ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48  |  49  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 12:58 AM

Cara
Ik rende achter Sem aan naar buiten. Bang dat hij domme dingen zou doen. Ik beet op mijn lip als ik hem met vader zie en als ik zijn botten allemaal zie breken voelde ik mee met de pijn. Ik keek naar vader. 'Why are you doing this?' vroeg ik en probeerde met mijn magie hem de koppijn van zijn leven te geven, maar het had maar weinig effect leek het. Hij stapte op mij af. Met een spreuk roepte ik de dagger bij me en had ik Jonesy al in de gaten. Pa was nu gefocust op mij dus als ik dat zo kon houden. Als ik de dagger in mijn handen heb gooi ik hem met mijn magie naar Jonesy.

Jonesy
Ik keek vanaf een afstandje toe hoe alles gebeurde. Als hij Mel haar hunter weer laat worden beet ik op mijn lip. Ik keek naar Cara en merkte wat ze van plan was. Ik knikte en ving de dagger. Ik stond binnen no time voor vader en stak de dagger in zijn hart. Ik draaide er nog een beetje mee, gewoon om hem extra pijn te leveren. 'This is for ruining all of our lives.' siste ik.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/30/2019 06:28 AM

Sem

Als het breken van mijn botten stopt keek ik toe hoe Jonesy vader daggerde die grijs wegtrok. Ik keek naar Mel die weer terug bij zinnen kwam en al op het punt stond om weg te rennen van iedereen." Stay.. Jonesy can i help you" ik kotste wat bloed uit en keek naar Cara.

Melinda
Als ik Sem hoor en hij er heel slecht uitzag frons ik. Ik keek Jonesy aan don't run Melinda. Ik wilde op hem aflopen en hem zoenen en zeggen hoe trots ik op hem was.. Maar nu was niet de tijd "Sem what are you hiding from us?" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 10:57 AM

Jonesy
Ik keek recht in vaders gezicht dat grijs wegtrok. Ik liet hem op de grond vallen en haalde diep adem. Ik keek op naar Sem die op de grond lag. Ik beet op mijn lip en liep snel naar hem toe met Cara. 'Wat kan ik doen, Sem.' zei ik en keek hoe hij bloed opkotste. Vervolgens keek ik naar Melinda. 'Ik weet dat je wilt rennen, maar alsjeblieft. Blijf.' zei ik tegen haar en keek vervolgens weer naar Sem.

Cara
Ik zag vader grijs worden voor mijn ogen en slikte. Ik rende meteen naar Sem. Ik liet hem op mijn schoot leunen en probeerde hem zo wat comfortabeler te maken. 'I can take some of your pain.' zei ik en omvatte zijn hoofd met mijn handen. 'Dent operam, vas matos interim hular.' bleef ik zachtjes herhalen en voelde een gedeelte van zijn pijn in mijn lichaam stromen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/30/2019 12:05 PM

Sem
Als Cara de pijn verminderd grijp ik slikkend Jonesy zijn kraag vast." Onder mijn motor zitten pillen breng ze" zei ik stuiptrekkend terwijl ik Melinda aankeek. Ik moest ze het vertellen. 


Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 12:46 PM

Cara
Ik hield mijn ogen dicht en bleef geconcentreerd, ook al was dat moeilijker nu ik zelf de pijn begon te ervaren. Ik slikte en kneep mijn ogen dichter dan dicht. 'Mijn god Sem, hoeveel pijn heb je.' zei ik en ging verder met de spell. Ik wou hem zoveel mogelijk pijn ontnemen. Ik merkte dat mijn neus begon te bloeden, maar Sem was mijn alles. Ik zou alles doen voor hem.

Jonesy
Ik knikte en rende naar zijn motor. Ik vond al snel de pillen en rende terug. Ik haalde de pillen uit het zakje en stopte ze in zijn mond. Ik keek naar Cara. 'Car, je neus.' zei ik en keek haar bezorgd aan. 'Car.' zei ik nogmaals. 'Bemoei je niet Jonesy.' zei ze boos.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/30/2019 01:01 PM

Sem
Als ik de pilletjes in mijn mond krijg geduwd en ik de vloek voelde terug keren zette ik mijn rechterhand op die van Cara "het is goed zo." Zei ik zacht tegen haar terwijl Melinda me een klap in mijn gezicht gaf "de eclipse het is de eclipse." 

Melinda
Sem was geboren op de dag van de eclipse vader zei dat als hij ooit zou veranderen in een wolf dat hij een pact zou lijden. De pact zou hem zo eeuwen lang in leven kunnen houden maar hij had geen pact meer. Hij had nog te leven tot zijn verjaardag.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 01:06 PM

Cara
Als het eindelijk was afgelopen liet ik hem los en begon te hoesten. Ik voelde de zwaarte van mijn schouders vallen en veegde langs mijn neus. 'Wat is met een eclipse? Iemand gebruik godverdomme zinnen.' zei ik en keek naar Melinda en Sem die meer lijken te weten dan Jonesy en ik.

Jonesy
Zodra de pillen werken haalde ik opgelucht adem. 'Cara heeft gelijk, leg iemand uit wat hier aan de hand is?' vroeg ik de twee en keek achterom om zeker te zijn dat vader nog even dood was als net. Hij lag er nog steeds gelukkig dus nu kon ik me weer richten op Sem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/30/2019 01:46 PM

Sem
"Ik ga over 3 en een halve week dood Cara." Ik krabbelde overeind "en ik wil niet dat jullie er wat aan doen." Ik keek ze alle 3 aan ik was op 24 juli geboren de dag van de eerste Eclipse wolven die op die dag geboren werden hadden de toekomst om alfa te worden.. En een inmortal leven te lijden zolang hun pact door heel het land bleef door bloeien. Die van mij was net begonnen maar vader had iedereen afgeslacht waar ik me mee had verbonden. En op de dag van mijn verjaardag zou ik als laatste van mijn pact sterven. Mel schoot overeind "was dit je plan wraak nemen op vader en vervolgens dood gaan!" 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 02:15 PM

Cara
Ik begon te lachen. Meer uit paniek door wat hij vertelde. 'Je maakt een grapje zeker.' zei ik. Mijn gezicht trok witjes weg. 'Je gaat niet dood Sem. Zeg dat je niet doodgaat. Ik laat je niet dood gaan. I'll find a way. I'll bring your pack back. Is that what you need? Your pack.' ratelde ik en voelde tranen over mijn wangen stromen zonder het door te hebben. 'Dit is allemaal jouw schuld.' zei ik tegen Melinda en gaf haar een duw tegen haar schouders. 'SEM GAAT DOOD DOOR JOU!!' schreeuwde ik en wou haar zowat aanvallen maar Jonesy trok me aan mijn middel bij haar weg. 'Cara, dit is niet Mel's fout. Het is de schuld van die tiran wat daar ligt.' zei hij, maar het drong niet bij me door. Ik zou mijn grote liefde verliezen als ik niks deed. Jonesy keek naar Sem. 'Ik ben het wel met Cara eens. Ik kan niet niets doen terwijl jij naar je sterfbed loopt.'zei hij tegen hem.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/30/2019 02:25 PM

Melinda
Als ze zegt dat het mijn schuld is krijg ik tranen in mijn ogen. Ik liep langzaam naar achter en rende toen weg." Melinda wacht!" Horde ik Sem nog roepen maar ik wilde niet wachten... Ik was hier niet welkom.

Sem
Ik had teveel gehuild om een traan te laten. En keek Melinda na "kunnen we niet over mijn opkomende 18e verjaardag praten waar ik dood ga." Zei ik tegen de 2 "temminste zal die tiran jullie niet meer lastig vallen" ik keek naar vader en zag dat Cara bijna in 1 zou stortte.. Zonder mij kon ze niet leven en dat wist ik.. Ik probeerde haar te avoide want wat me het meest pijn zou doen.. Was niet meer haar zachte lippen kunnen lussen. Ik liep naar vader tilde hem op en bracht hem naar binnen waar ik hem in de kerker stopte totdat ik een kist voor hem kon regelen en hem ergens ver van hier zou brengen. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  45  |  46  |  47  |  48  |  49  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum