'zei ik nog en beet op mijn lip waarna ik wat kleren had uitgekozen en op bed legde. Ik ging achter het tussenstuk staan bij mijn kast zodat hij me niet tot nauwelijks kon zien. Het enige gedeelte wat open was was het spleetje waar de scharnieren zaten. Ik liet de handdoek van mijn lichaam vallen en nam de kleren van het bed waarna ik me aankleedde. 'Ruikt heerlijk.' zei ik wanneer de geur van verse croissanten mijn neus binnendrong.

Jonesy
'Je doet net alsof ik nooit bij je ben. Ik weet dat ik Cara veel aandacht heb gegeven de laatste tijd, maar ik ben echt niet elke avond bij haar geweest. In tegendeel zelfs.' zei ik. Overdag was ik inderdaad veel bij Cara, maar 's avonds was ik of dood moe of ik was aan het drinken ergens.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/27/2019 10:44 PM

Melinda
"Cara it's not the point Jonesy." Zei ik tegen hem terwijl ik de badkamer in verdween "jij behandeld me nogsteeds als iemand die je pas aandacht kan geven wanneer het je uit komt.. Ik ben niet meer die Melinda die met haar stomme kop in stilte blijft wachten tot haar domme broer eindelijk wat tijd met haar spendeerd." Ik deed de kraan aan en trok mijn lingerie uit. 

Sem
"Gaia is naar Bulgarije slaafje spelen van vader." Ik keek naar de croissantjes "zelf bereid trouwens en omdat ik weet dat je van bacon houd heb ik extra veel gebakken.. Nou morgen is het Jonesy zijn buurt om Gaia te spelen." Ik zag door de schanieren haar naakte volmaakte lichaam die ik tig keren had geneukt en kreeg er kramp van aan mijn ballen." En oja kerst komt er aan en aangezien jij de extra sibling bent.. Mag jij het huis gaan decoreren." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/27/2019 10:56 PM

Cara
Ik kleedde me langzaam aan en kwam tevoorschijn vanachter het scherm. Ik liep naar het karretje en nam een strip bacon. 'Je kent me te goed.' zei ik met een lachje. 'Hebben we hier geen keukenpersoneel voor?' vroeg ik hem en schudde grinnikend mijn hoofd als hij over kerst begint. 'Je bedoeld zeker dat jij gewoon te lui bent om het te doen en ik met mijn magie binnen een uur de hele mansion heb versierd.' zei ik en nam een hap van een croissantje. 'Ik weet niet of ik wel in de mood ben voor kerst. Net als Jonesy en Melinda. Zij hebben ook wel iets anders aan hun hoofd.' zei ik. Normaal gesproken was kerst mijn favoriete feest, maar er was zoveel gebeurt afgelopen jaar. Het was gewoon niet meer hetzelfde.

Jonesy
'Dat ik van je hou betekend niet dat je de enige persoon in mijn leven bent Melinda. Ik kan niet 24/7 bij je zijn. Ik heb nog siblings en vrienden die ook aandacht verdienen. Sorry dat het bij jou zo overkomt, maar ik ben er ook niet om jou op je wenken te bedienen als jij aandacht te kort komt.'zei ik tegen haar. 'Denk je dat ik bewust bij je weg blijf ofzo.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/28/2019 06:56 AM

Melinda
Ik kwam de douche uit en keek hem nu met een ijskoude blik aan." Look this is the reason why i distaned myself from you.. Toen we nog geen ding waren liet je me ook zitten zelfs als ik je mee vroeg had je altijd wel een smoes klaar.. Zoals Sem is dronken of Cara heeft hulp nodig en elke keer gaf ik je ruimte omdat ik toen nog je zusje was... En ik zeg al helemaal niet dat je me moet bedienen, ik wil zeggen dat je wat meer om me kan geven... Sem kon me beter maar daar laten in de club dronken en aangerand worden door een jongen die ik niet eens ken." Zei ik toen zuchtend "but fine act like you care annove about me big brother." Ik verliet de kamer en keek op mijn telefoon het was 1 december en ik voelde nu al dat het een kut kerst zou worden. 

Sem
Ik keek haar beledigd aan "christmas is or season." Ik keek even naar buiten en kreeg nu al zin in een kop chocomel. Als ik Melinda naar beneden zie komen grijns ik "ochtend se..." Ik stopte mezelf omdat Cara nog niet wist over de 2 "ochtend kater gehad?" Vroeg ik Mel grijnzend "nee ik ben een vechter maar bedankt dat jullie er gister nacht voor me waren." Zei ze glimlachend "geen probleem we zijn je siblibgs toch?" Sinds de pact was ik er echt achter gekomen dat je veel om je familie mosst geven.. We waren misschien niet bloodrelated maar ze waren alles wat ik had." Me and Cara wanna celebrate christmas" ik deed mijn arm om Cara heen "toch?" Pushte ik Caar sissend.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/28/2019 11:33 AM

Jonesy
Ik luisterde naar haar. Ze snapte er niets van. Onze vader was er nooit en als hij er was was het een gemene bittere man. Een tiran. Iemand moest de rol overnemen en I guess omdat het mijn bloedeigen vader was dat ik me er verantwoordelijk voor voelde. Ik keek haar na en schudde mijn hoofd. Misschien had Sem gelijk. Was dit gewoon niet bestemd om te werken. Ik haalde diep adem en plofte terug op het bed. Prima, dan bemoeide ik me vanaf nu nergens meer mee. Dan zochten ze het toch allemaal maar uit. Ik liep naar mijn eigen kamer waar ik een jointje opstak.

Cara
Ik zuchtte en keek op als Melinda naar beneden kwam. 'Goedemorgen.'zei ik en beet op mijn lip. Ik haalde een hand door mijn haar en keek vervolgens op naar Sem als hij zijn arm om me heen slaat en me in de mond legt dat ik heel veel zin zou hebben in kerst. 'Right.'antwoordde ik maar en glimlachte zwakjes naar Melinda.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/28/2019 11:37 AM

Melinda
Ik keek de 2 aan en zuchte zacht "right let's do this.. Ik neem aan dat er kerst inkopen gedaan moeten worden.. Dat houd ons wat meer af van het feit dat we vastgehouden worden door onze eigen vader." Ik nam diep adem "en oja als Jonesy in een bad mood is don't mind it" ik verliet het huis en moest gewoon even nadenken over alles.

Sem
Als Melinda instemd kijk ik haar na "en dit is volgens mij het punt dat de jongere broer met de oudere gaat praten voordat kerst word verpest." Zei ik tegen Cara "die 2 zitten elkaar niet goed de laatste tijd." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/28/2019 12:06 PM

Cara
Ik keek Melinda na en fronste. Ze leek niet meer heel gelukkig leek het. Ze had altijd wel iets waar ze zich druk over maakte. Nu was dat iets wat standaard bij deze familie kwam. 'Ja en volgens mij ben ik er schuldig aan. Jonesy heeft veel aandacht aan me besteed de laatste tijd omdat ik het zwaar had.' zei ik en beet op mijn lip. 'Ga maar, ik heb nog wat dingetjes te doen.'zei ik en glimlachtje zwakjes. En met dingen de doen bedoelde ik even weg van deze wereld into een andere.

Jonesy
Ik hoorde beneden de deur open en dicht gaan en vervolgens het geluid van Melinda haar auto. Ik nam nog een diepe hijs van mijn joint en probeerde alles om me heen maar te negeren.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/28/2019 12:13 PM

Sem
"DDon't do to much witchery sissy." Riep ik haar nog na waarna ik vervolgens naar Jonesy zijn kamer liep en binnen kwam wandelen." Lijkt er op dat onze zusje jou aanwezigheid niet heel aangenaamd vind" ik nam een joint uit zijn la en stak die op." So what happend?" 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  35  |  36  |  37  |  38  |  39  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum