ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 11:27 PM

Jonesy
'Tuurlijk niet, hoe kom je daar bij.' zei ik tegen haar. 'Luister, babe. Dat je een mens bent in een familie van supernaturals betekend niet dat jij maar een aanhangsel bent van de familie. Zoals je weet heb je krachten. Je bent speciaal. Ook als je geen hunter was.' zei ik en drukte een kusje in haar haar. 'Jij bent het beste wat me ooit is overkomen.'

Cara
Ik hield Jack zijn hand vast. Samen hadden we meer kracht. Misschien kon ik Sem nu zelfs aanraken. Ik verscheen in de prison world en keek rond. 'Sem!!'riep ik en zag dat het echt een lege wereld was. Hoe ik dit gecreëerd had, ik heb geen idee.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/30/2019 11:34 PM

Melinda
Als hij dat zegt voel ik me iets beter "meer dan een jaar was ik weg hoe heb je het uitgehouden?" Vroeg ik terwijl ik iets rechter ging zitten en hem aankeek. Ik was wel erg benieuwd .. Ik bedoel een jaar zonder seks en geen stress hebben van het feit dat zijn vriendin weg is dat kon hij niet en dat wist Joost ook." Je zal wel andere meisjes gehad moeten hebben.." Zei ik een tikkie jaloers maar niet heel erg.


Sem
Als ik mijn naam hoor kijk ik op "niet weer he jij bent het laatste wat ik wil zien.. Dan voel ik me nog slechter over het feit dat ik nooit mijn ware gevoelens heb kunnen zeggen.. Verdwijn alsjeblieft" zei ik tegen de illusie terwijl mijn tante binnen kwam "Cara." 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/30/2019 11:42 PM

Jonesy
Als ze het over het afgelopen jaar heeft beet ik op mijn lip. 'Ik kon het niet aan om niet bij je te zijn. Ik heb mijn duivel geactiveerd en mijn humanity uitgeschakeld.' zei ik tegen haar. 'Omdat ik geen volle vampier ben schakel ik op zo een moment alleen de goede gevoelens en het verdriet van verlies uit. Emoties als jaloezie, haat en wraaklust blijven hangen.' zei ik en zuchtte.

Cara
Als hij dat zegt slikte ik. Als dan tante Emilia zie fronste ik. 'Wat doe je hier? Jij was aan The Other Side?' zei ik en keek vervolgens weer naar Sem. 'Sem, geloof het alsjeblieft. Ik ben echt. Ik weet hoe ik je hieruit kan krijgen.' zei ik. 'The Ascendant. It is missing a piece. I know where you can find it.' zei ik. Ik haalde met mijn magie een map tevoorschijn en kruiste het aan. 'Find it, Het is een duidelijk stukje dus je moet meteen weten hoe en waar het in The Ascendant moet.' zei ik en glimlachte. 'Als je dat gefixt hebt kun je me alles vertellen wat je wilt, want dan ben je weer bij ons.'

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/31/2019 12:05 AM

Sem
Als het echt Cara is en ze zegt waar het laatste stukje is frons ik. Ik zette mijn rechterhand op haar wang." Je bent het echt" zei ik terwijl ik tranen in mijn ogen kreeg "my adorable kid sister." 

Melinda
"Wraaklust?" Zei ik fronsdend "hoeso wraak lust.." Ik begon na te denken "o no you didnt... You fucked Cara?" Ik gaf hem een duw en kwam overeind ik deed mijn badjas aan "wat zal Sem niet gedacht hebben erbij.. I would kill you maar het is al gebeurt." Zei ik toen zuchtend tegen hem. Ik wist dat hij het sowieso deed om Sem te stangen maar als nog ik kon nu niet aanzien hoe Jonesy en Cara de adorable little sister en big brother speelde terwijl ze elkaar hadden geneukt. 

Reply Edited on 03/31/2019 12:00 PM.

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/31/2019 01:09 PM

Cara
‘Stop met huilen, dalijk begin ik weer. Zorg dat je dat stuk vind. Ik zal je morgen weer traceren oke?’ Zei ik tegen hem en glimlachte. Ik legde mijn hand kort tegen zijn wang en verdween weer uit de wereld naar mijn eigen. Ik keek op naar Jack. ‘Ik hoop dat het gaat lukken.’

Jonesy
Ik keek naar Melinda. ‘Het betekende niks. Op dat moment was Cara gewoon een speeltje om Sem dwars te zitten. Ik wou hem straffen omdat hij jou van mij had afgenomen.’ Zei ik tegen haar. ‘Je weet toch wel dat ze echt niks voor me betekend op die manier? Jij bent de enige voor mij.’

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/31/2019 01:27 PM

Melinda

Ik draaide me naar hem om "i know." Zei ik tegen hem "maar verwacht niet dat ik niet jaloers of ga zeuren als je teveel tijd met haar spendeerd.. Want dan" ik hield wijzelijk mijn mond "dat zie je dan wel." Ik kroop naar hem toe op bed en drukte mijn lippen tegen de zijne "we zijn eindelijk vrij van vader." Zei ik zacht tegen hem "alleen weet ik niet hoe lang mijn jagers instinct weg blijft." 

Sem
Als ze dat zegt en weer verdwijnt pak ik de map van tafel." You sure you wanna go back?" Ik keek mijn tante aan "jij niet dan?" Vroeg ik "wil je oom Joshua niet terug zien?" Vroeg ik ze schudde haar hoofd "dat lijkt me geen goed idee." Als ze dat zegt knik ik "dan ga ik maar" ik verliet de kamer en keek nog even achter om "goodbye auntie." Zei ik "goodbye Semmie" niet veel later was ik op de plek.. Ik groef uren in de hete zon en vond het laatste stuk die ik snel aansloot "shit wat is het toverwoord ookalweer." Ik dacht na aan iets wat Cara vaak zei als ze aan me dacht "daddy... Nee dat zal het vast niet zijn.." Ik gibg helemaal terug naar de eerste keer dat we elkaar hadden ontmoet "Semmie." Voor ik het wist verdween ik uit de prison world en schoot ik overeind in mijn cofin. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/31/2019 09:47 PM

Jonesy
'Ik heb niemand meer om jaloers te hoeven maken, dus wees gerust.' zei ik en trok haar dicht tegen me aan en drukte mijn lippen tegen die van haar. Ik streelde langs haar wang en keek haar vervolgens in haar ogen aan. 'Er is geen reden meer om het te triggeren. Cara kan haar spell terug op de boog zetten.'zei ik tegen haar en glimlachte.

Cara
Ik lag te slapen op de stoel met mijn hoofd tegen de muur naast me. Ik wou niet boven gaan liggen voor als het Sem snel lukte. Ik wou niet dat hij hier wakker werd in zijn eentje. Als ik opeens een harde ademhaling hoor schrok ik overeind. Ik zag Sem ontwaken uit de kist en voelde mijn ogen groot worden. Langzaam kwam ik overeind en liep ik naar hem toe. De tranen stonden in mijn ogen. Ik voelde met licht trillende handen zijn wangen en voelde hem. Ik voelde hem. Ik slikte en beet op mijn lip om de tranen tegen te houden.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/31/2019 11:03 PM

Melinda
Ik beet op mijn onderlip en wist niet zo zeker of het aan de boog lag." Jeetje we zijn niet bepaald de allerdagelijkse familie, maar ik ben blij dat ik jullie heb" zei ik voor het eerst terwijl ik een teder kusje op zijn lippen drukte en goed tegen hem aan ging liggen "ik ben zo moe." Gaapte ik terwijl ik mijn ogen sloot.

Sem
Als ik in Cara haar ogen kijk leg ik mijn handen op die van haar. De mannier hoe ze me aankeek en hoeveel moeite ze had gedaan om me terug te krijgen.. Ookal was ik een klootzak tegen haar. I wanted this girl.. And only this girl." I'm home little witch" zei ik glimlachend "gelukkig hoefde ik kerst niet te vieren in jou prison." Ik sprong uit de cofin en zag Jack staan "welkom terug puist." Zei hij "bek dicht wrat" ik keek kort naar Cara ik wilde wachten tot kerstavond.. Voordat ik mijn gevoelens voor haar duidelijk zou maken.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/31/2019 11:10 PM

Jonesy
ik grijnsde. 'Ik ben ook blij met mijn gestoorde familie.'zei ik tegen haar en streelde door haar haar. 'Slaap maar.'zei ik zachtjes en beet op mijn lip. Ik hield van Melinda en zou haar ook echt nooit meer kwijt willen. Vanaf nu zou ik alles goed doen.

Cara
Ik glimlachte en keek op als Jack hem beledigde. Ik schudde lachend mijn hoofd. 'Sukkels.'zei ik en ik haalde diep adem. Ik was moe, uitgeput. 'Ik ga slapen. Ik zie je morgen aan de ontbijttafel waar Jonesy en Melinda zullen verstijven van bewondering van mijn werk.' zei ik met een lachje.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/31/2019 11:20 PM

Melinda
Ik zat aan tafel en het was 1ste kerst dag jammer dat Sem er niet bij kon zijn... Kerst was zijn lievelings seizoen terzijde dat hij niet zijn verjaardag kon vieren omdat het zijn sterfdag was. Ik keek op bij de ontblote borstkast van Jonesy die binnenkwam met een grijns op zijn gezicht. Ik spuugde mijn cornflakes bijna uit en keek met ogen van hoe aantrekkelijk ik hem wel niet vind. 

Sem
"IIt's the most wonderful time of the year.. Cuz Sem is back." Ik liep de eetzaal binnen terwijl ik Jonesy half naakt zag Melinda met wat melk die langs haar mond glee en het een bende hier was." Jonesy trek een shirt aan en Melinda.. Kijk niet zo naar mijn broer that's gross" Mel schoot overeind "Sem!" ze rende in mijn armen terwijl ze nooit eerder zo blij was geweest om me te zien "ik stik." Zei ik lachend door haar armen rond mijn nek. 

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  50  |  51  |  52  |  53  |  54  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum