ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 06:01 PM

Jonesy
Ik glimlachte en keek naar Melinda. 'Je kon er niets aan doen.' zei ik om haar gerust te stellen en beet op mijn lip. Ik keek op naar Cara die inmiddels een hele fles binnen enkele minuten op had gedronken. 'Dat gaat niet goed.'zei ik en keek naar Melinda. 'Zou ze zichzelf iets aan doen?' vroeg ik haar en keek terug naar Cara die voor zich uitstaarde en vervolgens overeind kwam.

Cara
Ik had de fles leeg en kwam overeind. Ik liep langs de twee door naar mijn kamer en kleedde me uit. Ik liep naar de badkamer en zette de douche aan. Ik stapte eronder en ging op de grond van de douche zitten met mijn knieën opgetrokken. Washing off the murder.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/30/2019 06:08 PM

Melinda
"Natuurlijk niet ze geeft niet op om Sem terug te krijgen geloof mij maar." Zei ik zuchtend terwijl ik diep adem nam en naar ons familie portret keek "wat als moeder er achter komt dat Sem overleden is en vader gedaggered is?" Vroeg ik hwm toen "het is allemaal mijn schuld for being a stupid human.


Sem
Ik zat op mijn ooom'd kamer die vol met posters hing van lekkere vrouwen en eentje op zijn bureau met een foto van Emilia in haar lingerie." Zo eentje moet ik ook van Cara hebben" zei ik nadenkens terwijl ik kort naar de ascendant keek en diep adem nam. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 06:22 PM

Cara
Het was 12 uur in de nacht. Ik stond voor de Lincoln family tombe waar Sem in zijn kist lag. Ik liep binnen en sloeg de steen kapot met een koevoet. Ik was inmiddels toch naar The Other Side geweest en ik heb hem niet kunnen vinden. Dat betekende dat hij er niet was. Er moet iets anders zijn gebeurd.  Als ik de steen helemaal verpulverd heb schoof ik zijn kist uit de muur en legde mijn handen erop. Ik deed een Spell zodat het naar de Mansion zou verplaatsen. Ik moest achterhalen wat er was gebeurd.

Jonesy
Ik zat in de stoel die in de hal stond en keek op als de deur eindelijk open ging. 'Waar ben jij geweest?' vroeg ik als Cara binnen kwam. Ze zuchtte dat ze betrapt was. 'Sem was niet on The Other Side.' zei ze. 'I have to figure out what happened.' zei ze. Ik zuchtte. 'Weet je zeker dat hij niet gewoon verder is gegaan?' vroeg ik. Ze schudde haar hoofd. 'Het zou niet logisch zijn.' 

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/30/2019 06:36 PM

Melinda
Ik kwam net de douche uit en keek in de spiegel. Ik voelde me vies en walgelijk ik was nu weer opnieuw de zondebok van de familie. Alsof het al niet genoeg was dat ik mijn broertje de dood in had gejaagd.

Sem
Ik was aan het spelen met de ascendant en voelde het ineens branden in mijn hand. Ik liet het vallen en voelde een windvlaag over me heen gaan als ik opeens Cara voor me neus zie kijk ik geschrokken op "what the.." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 07:00 PM

Cara
Ik was geconcentreerd op Sem in de kist en ondertussen was Jonesy terug naar boven gegaan om Melinda in te lichten over wat gaande was. Ik opende mijn ogen en keek rond. Dit was een totaal andere wereld. Dit was niet The Other Side, maar het was ook niet de echte wereld. Ik keek recht in Sem zijn ogen. Er waaide een krant over. 1933. Er was niemand behalve Sem. 'Sem, ik heb niet veel tijd. Ik haal je hier uit oké?'

Jonesy
Ik kwam boven en keek naar Melinda die er stond in haar handdoek. Ik bleef haar even staan aanbidden. 'Cara heeft de coffin van Sem hier gehaald. Ze probeerd bij hem te komen.'zei ik tegen haar en ik liep op haar af. Ik ging achter haar staan en bekeek haar via de spiegel. 'You are so beautiful.' zei ik en streelde met mijn wijs en middelvinger van haar pols over haar arm naar haar schouder waar ik een kusje drukte.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/30/2019 07:07 PM

Sem
"Can i touch?" Vroeg ik terwijl ik mijn hand uitstak maar die zo door haar heen ging." Volgens mij is dit de fase dat ik begin te hallucineren" ik draaide me om en raapte de ascendant op die nog heet was."

Melinda
Als Jonesy me aanraakt voel ik dat ik kippenfel krijg... Hij was lang niet meer zo dichtbij geweest. Ik draaide me naar hem om en keek in zijn ogen terwijl mijn handdoek van mijn lijf afgleed. Hoe langer ik keek hoe langer ik besefte dat ik naakt voor hem stond.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 07:12 PM

Jonesy
Ik beet op mijn lip als ze zich omdraaide en keek in haar mooie ogen. Ik legde mijn handen op haar wangen en ik drukte teder mijn lippen tegen de van haar. Ik vergat even alles wat er gaande was en herinnerde me weer dat deze vrouw echt alles voor mij was. Het boeide me niet dat ze me op een punt had willen vermoorden. Alles was vergeten. Ik wou gewoon met haar zijn.

Cara
Als hij me niet kan aanraken was ik ook teleurgesteld. Ik zie de Ascendant en glimlachte. Iets wat ik herkende. 'Hou dat ding bij je. Don't leave it out of your sight. Als het gloeit dan kom ik eraan. I'm going to find a way.' zei ik en keek hem aan. Ik merkte dat de connectie zwakker werd. 'I love you Sem.' zei ik nog en opende mijn ogen in de echte wereld. Ik slikte en voelde een opgelucht gevoel. Hij was er nog.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/30/2019 07:18 PM

Sem
Als ze dat zegt draai ik me langzaam om "i.." Maar als ze verdwenen is kijk ik fronsend om me heen." See i'm delusional" zei ik geïrriteerd terwijl ik met de ascendant naar beneden liep en tante Emilia zocht.

Melinda
Als hij me zoent weet ik niet wat ik moet doen mijn lichaam reageerde op al zijn aanrakingen.. Let hem in Melinda. Ik glee met mijn rechterhand door zijn haar en glee met mijn linker onder zijn shirt. Als ik een supernaturel being was geweest had ik hem sneller uit zijn kleding kunnen krijgen. Ik vergat te rouwen om mijn broer.. Ik vergat dat ik één jaar niet in Jonesy zijn leven was geweest. Dat was wat mijn gevoelens met me deden.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 07:30 PM

Jonesy
Als ze me terug zoent kon ik niet gelukkiger zijn. Ik tilde haar op en sloeg haar benen om mijn middel. Ik liep naar het bed en legde haar daarop neer. Ik trok mijn shirt uit en kroop boven haar. Mijn lippen vonden die van haar terug en gleden na een paar tedere kussen af naar haar nek.

Cara
Snel liep ik naar boven. Ik had een boek. Een oud grimoire uit een oude witch bloodline. Ik pakte snel het boek en begon er doorheen te bladeren. In het boek stond precies hoe het ding werkte en welke onderdelen ervoor nodig waren om het te laten werken. Welke spell er nodig was om het ding te vernietigen en met Welke spell ik dus de poort naar mijn dimensie kon openen. Het was allemaal heel ingewikkeld en dit ging me denk ik veel te lang duren. Ik moest een snellere manier vinden om dit voor elkaar te krijgen.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/30/2019 07:37 PM

Melinda
Mijn lichaam voelde warm aan terwijl ik mijn nek strekte en al zijn kusjes voelde. Elke aanraking die hij maakte als ik hem na onder voel gaan strek ik mijn armen naar achter en nam ik een kussen vast.. I just wanted him to touch me everywhere.

Jack
Ik kwam de Lincoln mansion binnen terwijl Cara haar jas was vergeten bij de memorial." Cara!" Riep ik terwijl ik gekreun horde en dat vast Jonesy moest zijn met 1 of andere meid maar daar focuste ik me niet op.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  48  |  49  |  50  |  51  |  52  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum