ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/11/2019 11:26 PM

Jonesy
Ik was wat aan het praten met Sophia en zag in de verte dat Sem en Jack Oliver al confronteerde. Ik kwam overeind en liep er pissig op af. Ik duwde Sem aan de kant en gaf Oliver een vuist in zijn gezicht waardoor hij keihard met zijn rug tegen de kluisjes aan kwam en naar beneden zakte. 'Nobody hurts my sister like that. Filthy manwhore.'siste ik tegen hem. 'Mooie pik by the way.' zei ik en keek boos terwijl ik terug de aula in liep en even mijn hand schudde.

Cara
Ik liep richting de kantine en zag nog net hoe Jonesy Oliver een klap verkocht. Ik slikte en liep langs het hele gebeuren alsof ik Oliver niet zag. 'Je wordt bedankt, hoer.' riep hij me na. Ik draaide me om en zag Sem en Jack al dichtbij staan. Ik grijnsde. 'Je hebt geen idee tegen wie je dat zojuist gezegd hebt.' zei ik en seinde naar Sem dat hij los kon gaan.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/12/2019 10:13 AM

Melinda

De les was begonnen terwijl Alex zijn ogen uitkeek ' girl you looking goodd.' Zei hij met een lachje terwijl ik bloosde ' vind je?' Alex is gay dus ik snapte waarom hij dat zei. Ik zette mijn boeken neer Alex was meer een vriend voor tijdens de lessen John en Teresa waren echt mijn vrienden.' Voor wie eigenlijk als ik vragen mag?' Als hij dat vraagt schud ik mijn hoofd ' het was een accident i geuss.' Terwijl ik aan Ginie dacht die nieuw was hier 'echt hoor Mel zonder die bril lijk je meer als 1 van die Lincoln blaaskaken die denken dat ze het hoogst hier zijn.' Ik gaf hem een duwtje ' het is wel mijn familie waar je over praat.' ik gaf hem een duwtje en grinnikte ik wist dat hij gelijk had mijn broers en zus waren inderdaad hier de baas.


Sem
Voor ik het wist schoot ik uit mijn slof ik gaf Olivier een trap in zijn ballen terwijl Jack hem ook aftakelde. Na een tijdje was hij zo afgetakeld dat hij niet eens meer kon lopen. De hele kantine keek mee maar niemand bemoeide zich er mee. Met bebloede handen liepen ik en Jack de kantine uit ' tijd voor een joint.' Zei ik Jack was mijn ride or die beste vriend hij was net een broertje voor me alles deden we samen.

Alex
18444039_122025125035532_4288815240679784448_n.jpg

Jack
tumblr_oun9qhAIVO1uwoek7o1_400.jpg

Ginie
blond-girl-hair-Favim_com-621057.jpg

Reply Edited on 03/12/2019 10:15 AM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/13/2019 08:57 PM

Cara
Ik was bij mijn vriendinnen gaan zitten die allemaal wegkeken van hoe mijn broer en Jack Olivier in elkaar sloegen. Als het was afgelopen gingen er wel mensen op af die hem hielpen naar de ziekeboeg. Ik besteedde er verder geen aandacht meer aan. Ik was helemaal klaar met hem en ik wou ook niets meer met hem te maken hebben.

Jonesy
Als Sem en Jack het afmaken grijnsde ik en keek even naar Cara. Ik was blij als ik haar kon helpen. Ik nam mijn telefoon. Nu moest ze mij wel helpen. - Je spul is op, ik heb snel nieuwe nodig. Heb je na school even tijd? -  stuurde ik haar. Al wist ik dat het wel even duurde voor ze het had gemaakt. 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/13/2019 09:05 PM

Sem

Ik nam snoof wat lucht naar binnen en kwam langzaam aan terug tot mezelf terwijl ik een flinke hees nam van mijn joint." kom we hebben les" seinde jack terwijl ik knikte en mijn joint weggooide "na school weer?- stuurde ik Cara voor de seks.

Melinda

Ik en Alex volgde de les terwijl Sem binnen kwam met Jack met achter zich aan de rest van de lincoln clan. Ik schreef de namen op van de bactieren terwijl Alex wat fluisterd in mijn oor;" Je broer is wel echt lekker" hij wenkte richting Jonesy die binnen kwam met een grijns op zijn smoel." En die andere mag er ook wel zijn" ik glimlachte maar zwak. Jonesy vond ik de knapste puur omdat hij niet te arrogant was. Als mijn zus binnen komt zucht ik "ze hebben Oliver in elkaar geslagen!" Zei Alex die het filmlje op zijn iphone liet zien.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/13/2019 09:50 PM

Cara
Ik las het sms'tje en glimlachte. -Deal.- stuurde ik meteen terug en kwam overeind om naar de les te gaan. We waren al aan de late kant. Als we bij het lokaal aankomen zag ik de rest ook al aankomen. 'Dankjullie.' zei ik nog zacht tegen Sem en Jonesy voor ik naar binnen liep en ergens achterin ging zitten omdat ik geen zin had om op te letten vandaag.

Jonesy
Ik kwam de les binnen en ging met Sophia achteraan zitten. De tafels voor mijn zusje. 'Jullie hebben hem wel goed toegetakeld he.'zei Sophia. Sophia was zowel mijn als Cara haar beste vriendin. Cara had daarnaast ook nog Kathy natuurlijk. Ik haalde een hand door mijn haar en keek naar Sophia. 'Hij verdiende het. Niemand bedriegt mijn familie en probeert ze te wurgen. Son of a bitch he is.' zei ik nog altijd pissig.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/13/2019 10:03 PM

Sem
Ik ging voor Jonesy zitten met Jack en grijnsde." Familie comes first ofcourse" zei ik grijnzend tegen Sophia terwijl ik Jack een boks gaf." Toch vraag ik me af wie die dickpic heeft gestuurd" zei ik nadenkend "shoutout naar die gene dan." Zei Jack ik keek kort naar Cara "voortaan gewoon single blijven wil je." Zei ik knipogend.

Melinda
"That is my family." Zei ik zwak glimlachend terwijl ik naar hun groep keek. Ik nam diep adem en nieste en hoeste continu." Ik denk dat ik me niet zo lekker voel.. Ik ga even een paracetamol pakken." Ik kwam overeind en verliet het lokaal.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/13/2019 10:40 PM

Jonesy
Ik lachte. 'I guess we will never know.'zei ik en keek naar Melinda. Ik zou haar niet verraden omdat ik wist dat ze er commentaar op zou krijgen. Als ze wou dat iemand het wist dan vertelde ze het wel. Als ik merk dat ze last krijgt van hoesten en dat ze de klas verliet fronste ik kort, maar besloot er niets mee te doen. Misschien als ze te lang wegbleef.

Cara
Als Sem me vertelde dat ik single moest blijven grinnikte ik. 'Voorlopig. Niet voor altijd. Anders komen er geen mini me's.' zei ik en keek kort naar Jack. Jack was erg knap en ik zou best wel voor hem kunnen gaan. Natuurlijk heb ik dat nooit overwogen of er überhaupt over na gedacht omdat hij de beste vriend van mijn broer was. Ik was de jongste van de familie en ik was niet altijd even verantwoordelijk bezig, maar ik kon Sem dit echt niet aandoen. Dus zocht ik het maar bij andere knappe jongens. En soms bij Sem zelf natuurlijk.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 08:30 AM

Melinda

Ik voelde me een beetje heet worden en merkte al snel dat ik een beroerte had door het wrer. Ik was altijd al gevoelig geweest voor de kou. Ik deed mijn kluisje dicht "hey ben je oke?" Horde ik een vage stem zeggen ik keek de gene aan en zag dat het een jongen was." Ik voel me prima" maar voor ik het wist viel ik flauw en kon hij me nog net opvangen.

Ben
Ik kon het mooie meisje nog net opvangen en tilde haar in bruidshouding op. Haar gezicht kwam bekend voor en dat jagersteken in haar nek ook... Was ze een van helsing? Ginie zei dat we hier waren voor dat heksje maar het lijkt er op dat hier meer mooie dingen rondlopen. Ik bracht haar naar de ziekenboeg waar ze al werd opgevangen door de concierge "leg er maar neer op het laatste bed" ik knikte en deed wat hij zei. Ik ging naast haar bed zitten en wachte af tot ze wakker werd. 

Sem
"Kies dan geen arrogante slop." zei ik mompelend tegen haar terwijl ik onderuit ging zitten. Wanneer de leraar alle namen begint op te noemen steek ik mijn hand op dat ik er ben." Melinda lincoln?" Als ik haar zachte stem niet hoor kijk ik op "denk dat ze der spullen is gaan pakken." Zei Alex terwijl ik fronste maae het me niet stopte om met Jack te praten.
Ben 

Gaia
Haastig kwam ik de school binnen waar ik kleine Melinda zag liggen helemaal rood bij haar neusje. Melinda vergde toch wat extra tijd omdat ze een mens is als ze ziek is moest ik altijd voor haar zorgen. Cara Sem en Jonesy hadden hier geen last van al verbood heer Lincoln het om haar te genezen met vampierbloed. Ze moest verzorgd worden als een mens niet als een dier. Ik keek naar de jongen "Ben mevrouw is dit u dochter?" Ik schudde mijn hoofd "bedankt Ben je kan weer naar je les gaan." Zei de concierge terwijl ik Melinda met gemak optilde ik was natuurlijk ook een demoon. Soms dacht ik er over na hoe Melinda zich voelde. The children excluded her with allot of stuff. Al had Jonesy zins kids af aan een zwak kantje voor haar zins zij de reden was dat hij zo drastische is veranderd in zijn gedrag. She made him feel save. Sem en Cara hadden geen oog voor haar behalve dat ze hun goed kon helpen met leren maar verder geen connectie en geen band. Dat hadden ze alleen met elkaar en Jonesy 
model-miles-mcmillan-11092013-03-435x580.jpg

Reply Edited on 03/14/2019 11:14 AM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/14/2019 12:52 PM

Cara
Ik rolde mijn ogen. 'Daar zoek ik ze echt niet op uit hoor.' zei ik en keek naar Jonesy die wat bezorgd keek naar de plek waar Melinda net had gezeten. Ik tikte hem aan. 'Ga haar zoeken. Ik stuur je de aantekeningen wel als deze les interessant wordt.' zei ik tegen hem. Ik wist dat hij een zwak had voor Melinda. Melinda ook voor hem. Ik haalde diep adem en zag Kathy binnen komen. Ze kwam wel vaker te laat. Ik lachte als ze naast me kwam zitten. 'Wie heb je nu weer afgelebberd in de kleedkamers?' vroeg ik haar met een lachje.

Jonesy
Ik beet op mijn lip. Het zat me niet helemaal lekker dat ze er nog niet was. Als Cara me vertelde haar te gaan zoeken knikte ik. Ik liep de les uit. 'Meneer Lincoln, waar gaat u heen?' vroeg de docent. 'Wc.' zei ik star en liep door en zocht naar Melinda op alle mogelijke plekken. Haar kluisje, de kantine, de bieb en op het laatst met veel tegenzin ook de ziekenboeg. Ik zag wel dat er een bed in gebruik was geweest, maar hier was ze ook niet. Zuchtend verliet ik de ziekenboeg en ging in de kantine zitten. Ik stuurde haar een appje waar ze was en beet op mijn nagels.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/14/2019 01:04 PM

Melinda
Ik werd langzaam wakker met een kouddoekje op mijn voorhoofd terwijl ik zag dat ik in mijn bed lag. Mijn ademhaling was zwaar terwijl Gaia met een kom soep de kamer binnen kwam.'Kijk is eet op' zei ze terwijl ik rechter ging zitten en de kom soep aannam.'Je kreeg een beroerte ik zal je siblings informeren dat je thuis bent' zei ze terwijl ze net alsof ik een kind was door mijn haren ging.' Don't they don't care' zei ik tegen haar 'als ze er achter komen dan komen ze er achter.'Ik at rustig van mijn soep en voelde me ietsje beter.
Sem
Als Jonesy de klas verlaat kijk ik hem na.'What's going on?' Vroeg ik Cara terwijl de bel ging en we overeind kwamen.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  3  |  4  |  5  |  6  |  7  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum