ORPG[][]WD

First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  98  |  »  |  Last [ Go to bottom  |  Go to latest post  |  Subscribe to this topic  |  Latest posts first ]


LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/31/2019 11:33 PM

Jonesy
Ik liep met nog een slaperig hoofd naar de eetzaal waar ik Melinda zag. 'je verspilt je melk.'zei ik met een knipoog en ging zitten. Als ik de bekende stem van Sem hoor keek ik op. Ik fronste. 'Droom ik nog?' vroeg ik en keek naar Melinda die hem om de nek vloog. Ik kwam overeind met een voorzichtige glimlach. Ik voelde aan zijn schouder. Ik voelde hem wel echt. Ik grijnsde en trok hem tegen me aan. 'You're alive!!'

Cara
Ik werd wakker en strekte me uit. Het was kerstmis. Het voelde alsof ik gister gedroomd had. Ik kwam overeind en keek in de spiegel. Ik had een blouse van Sem aan waar ik al in sliep sinds zijn dood. Hij kwam tot net over mijn kont. Ik had een sexy slipje eronder aan en liep naar beneden. Als ik zag dat Jonesy en Melinda Sem zowat dood knuffelden grinnikte ik. 'Easy! My masterpiece.' zei ik met een grijnsje en ik ging aan de tafel zitten.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 03/31/2019 11:44 PM

Sem
Als mijn familie blij is om me te zien. Voel ik hoe gelukkig ik hier ben ondanks dat ik geadopteerd ben." Natuurlijk ben ik het echt.. Ik kan Sally toch niet achterlaten met kerst" zei ik terwijl Melinda me een duw gaf als Cara naar beneden komt in mijn blouse en een lekker slipje die ik naar beneden wil trekken... Voel ik mijn errectie die ik negeerde." Kleren het is hier geen 23 graden" zei ik tegen ze met een grijn." Rond 8 uur moeten jullie allemaal met een cadeau voor elke sibling rond de kerst boom zitten.. Want ik Sem Lincoln vind dat we wat meer met elkaar mogen binden." Ik keek naar mijn 2 zussen die niet lekker lagen met elkaar en beet op mijn onderlip.

Melinda
Als hij dat zegt frons ik.. Ik had er nooit zo over nagedacht. Ik keek kort naar Cara nietwetend of ze me nog haten. Ik zuchte toen zacht "fine maar dan moet jij zorgen dat er vanavond warme chocomelk is." Zei ik tegen Sem "prima.. Nog meer reqeusts?" Vroeg hij aan ons terwijl ik niet wist waar het vandaan kwam vroeger had hij niets om ons gegeven of we waren uit met kerst.. Of Sem, Cara en Jonesy Ergens wasted gaan in een club of ze waren gewoon weg met onze eigen leven meer.. 

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 03/31/2019 11:51 PM

Cara
Ik beet op mijn lip als ik naar Sem keek. 'Ik kan er niets aan doen, ik heb het gewoon heet.'zei ik en smeerde wat kerstbrood. Als hij zowat beveelt dat we vanavond voor iedereen een cadeau moeten hebben zuchtte ik. 'Je hebt geluk dat ik van shoppen houd.' zei ik en at een hap van mijn kerstbrood. Ik keek weer kort naar Sem. Ik hield echt ontzettend veel van hem en ik wist dat ik hem als broer moest accepteren en niet meer. Het was nu wel makkelijker. Ik heb liever broer Sem dan geen Sem.

Jonesy
Ik keek naar hem en grinnikte. 'Almost forgot you are a sucker for christmas.' zei ik en keek naar Melinda. Ik wist wel wat ik haar zou geven. Ik hoopte alleen dat het nog te krijgen was op zo een korte termijn. 'Dan zal ik ontbijt maar overslaan en aan de slag gaan.' Zei ik en grinnikte. Ik drukte een kort kusje op Cara haar kruin. 'Thanks, for bringing our brother back.' zei ik en liep vervolgens naar Melinda. 'Vanavond voor het uitpakken nog een rondje?' zei ik zacht in haar oor en drukte vervolgens een kusje op haar mondhoek.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/01/2019 12:00 AM

Sem
Ik glimlachte als iedereen instemd als Jonesy iets tegen Melinda zegt en ik het versta trek ik een vies gezicht." Ik kon dat horen ja hallo wolf hearing!" Riep ik Jonesy na "god wat zijn jullie vies." Melinda grinnikte en hield haar schouders op terwijl ze zaal ook verliet "ik moet gaan bestellen hoop dat ze binnen 6 uur kunnen leveren!" Zei ze terwijl ik alleen achterbleef met Cara." Wat zie jij er heet uit in mijn bloes" zei ik glimlachend tegen Cara terwijl ik tegenover haar ging zitten "mag ik weten wat je me gaat geven?" Vroeg ik nieuwsgierig.


Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/01/2019 12:05 AM

Cara
Ik keek op als ik nog alleen met Sem ben en ik beet grijnzend op mijn lip door zijn opmerking. 'Brothers aren't supposed to say those things to their sisters.' zei ik met een uitdagend grijnsje. Ik haalde een hand door mijn haar en nam nog een hap van het brood. 'Nee, je mag het niet weten. Een cadeau is een verassing. Dat hoor je niet te weten.'


Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/01/2019 09:15 AM

Sem
Ik grinnikte als ze dat zegt "sorry old habits." Ik nam een broodje en deed er ham en kaas op "dankje... Voor het terug halen van mij ik had niet zonder mijn familie kunnen leven in 1993" Zei ik met een knipoog.. Terwijl ik kort aan tante Emilia dacht die niet terug wilde komen ik had geen idee waarom. Ik keek naar mijn iphone en zag allemaal meldingen van Alex, Kathy en al mijn Menselijke vrienden die zich zorgen maakte. Ik miste school en was ook ready om na de vakantie terug te gaan.. Ik was gewoon bijna een maand dood lijkt er op dat het supernaturel leventje nog niet voorbij is "nog iets nieuws te melden over school, ik horde van Jack dat Alex en Ben gaan nooit verwacht dat hij gay is." Over Ben gesproken was hij gewoon niet als Melinda.. Gewoon ook een pion in de supernaturel wereld die niks kan en alles over zich heen laat lopen? Ik bedoel his so called brother was trying to kill me. 

Melinda
Op zolder zocht ik al onze jeugdfoto's uit.. Toen was iedereen heel hecht met elkaar en maakte het niet uit dat ik een mens ben. Ik kwam foto's tegen van mij en Sem op zijn baby motor toen hij 3 was ik was de enige die Sem en Jonesy als baby's had gezien tot aan nu. Ik was namelijk 8 toen ik geadopteerd werd i was like the older sister to them. Ik bladderde door en zag een foto van Cara die ergens uit was geknipt ik fronste "ze was misschien 7 daar.. Waar kwam ze ook alweer vandaan het klooster toch?" Ik schudde mijn hoofd maar legde de foto wel op het stapeltje voor in het familie plakboek. Als ik een hele lieve foto tegen kom met Jonesy op mijn schoot toen hij nog 6 en een half was glimlach ik "he was so cutee." Ik glimlachte en stopte de foto in mijn achterzak terwijl ik eindelijk de juiste foto tegenkwam voor op de voorgrond "de familie foto toen we voor het eerst met zijn vieren naar school gingen.. Jeetje Sem met zijn gebroken tanden door het vechten en Cara die arrogant haar armen overelkaar heen had geslagen.." Als ik merk dat ik tegen mezelf praat lach ik.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/01/2019 12:48 PM

Cara
Ik glimlachte. 'Het was jou terug halen of zelf dood.' zei ik en nam nog een laatste hapje. Ik haalde een hand door mijn haar en keek met mijn armen over elkaar heen naar hem. 'Ik zou het niet echt weten. Na jou dood stond de tijd stil voor me. Ik heb op school niet echt opgelet op sociaal gebied.' zei ik en zuchtte. 'Kathy is uit de cheerleading squad gestapt... eindelijk.' zei ik nog. 'Meer kan ik je niet vertellen. Ik zat alleen maar in alle grimoires te kijken.' zei ik.

Jonesy
Ik liep door de stad. Ik was erg slecht in cadeau's geven. Ik wist niet wat ik allemaal moest geven aan Cara en Sem. Voor Melinda had ik 3 cadeau's. 1 die ik waarschijnlijk nog niet zou gaan geven. Daar was het nog iets te vroeg voor. Voor Sem had ik uiteindelijk een motorhelm en een leren jack gehaald. Op het leren jack stond op de rug Walking Dead omdat hij terug was van de dood. Ik had voor Cara een dure michael kors tas gehaald en daarin tegoed om uit te geven bij haar favoriete winkel. Voor Melinda had ik een dure ketting gekocht. Ze had deze een keer zien liggen en kon er de hele dag niet meer over ophouden. Daarbij nog bijpassende oorbellen. Ze kreeg van mij ook een tegoedbon waarop stond dat we een weekend weg zouden gaan naar een plek naar haar keuze.

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/01/2019 06:35 PM

Sem
Als ze dat zegt glimlach ik "ik hou echt van je." Zei ik glimlachend terwijl ik overeind kwam." Zie je later little witch" ik verliet de zaal en was onderweg om cadeautjes te halen.. Nou cadeautjes ik was slecht met cadsautjes dus zal het misschien een speech zijn van hoeveel ik van ze hield. 

Melinda
Sem had onze hele vriendengroep uitgenodigd.. Nou onze aparte vriendengroep maar die bleven alleen tot dat de dinner was afgelopen. Ik had mijn haren gedaan een rode lippenstick opgesmeerd en liep voor het eerst op stiletto's naar de zaal waar ik Ben en Alex zag "you look amazing sweety." Zei Alex "thanks" zei ik glimlachend ik zag mijn broer in een smoking en een leuk strikje de maids opdrachten geven." Nee daar zit Jack en Kathy zit naast Mel!" Ik grinnikte en wachte totdat Jonesy de zaal binnenkwam.

Reply

LostSouls

25, female

  Level 37

Maandmodel

Posts: 5886

Re: ORPG[][]WD

from LostSouls on 04/01/2019 10:09 PM

Jonesy
Ik keek nog even in de spiegel en trok het strikje recht. Ik zuchtte. Wij waren echt een dramatische familie. Normale families zaten gezellig met hun wollen sokken rond de kerstboom. Wij zaten in smokings en dramatisch mooie jurken. Ik ging nog een keer door mijn haar zodat het goed zat en liep vervolgens naar beneden waar er al vele van onze vrienden waren. Ik zag Melinda en stond even verstijfd. Ze zag er prachtig uit. Adembenemend. Ik kon niet wachten om vanavond die rode lippenstift te verneuken. 'Hey allemaal.' zei ik en zag dat eigenlijk iedereen er was behalve Cara. Haar kennende doet ze extra langzaam zodat ze een mooie aankomst heeft met alle aandacht op haar. Het arrogante krijg je er toch niet uit bij haar.


Cara
Ik stifte nog mijn lippen rood en had mijn haren gekruld. Het golfde over 1 schouder. Aan de andere kant was het gewoon wat slordig naar de andere kant geschoven. Ik deed mijn sierraden om en keek naar mezelf. Om over de tafel te leggen. Ik grijnsde en hoorde de drukte van beneden tot hierboven. Ik liep op mijn hoge stiletto's naar beneden via de grote trappen en zag onderaan Sem staan met de bediendes. Ik liep met een grijnsje langs hem en keek de eetzaal in. 'Sorry dat ik wat laat ben.' zei ik met een glimlach en nam meteen een glas champagne.

IMG_5630.jpg

Reply

walkingdead

24, female

  Level 37

Posts: 6083

Re: ORPG[][]WD

from walkingdead on 04/01/2019 10:55 PM

Sem

Alles was netjes klaargezet terwijl iedereen aan tafel kwam zitten.' Voordat we beginnen even bidden allemaal behalve Jonesy want hij is een duivelsaanbidder' zei ik met een knipoog 'nee geintje fuck the religion shit let's eat.' Ik keek naar Cara die me nu pas opviel omdat ik te druk bezig was met alles ordenen.. Ze zag er lekker geil uit. ' Well zoals jullie weten zijn ik en mijn familie vrij luxe als het gaat om de feestdagen ik hees mijn champagne glas in de lucht 'op de Lincolns.'

Melinda

Iedereen was gaan zitten terwijl ik mijn ogen niet af kon houden van Jonesy. Ik hees mijn champagne glas in de lucht terwijl Ben, Jack, Kathy, Alex en Sophie deden ons na 'op de Lincolns.' We begonnen met drinken terwijl iedereen begon te eten Sem had alle close friends uitgenodigd vorig jaar was het toch echt wel de hele school geweest.

Reply
First Page  |  «  |  1  ...  51  |  52  |  53  |  54  |  55  ...  98  |  »  |  Last

« Back to forum